Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” |
Код ЄДРПОУ: | 20077720 |
Вебсайт: | http://www.naftogaz.com |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6 |
Контактна особа: |
Валерія Соловйова +380445863809 solovyova@naftogaz.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2024 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2024 15:08 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2024 15:08 |
Очікувана вартість: | 212 185 667,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 121 856,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 6 365 570,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія. Вимоги до банківської гарантії як забезпечення тендерної пропозиції, що надається учасниками для участі у процедурі закупівлі (Додаток 10 тендерної документації). Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 6365570 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі на забезпечення виконання своїх зобов’язань за Договором надає банківську гарантію у розмірі 5 (п‘ять) відсотків від ціни Договору (проект договору – Додаток 5 тендерної документації). Строк дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж строк дії договору про закупівлю та додатково один місяць від строку надання послуг. Вимоги до банківської гарантії як забезпечення виконання зобов'язань за договором про закупівлю, що надається учасниками-переможцями – (Додаток 9 тендерної документації). Усі витрати, пов’язані з оформленням банківської гарантії, як забезпечення виконання договору, відшкодовуються за рахунок коштів учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за цим Договором здійснюються на підставі рахунку, отриманого від Виконавця не пізніше ніж за 5 робочих днів до відповідного терміну оплати, у такому порядку: • 50% від Ціни Договору (п. 4.1 Договору) Замовник перераховує Виконавцю протягом 30 (тридцяти) робочих днів від дати прийняття уповноваженим органом управління Замовника рішення про призначення Виконавця суб’єктом аудиторської діяльності для надання послуг за цим Договором; подальші розрахунки Замовник здійснює рівними частинами: • 6,25% від Ціни Договору до 31 березня 2025 р.; • 6,25% від Ціни Договору до 15 липня 2025 р.; • 6,25% від Ціни Договору до 31 жовтня 2025 р.; • 6,25% від Ціни Договору до 15 лютого 2026 р.; • 6,25% від Ціни Договору до 30 травня 2026 р.; • 6,25% від Ціни Договору до 15 вересня 2026 р.; • 6,25% від Ціни Договору до 30 грудня 2026 р.; • 6,25% від Ціни Договору до 15 квітня 2027 р. Обсяг надання послуг зазначено в Додатку 1 тендерної документації. Місце надання послуг: м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 6 або за іншою письмово повідомленою Замовником адресою. Загальний строк надання послуг за Договором – до 01 грудня 2027 року, строки надання послуг за окремими етапами визначені в Завданні (Додаток 1 до Договору). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. | Аванс | 30 | Робочі | 50 |
Iнша подія | Розрахунки здійснюються на підставі рахунку, отриманого від Виконавця не пізніше ніж за 5 робочих днів до 31 березня 2025 р. | Аванс | 5 | Робочі | 6.25 |
Iнша подія | Розрахунки здійснюються на підставі рахунку, отриманого від Виконавця не пізніше ніж за 5 робочих днів до 15 липня 2025 р. | Аванс | 5 | Робочі | 6.25 |
Iнша подія | Розрахунки здійснюються на підставі рахунку, отриманого від Виконавця не пізніше ніж за 5 робочих днів до 31 жовтня 2025 р. | Аванс | 5 | Робочі | 6.25 |
Iнша подія | Розрахунки здійснюються на підставі рахунку, отриманого від Виконавця не пізніше ніж за 5 робочих днів до 15 лютого 2026 р. | Аванс | 5 | Робочі | 6.25 |
Iнша подія | Розрахунки здійснюються на підставі рахунку, отриманого від Виконавця не пізніше ніж за 5 робочих днів до 30 травня 2026 р. | Аванс | 5 | Робочі | 6.25 |
Iнша подія | Розрахунки здійснюються на підставі рахунку, отриманого від Виконавця не пізніше ніж за 5 робочих днів до 15 вересня 2026 р. | Аванс | 5 | Робочі | 6.25 |
Iнша подія | Розрахунки здійснюються на підставі рахунку, отриманого від Виконавця не пізніше ніж за 5 робочих днів до 30 грудня 2026 р. | Аванс | 5 | Робочі | 6.25 |
Iнша подія | Розрахунки здійснюються на підставі рахунку, отриманого від Виконавця не пізніше ніж за 5 робочих днів до 15 квітня 2027 р. | Аванс | 5 | Робочі | 6.25 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2024 16:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2024 15:57 |
Перелік змін_25.09.2024.pdf | |
25 вересня 2024 15:57 |
ТД_Аудиторські послуги (нова редакція)_25.09.2024.pdf | |
25 вересня 2024 15:57 |
Проект договору_нова редакція (25.09.2024).docx | |
23 вересня 2024 11:36 |
Перелік змін_23.09.2024.pdf | |
23 вересня 2024 11:36 |
ТД_Аудиторські послуги (нова редакція)_23.09.2024.pdf | |
13 вересня 2024 15:40 |
ТД_Аудиторські послуги.pdf | |
13 вересня 2024 15:40 |
Опитувальник ЮО.xls | |
13 вересня 2024 15:40 |
Опитувальник ФО.xls | |
13 вересня 2024 15:40 |
Додаток 5 тендерної документації_Проект договору.docx |
25 вересня 2024 16:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 вересня 2024 15:57 |
Перелік змін_25.09.2024.pdf
|
||||||
25 вересня 2024 15:57 |
ТД_Аудиторські послуги (нова редакція)_25.09.2024.pdf
|
||||||
25 вересня 2024 15:57 |
Проект договору_нова редакція (25.09.2024).docx
|
||||||
23 вересня 2024 11:36 |
Перелік змін_23.09.2024.pdf
|
||||||
23 вересня 2024 11:36 |
ТД_Аудиторські послуги (нова редакція)_23.09.2024.pdf
|
||||||
13 вересня 2024 15:40 |
ТД_Аудиторські послуги.pdf
|
||||||
13 вересня 2024 15:40 |
Опитувальник ЮО.xls
|
||||||
13 вересня 2024 15:40 |
Опитувальник ФО.xls
|
||||||
13 вересня 2024 15:40 |
Додаток 5 тендерної документації_Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Необхідність проведення аудиту окремої фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності передбачено:
• ст. 14 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні ” від 16.07.1999 №996-XIV;
• ст. 110 Закону України “Про акціонерні товариства” від 27.07.2022 №2465-IХ;
• ст.126 Закону України “Про ринки капіталу та організовані товарні ринки” від 23.02.2006 №3480-IV;
• положеннями кредитних договорів Компанії.
Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасника закупівлі передбачені Додатком 3 до Тендерної документації.
Встановлення кваліфікаційних та інших вимог до учасника пов’язано зі складністю проведення аудиту окремої та консолідованої фінансової звітності НАК «Нафтогаз України». Периметр консолідації фінансової звітності включає в себе більш як 40 підприємств, які здійснюють свою діяльність в різних галузях енергетики. Окрім того, звітність НАК «Нафтогаз України» є публічною та має бути надана державним органам, контролюючим органам та інвесторам.
Також НАК «Нафтогаз України» є суб’єктом покладення спеціальних обов’язків щодо сталого та безперебійного забезпечення споживачів природним газом в умовах дії воєнного стану.
Розділом II Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасника» до Тендерної документації, серед іншого, передбачена наступна вимога до Учасника закупівлі:
4) річний розмір доходу від надання послуг з обов'язкового аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес (в розумінні Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”) протягом 2021-2023рр. щорічно становить не менш як 50 млн грн (без ПДВ).
НАК «Нафтогаз України» є одним із найбільших в Україні підприємств, що становлять суспільний інтерес, в розумінні Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”.
Встановлення вказаного критерію зумовлено вимогою щодо наявності в учасника закупівлі значного досвіду в проведенні аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, а також з врахуванням очікуваної вартості закупівлі. Тобто, встановлення такої вимоги є необхідною потребою щодо наявності релевантного досвіду з надання аудиторських послуг в учасника закупівлі за останні 3 роки.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що встановлення зазначеної вище вимоги до учасника закупівлі аудиторських послуг є загальноприйнятою практикою для підприємств, що становлять суспільний інтерес (в тому числі, для великих державних підприємств).
Зважаючи на критичну важливість НАК «Нафтогаз України», необхідність підтвердження зобов’язань перед кредиторами, важливість підприємства для економіки України, особливо в умовах воєнного стану, а також виходячи із очікуваної вартості закупівлі, вимога щодо підтвердження розміру доходу від надання послуг з обов'язкового аудиту фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес (в розумінні Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”) протягом 2021-2023рр. не вважається Замовником дискримінаційною та зумовлена потребами Замовника.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-10-000045 ● b61c93c673044d848b7cf8eb1621e877
- Статус: завершено ● Дата: 22 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 жовтня 2024 11:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-09-13-010240-a 13.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-15 11:54:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг «Аудиторські послуги» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-13-010240-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію, чи було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та додатку 9 до тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-17 15:53:59
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 15.10.2024 надаємо наступні пояснення.
Щодо питання 1. Відповідно до оголошеного предмету закупівлі НАК “Нафтогаз України” (далі - Компанія, Замовник) планується здійснити закупівлю Аудиторських послуг. Крім того, умови здійснення процедури закупівлі, а також умови надання послуг та їх перелік викладені в тендерній документації, зокрема в Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі та проекті Договору про закупівлю, які є невід’ємними додатками до тендерної документації (додаток 1 та додаток 5 відповідно).
Відповідно до частини 3 статті 14 закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність України» Компанія зобов’язана не пізніше ніж до 30 квітня року, що настає за звітним періодом, оприлюднювати річну фінансову звітність та річну консолідовану фінансову звітність разом з відповідними аудиторськими звітами. В рамках проведення обов’язкового аудиту необхідно отримати аудиторський звіт суб’єкта аудиторської діяльності, відповідно до статті 14 Закону України «Про аудит фінансової звітності і аудиторську діяльність» з метою висловлення незалежної думки аудитора про її відповідність в усіх суттєвих аспектах і відповідність вимогам міжнародних стандартів фінансової звітності та законів України.
