Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 35989356 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Адміральська, буд. 21 |
Контактна особа: |
Олександр Антіпін +380512374965 antipindream@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2024 19:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 жовтня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2024 14:56 |
Початок аукціону: | 04 жовтня 2024 14:56 |
Очікувана вартість: | 19 347 820,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 193 478,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 58 043 (п'ятдесят вісім тисяч сорок три) грн.; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Учаснику необхідно завантажити в систему оригінал електронної банківської гарантії у вигляді файлу у форматі pdf з посиланням на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 58043 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою;
розмір забезпечення тендерної пропозиції: 58 043 (п'ятдесят вісім тисяч сорок три) грн.;
строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій.
Учаснику необхідно завантажити в систему оригінал електронної банківської гарантії у вигляді файлу у форматі pdf з посиланням на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис.
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник приймає рішення щодо часткового чи повного розрахунку за виконані частково чи в повному обсязі роботи протягом 90 днів після надання та на підставі документів про виконання робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2024 19:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2024 19:26 |
Додаток 4.docx | |
16 вересня 2024 19:26 |
Додаток 1.docx | |
16 вересня 2024 19:26 |
Технічна специфікація (Додаток 3).rar | |
16 вересня 2024 19:26 |
ТД-24.docx | |
16 вересня 2024 19:26 |
Проєкт договору (Додаток 2).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, якщо Учасник укладає з фізичною особою цивільно-правовий договір та не складає наказ на таку найману особу, то учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає копії цивільно-правових договорів, що не буде підставою для відхилення.
Скарги до процедури
Дата подання: 27 вересня 2024 12:38
Дата подання: 28 жовтня 2024 15:34
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-16-000016 ● 285c1430974540058e6907acc93444db
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2024 11:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.10.2024 № 25-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 15.10.2024 № 25-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-09-16-014403-a 16.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-18 15:17:59
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту протирадіаційного укриття №54726 Степківської ЗОШ I-III ступенів (Миколаївська обл., Первомайський район, с. Степківка, вул. Первомайська, 5/1 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-09-16-014403-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-23 11:30:30
Відповідь на звернення
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувана вартість предмета закупівлі обгрунтовуються виділеними з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію відповідних заходів, експертним звітом (позитивним) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом: "Капітальний ремонт протирадіаційного укриття №54726 Степківської ЗОШ I-III ступенів (Миколаївська обл., Первомайський район, с. Степківка, вул. Первомайська, 5/1)" та інше (Всі документи оприлюднені за посиланням - https://www.dmkoda.mk.ua/2024/09/17/%d0%ba%d0%b0%d0%bf%d1%96%d1%82%d0%b0%d0%bb%d1%8c%d0%bd%d0%b8%d0%b9-%d1%80%d0%b5%d0%bc%d0%be%d0%bd%d1%82-%d0%bf%d1%80%d0%be%d1%82%d0%b8%d1%80%d0%b0%d0%b4%d1%96%d0%b0%d1%86%d1%96%d0%b9%d0%bd%d0%be%d0%b3/ )
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-31 19:16:54
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.10.2024 № 27-З
Сєвєродонецьк
Про зупинення рішення
щодо початку моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись підпунктом 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2024-09-16-014403-a,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2024-09-16-014403-a, прийняте наказом Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 15 жовтня 2024 року № 25-З «Про початок моніторингу закупівель», вважати його таким, що зупинено, з 31 жовтня 2024 року до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-31 20:18:49
Відповідь на звернення
Дякуємо
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-13 13:18:49
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту протирадіаційного укриття №54726 Степківської ЗОШ I-III ступенів (Миколаївська обл., Первомайський район, с. Степківка, вул. Первомайська, 5/1 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2024-09-16-014403-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ВКФ «Альфабуд» встановлено, що останнім на вимоги, встановлені Замовником в тендерній документації не надано копії рішення засновників про створення юридичної особи, не надано Ліцензію на діяльність з будівництва об’єктів видану на ім’я Учасника, а також надано лист – відгук, який не містить інформації про належне виконання договору стосовно якості. Чому вищезазначені невідповідності не включені до вимоги про усунення невідповідностей, оприлюдненій в електронній системі закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-18 22:29:26
Відповідь на звернення
1) «В підпункту 8 пункту 4 додаток 1 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати ліцензію на діяльність з будівництва обʼєктів видану на імʼя Учасника. Відповідно до Постанови Кабінетів міністрів України «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 Nº 314 (далі Постанова Nº 314) визначено, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися субʼєктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та субʼєктів надання публічних (електронних публічних) послуг, декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація). Тобто Департамент при складанні тендерної документації не врахував вимоги Постанова № 314», повідомляємо Вам, що згідно з пп. 1 п. 1 Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» (далі Постанова № 314), у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Відповідно до п. 3 додатку 1 Постанова № 314 Назва виду господарської діяльності/частини виду господарської діяльності, який провадиться суб’єктом господарювання, або інформація щодо змін, які вносяться до дозвільного документа.
Згідно з п. 4 додатку 1 Постанова № 314 Назва дозвільного документа (назви дозвільних документів) на заміну якого (яких) подана декларація або до якого (яких) декларацією вносяться зміни.
Відповідно до п. 5 додатку 1 Постанова № 314 Відмітка про те, що суб’єкт господарювання ознайомлений з вимогами законодавства, якими встановлено вичерпний перелік вимог до провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, отриманню документа дозвільного характеру, іншого результату надання публічної послуги, на заміну якого подана декларація, та зобов’язується їх виконувати.
Відповідно до пп. 3 п. 1 Постанови № 314, суб’єкти господарювання, які набули право на провадження господарської діяльності на підставі декларації, у разі відсутності відповідних дозвільних документів (документи дозвільного характеру, ліцензії та/або інші результати надання публічних послуг), невідкладно, але не пізніше трьох місяців після припинення чи скасування воєнного стану звертаються до відповідних органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг і отримують відповідні дозвільні документи в порядку, строки та на умовах, передбачених законодавством, без зупинення (припинення) їх діяльності;
Згідно з пп. 3 п. 1 Статті 22-2. Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Реєстр будівельної діяльності, Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Реєстр будівельної діяльності є компонентом електронної системи, який забезпечує створення, збирання, накопичення, обробку, захист, облік такої інформації: 3) інформації про ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, також ця інформація зазначена в пп. 4. п. 59 Постанови КМУ від 23 червня 2021 р. № 681 «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» Реєстр будівельної діяльності електронної системи є компонентом електронної системи, який забезпечує створення, збирання, накопичення, обробку, захист, облік: інформації про ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України “Про регулювання містобудівної діяльності”;.
Відповідно до ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів
1. Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
2. Органом ліцензування є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду.
3. Контроль за дотриманням ліцензійних умов та здійсненням будівельних робіт на об’єктах будівництва здійснюється органом ліцензування.
Згідно з абз. 3 Розділу V ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» "Стаття 17. Ліцензування та професійна атестація виконавців робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, Органами ліцензування є Державна архітектурно-будівельна інспекція України та її територіальні органи.".
Враховуючи викладене у четвертому пункті та оскільки подання декларації з зазначенням назви дозвільного документа (назви дозвільних документів) це лише один з методів отримання ліцензії з будівництва, отже немає підстав вважати що за закупівлею UA-2024-09-16-014403-a виявлені певні невідповідності. Також дану позицію прийняв Антимонопольний комітет України у рішенні № 20991-р/пк-пз від 27.12.2023.
2. В підпункту 4 пункту 4 додаток 1 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати копія Статуту в останній діючій редакції або іншого установчого документу (У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи).
В складі тендерної пропозиції відсутня копія рішення засновників про створення такої юридичної особи.
З метою уникнення порушень Закону України "Про публічні закупівлі" та законних прав та інтересів Учасника - ТОВ "ВКФ "АЛЬФАБУД", керуючись ч.16 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", Учаснику повторно буде надано 24 години на виправлення помилок.
Рішення про розміщення другого разу щодо ТОВ "ВКФ "АЛЬФАБУД" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей пов’язано з виконанням Рішення Органу оскарження від 06.11.2024 року № 17992-р/пк-пз, керуючись пунктом 43 Особливостей, частини дев'ятої статті 26, частиною дев’ятнадцять статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також на підставі аналогічного рішення АМКУ за результатом розгляду скарги (Рішення №5349-р/пк-пз від 17.03.2021, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-04-014259-b)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2024 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВКФ "АЛЬФАБУД" |
18 380 429,00
UAH з ПДВ
|
18 380 429,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Танолбуд" |
19 277 700,00
UAH з ПДВ
|
19 277 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВКФ "АЛЬФАБУД" #45283143 |
Рішення скасоване |
18 380 429,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2024 13:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 жовтня 2024 21:05
|
ТОВ "ВКФ "АЛЬФАБУД" #45283143 |
Переможець |
18 380 429,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2024 13:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 листопада 2024 12:33
|