Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт ліфта з заміною в головному корпусі комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради за адресою: вул. Лісова, 2 с. Тарасове, Луцького району, Волинської області»
Очікувана вартість
2 299 928,40 UAH
UA-2024-09-13-004048-a ● cc2efd6c022747d4aa3b72add9eb0c5d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01983163 |
Вебсайт: | http://vokl.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 43005, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21 |
Контактна особа: |
Вікторія Устименко +380332773111 ekonvokl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2024 11:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2024 11:31 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2024 11:31 |
Очікувана вартість: | 2 299 928,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 499,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт ліфта з заміною в головному корпусі комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради за адресою: вул. Лісова, 2 с. Тарасове, Луцького району, Волинської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2024 11:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2024 11:14 |
Тендерна документація.docx | |
13 вересня 2024 11:14 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx | |
13 вересня 2024 11:14 |
Додаток 5 до тендерної документації.docx | |
13 вересня 2024 11:14 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
13 вересня 2024 11:14 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
13 вересня 2024 11:14 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 17 вересня 2024 15:27
Дата відповіді: 20 вересня 2024 16:37
Шановний Замовнику! У тендерній документації передбачено вимогу щодо підтвердження учасником наявності таких працівників:
" • працівник, що здійснюватиме загальне керівництво працівниками, які виконуватимуть заявлені роботи (виконавець робіт) - не менше 2 осіб;".
Дана вимога є дискримінаційною. Замовником не надано обгрунтування необхідності "не менше 2 осіб" таких працівників. Тому це обмежує потенційну участь учасників, які мають 1 виконавця робіт.
Просимо Замовника усунути вказану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
У відповідь на Ваше звернення щодо вимоги наявності «не менше 2 осіб» працівників для загального керівництва роботами, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 2 ст.16 Закону Замовник встановив такий кваліфікаційний критерій як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У відповідності до п.28 Особливостей та ст.16 Закону, Замовник самостійно визначає інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Зважаючи на об'єм та наведені у Документації строки виконання робіт, задля забезпечення максимально можливої ефективності та якості робіт під час виконання договору за даною закупівлею, Замовник вважає за необхідне залучити до виконання робіт Підрядника, що здатний забезпечити високий рівень якості виконання робіт, зокрема шляхом залучення не менше двох виконавців робіт з метою уникнення ризиків, пов’язаних з тимчасовою непрацездатністю тощо. При цьому, Замовником передбачено лояльні умови підтвердження наявності вказаних осіб в учасника – наявність в штаті працівників (або за цивільно-правовими угодами тощо) або залучення на цю частину робіт субпідрядників. Враховуючи вищевикладене, вважаємо встановлену вимогу обґрунтованою та такою, що відповідає принципам здійснення публічних закупівель.
У відповідь на Ваше звернення щодо вимоги наявності «не менше 2 осіб» працівників для загального керівництва роботами, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 2 ст.16 Закону Замовник встановив такий кваліфікаційний критерій як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У відповідності до п.28 Особливостей та ст.16 Закону, Замовник самостійно визначає інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Зважаючи на об'єм та наведені у Документації строки виконання робіт, задля забезпечення максимально можливої ефективності та якості робіт під час виконання договору за даною закупівлею, Замовник вважає за необхідне залучити до виконання робіт Підрядника, що здатний забезпечити високий рівень якості виконання робіт, зокрема шляхом залучення не менше двох виконавців робіт з метою уникнення ризиків, пов’язаних з тимчасовою непрацездатністю тощо. При цьому, Замовником передбачено лояльні умови підтвердження наявності вказаних осіб в учасника – наявність в штаті працівників (або за цивільно-правовими угодами тощо) або залучення на цю частину робіт субпідрядників. Враховуючи вищевикладене, вважаємо встановлену вимогу обґрунтованою та такою, що відповідає принципам здійснення публічних закупівель.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 17 вересня 2024 16:32
Дата відповіді: 20 вересня 2024 16:38
Шановний замовнику!
У тендерній документації передбачено вимогу щодо "Підтвердження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум трьома працівниками учасника (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, які підтверджують кваліфікацію у сфері цивільного захисту)". Нам взагалі незрозуміло необхідність даної вимоги для виконання робіт за предметом даної закупівлі і чому перевірку мають пройти "як мінімум 3 працівники". Це повна дискримінація учасників.
Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
У відповідь на Ваше звернення щодо вимоги про «Підтвердження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум трьома працівниками учасника», надаємо наступні роз'яснення.
Відповідно до п.28 Особливостей та ст.16 Закону, керуючись ст.22 та 23 Закону, саме Замовник формує зміст тендерної документації, в тому числі, визначає склад ознак, яким мають відповідати потенційні учасники процедури, самостійно визначає інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Встановлюючи додаткові вимоги до учасників, Замовник убезпечує себе від потенційних ризиків. У зв’язку з тим, що в нашій країні діє режим воєнного стану, існує велика ймовірність виникнення надзвичайних ситуацій, відповідно навчання працівників з питань цивільного захисту та пожежної безпеки є необхідною складовою задля збереження життя та здоров’я, безпеки праці і сприяє зменшенню ризику виникнення пожеж та інших надзвичайних ситуацій. Замовник вважає за необхідне залучити до виконання робіт Підрядника, працівники якого пройшли навчання та володіють необхідними знаннями та навичками для виявлення та уникнення небезпеки, а також належної реакції на надзвичайні ситуації. Дана вимога встановлена згідно з вимогами Кодексу цивільного захисту України та постанови Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 № 444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях».
Враховуючи вищевикладене, вважаємо встановлену вимогу обґрунтованою та такою, що відповідає чинному законодавству та принципам здійснення публічних закупівель.
З повагою,
У відповідь на Ваше звернення щодо вимоги про «Підтвердження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум трьома працівниками учасника», надаємо наступні роз'яснення.
Відповідно до п.28 Особливостей та ст.16 Закону, керуючись ст.22 та 23 Закону, саме Замовник формує зміст тендерної документації, в тому числі, визначає склад ознак, яким мають відповідати потенційні учасники процедури, самостійно визначає інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Встановлюючи додаткові вимоги до учасників, Замовник убезпечує себе від потенційних ризиків. У зв’язку з тим, що в нашій країні діє режим воєнного стану, існує велика ймовірність виникнення надзвичайних ситуацій, відповідно навчання працівників з питань цивільного захисту та пожежної безпеки є необхідною складовою задля збереження життя та здоров’я, безпеки праці і сприяє зменшенню ризику виникнення пожеж та інших надзвичайних ситуацій. Замовник вважає за необхідне залучити до виконання робіт Підрядника, працівники якого пройшли навчання та володіють необхідними знаннями та навичками для виявлення та уникнення небезпеки, а також належної реакції на надзвичайні ситуації. Дана вимога встановлена згідно з вимогами Кодексу цивільного захисту України та постанови Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 № 444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях».
Враховуючи вищевикладене, вважаємо встановлену вимогу обґрунтованою та такою, що відповідає чинному законодавству та принципам здійснення публічних закупівель.
З повагою,
Щодо трьох працівників кваліфікованих у сфері цивільного захисту
Дата подання: 19 вересня 2024 13:55
Дата відповіді: 20 вересня 2024 16:38
Підкажіть будь ласка що мають робити на об"єкті три працівники кваліфіковані у сфері цивільного захисту? Чудеса кваліфікації та й годі.
Відповідь: Шановний учаснику!
Дякуємо за ваше подальше звернення щодо кваліфікаційних вимог до персоналу, зокрема стосовно трьох працівників, кваліфікованих у сфері цивільного захисту. Ми цінуємо вашу увагу до деталей та готові надати додаткові роз'яснення.
Щодо необхідності залучення фахівців з цивільного захисту:
Законодавче підґрунтя: Відповідно до Кодексу цивільного захисту України, зокрема статті 20, суб'єкти господарювання зобов'язані забезпечувати виконання заходів у сфері цивільного захисту на об'єктах суб'єкта господарювання.
Оцінка ризиків: Фахівці з цивільного захисту відповідають за проведення оцінки ризиків виникнення надзвичайних ситуацій на об'єкті будівництва та розробку планів реагування.
Кількість фахівців (три особи) обумовлена необхідністю забезпечити постійну присутність кваліфікованого персоналу на об'єкті з урахуванням змінності роботи та можливих відпусток чи лікарняних.
Окрім того, звертаємо вашу увагу на те, що Замовником не конкретизовано які саме працівники учасника повинні пройти навчання з цивільного захисту, відповідно це можуть бути будь-які працівники учасника будь-якої спеціальності(професії).
З повагою,
Дякуємо за ваше подальше звернення щодо кваліфікаційних вимог до персоналу, зокрема стосовно трьох працівників, кваліфікованих у сфері цивільного захисту. Ми цінуємо вашу увагу до деталей та готові надати додаткові роз'яснення.
Щодо необхідності залучення фахівців з цивільного захисту:
Законодавче підґрунтя: Відповідно до Кодексу цивільного захисту України, зокрема статті 20, суб'єкти господарювання зобов'язані забезпечувати виконання заходів у сфері цивільного захисту на об'єктах суб'єкта господарювання.
Оцінка ризиків: Фахівці з цивільного захисту відповідають за проведення оцінки ризиків виникнення надзвичайних ситуацій на об'єкті будівництва та розробку планів реагування.
Кількість фахівців (три особи) обумовлена необхідністю забезпечити постійну присутність кваліфікованого персоналу на об'єкті з урахуванням змінності роботи та можливих відпусток чи лікарняних.
Окрім того, звертаємо вашу увагу на те, що Замовником не конкретизовано які саме працівники учасника повинні пройти навчання з цивільного захисту, відповідно це можуть бути будь-які працівники учасника будь-якої спеціальності(професії).
З повагою,
Щодо необхідності численного штату працівників в учасників
Дата подання: 19 вересня 2024 13:57
Дата відповіді: 20 вересня 2024 16:38
Шановний Замовник на вашому об'єкті де факто будуть працювати два монтажніки, (хто б не виграв тендер все рівно будуть шукати місцевих монтажніків щоб робили роботи),
натомість ви вимагаєте, щоб в учасника було:
2 прораби,
3 МЧСніки,
3 працівники з V групою електробезпеки!!!
1 головний інженер,
1 інженер будвельник сертифікований згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016,
1 інженер з охорони праці,
1 інженер з пожежної безпеки,
1 кошторисник,
5 осіб з перевіркою по охороні праці, перевіркою пожежної бехпеки, роботою на висоті, правил експлуатації електрозахисних засобів, правил безпечної експлуатації електроустановок, правил охорони праці при роботі з інструментом та пристроями.
Ви там що ракету в космос зібрались запускати чи ліфта замінити??? навіщо стільки людей???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Дякуємо за ваше звернення щодо вимог до персоналу для виконання робіт на нашому об'єкті. З огляду на об'єм та наведені у Документації строки виконання робіт а також нормативну потребу згідно з проектно-кошторисною документацією, задля забезпечення якісного та ефективного виконання робіт у встановлений строк, двох монтажників буде недостатньо. Окрім того, Замовник вправі вимагати від Підрядника наявність кваліфікованих працівників, що здатні забезпечити високий рівень якості виконання робіт, наявність в учасника зазначених працівників гарантуватиме належне та вчасне виконання умов договору. Зважаючи на те, що ремонтні роботи будуть виконуватись у лікарні, де ліфт потрібен постійно, Підрядник повинен виконати роботи швидко та якісно. При цьому, Замовником передбачено лояльні умови підтвердження наявності вказаних осіб в учасника – наявність в штаті працівників (або за цивільно-правовими угодами тощо) або залучення на цю частину робіт субпідрядників.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статті 22, замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Ці критерії мають бути пов'язані з предметом закупівлі та бути об'єктивними і недискримінаційними.
Вимоги до персоналу, які ми встановили, ґрунтуються на наступних міркуваннях:
Забезпечення безпеки праці. Згідно з Законом України «Про охорону праці», роботодавець зобов'язаний забезпечити безпечні умови праці на об'єкті. Наявність кваліфікованого персоналу з охорони праці та пожежної безпеки є критично важливою для дотримання цих вимог.
Відповідність нормативним актам. Вимоги щодо кваліфікації персоналу відповідають нормам, встановленим у Наказі Міністерства соціальної політики України «Про затвердження Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках».
Управління ризиками: Наявність кваліфікованого персоналу дозволяє ефективно управляти ризиками, пов'язаними з виконанням робіт, що є важливим аспектом реалізації проекту.
Забезпечення якості: Залучення сертифікованих фахівців, зокрема інженера-будівельника згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016, гарантує відповідність робіт встановленим стандартам якості.
Ми розуміємо ваше занепокоєння щодо кількості необхідного персоналу. Однак, враховуючи вищезазначені фактори та нашу відповідальність за безпеку та якість виконання робіт, ми вважаємо встановлені вимоги обґрунтованими та пропорційними до предмету закупівлі.
