Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Стрітенська, 19 |
Контактна особа: |
Ігор Ланюк +380532561938 gorgyts190@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2024 16:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 51 478 134,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 514 781,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена так відповідати, зокрема, вимогам: постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог, встановлених Законом (з врахуванням Особливостей) та тендерною документацією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 0,5 відсотка (257 390,67 грн.) очікуваної вартості закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено вимогами тендерної документації (оголошенням про закупівлю) на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 257390.67 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 180 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2024 16:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2024 16:17 |
Тендерна_Документація дорога Затуринське.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-09-000028 ● 8603286caa5b4784933e918057c2e7c5
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 грудня 2024 16:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.12.2024 № 104-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
09.12.2024 № 104-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2024-09-13-011362-a, 13.09.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-09 17:03:55
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 51 478 134,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-13-011362-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-11 11:59:08
Інформація та документи
На ваш запит надається зведений кошторисний розрахунок, підсумкова відомість ресурсів та експертний звіт
Посилання на обґрунтування закупівлі https://www.rada-poltava.gov.ua/documents/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-11 13:56:34
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 51 478 134,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-13-011362-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- моніторингом встановлено, що у формі річного плану закупівель UA-P-2024-09-13-012868-a, розміщеному на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, в пункті 8 «Джерело фінансування закупівлі» вказано – місцевий бюджет, проте, у пункті 7 «Код згідно з КЕКВ» – код не зазначено. Поясніть вказані розбіжності;
- яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» на відповідність тендерній документації, в частині підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» завантажено файл «Довідка про аналогічні.pdf», в якому міститься довідка від 17.09.2024 № 120-С з інформацією про аналогічний договір за предметом закупівлі «Реконструкція інженерних мереж зовнішнього електропостачання для кисневих станцій КНП «Міська клінічна інфекційна лікарня» Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, вул. Пастера, 5/7», що за своєю суттю та змістом не відповідає вимозі визначеної у пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації, а саме предмету закупівлі: «Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір з будівництва/реконструкції/капітального ремонту сектору для почесних поховань, з улаштуванням меморіалу пам’яті, або будівництва/реконструкції/капітального об’єкту сектору соціальної інфраструктури…». Поясніть вказане.
- яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» на відповідність п.10 додатку 7 до тендерної документації, в частині надання учасником копії дозволу або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, з мінімальним переліком видів робіт підвищеної небезпеки. Учасником ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції завантажено файл «Декларація РДС», в якому міститься декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в якій відсутня розгорнута інформація щодо видів робіт підвищеної небезпеки, як це передбачено в тендерній документації. Поясніть вказане;
- замовником у п.8 додатку 3 та п.8 додатку 7 до тендерної документації, надано вимогу до учасника, де у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати календарний графік виконання робіт. Учасником ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції завантажено файл «Графік виконання робіт (1).pdf», в якому міститься документ «Календарний план (графік) виконання робіт» з інформацією про найменування робіт та витрат, а також про період їх виконання. Поряд з цим, відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що учасника ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» визнано переможцем закупівлі, з яким укладено договір від 10.10.2024 № 309, додатком 2 вказаного договору є «Календарний план (графік) виконання робіт» в якому визначено найменування робіт та витрат, а також період їх виконання, що відрізняється від поданого учасником у складі тендерної пропозиції. Поясніть вказану розбіжність.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-13 14:29:22
Відповідь на звернення
1. Згідно вимог замовника в частині підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагалося: *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір з будівництва/реконструкції/капітального ремонту сектору для почесних поховань, з улаштуванням меморіалу пам’яті, або будівництва/реконструкції/капітального ремонту об'єкту сектору соціальної інфраструктури протягом останніх 3-х років.
У науковому тлумаченні ( наукова література: К. В. Богун, к. е. н., доцент кафедри економічної теорії та фінансів Донбаської національної академії будівництва та архітектури, м. Макіївка), соціальна інфраструктура – це стійка сукупність матеріальних об'єктів, з якими взаємодіє соціальний суб'єкт з метою одержання послуг, які створюють умови для раціональної організації всіх його основних видів діяльності. Ця сфера охоплює освіту, охорону здоров'я, житлово-комунальне господарство, пасажирський транспорт і зв'язок, культуру, побутове обслуговування.
Враховуючи, що КНП «Міська клінічна інфекційна лікарня» Одеської міської ради є об’єктом охорони здоров’я то він підпадає під визначення об'єкту сектору соціальної інфраструктури.
Враховуючи вище зазначене, ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» підтвердив кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» згідно вимог Замовника.
2. На відповідність п.10 додатку 7 до тендерної документації, в частині надання учасником копії дозволу або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, з мінімальним переліком видів робіт підвищеної небезпеки, учасником ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції завантажено файл «Декларація РДС», в якому міститься декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, передбачений наступний перелік робіт підвищеної небезпеки:
- Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра (п. 6 додатку 6 Порядку);
- Роботи в траншеях, котлованах (п. 8 додатку 6 Порядку);
- Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою (п.9 додатку 6 Порядку);
- Зварювальні роботи (п. 19 додатку 6 Порядку);
Даний перелік підтверджує та є достатнім для підтвердження мінімальний переліку видів робіт підвищеної небезпеки як це вимагалося Замовником.
3. Згідно п. 8 Додатку № 3: «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати календарний графік виконання робіт».Учасник ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» на підтвердження даної вимоги у складі тендерної пропозиції завантажив файл «Графік виконання робіт (1).pdf», в якому міститься документ «Календарний план (графік) виконання робіт» з інформацією про найменування робіт та витрат, а також про період їх виконання. Дана вимога виконана у відповідності до вимог Замовника.
Щодо розбіжностей з Додатком № 2 Договору від 10.10.2024 № 309. При подані календарного графіку Учасниками у своїх тендерних пропозиціях є орієнтовний і не вважається як додаток до Договору. Згідно тендерної документації встановлено наступне: * всі додатки до договору надаються та заповнюються під час укладення договору. У п. 5.15 проєкту договору зазначено: Строки виконання робіт встановлюються Договором. Невід’ємною частиною Договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених Договором підряду, який складається та виконується відповідно до реального фінансування видатків. Можливе уточнення календарного графіка виконання робіт, після надходження або уточнення інших документів та рішень, які впливають на показники плану фінансування. Під час укладання Договору від 10.10.2024 № 309 є остаточний календарний графік виконання робіт та має статут як Додаток до договору підряду. На підставі вище зазначеного та згідно вимог тендерної документації не встановлено, що календарний графік виконання робіт при подані тендерної пропозиції є остаточним та повинен бути ідентичним при укладені договору.
4. Уповноважена особа помилково не заповнила поля код згідно з КЕКВ. Повідомляємо код згідно з КЕКВ 3132 - Капітальний ремонт інших об’єктів
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 вересня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
50 705 940,00
UAH з ПДВ
|
50 705 940,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
50 705 940,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2024 15:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 жовтня 2024 14:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 жовтня 2024 12:02
|
Договір №309 від 10.10.2024.pdf | укладений |
10 жовтня 2024 12:02
|