Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ЖКС "Чорноморський" |
Код ЄДРПОУ: | 35303608 |
Місцезнаходження: | 65096, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Академіка Вільямса 81/4 |
Контактна особа: |
Деде Дмитро Борисович +380487053440 kpjks@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2024 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2024 15:28 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2024 15:28 |
Очікувана вартість: | 9 507 003,75 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 535,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за цим договором здійснюються в національній валюті України протягом 30 календарних днів, шляхом сплати населенням вартості Послуг через систему ГЕРЦ, та перерахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця. Сумою сплати послуг за поточний місяць вважається сума отримана виконавцем в наступному місяці через систему ГЕРЦ. Різниця між сумою, що визначена в акті надання послуг за поточний місяць та сумою сплати через систему ГЕРЦ в наступному місяці, визначається сторонами як заборгованість Замовника перед Виконавцем, яка буде погашена по мірі надходження коштів від населення за послуги. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2024 11:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2024 11:43 |
5075 ТД із змінами (16.09.24).docx | |
17 вересня 2024 11:43 |
Перелік змін.docx | |
16 вересня 2024 17:23 |
5075 Дод. 5 до ТД (Дислокація та технічні хар-ки ліфтів).docx | |
16 вересня 2024 17:23 |
5075 Дод. 2 до ТД (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx | |
16 вересня 2024 17:23 |
5075 Дод. 1 до ТД (вимоги).docx | |
16 вересня 2024 11:31 |
5075 Дод. 3 до ТД (проект договору).docx | |
16 вересня 2024 11:31 |
5075 Дод. 4 до ТД (вимоги до переможця).docx |
17 вересня 2024 11:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 вересня 2024 11:43 |
5075 ТД із змінами (16.09.24).docx
|
|||
17 вересня 2024 11:43 |
Перелік змін.docx
|
|||
16 вересня 2024 17:23 |
5075 Дод. 5 до ТД (Дислокація та технічні хар-ки ліфтів).docx
|
|||
16 вересня 2024 17:23 |
5075 Дод. 2 до ТД (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx
|
|||
16 вересня 2024 17:23 |
5075 Дод. 1 до ТД (вимоги).docx
|
|||
16 вересня 2024 11:31 |
5075 Дод. 3 до ТД (проект договору).docx
|
|||
16 вересня 2024 11:31 |
5075 Дод. 4 до ТД (вимоги до переможця).docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 14 жовтня 2024 14:04
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-25-000051 ● 0d42a59c4ead452fbd678461a71b2a58
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2024 18:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.11.2024 Одеса № 238
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 25.11.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2024 № 238
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
3 UA-2024-09-16-004493-a 16.09.2024 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
моніторингу та перевірки закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-03 17:52:04
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-06 17:22:04
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги з технічного обслуговування ліфтів та послуги з експлуатації ліфтів (UA-2024-09-16-004493-a) надаємо відповідні пояснення:
Предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики визначались на підставі інформації, яка отримувалась від виробничих підрозділів підприємства. Така інформація формувалась із врахуванням аналізу потреб минулих років, враховуючи технічні характеристики ліфтів та керуючись Примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10 серпня 2004 року №150 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 серпня 2004 року за № 1046/9645, а також Правилами будови і безпечної експлуатації ліфтів НПАОП 0.00-1.02.08 затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01.09.2008 №190 (періодичні огляди відповідно до Розділу IX. Вимоги до експлуатації ліфтів), Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (затверджених Наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 №258), Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів ДНАОП 0.00-1.21-98 (затверджених наказом Держнаглядохоронпраці України від 09.01.98 №4).
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». При визначені очікуваної вартості предмету закупівлі застосовувався аналіз ринкових цін (надаються скан-копії листів Замовника та відповідей на таки листи, із комерційними пропозиціями), аналіз закупівельних цін попередніх закупівель та умови для учасників/виконавців, які визначені проектом договору про закупівлю (режим надання послуг, умови розрахунків та інше). Щодо рекомендацій Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710, то пунктом 4 Постанови КМУ, РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання БЮДЖЕТНИХ коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру БЮДЖЕТНОГО призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. З урахуванням вищезазначеного, постанова містить рекомендації щодо використання саме БЮДЖЕТНИХ коштів. На теперішній час, КП «ЖКС «Чорноморський» проведено процедуру відкритих торгів із зазначенням коштів фінансування – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 грудня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 грудня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2024 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАМАЮН-ЛІФТ" |
9 240 000,00
UAH з ПДВ
|
6 866 666,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАЛЬ МЕЙД" |
9 507 003,60
UAH з ПДВ
|
6 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАМАЮН-ЛІФТ" #45223330 |
Рішення скасоване |
6 866 666,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2024 15:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 вересня 2024 00:16
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАМАЮН-ЛІФТ" #45223330 |
Відхилено |
6 866 666,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2024 19:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 листопада 2024 17:42
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАЛЬ МЕЙД" #44476055 |
Переможець |
6 900 000,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2024 19:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2024 14:34
|
Договір | укладений |
12 листопада 2024 14:32
|