Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові будівельні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Митрополита Василя Липківського (вул. Урицького)»
Очікувана вартість
65 299 306,44 UAH
UA-2024-09-13-010449-a 963f8f0b2f53400b98c86e1e54233864
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 вересня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Додаткові будівельні роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Митрополита Василя Липківського (вул. Урицького)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського (вул. Урицького)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

13 вересня 2024 15:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-09-20-000053 ● 0239d135eba743e8980e829e16a80a50
  • Статус: завершено ● Дата: 21 жовтня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 вересня 2024 16:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.09.2024 № 253

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-09-13-010449-a 13.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-24 12:02:34

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт вул. Митрополита Василя Липківського (вул. Урицького)» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-13-010449-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання, а саме: надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-25 11:45:24

Пояснення на Запит


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 07 жовтня 2024
Кінцевий строк оскарження: 11 жовтня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-14-2

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВШЛЯХБУД»
#36156238
Переможець 65 299 306,44
UAH з ПДВ
13 вересня 2024 15:38

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2024 14:26
Додаткова 2.pdf зміни до договору
18 грудня 2024 14:26
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2024 13:58
Додаткова 1.pdf зміни до договору
27 вересня 2024 13:57
83-10.pdf укладений
13 вересня 2024 15:38
Обгрунтування.pdf укладений
13 вересня 2024 15:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.1 Договору викласти в наступній редакції: «4.1 Обсяги фінансування виконання робіт в межах бюджетних призначень на 2024 рік, відповідно до Наказу Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.09.2024 № Н-151 «Про внесення змін до наказу директора Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16 лютого 2024 року № Н-39», становлять: 14 850 000,00 грн (чотирнадцять мільйонів вісімсот п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 20 % – 2 475 000,00 грн, але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи. 2. Додаток 2 до Договору – «Календарний план» викласти в новій редакції, що додається та який є невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди та Договору.
Номер договору про закупівлю: 83-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.1 Договору викласти в наступній редакції: "4.1. Обсяги фінансування виконання робіт в межах бюджетних призначень на 2024 рік, відповідно до Наказу Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18.12.2024 р. № Н-243 «Про внесення змін до наказу директора Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16 лютого 2024 року Н-39» становлять: 58 419 000,00 грн (п'ятдесят вісім мільйонів чотириста дев'ятнадцять тисяч гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ 20% - 9 736 500,00 грн, але можуть бути змінені у разі коригування обсягів бюджетного фінансування на зазначені роботи.» 2. Додаток 2 до Договору - "Календарний план виконання робіт" та Додаток 4 до Договору - "Лінійний графік виконання робіт" викласти в новій редакції, шо додаються та які є невід'ємною частиною цієї Додаткової угоди та Договору.
Номер договору про закупівлю: 83-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML