Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дальницька сільська рада Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04380270 |
Місцезнаходження: | 67842, Україна , Одеська обл., с.Дальник, вул.Дружби,126 |
Контактна особа: |
Юрій Ляшенко +380485149100 123o@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2024 12:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 жовтня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 жовтня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 10 жовтня 2024 12:07 |
Початок аукціону: | 10 жовтня 2024 12:07 |
Очікувана вартість: | 29 180 402,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 291 804,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | банківська гарантія (скан-копія паперового оригіналу документу – файл у форматі PDF або Word з накладанням КЕП/УЕП гаранта) або електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 144280 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення має складати 1 % від вартості договору. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» ( у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Вид – банківська гарантія. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю.Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 45 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Підрядник надає рахунок та акти приймання виконанних робіт за ф. КБ-2в, КБ-3 | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2024 14:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2024 14:06 |
Додаток 2 зі змінами Протокол від 02.10.2024_0210.DOCX | |
02 жовтня 2024 14:06 |
ТД зі змінами 2 Протокол від 02.10.2024_0210.DOCX | |
02 жовтня 2024 14:06 |
Перелік_Зміни_до_ТД_Протокол_0210_від_02.10.2024.doc | |
24 вересня 2024 13:01 |
Додаток 9 зі змінами Прот 2309 від 23.09.2024.DOCX | |
24 вересня 2024 13:01 |
Додаток 10 зі змінами Прот 2309 від 23.09.2024.DOCX | |
24 вересня 2024 13:01 |
Експертний звіт (1).pdf | |
24 вересня 2024 13:01 |
Перелік_Зміни_до_ТД_Протокол_2309_від_23_09_2024.doc | |
24 вересня 2024 13:01 |
Пояснювальна записка до робочого проекту.pdf | |
24 вересня 2024 13:01 |
148_СД_ИВР.doc | |
24 вересня 2024 13:01 |
148_СД_ИВР.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни та додані відповідні документи.
У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни та додані відповідні документи.
У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що відповідно до п. 5.33 КНУ Настанови з визначення вартості будівництва:
До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що покриття ПДВ буде здійснюватися за рахунок коштів місцевого бюджету, що передбачено п. 3.4. проекту договору. Відтак, пропозиція учасника має бути розрахована за загальними правилами нарахування ПДВ на запропоновану вартість робіт.
У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що норми ст. 197.11 Податкового Кодексу України до даної закупівлі не застосовуються, Учасник не повинен враховувати зазначену вище норму.
У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що абревіатура «ЕЦП» означає «Електронно цифровий підпис», що в свою чергу являється узагальненим поняттям засвідчення документа в електронному вигляді. В свою чергу ЕЦП може бути як удосконаленим (УЕП) так і кваліфікованим (КЕП).
Проте задля конкретизації та більш кращого сприйняття учасниками вимог тендерної документації Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни та додані відповідні документи.
У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни та додані відповідні документи.
У відповідь на ваше звернення повідомляємо, що клас наслідків згідно Експертного звіту - СС1
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-25-000072 ● 06c30f7c7d80496bb7f7568a304033e7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2024 16:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.10.2024 №91-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України 23.10.2024 №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник
Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 25.10.2024 №91-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2024-09-13-006497-a 13.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-06 17:22:11
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції адміністративної будівлі Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області по вул. Дружби, 126 в с. Дальник (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-13-006497-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином учасником ТОВ «ЕТМ ГРУП», якого обрано переможцем, виконані вимоги пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 3.3 розділу 3. «Договірна ціна» проєкту договору, в частині визначення вартості договірної ціни відповідно до вимог розділу V Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (далі – Настанова).
Так, пунктом 5.3 розділу V Настанови визначено, що вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу.
Однак, у 2024 році, з урахуванням Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 23 липня 2024 року №469/2024, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 23 липня 2024 року №3891-ІХ, яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 12 серпня 2024 року строком на 90 діб, показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2024 рік складає 173,83 людино-години.
Разом з тим, у пояснювальній записці, яку подано у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕТМ ГРУП» (файл «U_15_ДЦ_ДЦ_2.pdf») зазначено, що середньомісячна норма тривалості робочого часу для будівельних, монтажних і ремонтних робіт складає 172,67 людино-години.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-18 16:10:50
Пояснення щодо надання відповіді на запит моніторингу
На запит моніторингу замовником опублікована відповідь 11.11.2024 у розділі "Надання пояснення з власної ініціативи", однак система виводить сповіщення що "Треба надати відповідь на моніторинг" та потребуе надати відповідь через розділ "Відповідь на звернення". Замовником не допущено порушення публікації, так як на законодавчому рівні відсутній регламент механізму надання відповіді у електронній системі. Фактично органи державного фінансового контролю отримали відповідь у встановлені строки.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-11-11 16:34:13
Відповідь на запит органів державного фінансового контролю №UA-M-2024-10-25-000072
25.10.2024 р. органом державного фінансового контролю було прийнято рішення про початок моніторингу процедури закупівлі UA-2024-09-13-006497-a за предметом «Реконструкція адміністративної будівлі Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області по вул. Дружби, 126 в с. Дальник» (коригування) (UA-M-2024-10-25-000072)
06.11.2024 р. органом державного фінансового контролю було опубліковано запит замовнику про надання пояснень.
Перший пункт запиту:
Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Щодо першого пункту запиту надаємо наступну інформацію та документи:
Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічні та якісних характеристики предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, здійснено на підставі документів проектно-кошторисної документації та експертного звіту, які оприлюднено з тендерною документацією:
- Пояснювальна записка до робочого проекту;
- Експертний звіт;
- Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв, файл «148_СД_ИВР»;
- ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ОБ`ЄКТА БУДІВНИЦТВА;
- Додаток 3 до тендерної документації «Технічне завдання»
Додатково повідомляємо, що вищенаведені документи опубліковані на офіційному веб-сайті Дальницької громади Одеського району, Одеської області dalnycka-gromada.gov.ua
Посилання на опубліковані документи: https://dalnycka-gromada.gov.ua/docs/1775530/
Другий пункт запиту:
Яким чином учасником ТОВ «ЕТМ ГРУП», якого обрано переможцем, виконані вимоги пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 3.3 розділу 3. «Договірна ціна» проєкту договору, в частині визначення вартості договірної ціни відповідно до вимог розділу V Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (далі – Настанова).
Так, пунктом 5.3 розділу V Настанови визначено, що вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу.
Однак, у 2024 році, з урахуванням Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 23 липня 2024 року №469/2024, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 23 липня 2024 року №3891-ІХ, яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 12 серпня 2024 року строком на 90 діб, показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2024 рік складає 173,83 людино-години.
Разом з тим, у пояснювальній записці, яку подано у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕТМ ГРУП» (файл «U_15_ДЦ_ДЦ_2.pdf») зазначено, що середньомісячна норма тривалості робочого часу для будівельних, монтажних і ремонтних робіт складає 172,67 людино-години.
Щодо другого пункту запиту надаємо наступну інформацію:
Щодо обрання переможцем учасника ТОВ «ЕТМ ГРУП», зазначаємо, що учасником виконані вимоги пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 3.3 розділу 3. «Договірна ціна» проєкту договору, в частині визначення вартості договірної ціни відповідно до вимог розділу V Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (далі – Настанова).
Вимогою тендерною документацією є наступні умови.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою;
- локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
- підсумковою відомістю ресурсів;
- проектом календарного графіку виконання робіт
- технічному завданню (Додаток 3 до тендерної документації), підсумковій відомості ресурсів (файл «148_СД_ИВР»).
Договірна ціна складається відповідно до розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами та доповненнями).
Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків.
Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг, НЕ всі матеріально- технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 3), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.»
