Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт палат терапевтичного відділення Комунального некомерційного підприємства "Лугинська центральна лікарня" Лугинської селищної ради по вул.Червона Гірка, 35 смт.Лугини (код ДК 021:2015: 45450000-6 "Інші завершальні будівельні роботи")
Очікувана вартість
494 904,00 UAH
UA-2024-09-16-011550-a ● e56cc02c9ed54976b54db9b15fc7f4b0
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Лугинська центральна лікарня" Лугинської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991748 |
Місцезнаходження: | 11301, Україна , Житомирська обл., смт. Лугини, вул. Червона Гірка, буд. 35 |
Контактна особа: |
Оксана Муковніна +380962158435 oksana_mukovnina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2024 15:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2024 08:00 |
Очікувана вартість: | 494 904,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 474,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв і символів української мови призводить до її спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів і послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт палат терапевтичного відділення з метою створення умов для лікування, відновлення та реабілітації осіб, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України Комунального некомерційного підприємства «Лугинська центральна лікарня» Лугинської селищної ради по вул.Червона Гірка, 35 смт.Лугини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11301, Україна, Житомирська область, Лугини, Червона Гірка, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін, на умовах після оплати протягом 5 робочих днів. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2024 17:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 вересня 2024 16:57 |
Нова редакція_Додаток6.docx
|
||||||
27 вересня 2024 16:57 |
Нова редакція_Додаток7.docx
|
||||||
27 вересня 2024 16:57 |
Нова редакція_Додаток 9.docx
|
||||||
27 вересня 2024 16:57 |
Нова редакція_Додаток1.docx
|
||||||
27 вересня 2024 16:57 |
Нова редакція_________ ТД.doc
|
||||||
27 вересня 2024 16:57 |
Нова редакція_додаток 3.doc
|
||||||
27 вересня 2024 16:57 |
протокол 26 вересня.pdf
|
||||||
27 вересня 2024 16:57 |
Нова редакція_Додаток 8.docx
|
||||||
27 вересня 2024 16:57 |
перелік змін до ТД.docx
|
||||||
27 вересня 2024 16:57 |
Нова редакція_Додаток5.docx
|
||||||
27 вересня 2024 16:57 |
Нова редакція_Додаток 4.docx
|
||||||
27 вересня 2024 16:57 |
Нова редакція_Додаток2.н.docx
|
||||||
27 вересня 2024 16:57 |
Нова редакція_Додаток1 до Додатку4 _Договір.docx
|
||||||
27 вересня 2024 16:57 |
Нова редакція_Додаток2.н.docx
|
||||||
19 вересня 2024 18:57 |
Нова редакція_________ ТД.doc
|
||||||
19 вересня 2024 18:57 |
перелік змін до ТД.docx
|
||||||
19 вересня 2024 18:57 |
Нова редакція_Додаток 9.docx
|
||||||
19 вересня 2024 18:57 |
Нова редакція_Додаток1 до Додатку4 _Договір.docx
|
||||||
19 вересня 2024 18:57 |
Нова редакція_Додаток6.docx
|
||||||
19 вересня 2024 18:57 |
Нова редакція_Додаток 8.docx
|
||||||
19 вересня 2024 18:57 |
Нова редакція_Додаток 4.docx
|
||||||
19 вересня 2024 18:57 |
Нова редакція_Додаток1.docx
|
||||||
19 вересня 2024 18:57 |
Нова редакція_Додаток7.docx
|
||||||
19 вересня 2024 18:57 |
протокол 18092024.pdf
|
||||||
19 вересня 2024 18:57 |
Нова редакція_додаток 3.doc
|
||||||
19 вересня 2024 18:57 |
Нова редакція_Додаток5.docx
|
||||||
19 вересня 2024 18:57 |
Нова редакція_Додаток2.docx
|
||||||
16 вересня 2024 15:53 |
Додаток7.docx
|
||||||
16 вересня 2024 15:53 |
Додаток1.docx
|
||||||
16 вересня 2024 15:53 |
Додаток1 до Додатку4 _Договір.docx
|
||||||
16 вересня 2024 15:53 |
додаток 3.doc
|
||||||
16 вересня 2024 15:53 |
Додаток 9.docx
|
||||||
16 вересня 2024 15:53 |
Додаток6.docx
|
||||||
16 вересня 2024 15:53 |
Додаток 4.docx
|
||||||
16 вересня 2024 15:53 |
Додаток5.docx
|
||||||
16 вересня 2024 15:53 |
Додаток 8.docx
|
||||||
16 вересня 2024 15:53 |
_________ ТД.doc
|
||||||
16 вересня 2024 15:53 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx
|
||||||
16 вересня 2024 15:53 |
Додаток2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 17 вересня 2024 10:11
Дата відповіді: 19 вересня 2024 15:54
В п. 1 Додатку 2 до ТД міститься вимога надати свідоцтво про право власності, або витяг з реєстру права власності, або договір оренди, або інший документ, який підтверджує право користування приміщенням (офісом) для ведення своєї господарської діяльності та складського приміщення (чинний протягом строку виконання робіт, що є предметом даної закупівлі).
Вимагаємо пояснити, яким чином корелює з предметом закупівлі наявність офісу і складського приміщення? Також вимагаємо пояснити, яким чином їх наявність чи відсутність може впливати на якість виконання робіт і виконання відповідного договору належним чином?
Очевидно, що зокрема наявність складу є важливою, хоча і не необхідною, при договорах на постачання (закупівлю) товарів, наприклад швидкого споживання, проте абсолютно є неважливою при проведенні поточного ремонту, коли відповідні матеріали закуповуються і доставляються одразу зі складів постачальників.
Дана вимога є відверто дискримінаційною, оскільки суб'єкти господарювання, які здійснюють свою господарську діяльність в будівельній сфері в такій організаційно-правовій формі як фізична особа-підприємець, для провадження такої діяльності не зобов'язані відкривати (орендувати) офіс і склад і в абсолютній більшості випадків не роблять цього. Таким чином, встановивши таку вимогу замовник фактично виключив з кола потенційних учасників майже всіх фізичних осіб-підприємців, що абсолютно штучно і необгрунтовано обмежує коло потенційних учасників, а відтак дана вимога є дискримінаційною. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства і видалити дану вимогу з тендерної документації. У випадку залишення даного звернення без задоволення будемо оскаржувати вимоги тендерної документації у встановленому законом порядку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Ваше звернення ми врахували та внесемо відповідні зміни до тендерної документації.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 17 вересня 2024 10:33
Дата відповіді: 19 вересня 2024 16:48
У п. 3.2 Додатку 2 до тендерної документації замовник встановлює, що є аналогічним договором: "Аналогічним вважається договір, укладений із замовником протягом останніх 2-х років від дати, що передує даті оголошення даної процедури закупівлі, на будівництво, реконструкцію, капітальний, поточний ремонт де виконувались наступні роботи:
Улаштування цементної стяжки по бетонній основі
Шліфування бетонних або металоцементних покриттів
Улаштування покриття з лінолеуму, плінтусів
Грунтування стін, стелі
Улаштування каркасу підвісних стель, плит стельових в каркас стелі
Опорядження внутрішніх поверхонь стін по каменю та бетону декоративною сумішшю
Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками із металопластику у кам'яних стінах
Заповнення віконних прорізів в стінах житлових і громадських будівель готовими блоками із металопластику
Улаштування армованих з прорізами цегляних перегородок
Просте штукатурення поверхонь стін всередені будівлі цементно-вапняним або цементним розчином по каменю та бетону
Облицювання покриттів, поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші
Улаштування грат вентиляційних
Електромонтажні роботи:
Прокладання проводів при схованій проводці в борознах
Монтаж гофри
Установлення штепсельних розеток утопленого типу при схованій проводці
Установлення перемикачів утопленого типу при схованій проводці
Монтаж світильників, які встановлюються в підвісних стелях
Сантехнічні роботи:
Врізування в діючі внутрішні мережі трубопроводів каналізації
Улаштування дерев'яних коробів для закриття трубопроводів
Прокладання трубопроводу каналізації з труб поліетиленових
Врізування в існуючі трубопроводи запірної арматури
Прокладання трубопроводу водопостачання з труб поліетиленових
Установлення кранів на трубопроводах
Установлення унітазів, умивальників, душевих стійок з підведенням холодної та гарячої води
Установлення водопідігрівачів ємкісних
Установлення поручнів, сушарок для рук, висушувачів для рушників".
Дане положення з такою деталізованою вимогою наявності величезного переліку робіт, які на практиці за рідким виключенням виконуються саме в такій компіляції є очевидно надмірною, оскільки наявність аналогічного договору підтверджує саме наявність загального спеціального досвіду потенційного учасника в конкретній сфері що корелює з предметом закупівлі, проте не повинна підтверджувати наявність досвіду виконання абсолютно широкого переліку. Вимагаємо прибрати дану вимогу з умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Ваше звернення ми врахували та внесемо відповідні зміни до тендерної документації.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 17 вересня 2024 20:00
Дата відповіді: 19 вересня 2024 17:56
Замовником у додатку 2 до Тендерної документації передбачена вимога надання:
Наявність працівників в достатній кількості підтверджується:
•скан-копії посвідчень про проходження навчання з перевірки знань з питань пожежної безпеки для керівника та не менше одного інженерно-технічного працівника;
•скан-копії посвідчень про проходження навчання за курсом: Навчання посадових осіб та спеціалістів за курсом «ДБН А.3.2-2-2009 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві.» (НПАОП 45.2-7.02-12) для керівника та не менше одного інженерно-технічного працівника;
•скан-копії посвідчень про проходження навчання з перевірки знань за курсом «Правилами безпечної технічної експлуатації електроустановок споживачі» (НПАОП 40.1-1.21-98) та «Правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів» (наказ Мінпаливенерго від 25.07.2006 № 258 , у редакції наказу Міненерговугілля від 13.02.2012 № 91) для керівника та не менше одного інженерно-технічного працівника;
•скан-копія свідоцтва про проходження навчання курсів цивільного призначення спрямованих на визначення компетенції з професії: Зварювальник пластмас за спеціалізацією «Зварювання труб з полімерних матеріалів» для не менше ніж одного працівника.
Дана вимога є надмірною і не відповідає предмету закупівлі, а відтак дискримінаційною. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства і видалити дану вимогу з умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Ваше звернення ми врахували та внесемо окремі зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 жовтня 2024 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Пашинська Владислава Миколаївна" |
490 105,00
UAH з ПДВ
|
490 105,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Пашинська Владислава Миколаївна" #3484416040 |
Відхилено |
490 105,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2024 15:51
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій