Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПОБУЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ ПОБУЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ГОЛОВАНІВСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 33351162 |
Місцезнаходження: | 26555, Україна , Кіровоградська обл., Голованівський район, селище Побузьке ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА будинок 8 |
Контактна особа: |
Оксана Михайлівна Бойко +380525251274 pobschoolbuhg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2024 11:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 507 637,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 538,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2024 11:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2024 11:43 |
ТД_Обладнання для кабінету_2024.pdf | |
16 вересня 2024 11:43 |
Обгрунтування_обладнання.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-09-000006 ● 642283e5659e456084e910776eb2087f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 16:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.10.2024 № 67-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 09.10.2024 № 67-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-09-16-004897-a 16.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-10 16:48:28
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Обладнання для кабінету «Захист України», код ДК 021:2015:39160000-1 – Шкільні меблі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-16-004897-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на діючу сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-15 16:02:38
Відповідь Замовника на запит на пояснення
У відповідь на Ваш запит щодо надання пояснень повідомляємо наступне: Очікувана вартість закупівлі розрахована з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкових цін. Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах. Зокрема, очікувана вартість процедур закупівель була розрахована на підставі вартості зазначеної на веб-сайтах дистриб’юторів та виробників товару, закупівель інших Замовників, що опубліковані в електронній системі закупівель що є предметом закупівлі. Після чого було розраховано очікувану вартість Методом порівняння ринкових цін. Даний метод полягає в ціновому аналізі та зборі актуальної інформації з ринку товарів/послуг з урахуванням можливості коливання ціни.
Об’рунтування очікуваної вартості розміщено за посиланням URL: https://pobuzhskylyceum.com.ua/?page_id=1157 (посилання безпосередньо на файл URL: https://drive.google.com/file/d/1eJ6-si7_Jlv4QjsIv-DrzAp2Skm0XZUj/view).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-10 16:49:33
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Обладнання для кабінету «Захист України», код ДК 021:2015:39160000-1 – Шкільні меблі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-16-004897-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно із вимогами пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження файлу(-ів), який повинен містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, підготовлену у відповідності з вимогами пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації.
Пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації передбачено таке: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (Додаток 4). Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та/або іншим вимогам щодо предмету закупівлі».
Відповідно до Додатка 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (далі – Додаток 4) до тендерної документації, викладеного у вигляді таблиці, предметом закупівлі є один комплект обладнання для кабінету «Захист України», що включає, зокрема, навчально-тренувальний комплекс FPV.
В пункті 48 Додатку 4 до тендерної документації Замовником зазначено, що до складу навчально-тренувального комплексу FPV входить, зокрема, персональний комп`ютер вчителя форм-фактора десктоп, який складається із системного блоку, клавіатури, маніпулятора типу «миша», монітору, пристрою безперебійного живлення, комутатора мережевого, маршрутизатора та операційної системи. Учасник повинен вказати марку та модель монітору, пристрою безперебійного живлення, комутатора мережевого та маршрутизатора.
Також, Замовником зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб`ютора на території України навчально-тренувального комплексу FPV (статус офіційного дистриб`ютора на території України підтверджується листом та/або сертифікатом від виробника).
У складі тендерної пропозиції учасником закупівлі фізичною особою-підприємцем Бєлов Костянтин Львович (далі – ФОП Бєлов К.Л.) надано розгорнуту порівняльну таблицю від 23.09.2024 б/н, в пункті 48 якої вказано, що учасник пропонує Замовнику пристрій безперебійного живлення марки Powercom моделі RTP-1000A Schuko виробництва PAWERCOM CO.,LTD (Тайвань); комутатор мережевий марки TP-Link моделі TL-SG1008 виробництва TP-Link Technologies CО.,LTD (Китай); маршрутизатор марки TP-Link моделі ARCHER-AX12 виробництва TP-Link Technologies CО.,LTD (Китай).
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП Бєлов К.Л. надано авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб`ютора на території України пристрою безперебійного живлення (виробник PAWERCOM CO.,LTD Тайвань), комутатора мережевого (виробник TP-Link Technologies CО.,LTD Китай) та маршрутизатора (виробник TP-Link Technologies CО.,LTD Китай), що входять до складу навчально-тренувального комплексу FPV (статус офіційного дистриб`ютора на території України підтверджується листом та/або сертифікатом від виробника) ?
При цьому слід зазначити, що інформація викладена в наданому у складі тендерної пропозиції учасника авторизаційному листі від 19.09.2024, що виробником запропонованого навчально-тренувального комплексу FPV є товариство з обмеженою відповідальністю «Холдингова компанія «БІ-ПРО» (далі – ТОВ «Холдингова компанія «БІ-ПРО»), не відповідає дійсності та спростовується наданою у складі пропозиції розгорнутою порівняльною таблицею, де учасником зазначено, що ТОВ «Холдингова компанія «БІ-ПРО» є виробником частини обладнання, яке входить до складу навчально-тренувального комплексу FPV, а саме, системного блоку, клавіатури, маніпулятора типу «миша» та монітору.
2. В пункті 49 Додатку 4 до тендерної документації Замовником зазначено, що до складу навчально-тренувального комплексу FPV входить також персональний комп`ютер учня форм-фактора десктоп, який складається із системного блоку, клавіатури, маніпулятора типу «миша», монітору, пристрою безперебійного живлення та операційної системи. Учасник повинен вказати марку та модель монітору та пристрою безперебійного живлення.
Крім того, Замовником зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб`ютора на території України навчально-тренувального комплексу FPV (статус офіційного дистриб`ютора на території України підтверджується листом та/або сертифікатом від виробника).
У складі тендерної пропозиції учасником ФОП Бєлов К.Л. надано розгорнуту порівняльну таблицю від 23.09.2024 б/н, в пункті 49 якої вказано, що учасник пропонує Замовнику пристрій безперебійного живлення марки Powercom моделі RTP-1000A Schuko виробництва PAWERCOM CO.,LTD (Тайвань).
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП Бєлов К.Л. надано авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб`ютора на території України пристрою безперебійного живлення (виробник PAWERCOM CO.,LTD Тайвань), що входить до складу навчально-тренувального комплексу FPV (статус офіційного дистриб`ютора на території України підтверджується листом та/або сертифікатом від виробника) ?
При цьому слід зазначити, що інформація викладена в наданому у складі тендерної пропозиції учасника авторизаційному листі від 19.09.2024, що виробником запропонованого навчально-тренувального комплексу FPV є ТОВ «Холдингова компанія «БІ-ПРО», не відповідає дійсності та спростовується наданою у складі пропозиції розгорнутою порівняльною таблицею, де учасником зазначено, що ТОВ «Холдингова компанія «БІ-ПРО» не є виробником пристрою безперебійного живлення марки Powercom моделі RTP-1000A Schuko, який входить до складу навчально-тренувального комплексу FPV.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-15 16:03:12
Відповідь Замовника на запит на пояснення
У відповідь на Ваш запит щодо надання пояснень повідомляємо наступне: відповідно до Додатку 4 та Додатку 9 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України Навчально тренувального комплексу FPV (статус офіційного дистриб’ютора на території України підтверджується листом та/або сертифікатом від виробника). Таким чином умовами тендерної документації передбачено пряму вимогу на підтвердження виробника (дистриб’ютора) лише щодо товару: Навчально тренувального комплексу FPV. В складі тендерної пропозиції переможця міститься авторизаційний лист ТОВ «Холдингова компанія БІ-ПРО» де зазначається: «ТОВ «Холдингова компанія БІ-ПРО» є виробником Навчально тренувального комплексу FPV згідно наявних технічних умов (ТУ У 2f 2-44464516-001:2021) та м належні сертифікати, які підтверджують якість пропонованої продукції. Даним лист повідомляємо, що Фізична особа-підприємець Белов Костянтин Львович (ЄДРПОУ/ІПН 247410337), є офіційним партнером компанії ТОВ «Холдингова компанія БІ-ПРО». Підтверджуємо право розповсюдження та продаж обладнання запропонованого у скла тендерної пропозиції .Гарантуємо постачання товару належної якості та кількості у відповідності до вимог Замовника та у встановлені строки, та надаємо гарантійні зобов’язання на пропоновану продукцію».
Тим самим переможцем процедури закупівлі виконано вимоги тендерної документації. Звертаєму увагу, що документація не передбачає авторизаційних листів щодо складових елементів комплексу, в тому числі щодо товарів: пристрій безперебійного живлення, комутатор мережевий, маршрутизатор. Відповідно до абз 10 п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами) (далі – Особливості) тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Згідно п. 44 Особливостей Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту (в редакції Постанови КМ № 782 від 05.07.2024).
Додаток 9, що визначає перелік документів та/або інформація, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не містить вимог щодо надання авторизаційних листів для складових товару пристрій безперебійного живлення, комутатор мережевий, маршрутизатор та чи інших.
За складові частини товару несе відповідальність виробник товару, тобто в даному випадку ТОВ «Холдингова компанія БІ-ПРО» незалежно від того виготовлено елементи, які включаються до товару безпосередньо ним чи іншими суб’єктами.
Отже, в складі тендерної пропозиції переможця наявний перелік документів, що вимагалися документацією.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-09-16-004897-a повідомляємо, що відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами) (далі – Особливості) під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Відповідно до абз 10 п. 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Згідно Додатку 4 та Додатку 9 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника або офіційного дистриб’ютора на території України Навчально тренувального комплексу FPV (статус офіційного дистриб’ютора на території України підтверджується листом та/або сертифікатом від виробника). Ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Умовами тендерної документації не передбачено надання в складі тендерної пропозиції авторизаційних листів щодо складових елементів комплексу, в тому числі щодо товарів: пристрій безперебійного живлення, комутатор мережевий, маршрутизатор. Зокрема при публікації відповідного повідомлення вказаного у висновку про усунення невідповідностей Замовник не має можливості надати на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, оскільки така вимога відсутня. Повідомляємо, що Замовником вжито відповідні заходи щодо недопущення встановлених у висновку порушень в подальшому.
2024-11-05 10:13:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інше порушення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Бєлов Костянтин Львович" |
1 498 837,00
UAH з ПДВ
|
1 498 837,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Бєлов Костянтин Львович" #2474103373 |
Переможець |
1 498 837,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2024 12:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 вересня 2024 11:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2024 15:35
|
Додаткова угода № 1 (4).pdf | зміни до договору |
19 листопада 2024 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2024 14:40
|
Договір Захист України.pdf | укладений |
09 жовтня 2024 14:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.п.3 п. 19 Особливостей та Договору № 43 від 09.10.2024 р., Сторони домовились покращити якість предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме Постачальник зобов’язується поставити покращений аналог – монітор 2E D2423B, та відповідно Додаток №1 до Договору №43 від 09.10.2024 року викласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |