Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЯСНОГІРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВИРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ САРНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 33213916 |
Місцезнаходження: | 34553, Україна , Рівненська обл., c. Ясногірка, вул. 40-річчя Перемоги,1 |
Контактна особа: |
Оксана Опалько +380663063126 o.opalko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2024 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2024 23:59 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2024 11:18 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2024 11:18 |
Очікувана вартість: | 14 345 716,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 71 728,58 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2024 16:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2024 16:04 |
Додаток 2 Технічне завдання_нова редакція.rtf | |
27 вересня 2024 16:04 |
ТД з Особливостями НР.docx | |
27 вересня 2024 16:04 |
Додаток 2 Технічне завдання_нова редакція.rtf | |
27 вересня 2024 16:04 |
ТД з Особливостями НР.docx | |
27 вересня 2024 16:04 |
Перелік змін, що вносяться до ТД 27.09.doc | |
27 вересня 2024 16:04 |
Перелік змін, що вносяться до ТД 27.09.doc | |
19 вересня 2024 15:25 |
Додаток 3_Проєкт договору НР.docx | |
19 вересня 2024 15:25 |
Додаток 3_Проєкт договору НР.docx | |
19 вересня 2024 15:25 |
Перелік змін, що вносяться до ТД 19.09.doc | |
19 вересня 2024 15:25 |
Перелік змін, що вносяться до ТД 19.09.doc | |
16 вересня 2024 16:03 |
Додаток 4.docx | |
16 вересня 2024 16:03 |
Додаток 4.docx | |
16 вересня 2024 16:03 |
Додаток 5.docx | |
16 вересня 2024 16:03 |
Додаток 5.docx | |
16 вересня 2024 16:03 |
Додаток 1.docx | |
16 вересня 2024 16:03 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Ясногірський ліцей Вирівської сільської ради Сарненського району Рівненської області №45 від 17 жовтня 2024 р. визначено переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА¬ЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП”. Вважаємо таке рішення незаконним та просимо скасувати Протокольне рішення № 45 від 17 жовтня 2024 р. про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА¬ЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП” з наступних підстав.
В Додатку 2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Технічне завдання «Капітальний ремонт харчоблоку Ясногірського ліцею, Вирівської сільської ради, Сарненського району, Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, село Ясногірка, вул. 40-річчя Перемоги, 1. Коригування» (згідно ДК 021:2015 код 45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи)», Вимоги до виконання робіт п.6) зазначено: Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати (у форматі pdf/jpg та ims/imd та ibs/idc): Договірна ціна*, Калькуляція (локальні кошториси), Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва з пояснювальною запискою, Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів) і т.д..
У цьому Додатку 2 зазначено також що Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) повинна бути сформована (розрахована) відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». При розрахунку ціни враховується ціна предмету закупівлі відповідно до цієї Тендерної документації та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань учасника закупівлі по виконанню договору.
Згідно «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (з урахуванням Змін №1-4) Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Згадані вище документи (Договірна ціна, Калькуляція (локальні кошториси), Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва з пояснювальною запискою, Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів) і т.д.) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА¬ЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП” завантажило на сайт ДержЗакупівлі.Прозоро у складі своєї тендерної пропозиції у папку Кошторис.rar.
Вивчивши зазначену папку (Кошторис.rar.), були виявлені розбіжності між Договірною ціною та розрахунками до неї, а саме :
1.у документі 348_ДЦ_ДЦ_3.pdf у розділі I. Будівельні роботи Прямі витрати вказана вартість 5743,89923 тис.грн. ( без ПДВ), а у документах 348_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf, 348_ДЦ_ЛК1_02-01-02.pdf, 348_ДЦ_ЛК1_02-01-03.pdf, 348_ДЦ_ЛК1_02-01-04.pdf, 348_ДЦ_ЛК1_02-01-05.pdf, 348_ДЦ_ЛК1_02-01-006.pdf , 348_ДЦ_ЛК1_02-01-07.pdf, 348_ДЦ_ЛК1_02-01-08.pdf, 348_ДЦ_ЛК1_02-01-09.pdf , 348_ДЦ_ЛК1_06-01-01.pdf
(Локальні кошториси на будівельні роботи) разом прямих витрат по кошторисам – 5788204,03 грн. (без ПДВ) (104452,36 + 1793865,71 + 2013347,33 + 295528,49 + 179444,55 + 33393,65 + 485866,39 + 208128,71 + 117849,09 + 556327,75 ), що свідчить про невідповідність пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА¬ЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП” пп. 2 п. 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
2.У документі 348_ДЦ_ДЦ_3.pdf у розділі I. Будівельні роботи у Розрахунку 3. Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів вказана вартість всього 60,27642 тис.грн. (без ПДВ), а у документі 348_ДЦ_ПВР.pdf разом по розділу II- 41927,05 грн.(без ПДВ), що свідчить про невідповідність пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА¬ЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП” " пп. 2 п. 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
У зв’язку з чим просимо скасувати Протокольне рішення №45 від 17жовтня 2024 р. та відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА¬ЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП” із зазначених підстав.
Враховуючи вище наведене тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА¬ЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП” повинна бути відхилена з підстав пп. 2 п. 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
1. Згідно з локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-09 на «Монтаж системи автоматичного пожежогасіння кухонного обладнання» по об'єкту: «Капітальний ремонт харчоблоку Ясногірського ліцею, Вирівської сільської ради, Сарненського району, Рівненської області за адресою: Рівненська область,Сарненський район, село Ясногірка, вул. 40-річчя Перемоги,1.Коригування» вартість будівельних робіт та устаткування разом становить 117 849,09 грн. За виключенням вартості устаткування, а саме: 62 654,17 грн., сума прямих витрат будівельних робіт буде складати – 55 194,92 грн., що враховується до розрахунку прямих витрат.
2. Відповідно до п. 3.14 Настанови з визначення вартості будівництва вартість витрат зi складання та розташування устаткування, що не монтується, а також меблiв та iнвентарю у сумi: 18 349,37 тис. грн. та вiднесенi до вартості експлуатацiї машин i механiзмiв у складi будiвельних робiт, які відображені в локальному кошторисі на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-010 «Специфікація обладнання». Учасника
Відтак, рішення Замовника є правомірним та відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанові Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-29-000003 ● 12bd955458964caa98974484596dc83f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 жовтня 2024 12:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.10.2024 № 85-з
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.10.2024 № 85-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-09-16-011844-a 16.09.2024 RISK sas 24-3-2-1
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-31 17:05:10
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт харчоблоку Ясногірського ліцею, Вирівської сільської ради, Сарненського району, Рівненської області за адресою: Рівненська область,Сарненський район, село Ясногірка, вул. 40-річчя Перемоги,1.Коригування» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-16-011844-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-04 11:38:53
На виконання Запиту Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.10.2024 № 85-з надання пояснення
На виконання Запиту Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.10.2024 № 85-з надання пояснення
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Ясногірський ліцей Вирівської сільської ради надає пояснення затребувані запитом по проведеному моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області по закупівлі UA-2024-09-16-011844-a, а саме:
З приводу надання інформації яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі з посиланням на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі інформуємо, що Замовник визначав необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, на підставі розрахунків з робочого проекту по об'єкту: «Капітальний ремонт харчоблоку Ясногірського ліцею, Вирівської сільської ради, Сарненського району, Рівненської області за адресою: Рівненська область, Сарненський район, село Ясногірка, вул. 40-річчя Перемоги,1.Коригування». Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) визначено виключно категорії замовників, які мають обов’язок виконувати відповідні норми, а саме: головні розпорядники бюджетних коштів, розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня, суб’єкти господарювання державного сектору економіки, в свою чергу вимога щодо оприлюднення обґрунтування інформації про предмет закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2024 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Західметал |
13 576 739,00
UAH з ПДВ
|
13 576 739,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП” |
14 326 660,64
UAH з ПДВ
|
14 326 660,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Західметал #32646801 |
Відхилено |
13 576 739,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2024 14:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП” #45074093 |
Переможець |
14 326 660,64
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2024 09:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2024 16:00
|
ДОГОВІР 20.pdf | укладений |
28 жовтня 2024 15:59
|