Статтею 29 Закону України «Про аудит фінансової звітності і аудиторську діяльність» передбачено, що суб’єкт аудиторської діяльності для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності призначається загальними зборами акціонерного товариства, загальними зборами учасників, наглядовою радою (у випадках, встановлених законом), засновником у недержавних унітарних підприємствах, уповноваженим органом управління державних (комунальних) підприємств та господарських товариств, у яких державі належить 100 відсотків акцій (часток, паїв) статутного капіталу, іншим вищим органом управління відповідно до законодавства та установчих документів.
Для виконання вимог законодавства України, а також зобов’язань перед кредиторами, Компанією організовано закупівлю послуг з аудиту фінансової звітності за 2024-2026 роки відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме:
• Аудит річної консолідованої та окремої фінансової звітності за 2024, 2025 та 2026 роки;
• Огляд проміжної скороченої консолідованої та окремої фінансової звітності за 6 місяців 2025 року та за 6 місяців 2026 року.
Окрім того, необхідність проведення аудиту окремої та консолідованої фінансової звітності передбачено:
• ст. 110 Закону України “Про акціонерні товариства” від 27.07.2022 №2465-IХ;
• ст.126 Закону України “Про ринки капіталу та організовані товарні ринки” від 23.02.2006 №3480-IV;
• положеннями кредитних договорів Компанії.
З метою оптимізації витрат на аудиторські послуги, закупівлю аудиторських послуг планується здійснити на три звітні періоди – 2024, 2025 та 2026 роки.
Терміни надання послуг за договором базуються на вимогах законодавства та інших документів, зокрема кредитних договорів. Вимоги до аудиторського висновку встановлюються Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку та Закону України “Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність” від 21.12.2017 №2258-VIII.
Вимога щодо складання аудиторського звіту українською та англійською мовами зумовлена тим, що фінансова звітність складається та оприлюднюється українською та англійською мовами (на запит іноземних інвесторів та рейтингових агенцій).
Очікувану вартість закупівлі аудиторських послуг було визначено виходячи з даних, які було отримано Компанією у відповідь на запит цінових пропозицій від потенційних учасників конкурсних торгів:
• ТОВ «Ернст енд Янг Аудиторські послуги» - 205 000 000 гривень (в т.ч. ПДВ),
• ТОВ «Делойт енд Туш ЮСК» - 123 355 000 гривень (в т.ч. ПДВ), та
• ПрАТ «КПМГ Аудит» - 308 202 000 гривень (в т.ч. ПДВ).
Очікувана вартість закупівлі була визначена як середнє арифметичне значення вартості, згідно отриманих комерційних пропозицій.
ОВ = СЕРЕДНЄ ЗНАЧЕННЯ(205 000 000; 123 355 000; 308 202 000). Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі визначена, як середньоарифметична ціна вищезазначених джерел та становить 212 185 667 грн з ПДВ.
Пропозиції потенційних учасників, за даними яких була розрахована очікувана вартість предмета закупівлі, надаються додатково, окрім пропозиції ПрАТ «КПМГ Аудит», оскільки учасником для наданої інформації був присвоєний статус «Конфіденційно», що унеможливлює оприлюднення такого документу.
Щодо питання 2. На виконання вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Компанією оприлюднено відповідну інформацію на власному веб-сайті www.naftogaz.com. З такою інформацією можна ознайомитися за посиланням: https://www.naftogaz.com/technical_and_qualitative_justification.
Щодо питання 3. Відповідно до п.6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Розділу VI тендерної документації переможець процедури закупівлі на забезпечення виконання своїх зобов’язань за Договором надає банківську гарантію у розмірі 5 (п‘ять) відсотків від ціни Договору (проект договору – Додаток 5 тендерної документації). Строк дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж строк дії договору про закупівлю та додатково один місяць від строку надання послуг.
Додатком 9 тендерної документації передбачено, що банківська гарантія виконання зобов'язань за договором закупівлі повинна бути надана через електронну систему закупівель та набувати чинності не пізніше дати укладання договору про закупівлю.
11.10.2024 року в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Аудиторських послуги з Приватним акціонерним товариством “КПМГ Аудит”.
Отже, договір повинен бути укладений не раніше ніж 17.10.2024, але не пізніше ніж 26.10.2024. Також у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжено до 60 днів.
Враховуючи зазначене вище, оскільки триває етап візування договору відповідно до внутрішніх документів Компанії, банківська гарантія виконання договору ще не надана. Договір буде укладений в установлені законодавством строки та після надання банківської гарантії від контрагента через електронну систему закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 жовтня 2024 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС" |
148 575 000,00
UAH з ПДВ
|
148 575 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ КПМГ Аудит |
233 274 000,00
UAH з ПДВ
|
233 274 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС" #34764976 |
Відхилено |
148 575 000,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2024 15:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 жовтня 2024 16:28
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 жовтня 2024 00:00
|
ПрАТ КПМГ Аудит #31032100 |
Переможець |
233 274 000,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2024 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2024 15:00
|
Договір від 25.10.2024 №14-496-24.pdf | укладений |
25 жовтня 2024 14:57
|