З повагою,
Дякуємо за ваше звернення щодо вимог до персоналу для виконання робіт на нашому об'єкті. З огляду на об'єм та наведені у Документації строки виконання робіт а також нормативну потребу згідно з проектно-кошторисною документацією, задля забезпечення якісного та ефективного виконання робіт у встановлений строк, двох монтажників буде недостатньо. Окрім того, Замовник вправі вимагати від Підрядника наявність кваліфікованих працівників, що здатні забезпечити високий рівень якості виконання робіт, наявність в учасника зазначених працівників гарантуватиме належне та вчасне виконання умов договору. Зважаючи на те, що ремонтні роботи будуть виконуватись у лікарні, де ліфт потрібен постійно, Підрядник повинен виконати роботи швидко та якісно. При цьому, Замовником передбачено лояльні умови підтвердження наявності вказаних осіб в учасника – наявність в штаті працівників (або за цивільно-правовими угодами тощо) або залучення на цю частину робіт субпідрядників.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статті 22, замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Ці критерії мають бути пов'язані з предметом закупівлі та бути об'єктивними і недискримінаційними.
Вимоги до персоналу, які ми встановили, ґрунтуються на наступних міркуваннях:
Забезпечення безпеки праці. Згідно з Законом України «Про охорону праці», роботодавець зобов'язаний забезпечити безпечні умови праці на об'єкті. Наявність кваліфікованого персоналу з охорони праці та пожежної безпеки є критично важливою для дотримання цих вимог.
Відповідність нормативним актам. Вимоги щодо кваліфікації персоналу відповідають нормам, встановленим у Наказі Міністерства соціальної політики України «Про затвердження Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках».
Управління ризиками: Наявність кваліфікованого персоналу дозволяє ефективно управляти ризиками, пов'язаними з виконанням робіт, що є важливим аспектом реалізації проекту.
Забезпечення якості: Залучення сертифікованих фахівців, зокрема інженера-будівельника згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016, гарантує відповідність робіт встановленим стандартам якості.
Ми розуміємо ваше занепокоєння щодо кількості необхідного персоналу. Однак, враховуючи вищезазначені фактори та нашу відповідальність за безпеку та якість виконання робіт, ми вважаємо встановлені вимоги обґрунтованими та пропорційними до предмету закупівлі.
З повагою,
Щодо надання сертифікату
Дата подання: 19 вересня 2024 14:14
Дата відповіді: 20 вересня 2024 16:39
Тендерною документацією передбачено вимогу надати "Сертифікат на систему управління щодо інжинірингу пожежної безпеки ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) виданий Учаснику органом з сертифікації разом зі звітом з перевірки систем управління пожежною безпекою або якщо на момент подачі сертифікату пройшов 1 рік з моменту їх видачі, необхідно додати звіт про проходження наглядового аудиту та/або технічного нагляду за сертифікацією". Просимо обгрунтувати необхідність наявності в учасника такого сертифікату для виконання робіт в межах даної закупівлі. В іншому випадку вимагаємо виключити необгрунтовану вимогу з тендерної документації для уникнення обмеження конкуренції та звуження кола учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику,
Дякуємо за ваше звернення щодо вимог тендерної документації. Розглянувши ваш запит, надаємо наступну відповідь.
Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Вимога надання сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018 є обґрунтованою та необхідною для забезпечення належного виконання робіт в рамках даної закупівлі, оскільки наявність цього сертифікату підтверджує, що учасник має впроваджену систему управління щодо інжинірингу пожежної безпеки, що є критично важливим для забезпечення безпеки об'єкта та відповідності нормативним вимогам.
Замовник вважає, що безпека об'єкта та життя людей є пріоритетом, який виправдовує встановлення таких вимог до учасників.
Враховуючи вищевикладене, замовник відмовляє у задоволенні вашого запиту щодо виключення вимоги надання сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018 з тендерної документації. Ця вимога залишається в силі як обґрунтована та необхідна для належного виконання предмету закупівлі.
З повагою,
Дякуємо за ваше звернення щодо вимог тендерної документації. Розглянувши ваш запит, надаємо наступну відповідь.
Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Вимога надання сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018 є обґрунтованою та необхідною для забезпечення належного виконання робіт в рамках даної закупівлі, оскільки наявність цього сертифікату підтверджує, що учасник має впроваджену систему управління щодо інжинірингу пожежної безпеки, що є критично важливим для забезпечення безпеки об'єкта та відповідності нормативним вимогам.
Замовник вважає, що безпека об'єкта та життя людей є пріоритетом, який виправдовує встановлення таких вимог до учасників.
Враховуючи вищевикладене, замовник відмовляє у задоволенні вашого запиту щодо виключення вимоги надання сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018 з тендерної документації. Ця вимога залишається в силі як обґрунтована та необхідна для належного виконання предмету закупівлі.
З повагою,
Необгрунтована вимога щодо сертифікатів
Дата подання: 19 вересня 2024 14:22
Дата відповіді: 20 вересня 2024 16:39
Тендерною документацією передбачено вимогу надати "сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015, IDT)" та "Сертифікат ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013, IDT) «Екологічне управління. Оцінювання екологічної дієвості. Настанови» виданий Учаснику, чинного на момент оголошення закупівлі та протягом усього терміну виконання робіт".
Шановний замовнику, обгрунтуйте чим обумовлена необхідність наявності в учасника обох цих сертифікатів для виконання робіт за предметом цієї закупівлі. В іншому випадку вимагаємо виключити необгрунтовану вимогу з тендерної документації з метою уникнення створення штучних перешкод для учасників, обмеження конкуренції та звуження кола учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику,
Дякуємо за ваше звернення щодо вимог тендерної документації. Після ретельного розгляду вашого запиту, повідомляємо наступне:
Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Вимога надання сертифікатів ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 14031:2016 є обґрунтованою та необхідною для забезпечення належного виконання робіт за предметом закупівлі.
Наявність сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 підтверджує, що учасник має впроваджену систему екологічного управління, що є критично важливим для мінімізації негативного впливу на довкілля під час виконання робіт.
Сертифікат ДСТУ ISO 14031:2016 свідчить про здатність учасника оцінювати екологічну дієвість своєї діяльності, що є необхідним для постійного вдосконалення екологічних показників при виконанні робіт.
Обидва сертифікати у сукупності гарантують, що учасник має комплексний підхід до управління екологічними аспектами своєї діяльності, що є критичним для успішної реалізації проекту.
Ці вимоги не створюють штучних перешкод для учасників, а спрямовані на забезпечення високої якості виконання робіт та дотримання екологічних стандартів.
Враховуючи вищевикладене, замовник відмовляє у задоволенні вашого запиту щодо виключення вимог надання зазначених сертифікатів з тендерної документації. Ці вимоги залишаються в силі як обґрунтовані та необхідні для належного виконання предмету закупівлі.
Дякуємо за ваше звернення щодо вимог тендерної документації. Після ретельного розгляду вашого запиту, повідомляємо наступне:
Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Вимога надання сертифікатів ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 14031:2016 є обґрунтованою та необхідною для забезпечення належного виконання робіт за предметом закупівлі.
Наявність сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 підтверджує, що учасник має впроваджену систему екологічного управління, що є критично важливим для мінімізації негативного впливу на довкілля під час виконання робіт.
Сертифікат ДСТУ ISO 14031:2016 свідчить про здатність учасника оцінювати екологічну дієвість своєї діяльності, що є необхідним для постійного вдосконалення екологічних показників при виконанні робіт.
Обидва сертифікати у сукупності гарантують, що учасник має комплексний підхід до управління екологічними аспектами своєї діяльності, що є критичним для успішної реалізації проекту.
Ці вимоги не створюють штучних перешкод для учасників, а спрямовані на забезпечення високої якості виконання робіт та дотримання екологічних стандартів.
Враховуючи вищевикладене, замовник відмовляє у задоволенні вашого запиту щодо виключення вимог надання зазначених сертифікатів з тендерної документації. Ці вимоги залишаються в силі як обґрунтовані та необхідні для належного виконання предмету закупівлі.
Щодо проведення процедури закупівлі
Дата подання: 19 вересня 2024 14:45
Дата відповіді: 20 вересня 2024 16:39
Шановний Замовнику, Ви взагалі зацікавлений в результаті закупівлі? Адже Вами вже оголошувалась закупівля за аналогічним предметом, за результатами якої торги не відбулись. То навіщо Ви знову оголошуєте аналогічну закупівлю штучно ускладнивши і так складні умови для подання пропозицій учасниками? Адже, очевидно, що цим Ви звужуєте коло учасників до одиниці (якщо не до нуля) та зводите конкуренцію нанівець. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику,
Дякуємо за ваше повторне звернення щодо умов тендерної документації. Ми уважно розглянули ваші зауваження та аргументи. У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне
Замовник безумовно зацікавлений у результативному проведенні закупівлі та укладенні договору з кваліфікованим виконавцем.
Умови цієї закупівлі розроблені з урахуванням досвіду попередніх торгів та спрямовані на забезпечення найвищої якості виконання робіт.
З повагою,
Дякуємо за ваше повторне звернення щодо умов тендерної документації. Ми уважно розглянули ваші зауваження та аргументи. У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне
Замовник безумовно зацікавлений у результативному проведенні закупівлі та укладенні договору з кваліфікованим виконавцем.
Умови цієї закупівлі розроблені з урахуванням досвіду попередніх торгів та спрямовані на забезпечення найвищої якості виконання робіт.
З повагою,
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 23 вересня 2024 10:22
Дата відповіді: 26 вересня 2024 12:40
Шановний замовнику, цитую надане Вами обгрунтування необхідності встановлення окремих вимог: "У зв’язку з тим, що в нашій країні діє режим воєнного стану, існує велика ймовірність виникнення надзвичайних ситуацій, відповідно навчання працівників з питань цивільного захисту та пожежної безпеки є необхідною складовою задля збереження життя та здоров’я, безпеки праці і сприяє зменшенню ризику виникнення пожеж та інших надзвичайних ситуацій. Замовник вважає за необхідне залучити до виконання робіт Підрядника, працівники якого пройшли навчання та володіють необхідними знаннями та навичками для виявлення та уникнення небезпеки, а також належної реакції на надзвичайні ситуації. "
З таким підходом треба ще встановити вимогу щодо наявності серед працівників учасника медичного працівника, а раптом комусь з працівників учасника потрібна буде медична допомога у з в'язку з впровадженням в країні воєнного стану?
Хіба у Вашій установі немає працівника, що відповідає за пожежну безпеку та цивільний захист?
Дана вимога є дискримінаційною і НЕОБГРУНТОВАНОЮ!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що частина 3 статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Формуючи зміст тендерної документації, замовник відштовхується, в тому числі, від складності об'єкта. Оскільки закупівля передбачає виконання широкого спектру будівельних робіт, в тому числі придбання та встановлення устаткування з проведенням пуско-налагоджувальних робіт, Підрядник, що буде залучений до виконання робіт за договором повинен мати досвідчених та кваліфікованих працівників. Вважаємо дану вимогу обгрунтованою та такою що відповідає вимогам законодавства. Варто також наголосити, що Закон чи будь-який інший нормативний акт не дають чіткого визначення, що саме вважати дискримінаційними вимогами. В юридичній практиці в контексті принципів тендерних закупівель, яка грунтується на практиці Органу оскарження, поняття дискримінаційних вимог ототожнюється з вимогами які «неможливо виконанати», або яким з незалежних причин можуть відповідати лише один або декілька учасників. Будь-хто з потенційних учасників чи працівників учасника може пройти відповідне навчання та отримати посвідчення. Відтак, дана вимога жодним чином не дискримінує та не обмежує коло потенційних учасників закупівлі. Зважаючи на обгрунтованість вимоги, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені Замовником у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 23 вересня 2024 10:33
Дата відповіді: 26 вересня 2024 12:40
Шановний Замовнику, цитую надане Вами обгрунтування необхідності встановлення окремих вимог: "Зважаючи на об'єм та наведені у Документації строки виконання робіт, задля забезпечення максимально можливої ефективності та якості робіт під час виконання договору за даною закупівлею, Замовник вважає за необхідне залучити до виконання робіт Підрядника, що здатний забезпечити високий рівень якості виконання робіт, зокрема шляхом залучення не менше двох виконавців робіт з метою уникнення ризиків, пов’язаних з тимчасовою непрацездатністю тощо."
А чому тоді не менше двох? А раптом і другий виконавець робіт захворіє? Тоді треба брати не менше трьох, чотирьох (з запасом)...
Ви, що самі не розумієте абсурдність наданих Вами "обгрунтувань"?
Виключіть дискримінаційні вимоги з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, вважаємо що наша відповідь на попереднє ваше звернення була достатньо змістовною та обгрунтованою, а саму вимогу такою що відповідає вимогам законодавства.
В тендерній документації відсутні параметри ліфта та ліфтових шахт
Дата подання: 24 вересня 2024 15:12
Дата відповіді: 27 вересня 2024 17:58
Шановний Замовник в тендерній документації відсутні параметри ліфтів та ліфтових шахт, ми не знаємо які ліфти помістяться в шахти та не можемо сформувати пропозицію
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення щодо тендерної документації на закупівлю ліфтового обладнання. Хочемо зазначити, що наша установа прагне забезпечити максимальну гнучкість для потенційних постачальників та отримати найкращі пропозиції з урахуванням різноманітних технологічних рішень, доступних на ринку. З метою недопущення порушення прав та законних інтересів потенційних учасників, а також недопущення порушення принципів, що визначені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням Замовником не було зазначено додатково технічних характеристик, залишаючи можливість учасникам запропонувати різні варіанти, які відповідають загальним потребам нашої установи. Частиною першою статті 5 Закону та частиною четвертою статті 5 Закону, встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників.
Щодо відсутності параметрів ліфтів
Дата подання: 24 вересня 2024 15:12
Дата відповіді: 27 вересня 2024 17:59
В технічній специфікації відсутні основні параметри ліфтів, наприклад розміри кабіни, висота підйому, глубина приямку, розміри дверей шахти і тп .
От наприклад двері шахти будуть розміром 700 мм чи 900 мм (900 рекомендовано для доступності МГН).
А якщо двері 900 мм то вони влізуть в шахту чи ні?
Відповідь:
Дякуємо за ваше звернення щодо тендерної документації на закупівлю ліфтового обладнання. Хочемо зазначити, що наша установа прагне забезпечити максимальну гнучкість для потенційних постачальників та отримати найкращі пропозиції з урахуванням різноманітних технологічних рішень, доступних на ринку. З метою недопущення порушення прав та законних інтересів потенційних учасників, а також недопущення порушення принципів, що визначені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням Замовником не було зазначено додатково технічних характеристик, залишаючи можливість учасникам запропонувати різні варіанти, які відповідають загальним потребам нашої установи. Частиною першою статті 5 Закону та частиною четвертою статті 5 Закону, встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників.
Дякуємо за ваше звернення щодо тендерної документації на закупівлю ліфтового обладнання. Хочемо зазначити, що наша установа прагне забезпечити максимальну гнучкість для потенційних постачальників та отримати найкращі пропозиції з урахуванням різноманітних технологічних рішень, доступних на ринку. З метою недопущення порушення прав та законних інтересів потенційних учасників, а також недопущення порушення принципів, що визначені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням Замовником не було зазначено додатково технічних характеристик, залишаючи можливість учасникам запропонувати різні варіанти, які відповідають загальним потребам нашої установи. Частиною першою статті 5 Закону та частиною четвертою статті 5 Закону, встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників.
Параметри ліфта та вогнестійкість дверей шахти
Дата подання: 24 вересня 2024 15:12
Дата відповіді: 27 вересня 2024 17:59
В тендерній документації взагалі немає опису технічних та якісних параметрів ліфта.
Немає межі вогнестійкості, немає вимоги до оздоблення ліфта, щодо необхідності системи евакуації ліфта в разі зникнення напруги, чи буде оздоблення з нержавіючої сталі чи простий чорний фарбований метал і т. п.
Ці всі параметри сильно впливають на вартість ліфта, чому ви їх не вказали?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення щодо тендерної документації на закупівлю ліфтового обладнання. Хочемо зазначити, що наша установа прагне забезпечити максимальну гнучкість для потенційних постачальників та отримати найкращі пропозиції з урахуванням різноманітних технологічних рішень, доступних на ринку. З метою недопущення порушення прав та законних інтересів потенційних учасників, а також недопущення порушення принципів, що визначені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням Замовником не було зазначено додатково технічних характеристик, залишаючи можливість учасникам запропонувати різні варіанти, які відповідають загальним потребам нашої установи. Частиною першою статті 5 Закону та частиною четвертою статті 5 Закону, встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2024 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СРБУ "Волиньліфт" |
2 219 928,00
UAH з ПДВ
|
2 196 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
2 270 731,36
UAH з ПДВ
|
2 206 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СРБУ "Волиньліфт" #20128280 |
Відхилено |
2 196 920,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2024 16:45
|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Переможець |
2 206 000,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2024 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2024 13:04
|
дод.угода 1 до 617.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2024 13:02
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2024 12:11
|
Договір № 617.pdf | укладений |
16 жовтня 2024 12:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 617 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |