Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)
Очікувана вартість
105 000,00 UAH
UA-2024-09-16-014689-a ● e99d1f032a3448f69dcc475190585e44
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А4635 |
Код ЄДРПОУ: | 26637166 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Інеса ВЕДУТА +380675941285 veduta-nessa@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2024 21:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2024 14:54 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2024 14:54 |
Очікувана вартість: | 105 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 525,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1008 штука
Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 вересня 2024
—
30 листопада 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати: Розрахунки за фактично поставлений Товар здійснюються Замовником протягом 20 банківських днів (за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків) з дати поставки Товару, шляхом безготівкового банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі рахунку та видаткової накладної. Попередня оплата не передбачається. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2024 10:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2024 10:54 |
додаток 1.2 .doc | |
23 вересня 2024 10:54 |
Додаток 1.4 (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета .doc | |
23 вересня 2024 10:54 |
Зміни .docx | |
23 вересня 2024 10:54 |
П. 1. Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 09.07.2024) (варіант 2).docx | |
16 вересня 2024 21:22 |
додаток 2. (1).docx | |
16 вересня 2024 21:22 |
додаток 2.2.docx | |
16 вересня 2024 21:22 |
додаток 1.3.docx | |
16 вересня 2024 21:22 |
додаток 2.1.doc | |
16 вересня 2024 21:22 |
додаток 1.6.doc | |
16 вересня 2024 21:22 |
додаток 1. .docx | |
16 вересня 2024 21:22 |
додаток 1.1ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ .doc | |
16 вересня 2024 21:22 |
додаток 1.5 проєкт договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
сума закупівлі
Дата подання: 18 вересня 2024 18:46
Дата відповіді: 19 вересня 2024 09:06
У системі Прозоро зазначено очікувана сума закупівлі без ПДВ, в тендерній документації не зазначена ні сума ні з ПДВ вона або без. У разі якщо учасник платник ПДВ то буде додано 20% до зазначеною суми або 105 000,00 грн це остаточна сума???
Відповідь: Доброго дня, ми плануємо закупівлю до 105000,00 грн.
вимога
Дата подання: 19 вересня 2024 16:23
Дата відповіді: 20 вересня 2024 09:59
Добрий день, шановний Замовнику! Дана тендерна документація містить помилки, які потрібно виправити та внести відповідні зміни до документації. Це стосується Додатку №1.4. з технічним завданням, форми цінової пропозиції та кваліфікаційних вимог Додаток 1.2. Так, Додаток 1.2. містить вимогу щодо аналогічного договору на придбанняч радіостанцій. В нас інший код закупівлі - канцттовари. Будь ласка, виправте
Перейдемо до технічного завдання. Позиція №1 - Лайнер Centropen Document, чорний (0,1мм) (або еквівалент). Ви вказали не вірно "Тип пера Пуля (fine)". Оскільки Ви будете отримвати інфомацію з інтернет джерел а від інших офіційних постачальників тощо, то це помилка, бо лінер Centropen 2631 має наступну підтверджуючу інформацію в каталогах виробника та імпортера, як "круглий пластиковий пишучий вузол 0,1 мм, ширина лінії 0,25 мм. ". Просимо внести відповідні зміни.
Це стосується позиції №6 - Степлер Economix №24/6, 26/6 20 листов (або еквівалент). Ви вказали не вірно, що "Гарантия 14 дней". Це не відповідає дійсності. Якщо говорити, про термін придатності, то він необмежений. Але імпортер та постачальники завжда жають термін гарантії 1 рік з моменту постачання на склад. Внесіть зміни. Це стосується позиції №12 - Ножиці, 21см, універс., ергоном. гумов. ручки, 4-368, 4OFFICE(або еквівалент). Ви не вірно вказали, що саме "довжина леза 21 см". Це є загальна довжина ножиць. Ви увляєте собі, які мають бути ножиці, щоб тільки лезо було аж 21см (а ще ж пластикові ручки!!!). Це неможливо. Тому, будь ласка, внесіть зміни. Це стосується позиції №14, де вказано Кулькова ручка Flair Writometer Ball Черная 0.6 мм 10 км х 5 шт(або еквівалент). Є дискримінацією, оскільки орієнтовано по опису тільки на одну торгову марку Flair, інші торгові марки не відповідатимуть завданню. По вазі та розміру стержня взагалі не вірна інформація - краще її прибрати (вагу) та довжину вказати 118мм. Тому ми просимо Вас дещо розширити параметри, щоб можна було запропонувати й ручку Unimax Fusion. Викладіть вимоги до ручки в наступній редакції:"Тип-Масляные
Количество в упаковке, шт-5
Цвет чернила-Черный
Толщина линии, мм-0.6-0,7
Материал корпуса-Пластик
Вид-Ручки
Цвет корпуса-Черный
Длина стержня, не менше мм-118
Сменность стержня-Со сменным стержнем
Це стосується позиції №15, де вказано"Набір кнопок-цвяшків Buromax 10 уп по 25 шт Кольорові(або еквівалент)". У Вас вказано з одного боку, що 25 штук має бути кнопок,а з іншого - що вже 10штук. Потрібно виправити на 25 штук в коробці. Також не зрозуміло чому саме в назві Ви вказуєте, що 10 упаковок по 25 штук, а вимагаєте кількість 10 упаковок. То потрібно всього 10 упаковок по 25 штук? Чи потрібно 10 упаковок по 25 штук, та ще й таких упаковок 10? Виправте вірно. Це стосується позиції №19 , де вказано "Маркер текстовый Schneider Job 1-5 мм зеленый(або еквівалент)". В назві товару Ви вказуєте, що колір зелений, а в описі вже колір синій. Внесіть зміни. Це стосується позиції №20, де вказано "Штемпельная краска на водной основе Trodat 7011 60 мл Синяя(або еквівалент)". Вами не вірно вказано розмір фарби. Бо згідно сайту та каталогу виробника має розмір 9,1*5*2,9см. Будь ласка, виправте. Це стосується позиції №26, де вказано "Штамп самонабірний 4-рядний". Вами не вірно вказаний розмір та вага. Оскільки згідно сайту виробника та каталогу артикул 4912 Trodat, який єдиний сюди підходить, торозмір 225*133*38 мм, а вага - 147г. Виправте, будь ласка, врахувавши ще й вимоги, що йдуть в формі цінової пропозиції
Дякумо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, зробимо зміни до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2024 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
47 947,14
UAH
|
47 947,14
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НІКРОН" |
99 000,00
UAH
|
99 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #43977041 |
Переможець |
47 947,14
UAH
|
04 жовтня 2024 16:22
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 жовтня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2024 15:12
|
договір №27.pdf | укладений |
06 листопада 2024 09:59
|