Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі учбового корпусу Харківського національного автомобільно-дорожнього університету за адресою:61023,вул.Григорія Сковороди,106,інвентарний №10301016
Очікувана вартість
1 007 012,09 UAH
UA-2024-09-13-003735-a 3132c6433e364e65b7f494034500ad4f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Семернев

+380577073767 saa@khadi.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 вересня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Код ЄДРПОУ: 02071168
Вебсайт: https://www.khadi.kharkov.ua/
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Ярослава Мудрого 25
Контактна особа: Олександр Семернев
+380577073767
saa@khadi.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт покрівлі учбового корпусу Харківського національного автомобільно-дорожнього університету за адресою:61023,вул.Григорія Сковороди,106,інвентарний №10301016
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Ярослава Мудрого, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

13 вересня 2024 12:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-10-14-000040 ● a3a62167bb3646d6831cb7e6ea4ddbe7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 жовтня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 жовтня 2024 15:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

14.10.2024 № 182
(дата)
м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 14.10.2024 року

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 14.10.2024 № 182

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1. UA-2024-09-13-003735-a 13.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-15 10:44:40

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі учбового корпусу Харківського національного автомобільно-дорожнього університету за адресою: 61023, вул. Григорія Сковороди, 106, інвентарний №10301016» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-09-13-003735-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, які є предметом закупівлі, та вибрано саме НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМТЕХСНАБ» ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА (код ЄДРПОУ 30235387), з яким укладений договір підряду від 11.09.2024 №13/1 без використання електронної системи закупівель?
5. Чому укладений договір підряду від 11.09.2024 №13/1 не відповідає нормам пункту 103 Постанови КМУ №668 від 01.08.2005 року?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв’язку з постійною загрозою ракетних та авіа ударів у місті Харків (особливо часто у центральній частині, де заходяться будівлі Замовника); раптовими та тривалими станами повітряної тривоги, знаходження працівників в укриттях під час таких повітряних тривог; а також у зв’язку з проведенням Замовником невідкладних заходів по усуненню наслідків пожежі, що призвело до обмеження енергопостачання та відсутності мережі Інтернет у корпусах Замовника, про проведення моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2024-10-14-000040 Термін здійснення моніторингу: 14 жовт 15:57 – 4 лист 23:00 ) та висновку щодо проведеного моніторингу від 29.10.2024 року та встановлених порушень, Замовник фактично ознайомився 06.11.2024 року. За результатами моніторингу Замовником підготовлено проект додаткової угоди до договору підряду від 11.09.2024 №13/1 на загальну суму 1 007 012,09 грн. (далі - Договір) відносно внесення змін до пункту 7.1. Договору в частині виконання вимог частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, пункту 103 Постанови № 668, а також частини першої статті 41 Закону. Зазначена додаткова угода буде укладена та оприлюднена протягом 05 робочих днів з дати фактичного ознайомлення з висновками моніторингу. Керуючись вищевикладеним, ПРОШУ прийняти до уваги зазначений звіт та врахувати зазначені обставини. Зобов’язуємось надати остаточний звіт про усунення порушень протягом 05 робочих днів з дати фактичного ознайомлення Замовника з висновками моніторингу.

2024-11-07 11:05:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 жовтня 2024
Кінцевий строк оскарження: 13 листопада 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((Інші порушення законодавства у сфері закупівель))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-14-2

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.ХАРКОВА
#30235387
Переможець 1 007 012,09
UAH з ПДВ
13 вересня 2024 12:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2024 12:35
додаткова угода 4 к договру 13-1.pdf зміни до договору
07 листопада 2024 12:33
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2024 12:31
Додаткова угода 3 к договору 13-1.pdf зміни до договору
07 листопада 2024 12:27
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2024 11:38
Доп угода від 12.09.24.pdf зміни до договору
16 вересня 2024 11:34
Договір 13-1 від 11.09.2024.pdf укладений
13 вересня 2024 12:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно пп3 п19 КМУ №1178 від 12.10.2022
Номер договору про закупівлю: 13/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 13/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 13/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML