Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проєктної (проєктно-кошторисної) документації по об’єкту: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з захисними властивостями ПРУ місткістю 200 осіб навчального закладу загальної середньої освіти Степненської гімназії Степненської сільської ради Запорізького району Запорізької області»
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2024-09-16-014439-a ● 74b019963cff414db73550fd0083adbe
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СТЕПНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05383342 |
Вебсайт: | https://stepnerada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 70432, Україна , Запорізька обл., Запорізький р-н, с. Степне, ВУЛ. ПЕРШОТРАВНЕВА, буд. 50 |
Контактна особа: |
Алла Романюк +380507802684 stepness7@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2024 19:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виготовлення проєктної (проєктно-кошторисної) документації по об’єкту: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з захисними властивостями ПРУ місткістю 200 осіб навчального закладу загальної середньої освіти Степненської гімназії Степненської сільської ради Запорізького району Запорізької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70432, Україна, Запорізька область, с. Степне, ТРАВНЕВА,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт ПІДРЯДНИКУ у розмірі ____грн з ПДВ (сума прописом), що складає 70% загальної вартості робіт, здійснюється ЗАМОВНИКОМ у термін до 45 календарних днів з дати підписаного Сторонами Акту виконаних робіт. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 70 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок за виконані роботи в розмірі _____грн з ПДВ (сума прописом), що складає 30% загальної вартості робіт між ЗАМОВНИКОМ та ПІДРЯДНИКОМ здійснюється згідно Акту приймання-передачі виконаних робіт після отримання позитивного звіту в експертній організації в строк до 45 календарних днів. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2024 19:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2024 19:41 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx | |
16 вересня 2024 19:41 |
ДОДАТОК 3 Проєкт договору.docx | |
16 вересня 2024 19:41 |
ДОДАТОК 6 Інформація по пункту 47 Особливостей.docx | |
16 вересня 2024 19:41 |
ДОДАТОК 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
16 вересня 2024 19:41 |
ОБҐРУНТУВАННЯ.docx | |
16 вересня 2024 19:41 |
ДОДАТОК 4 Форма ЗАЯВА УЧАСНИКА.docx | |
16 вересня 2024 19:41 |
ДОДАТОК 2 технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf | |
16 вересня 2024 19:41 |
ДОДАТОК 5 Інші документи.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо поняття аналогічного договору
Дата подання: 17 вересня 2024 11:45
Дата відповіді: 18 вересня 2024 20:19
Шановний Замовнику!
На якій підставі у п. 2 Додатку 1 тендерної документації поняття аналогічний договір в контексті даної закупівлі містить дискримінаційну вимогу в частині обмеження виду робіт тільки новим будівництвом, а саме:
«- Аналогічними вважаються повністю виконані договори з розробки проєктної або проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з захисними властивостями ПРУ…», що повинно бути відображено в експертному звіті.»
З цього питання вже існує практика АМКУ, де дане положення визнано дискримінаційним.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-23-003736-a
Для запобігання затягування терміну проведення процедури закупівлі через вимушеність подання скарги до АМКУ стосовно вищезазначеного обмеження, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, шляхом викладення поняття аналогічного договору у новій редакції, а саме:
«- Аналогічними вважаються повністю виконані договори з розробки проєктної або проєктно-кошторисної документації нового будівництва споруди подвійного призначення з захисними властивостями ПРУ… або реконструкції/ капітального ремонту будівлі (приміщень) для використання під споруду подвійного призначення з захисними властивостями ПРУ… , що повинно бути відображено в експертному звіті.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Дякуємо за звернення.
У назві об'єкта будівництва, у числі трьох обов'язкових складових частин назви, має бути зазначено вид будівництва. Відсутність такої інформації може розглядатися як підстава для відмови у видачі дозволу на будівництво.
Види будівництва перелічені у статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» де визначено, що будівництво це:
- нове будівництво,
- реконструкція, реставрація,
- капітальний ремонт об'єкта будівництва.
Також, ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво.». Зі Змінами № 1 та № 2 відрізняє поняття «Нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт, технічне переоснащення об'єктів будівництва, та реконструкція».
Під «Новим будівництвом» розуміється – будівництво будинків, будівель, споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об'єктів виробничого і невиробничого призначення, а також лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, в тому числі добудова зупинених об'єктів незавершеного будівництва ДБН А.2.2-3:2014
Під «Реконструкцією» розуміється - перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників.
Під «капітальним ремонтом» розуміється - сукупність робіт на об'єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення.
Таким чином, нове будівництво, реконструкція та капітальний ремонт – це не ототожнені поняття, які підрозумівають виконання різних видів робіт на об’єкті будівництва, та різний перелік та зміст проектної документації.
Відповідно до ч.1 ст.16 Закону, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону, Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Оскільки закупівлею передбачено виготовлення проєктної (проєктно-кошторисної) документації по об’єкту: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з захисними властивостями ПРУ місткістю 200 осіб навчального закладу загальної середньої освіти Степненської гімназії Степненської сільської ради Запорізького району Запорізької області», вимогами до досвіду виконання аналогічного договору є наявність виконання аналогічного договору з розробки проєктної або проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з захисними властивостями ПРУ…
Отже, замовник самостійно визначає вимоги до учасників процедури закупівлі з урахуванням вимог Закону.
Замовником дотримано норми чинного законодавства при визначені кваліфікаційних вимог до Учасників процедури закупівлі.
Крім того, аналіз ринку та моніторинг електронної системи закупівлі вказує на досить широке коло потенційних учасників, які спроможні виконати вимоги тендерної документації в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, що буде відповідати вимогам тендерної документації.
Кваліфікаційні вимоги, до Учасників закупівлі не є дискримінаційними, та такими, що дають змогу прийняти участь в закупівлі лише одному учаснику.
Неспроможність Учасника виконати вимоги тендерної документації не вказує на порушення замовником норм чинного законодавства, а лише зазначає на невідповідність пропозиції Учасника вимогам тендерної документації.
Пропозиції Учасників повинні відповідати вимогам тендерної документації.
Дякуємо за звернення.
У назві об'єкта будівництва, у числі трьох обов'язкових складових частин назви, має бути зазначено вид будівництва. Відсутність такої інформації може розглядатися як підстава для відмови у видачі дозволу на будівництво.
Види будівництва перелічені у статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» де визначено, що будівництво це:
- нове будівництво,
- реконструкція, реставрація,
- капітальний ремонт об'єкта будівництва.
Також, ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво.». Зі Змінами № 1 та № 2 відрізняє поняття «Нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт, технічне переоснащення об'єктів будівництва, та реконструкція».
Під «Новим будівництвом» розуміється – будівництво будинків, будівель, споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об'єктів виробничого і невиробничого призначення, а також лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, в тому числі добудова зупинених об'єктів незавершеного будівництва ДБН А.2.2-3:2014
Під «Реконструкцією» розуміється - перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників.
Під «капітальним ремонтом» розуміється - сукупність робіт на об'єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення.
Таким чином, нове будівництво, реконструкція та капітальний ремонт – це не ототожнені поняття, які підрозумівають виконання різних видів робіт на об’єкті будівництва, та різний перелік та зміст проектної документації.
Відповідно до ч.1 ст.16 Закону, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону, Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Оскільки закупівлею передбачено виготовлення проєктної (проєктно-кошторисної) документації по об’єкту: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з захисними властивостями ПРУ місткістю 200 осіб навчального закладу загальної середньої освіти Степненської гімназії Степненської сільської ради Запорізького району Запорізької області», вимогами до досвіду виконання аналогічного договору є наявність виконання аналогічного договору з розробки проєктної або проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво споруди подвійного призначення з захисними властивостями ПРУ…
Отже, замовник самостійно визначає вимоги до учасників процедури закупівлі з урахуванням вимог Закону.
Замовником дотримано норми чинного законодавства при визначені кваліфікаційних вимог до Учасників процедури закупівлі.
Крім того, аналіз ринку та моніторинг електронної системи закупівлі вказує на досить широке коло потенційних учасників, які спроможні виконати вимоги тендерної документації в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, що буде відповідати вимогам тендерної документації.
Кваліфікаційні вимоги, до Учасників закупівлі не є дискримінаційними, та такими, що дають змогу прийняти участь в закупівлі лише одному учаснику.
Неспроможність Учасника виконати вимоги тендерної документації не вказує на порушення замовником норм чинного законодавства, а лише зазначає на невідповідність пропозиції Учасника вимогам тендерної документації.
Пропозиції Учасників повинні відповідати вимогам тендерної документації.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій