Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту – протирадіаційного укриття (ПРУ) для персоналу 5 ДПРЧ ГУ ДСНС у Рівненській області ,яке розташоване за адресою :Рівненська область,Дубенський район, м.Дубно,вул.Грушевського,119"
Очікувана вартість
6 489 898,00 UAH
UA-2024-09-13-002541-a ● 3185b3eb316441bfb00fc12bdec7f69a
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 4 Державний пожежно-рятувальний загін Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області |
Код ЄДРПОУ: | 38503617 |
Місцезнаходження: | 35604, Україна , Рівненська обл., місто Дубно, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 119 |
Контактна особа: |
Олег Панасюк +380978535233 fire_dubno@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2024 10:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2024 14:00 |
Очікувана вартість: | 6 489 898,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 449,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій у формі електронної банківської гарантії. Гарантія надається у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) установи-гаранта. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за №275/35897), інших нормативних актів законодавства України та з урахуванням вимог, передбачених даною тендерною документацією, обов’язково містити найменування предмета закупівлі, веб - посилання та номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу та посилання на нормативні акти законодавства України, у відповідності з якими гарантію видано та які регулюють порядок здійснення операцій за гарантіями. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 32449.49 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту – протирадіаційного укриття (ПРУ) для персоналу 5 ДПРЧ ГУ ДСНС у Рівненській області ,яке розташоване за адресою :Рівненська область,Дубенський район, м.Дубно,вул.Грушевського,119"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35600, Україна, Рівненська область, м.Дубно, вул.Грушевського, 119
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2025
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платіж на рахунок Виконавця за послуги на підставі акту (форма КБ-2в) та довідки (форма КБ-3) не пізніше 5-ти робочих днів після їх підписання уповноваженими пред-ставниками Сторін без зауважень. Акт (форма КБ-2в) та довідку (форма КБ-3) готує Виконавець і передає на підписання Замовнику. Представник Замовника перевіряє разом із представником Виконавця фактично виконані обсяги робіт згідно наданих документів. За відсутності заперечень підписує акт не пізніше 3-х робочих днів з моменту його отримання. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється упродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2024 10:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2024 10:24 |
ТД ПРУ готова.docx | |
13 вересня 2024 10:24 |
ТД ПРУ готова.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо Тендерної документації
Дата подання: 19 вересня 2024 10:36
Дата відповіді: 20 вересня 2024 08:18
Шановний Замовник, відповідно до Додатку 1 Тендерної документації Вами визначений кваліфікаційний критерій «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», під розумінням аналогічного договору вважається «наявність реалізованих договорів на послуги, які заплановані даною закупівлею за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (код номенклатурної позиції ДК 021:2015 45210000-2 - Будівництво будівель.» та «договір підряду на виконання робіт нове будівництво/капітального ремонту будівель та/або споруд, та/або приміщень, та/або укриттів».
Просимо Вас, внести зміни в Тендерній документації залишивши розумінням аналогічного договору, «договір підряду на виконання робіт нове будівництво/капітального ремонту будівель та/або споруд, та/або приміщень, та/або укриттів» що дозволить розширити коло потенційних учасників даним формулюванням, та приведе Тендерну документацію у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Відповідно по п.48 Постанови КМУ 1178, від 12.10.2022 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", п.48 "У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону." Враховуючи вище викладене замовником передбачено дані кваліфікаційні критерії. Дякуємо за звернення.
Щодо Тендерної документації
Дата подання: 20 вересня 2024 08:47
Дата відповіді: 20 вересня 2024 10:19
Шановний Замовник, відповідно до Додатку 1 Тендерної документації та до кваліфікаційного критерію «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», під розумінням аналогічного договору Ви вказали подвійне значення. Відповідно до цього просимо внести зміни залишивши розумінням аналогічного договору, «договір підряду на виконання робіт нове будівництво/капітального ремонту будівель та/або споруд, та/або приміщень, та/або укриттів» що дозволить розширити коло потенційних учасників даним формулюванням, та приведе Тендерну документацію у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Відповідно по п.48 Постанови КМУ 1178, від 12.10.2022 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", п.48 "У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону." Враховуючи вище викладене замовником передбачено дані кваліфікаційні критерії. Дякуємо за звернення.
Щодо Тендерної документації
Дата подання: 20 вересня 2024 14:16
Дата відповіді: 20 вересня 2024 20:37
1.2. Шановний Замовник, до визначеного Вами кваліфікаційного критерію, «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» уточнення відсутні, але є не відповідність до «під розумінням аналогічного договору». Чи вірно ми розуміємо що «під розумінням аналогічного договору» Ви рахуєте «договір підряду на виконання робіт нове будівництво/капітального ремонту будівель та/або споруд, та/або приміщень, та/або укриттів»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації визначений кваліфікаційний критерій «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», під розумінням аналогічного договору вважається «наявність реалізованих договорів на послуги, які заплановані даною закупівлею за кодом ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (код номенклатурної позиції ДК 021:2015 45210000-2 - Будівництво будівель.» та «договір підряду на виконання робіт нове будівництво/капітального ремонту будівель та/або споруд, та/або приміщень, та/або укриттів»
Щодо Тендерно документації
Дата подання: 23 вересня 2024 11:53
Дата відповіді: 25 вересня 2024 15:10
У тендерній документації до відомості обсягів робіт додано підсумкову відомість ресурсів. Дана відомість ресурсів надана довідково, чи вона є обов'язковою вимогою технічного завдання, тобто мають бути без змін назви матеріалів/обладнання, ціни, шифру ресурсу, відповідати тендерній пропозиції учасника торгів?
Відповідь: Доброго дня, дана відомість додана довідково, вона не є обов'язковою вимогою технічного завдання
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2024 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД |
6 450 888,91
UAH з ПДВ
|
6 450 888,91
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД #32625535 |
Відхилено |
6 450 888,91
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2024 10:26
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій