Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти
Очікувана вартість
69 132,50 UAH
UA-2024-09-18-005819-a 863d0c516426455db9ee51366da34947
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Москаленко Юлія

380638312819 moskalenkojulia2702@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 вересня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Одеська обласна клінічна лікарня" Одеської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26
Контактна особа: Москаленко Юлія
380638312819
moskalenkojulia2702@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Поставка товару повинна здійснюватися протягом 1 доби з дня замовлення в спосіб визначений Учасником (Viber, WhatsApp, Telegram та/або електронною поштою). Постачання товару здійснюється щоденно з 6-00 до 6-30 год. у тому числі, у вихідні та святкові дні. Поставка товару здійснюється відповідно до потреби Замовника. Поставка товару здійснюється маленькими партіями, 1-2 рази на тиждень відповідно до потреби Замовника. Використовується автотранспорт постачальника.. Місце поставки товару: Доставка та розвантаження товару здійснюються за адресою: Замовника 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, буд. 26 та відокремленого Ізмаїльського структурного підрозділу КНП «ООКЛ»ООР»- 68600,м. Ізмаїл, вул. Телеграфна ,буд.182/1
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 кілограм
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛ. АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником отриманого товару на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України згідно рахунків та видаткових накладних, на умовах відстрочки платежу до 60 банківських днів з дня отримання Замовником належним чином оформлених документів ( видаткових накладних, рахунків, актів тощо). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 60 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів /НСЗУ/, інших коштів на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

18 вересня 2024 12:17
Проєкт договору БЕЗ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Добавки Можливі значення:
  • без добавок
  • Масова частка жиру 50 %
    Відповідність ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421) Так

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 23 вересня 2024 09:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    Товариство з обмеженою відповідальністю "ОПТІФУД" 51 750,00
    UAH з ПДВ
    51 750,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП "МКРТЧЯН СОС АРТУРОВИЧ" 65 250,00
    UAH з ПДВ
    65 250,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    20 вересня 2024 12:53
    Електронний підпис
    20 вересня 2024 12:51
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Масова частка жиру 50 %
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Добавки без добавок
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421) Так

    Публічні документи

    21 вересня 2024 11:39
    Електронний підпис
    21 вересня 2024 11:39
    Електронний підпис
    21 вересня 2024 09:37
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421) Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Добавки без добавок
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Масова частка жиру 50 %

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    Товариство з обмеженою відповідальністю "ОПТІФУД"
    #39999148
    Переможець 51 750,00
    UAH з ПДВ
    23 вересня 2024 09:57

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 23 вересня 2024 09:57

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    Товариство з обмеженою відповідальністю "ОПТІФУД"
    #39999148
    51 750,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис зміни до договору
    29 жовтня 2024 13:54
    дод. угода 1.pdf зміни до договору
    29 жовтня 2024 13:53
    Електронний підпис укладений
    24 вересня 2024 15:21
    149.9П.pdf укладений
    24 вересня 2024 15:18

    Зміни до договору

    Дата внесення змін до договору:
    29 жовтня 2024
    Дата публікації змін до договору:
    29 жовтня 2024
    Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
    • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною підписанта Замовника на підставі наказу «Про надання права підписів на договорах по забезпеченню фінансово-господарської діяльності КНП «ООКЛ» OOP»» від 10.10.2024 р. Ка 332, Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору149/9П від 24.09.2024 р. та викласти реквізити Замовника у новій редакції.
    Номер договору про закупівлю: 149/9П
    Договір:
    Номер додаткової угоди: 1
    Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML