Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рейки, код 34940000-8 за ДК 021:2015 «Залізничне обладнання»
Очікувана вартість
31 972 050,00 UAH
UA-2024-09-16-012918-a ● ce5f8ddd40874963962c9b777120094a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Тетяна Богославець +380504536101, +380442546680 t.v.bogoslavets@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2024 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 31 972 050,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 159 860,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта відповідно до вимог ст. 25 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.2, 3 Розділу ІІІ та у Додатку №8 цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 319700 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 1 % ( один відсоток) ціни договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: гарантія у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу. З метою належного забезпечення взятих на себе зобов’язань Переможець сплачує забезпечення виконання договору про закупівлю, який покриває в межах свого розміру перед Замовником будь-які інші зобов’язання Переможця, у разі порушення ним умов цього Договору. Переможець перераховує забезпечення виконання договору про закупівлю на поточний рахунок Замовника у розмірі 1 % від ціни Договору не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Крім того, не пізніше дати укладання договору про закупівлю, переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю згідно вимог пункту 5 розділу VI тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
220 тонна
Рейки жолобчасті (трамвайні) типу NT1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02105, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Павла Усенка, 7/9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34946110-4 — Рейки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлений партію Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2024 16:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2024 16:36 |
ТД Рейки.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо еквіваленту
Дата подання: 20 вересня 2024 08:56
Дата відповіді: 20 вересня 2024 12:09
Доброго дня! Шановний Замовнику просимо Вас повідомити чи можливо запропонувати в якості еквіваленту рейки 62R1? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня!
Повідомляємо, що рейки типу 62R1 не підходять до заявлених технічних вимог до тендерної документації (Додаток 6, п.3), тому що ширина підошви рейок 62R1 становить 180 мм.
Повідомляємо, що рейки типу 62R1 не підходять до заявлених технічних вимог до тендерної документації (Додаток 6, п.3), тому що ширина підошви рейок 62R1 становить 180 мм.
Щодо внесення змін у ТД
Дата подання: 20 вересня 2024 16:47
Дата відповіді: 23 вересня 2024 15:46
Розглянувши Документацію торгів (надалі - ТД) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю «Рейки, код 34940000-8 за ДК 021:2015 «Залізничне обладнання»» згідно оголошення № у ЦБД: UA-2024-09-16-012918-a виходячи з критерію доцільності участі та враховуючи можливість участі, пропонуємо внести наступні зміни до ТД:
- У Розділі 1 тендерної документації «Загальні положення» п.4.4 «строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» змінити та викласти наступним чином:
4.4. До 31.03.2025 включно та за умови внесення 100% передопллати.
- У Розділі 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» змінити та викласти наступним чином:
Не вимагається.
- У Розділі 6 тендерної документації «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» п.5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» змінити та викласти наступним чином:
Не вимагається.
- Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів, які надаються УСІМА УЧАСНИКАМИ для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» Таблицю 2 змінити та викласти наступним чином:
Видалити пункти 9 та 12.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовник здійснює закупівлі відповідно до річного плану, тобто основними показниками для планування закупівель є потреба в придбанні певних товарів, робіт та послуг на бюджетний рік, затверджених на їх придбання.
Замовник має право встановлювати забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю — це змусити учасника та / або переможця закупівлі виконати зобов’язання, взяті на себе перед замовником, які виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції або укладенням договору про закупівлю.
Згідно ч.5 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Таким чином, сертифікат відповідності підтверджує технічні та якісні характеристики товару що закуповується.
Тому у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Технічних вимог.
Замовник здійснює закупівлі відповідно до річного плану, тобто основними показниками для планування закупівель є потреба в придбанні певних товарів, робіт та послуг на бюджетний рік, затверджених на їх придбання.
Замовник має право встановлювати забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю — це змусити учасника та / або переможця закупівлі виконати зобов’язання, взяті на себе перед замовником, які виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції або укладенням договору про закупівлю.
Згідно ч.5 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Таким чином, сертифікат відповідності підтверджує технічні та якісні характеристики товару що закуповується.
Тому у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Технічних вимог.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" |
30 835 200,00
UAH з ПДВ
|
30 835 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" #41470176 |
Переможець |
30 835 200,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2024 15:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2024 13:04
|
ДУ1 52.24-562.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2024 16:49
|
52.24-562.pdf | укладений |
16 жовтня 2024 16:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 52.24-562 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |