Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01983163 |
Вебсайт: | http://vokl.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 43005, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21 |
Контактна особа: |
Вікторія Устименко +380332773111 ekonvokl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2024 10:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2024 11:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2024 14:42 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2024 14:42 |
Очікувана вартість: | 2 017 778,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 088,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2024 11:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2024 10:58 |
Тендерна документація.docx | |
13 вересня 2024 10:58 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx | |
13 вересня 2024 10:58 |
Додаток 5 до тендерної документації.docx | |
13 вересня 2024 10:58 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
13 вересня 2024 10:58 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
13 вересня 2024 10:58 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У відповідь на Ваше звернення щодо вимоги наявності «не менше 2 осіб» працівників для загального керівництва роботами, повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 2 ст.16 Закону Замовник встановив такий кваліфікаційний критерій як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У відповідності до п.28 Особливостей та ст.16 Закону, Замовник самостійно визначає інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Зважаючи на об'єм та наведені у Документації строки виконання робіт, задля забезпечення максимально можливої ефективності та якості робіт під час виконання договору за даною закупівлею, Замовник вважає за необхідне залучити до виконання робіт Підрядника, що здатний забезпечити високий рівень якості виконання робіт, зокрема шляхом залучення не менше двох виконавців робіт з метою уникнення ризиків, пов’язаних з тимчасовою непрацездатністю тощо. При цьому, Замовником передбачено лояльні умови підтвердження наявності вказаних осіб в учасника – наявність в штаті працівників (або за цивільно-правовими угодами тощо) або залучення на цю частину робіт субпідрядників. Враховуючи вищевикладене, вважаємо встановлену вимогу обґрунтованою та такою, що відповідає принципам здійснення публічних закупівель.
У відповідь на Ваше звернення щодо вимоги про «Підтвердження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум трьома працівниками учасника», надаємо наступні роз'яснення.
Відповідно до п.28 Особливостей та ст.16 Закону, керуючись ст.22 та 23 Закону, саме Замовник формує зміст тендерної документації, в тому числі, визначає склад ознак, яким мають відповідати потенційні учасники процедури, самостійно визначає інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Встановлюючи додаткові вимоги до учасників, Замовник убезпечує себе від потенційних ризиків. У зв’язку з тим, що в нашій країні діє режим воєнного стану, існує велика ймовірність виникнення надзвичайних ситуацій, відповідно навчання працівників з питань цивільного захисту та пожежної безпеки є необхідною складовою задля збереження життя та здоров’я, безпеки праці і сприяє зменшенню ризику виникнення пожеж та інших надзвичайних ситуацій. Замовник вважає за необхідне залучити до виконання робіт Підрядника, працівники якого пройшли навчання та володіють необхідними знаннями та навичками для виявлення та уникнення небезпеки, а також належної реакції на надзвичайні ситуації. Дана вимога встановлена згідно з вимогами Кодексу цивільного захисту України та постанови Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 № 444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях».
Враховуючи вищевикладене, вважаємо встановлену вимогу обґрунтованою та такою, що відповідає чинному законодавству та принципам здійснення публічних закупівель.
Дякуємо за ваше подальше звернення щодо кваліфікаційних вимог до персоналу, зокрема стосовно трьох працівників, кваліфікованих у сфері цивільного захисту. Ми цінуємо вашу увагу до деталей та готові надати додаткові роз'яснення.
Щодо необхідності залучення фахівців з цивільного захисту:
Законодавче підґрунтя: Відповідно до Кодексу цивільного захисту України, зокрема статті 20, суб'єкти господарювання зобов'язані забезпечувати виконання заходів у сфері цивільного захисту на об'єктах суб'єкта господарювання.
Кількість фахівців (три особи) обумовлена необхідністю забезпечити постійну присутність кваліфікованого персоналу на об'єкті з урахуванням змінності роботи та можливих відпусток чи лікарняних.
Окрім того, звертаємо вашу увагу на те, що Замовником не конкретизовано які саме працівники учасника повинні пройти навчання з цивільного захисту, відповідно це можуть бути будь-які працівники учасника будь-якої спеціальності(професії).
З повагою,
Дякуємо за ваше звернення щодо вимог до персоналу для виконання робіт на нашому об'єкті. З огляду на об'єм та наведені у Документації строки виконання робіт а також нормативну потребу згідно з проектно-кошторисною документацією, задля забезпечення якісного та ефективного виконання робіт у встановлений строк, двох монтажників буде недостатньо. Окрім того, Замовник вправі вимагати від Підрядника наявність кваліфікованих працівників, що здатні забезпечити високий рівень якості виконання робіт, наявність в учасника зазначених працівників гарантуватиме належне та вчасне виконання умов договору. Зважаючи на те, що ремонтні роботи будуть виконуватись у лікарні, де ліфт потрібен постійно, Підрядник повинен виконати роботи швидко та якісно. При цьому, Замовником передбачено лояльні умови підтвердження наявності вказаних осіб в учасника – наявність в штаті працівників (або за цивільно-правовими угодами тощо) або залучення на цю частину робіт субпідрядників.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статті 22, замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Ці критерії мають бути пов'язані з предметом закупівлі та бути об'єктивними і недискримінаційними.
Вимоги до персоналу, які ми встановили, ґрунтуються на наступних міркуваннях:
Забезпечення безпеки праці. Згідно з Законом України «Про охорону праці», роботодавець зобов'язаний забезпечити безпечні умови праці на об'єкті. Наявність кваліфікованого персоналу з охорони праці та пожежної безпеки є критично важливою для дотримання цих вимог.
Відповідність нормативним актам. Вимоги щодо кваліфікації персоналу відповідають нормам, встановленим у Наказі Міністерства соціальної політики України «Про затвердження Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках».
Управління ризиками: Наявність кваліфікованого персоналу дозволяє ефективно управляти ризиками, пов'язаними з виконанням робіт, що є важливим аспектом реалізації проекту.
Забезпечення якості: Залучення сертифікованих фахівців, зокрема інженера-будівельника згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016, гарантує відповідність робіт встановленим стандартам якості.
Ми розуміємо ваше занепокоєння щодо кількості необхідного персоналу. Однак, враховуючи вищезазначені фактори та нашу відповідальність за безпеку та якість виконання робіт, ми вважаємо встановлені вимоги обґрунтованими та пропорційними до предмету закупівлі.
З повагою,
Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Вимога надання сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018 є обґрунтованою та необхідною для забезпечення належного виконання робіт в рамках даної закупівлі, оскільки наявність цього сертифікату підтверджує, що учасник має впроваджену систему управління щодо інжинірингу пожежної безпеки, що є критично важливим для забезпечення безпеки об'єкта та відповідності нормативним вимогам.
Замовник вважає, що безпека об'єкта та життя людей є пріоритетом, який виправдовує встановлення таких вимог до учасників.
Враховуючи вищевикладене, замовник відмовляє у задоволенні вашого запиту щодо виключення вимоги надання сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018 з тендерної документації. Ця вимога залишається в силі як обґрунтована та необхідна для належного виконання предмету закупівлі.
Дякуємо за ваше звернення щодо вимог тендерної документації. Після ретельного розгляду вашого запиту, повідомляємо наступне:
Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Вимога надання сертифікатів ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 14031:2016 є обґрунтованою та необхідною для забезпечення належного виконання робіт за предметом закупівлі.
Наявність сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 підтверджує, що учасник має впроваджену систему екологічного управління, що є критично важливим для мінімізації негативного впливу на довкілля під час виконання робіт.
Сертифікат ДСТУ ISO 14031:2016 свідчить про здатність учасника оцінювати екологічну дієвість своєї діяльності, що є необхідним для постійного вдосконалення екологічних показників при виконанні робіт.
Обидва сертифікати у сукупності гарантують, що учасник має комплексний підхід до управління екологічними аспектами своєї діяльності, що є критичним для успішної реалізації проекту.
Ці вимоги не створюють штучних перешкод для учасників, а спрямовані на забезпечення високої якості виконання робіт та дотримання екологічних стандартів.
Враховуючи вищевикладене, замовник відмовляє у задоволенні вашого запиту щодо виключення вимог надання зазначених сертифікатів з тендерної документації. Ці вимоги залишаються в силі як обґрунтовані та необхідні для належного виконання предмету закупівлі.
Дякуємо за ваше повторне звернення щодо умов тендерної документації. Ми уважно розглянули ваші зауваження та аргументи. У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне
Замовник безумовно зацікавлений у результативному проведенні закупівлі та укладенні договору з кваліфікованим виконавцем.
Умови цієї закупівлі розроблені з урахуванням досвіду попередніх торгів та спрямовані на забезпечення найвищої якості виконання робіт.
З повагою,
Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
На виконання зазначених вище норм чинного законодавства замовником було забезпечено підготовку тендерної документації, серед вимог, якої передбачено надання у складі тендерної пропозиції зазначені сертифікати.
Стандарт ДСТУ ISO 37001 «Системи управління протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» визначає ряд заходів, що допомагають організаціям запобігати, виявляти та припиняти корупцію. До них відносяться прийняття політики по боротьбі з корупцією, призначення особи для контролю за дотриманням заходів по боротьбі з корупцією, навчання, оцінка ризиків і комплексна перевірка проектів і ділових партнерів, здійснення фінансового і комерційного контролю, а також введення процедур звітності та розслідування. Сертифікація за стандартом ДСТУ ISO 37001: 2018 є доказом боротьби з корупцією всередині організації учасника закупівлі.
Стандарт ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) "Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування" застосовується до ризиків, пов'язаних із охороною праці, які знаходяться під постійним наглядом компанії. Переваги впровадження стандарту ISO 45001 полягають у полегшенні управління та контролю над появою нових ризиків та збитків, а також мінімізації наслідків тих, що вже відбулися, та запобігання їм шляхом: усунення загроз та зменшення ризиків для здоров'я та безпеки, створення здорових та безпечних робочих місць, зменшення кількості аварій, підвищення довіри та конкурентоспроможності на ринку, підвищення довіри поточних та потенційних клієнтів, сприяння належній організаційній культурі, що стосується охорони праці.
Враховуючи характер послуг, вважаємо, що сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) слугуватиме підтвердженням дотримання учасником вимог охорони праці.
Дякуємо за ваше звернення щодо тендерної документації на закупівлю
ліфтового обладнання. Хочемо зазначити, що наша установа прагне забезпечити максимальну гнучкість для потенційних постачальників та отримати найкращі пропозиції з урахуванням різноманітних технологічних рішень, доступних на ринку. З метою недопущення порушення прав та законних інтересів потенційних учасників, а також недопущення порушення принципів, що визначені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням Замовником не було зазначено додатково технічних характеристик, залишаючи можливість учасникам запропонувати різні варіанти, які відповідають загальним потребам нашої установи. Частиною першою статті 5 Закону та частиною четвертою статті 5 Закону, встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників.
Дякуємо за ваше звернення щодо тендерної документації на закупівлю
ліфтового обладнання. Хочемо зазначити, що наша установа прагне забезпечити максимальну гнучкість для потенційних постачальників та отримати найкращі пропозиції з урахуванням різноманітних технологічних рішень, доступних на ринку. З метою недопущення порушення прав та законних інтересів потенційних учасників, а також недопущення порушення принципів, що визначені частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням Замовником не було зазначено додатково технічних характеристик, залишаючи можливість учасникам запропонувати різні варіанти, які відповідають загальним потребам нашої установи. Частиною першою статті 5 Закону та частиною четвертою статті 5 Закону, встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників.
Скарги до процедури
Дата подання: 09 жовтня 2024 12:27
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-11-000053 ● 66b2a1f049cc490c8670462e75d7fd06
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2024 17:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.11.2024 Одеса № 228
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 11.11.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.11.2024 № 228
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
9 UA-2024-09-13-003573-a 13.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
моніторингу та перевірки закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-13 17:41:30
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-18 10:11:33
Відповідь на звернення
Визначення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості закупівлі було здійснено Замовником на підставі розробленої та затвердженої у встановленому законом порядку проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт ліфта з заміною в операційному блоці комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради за адресою: проспект Президента Грушевського, 21 м. Луцьк, Волинської області».
Обсяги робіт кошторисної документації складені згідно з вимогами Кошторисних норм України, затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до абзацу третього пункту 4 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації..
Таким чином очікувана вартість закупівлі будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт ліфта з заміною в операційному блоці комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради за адресою: проспект Президента Грушевського, 21 м. Луцьк, Волинської області» Волинської обласної ради на пр. Грушевського,21 в м. Луцьку» визначена на підставі Примірної методики визначення очікуваної вартості з урахуванням КНУ "Настанова з визначення вартості будівництва", затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, склала 2 017 778,40 грн. з ПДВ.
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, повідомляємо пункт 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» передбачає, що вимога щодо розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, відноситься виключно до головних розпорядників коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору. Комунальне підприємство «Волинська обласна клінічна лікарня» (Замовник) є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2024 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СРБУ "Волиньліфт" |
1 944 000,00
UAH з ПДВ
|
1 899 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
1 990 230,86
UAH з ПДВ
|
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СРБУ "Волиньліфт" #20128280 |
Відхилено |
1 899 999,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2024 16:43
|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Переможець |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2024 11:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2024 10:45
|
дод.угода 2 до 637.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2024 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2024 13:05
|
дод.угода 1 до 637.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2024 12:47
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2024 16:08
|
Договір № 637.pdf | укладений |
31 жовтня 2024 16:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 637 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п.3.1. Договору, Розділу 15 Договору та викладено Додаток 3. |
Номер договору про закупівлю: | 637 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Капітальний ремонт ліфта з заміною в операційному блоці комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради за адресою: проспект Президента Грушевського, 21 м. Луцьк, Волинської області» | 1 | робота |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|