Щодо показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу зазначаємо наступне:
Здійснюючи аналіз даного показника було визначено, що норми робочого часу - 2024 у військовий час доводиться перераховувати на регулярній основі, оскільки протягом 2024 року воєнний стан неодноразово було продовжено.
Базовими чинниками таких перерахунків являються:
• державні свята - 2024 стали звичайними днями;
• деякі роботодавці отримали право встановлювати тижневий фонд робочого часу - 2024 до 60 год.
Середньомісячна тривалість робочого часу - 2024 у будівництві
У військовий час, внаслідок продовження воєнного стану в 2024 p., розрахунок доводиться оновлювати на постійній основі.
Розрахунки змін людино-години 2024 року для кошторисів у будівництві залежно від тижневого графіку роботи – 2024 (розрахунки наведено у окремому файлі, який опубліковано окремим документом).
Тобто, показник середньомісячної норми тривалості робочого часу у 2024 році є динамічним, залежить від тривалості військового стану та змінюється кожні 90 діб.
Варто зазначити, що вищенаведені показники були взяті з відкритих джерел інформації, а саме з веб-сайту https://www.buhoblik.org.ua/kadry-zarplata/vremya/4298-norma-trivalosti-robochogo-chasu-2024.html, без залучення галузевих спеціалістів у сфері кошторисної документації з причини неможливості такого залучення.
Також у Замовника відсутні в штаті необхідні галузеві спеціалісти з відповідними знаннями, освітою та навичками для підтвердження наявності або відсутності факту невірного зазначення показників тривалості робочого часу, визначення яких обов’язково потребують таких знань та навичок
Враховуючи зазначене, рішення про визначення переможцем учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТМ ГРУП" в частині підтвердження наявності або відсутності факту невірного зазначення показників тривалості робочого часу прийнято на підставі вищенаведених загальнодоступних джерел щодо порядку визначення таких показників.
Беручи до уваги, що учасником ТОВ "ЕТМ ГРУП" виконані вимоги пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 3.3 розділу 3. «Договірна ціна» проєкту договору, в частині визначення вартості договірної ціни відповідно до вимог розділу V Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 та виконані вимоги щодо відповідності кваліфікаційним критеріям, що були визначені умовами тендерної документації включно із усуненням невідповідностей, які були виявлені в процесі етапу кваліфікації, у Замовника відсутні правові підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕТМ ГРУП" з причини відповідності такого учасника вимогам тендерної документації та норм Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
- Експертний звіт (1).pdf
- Пояснювальна записка до робочого проекту.pdf
- проектная документация админздание дальник.zip
- Протокол_ продовж підпис дог (1).doc.p7s
- Розрахунки змін людин_год 2024р..docx
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку державного фінансового контролю, відповідно до ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч. 2 п. 50 Особливостей Замовник скасував рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЕТМ ГРУП» та відмінив торги
2024-11-20 10:03:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель.) • усунуто
Порушення усунуто.
2024-11-22 10:39:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 жовтня 2024 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТМ ГРУП" |
24 360 439,24
UAH з ПДВ
|
24 360 439,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" |
28 057 733,86
UAH з ПДВ
|
25 949 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Товариство з обмеженою відповідальністю "СК "ГРАДО-СТРОЙ"" |
28 696 804,80
UAH з ПДВ
|
25 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТРОЙ-БУД-КРАН" |
26 871 463,75
UAH з ПДВ
|
26 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТМ ГРУП" #37384558 |
Рішення скасоване |
24 360 439,24
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2024 09:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2024 15:05
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕТМ ГРУП" #37384558 |
Очікує рішення |
24 360 439,24
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2024 09:43
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2024 09:51 |
Кінець періоду оскарження: | 01 грудня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 01 грудня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Рішення прийнято на виконання висновку державного фінансового контролю, відповідно до ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та ч. 2 п. 50 Особливостей |
20 листопада 2024 09:51
|
Електронний підпис |
20 листопада 2024 09:47
|
Протокол_2011 від 20.11.2024_відміна торгів.pdf |