Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Влаштування пандуса з капітальним ремонтом вхідної групи у житловому будинку за адресою вул. Прирічна, 29 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 094 221,00 UAH
UA-2024-09-13-004719-a a0ab62e6553244239056254ee61373b9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталія Борисенко

+380444267203 vitaliia.borysenko@kyivcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445395
Вебсайт: https://obolon.kyivcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 04205, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лук’яненка Левка, будинок 16
Контактна особа: Віталія Борисенко
+380444267203
vitaliia.borysenko@kyivcity.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2024 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 19 вересня 2024 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 вересня 2024 08:00
Очікувана вартість: 1 094 221,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 471,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Влаштування пандуса з капітальним ремонтом вхідної групи у житловому будинку за адресою вул. Прирічна, 29 в Оболонському районі м. Києва (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04213, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Прирічна, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунок за виконані Роботи на підставі Бюджетного Кодексу України по мірі надходження бюджетних коштів (джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету) на рахунок Замовника, на підставі виконаних обсягів робіт, згідно з Актом приймання виконаних підрядних робіт (типової форми N КБ-2в) та Довідкою про вартість виконаних робіт та витрати (типової форми № КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані Роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування. Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2024 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2024 11:34
додаток № 6.rtf
13 вересня 2024 11:34
Оголошення.docx
13 вересня 2024 11:34
додаток № 7.rtf
13 вересня 2024 11:34
додатки.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 вересня 2024 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТРІМТЕХ" 1 020 545,87
UAH з ПДВ
1 020 545,87
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2024 12:10
Електронний підпис
28 вересня 2024 12:09
Довідка Ружицький + ОП.pdf
28 вересня 2024 10:57
Електронний підпис
28 вересня 2024 10:57
п.17 Ліцензія АВК-5.pdf
28 вересня 2024 10:57
п.4Довідка працівники.pdf
24 вересня 2024 07:43
Електронний підпис
23 вересня 2024 18:35
Електронний підпис
23 вересня 2024 18:34
п.23Сертифікати.rar
23 вересня 2024 17:48
Прирічна 29.imd
23 вересня 2024 17:42
Кошторис Прирічна 29.pdf
23 вересня 2024 17:42
п.1.Рішення Осипок.pdf
23 вересня 2024 17:42
п.23 Довідка 236 ГКУ.pdf
23 вересня 2024 17:42
п.5.1 техзвіт (1).zip
23 вересня 2024 17:42
п.1 Виписка з ЄДР 2023.pdf
23 вересня 2024 17:42
п.21 ФЗ 2021 2022 2023.zip
23 вересня 2024 17:42
п.22 Довідки з банків.rar
23 вересня 2024 17:42
Договір оренди складу.pdf
23 вересня 2024 17:42
п.24 Лист про санкції.pdf
23 вересня 2024 17:42
п.28 Довідка норми.pdf
23 вересня 2024 17:42
п.17 Довідка АВК-5.pdf
23 вересня 2024 17:42
п.1 Опис статут 2021р.pdf
23 вересня 2024 17:42
п.15 екологічні Норми.pdf
23 вересня 2024 17:42
п.9 Без субпідрядників.pdf
23 вересня 2024 17:42
п.1 ЗМІНИ КВЕД 11.12.23.pdf
23 вересня 2024 17:42
п.4 Романенко маляр.pdf
23 вересня 2024 17:42
п.18 ISO 45001.2019 + ЗВІТ.pdf
23 вересня 2024 17:42
Видаткова Обладнання.pdf
23 вересня 2024 17:42
п.26 Довідка імпорт.pdf
23 вересня 2024 17:42
п.8 Довідка страхуванн.pdf
23 вересня 2024 17:42
п.3 НАЗК ФІК ДОВІДКА.zip
23 вересня 2024 17:42
п.7Північна 22.rar
23 вересня 2024 17:42
п.3. Витяг ЄДР.pdf
23 вересня 2024 17:42
Повідомлення Директор.pdf
23 вересня 2024 17:42
п.4 Інженер з ОП Муляр.pdf
23 вересня 2024 17:42
п.1 Наказ № 1-к директор.pdf
23 вересня 2024 17:42
п.10 Без авансу (2).pdf
23 вересня 2024 17:42
п.1 Протокол№1.pdf
23 вересня 2024 17:42
п.6 Виробничі приміщення.pdf
23 вересня 2024 17:42
Видаткова Обладнання 2.pdf
23 вересня 2024 17:42
п.5 Довідка обладнання (4).pdf
23 вересня 2024 17:42
п.5.1. Опір ізоляції.zip
23 вересня 2024 17:42
п.3 Витяг ПДВ.pdf
23 вересня 2024 17:42
п.3 ДОВІДКА МВС.rar
23 вересня 2024 17:42
п.8 Договір страхування.pdf
23 вересня 2024 17:42
п.4 Ружицький В.С.зварник.pdf
23 вересня 2024 17:42
Договір оренди офісу 2024.pdf
23 вересня 2024 17:42
п.12 Декларація СС3.pdf
23 вересня 2024 17:42
п.19 ISO 14001.2015+ЗВІТ.pdf
23 вересня 2024 17:42
п.2 довідка Реквізити (2).pdf
23 вересня 2024 17:42
п.3 НАЗК ТОВ ДОВІДКА.zip
23 вересня 2024 17:42
п.4 Радченко штукатур.pdf
23 вересня 2024 17:42
п.4 Довідка робітники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТРІМТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СТРІМТЕХ"
#38204927
Переможець 1 020 545,87
UAH з ПДВ
30 вересня 2024 10:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 вересня 2024 15:32

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей. 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав Довідку про наявність відповідної кваліфікації від 23.09.2024 №712-23/09, в якій зазначив ім’я та по батькові працівника Сович Татьяна Анатолівна, відповідно до наданих документів потрібно Сович Тетяна Анатоліївна. Учасник не надав на інженера з проектно-кошторисної роботи Сович Тетяну Анатоліївну копію договору страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності згідно наданого страхового полісу до Договору № 18782649-05-05-00. На виконавця робіт Ружицького Миколу Вікторовича учасник не надав: - чинне посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-1.02-90 «Правила з охорони праці при будівництві та ремонті об`єктів житлово-комунального господарства»; - копію повідомлення про прийняття на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією). Учасник не надав підтверджуючого документу (оригіналу ліцензії або завіреної належним чином копії) про наявність в нього комплексу АВК-5 (версія не нижче 3.9.0), який зазначив в довідці від 23.09.2024 № 620-23/09. Учасник надав протокол вимірювання опору ізоляції електричного обладнання №229-24 від 27.08.2024, в якому відсутні позиції на обладнання зазначене в п.1-4 наданої учасником довідки щодо наявності обладнання від 23.08.2024 №612-23/09. Учасник надав довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 23.09.2024 №614-23/09, в якій не зазначив порядковий номер в графі № з/п по договору № 470-кр від 30.12.2022. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно до п.4 додатку № 2 до Оголошення учасник надає Довідку про наявність в учасника персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою, визначеною в п.4 додатку № 2. Відповідно до п.17 додатку № 2 до Оголошення Учасник надає довідку про наявність в учасника комплексу АВК-5 (версія не нижче 3.9.0), із наданням підтверджуючого документу, а саме: оригіналу ліцензії або завіреної належним чином копії. Згідно до пп.4.4 п.4 додатку № 2 до Оголошення на інженера-проектувальника обов’язкова наявність страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (надати копію угоди цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (копія договору страхування та страхового полісу). Згідно пп.4.6 п.4 додатку № 2 до Оголошення Учасник повинен підтвердити, що зазначені працівники працюють на підприємстві Учасника, надавши в складі пропозиції копію повідомлення про прийняття кожного працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку, але якщо учасники в складі пропозиції зазначили працівників які були прийняті на роботу до 17 червня 2015 р., тоді необхідно надати копії цивільно-правових угод, або копії наказів про прийняття на роботу. Згідно пп.4.5 п.4 додатку № 2 до Оголошення у складі інженерно-технічних працівників має бути не менше 1-ї особи з: - чинним посвідченням про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-1.02-90. «Правила з охорони праці при будівництві та ремонті об`єктів житлово-комунального господарства». Згідно п.17 додатку № 2 до Оголошення учасник надає довідку про наявність в учасника комплексу АВК-5 (версія не нижче 3.9.0), із наданням підтверджуючого документу, а саме: оригіналу ліцензії або завіреної належним чином копії. Згідно пп.5.1 п.5 додатку № 2 до Оголошення Учасник надає чинний протокол перевірки ізоляції наявного електрообладнання, виданий спеціалізованою лабораторією. Згідно п.7 додатку № 2 до Оголошення Учасник надає довідку про досвід виконання аналогічних договорів (від 2-х договорів), щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі, в якій зазначається інформація. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: - виправлену довідку про наявність персоналу відповідної кваліфікації, в якій зазначити корректно ПІБ відповідно до наданих документів (Сович Тетяна Анатоліївна); - інженера з проектно-кошторисної роботи Сович Тетяну Анатоліївну копію договору страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності згідно наданого страхового полісу до Договору №18782649-05-05-00; - на виконавця робіт Ружицького Миколу Вікторовича: чинне посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 45.2-1.02-90 «Правила з охорони праці при будівництві та ремонті об`єктів житлово-комунального господарства»; копію повідомлення про прийняття на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією); - оригінал ліцензії або завіреної належним чином копії про наявність в учасника комплексу АВК-5 (версія не нижче 3.9.0); - надати протокол перевірки ізоляції електрообладнання на зазначене в п.1-4 довідки щодо наявності обладнання від 23.08.2024 №612-23/09; - виправлену довідку про досвід виконання аналогічних договорів, в якій зазначити в графі № з/п порядковий номер договору № 470-кр від 30.12.2022.

Документи

30 вересня 2024 10:30
Електронний підпис
30 вересня 2024 10:29
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2024 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТРІМТЕХ"
#38204927
1 020 545,87
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2024 10:30
Електронний підпис
30 вересня 2024 10:29
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2024 14:46
Договір №282-кр від 02.10.2024_0001.pdf укладений
02 жовтня 2024 14:45