Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лоцманський катер
Очікувана вартість
157 828 000,00 UAH
UA-2024-09-12-013527-a ● beae604a3ae74d729ffe3feab7df7465
Відкриті торги з особливостями
Оцінка за вартістю життєвого циклу
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728507 |
Вебсайт: | http://www.delta-pilot.ua/ |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, |
Контактна особа: |
Туней Світлана Миколаївна 380512501184 svetlana.tuney@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2024 21:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2024 14:17 |
Початок аукціону: | 02 жовтня 2024 14:17 |
Очікувана вартість: | 157 828 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 789 140,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 1 (один) відсоток вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю - надається у виді електронної гарантії банківської установи у вказаному розмірі, авізованої через банк замовника (далі – Гарантія). Строк та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Гарантія надається переможцем торгів замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Гарантія, що надається учасником торгів, повинна відповідати вимогам чинного законодавства. Гарантія в обов’язковому порядку повинна містити наступні положення: - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена або відкликана банком-гарантом або принципалом без згоди та погодження з бенефіціаром, крім випадків, прямо передбачених чинним законодавством; - банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Текст Гарантії повинен бути завчасно погоджений між сторонами до укладення договору про закупівлю. Порядок погодження Гарантії сторонами: Погодження тексту Гарантії відбувається шляхом направлення учасником замовнику листом або рекомендованим листом проекту Гарантії, розгляду замовником отриманого від учасника проекту Гарантії та направлення учаснику замовником листа про погодження тексту Гарантії або відмови від погодження Гарантії. При цьому замовник перевіряє текст Гарантії на відповідність умовам тендерної документації. Після отримання учасником від замовника відмови від погодження Гарантії, повторне та наступне погодження тексту Гарантії відбувається в передбаченому вище порядку. До надання замовником учаснику листа про погодження тексту Гарантії, Гарантія вважається не наданою. В будь-якому випадку погодження Сторонами тексту Гарантії повинно відбутися не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник може прийняти рішення про непогодження Гарантії у разі, якщо переможець торгів надав Гарантію банківської установи, яка не виконала свої зобов’язання за раніше наданими Гарантіями в частині сплати Замовнику (Бенефіціару) суми Гарантії за вимогою Замовника (Бенефіціара). У випадку ненадання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю, тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі відхиляється на підставі умов підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Гарантія, що надається учасником торгів, повинна відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, або чинним Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою, розробленим Міжнародною торговою палатою. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації (припинення). Гарантія надається переможцем торгів замовнику у вигляді електронного документу, оформленого та підписаного у відповідності до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» таким чином, що має силу оригіналу, або за допомогою системи S.W.I.F.T. з використанням міжнародних стандартів. У випадку, якщо текст Гарантії чи її реквізити викладені іншою, крім української, мовою, учасник додатково завантажує роздрукований текст Гарантії з реквізитами (відповідне S.W.I.F.T. повідомлення) разом із нотаріально завіреним перекладом на українську мову. Файл з кваліфікованим електронним підписом (створюється програмним комплексом, зазвичай, з розширенням p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником, шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис. Гарантія, надана переможцем торгів, має бути авізована через банк замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі. Повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю. Детально про умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору – згідно Додатку 2 до тендерної документації за предметом закупівлі (Проект договору про закупівлю для учасників, що згідно умов їх тендерної пропозиції обрали базис поставки товару – DPU; Проект договору про закупівлю для учасників, що згідно умов їх тендерної пропозиції обрали базис поставки товару – DDP). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34510000-5: Судна
Судна за кодом ДК 021:2015 34510000-5 (Лоцманський катер)
Судна за кодом ДК 021:2015 34510000-5 (Лоцманський катер)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Лоцманський катер. Код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі за ДК 021:2015: 34510000-5 — Судна.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2026
ДК 021:2015: 34510000-5 — Судна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється у порядку, визначеному договором та діючим законодавством України. Покупець здійснює оплату Постачальнику за Товар наступним чином: Платежі за цим Договором Покупець в повному обсязі забезпечує шляхом відкриття банком Покупця (ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК») безвідкличного документарного акредитиву, відкритого на користь Постачальника відповідно до вимог чинного законодавства України. Постачальник може вимагати від Покупця підтвердження документарного акредитиву. У цьому разі комісію за таке підтвердження сплачує Постачальник.Акредитив, що відкривається відповідно до цього Договору, підпорядковується Уніфікованим правилам і звичаям для документарних акредитивів (UCP-600). Акредитив відкривається протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання цього Договору. Детально про умови оплати - згідно Додатку 2 до тендерної документації за предметом закупівлі (Проект договору про закупівлю для учасників, що згідно умов їх тендерної пропозиції обрали базис поставки товару – DPU; Проект договору про закупівлю для учасників, що згідно умов їх тендерної пропозиції обрали базис поставки товару – DDP). | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Вартість життєвого циклу: | 100% |
26 вересня 2024 18:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2024 18:59 |
Перелік змін, що вносяться до Тендерної документації та_або оголошення про проведення відкритих торгів 26.09.2024.doc | |
26 вересня 2024 18:59 |
ТД_35410000-5_Лоцманський катер НОВА РЕДАКЦІЯ 26.09.2024.doc | |
26 вересня 2024 18:59 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ НОВА РЕДАКЦІЯ 26.09.2024.doc | |
12 вересня 2024 21:20 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.doc | |
12 вересня 2024 21:20 |
ТД_35410000-5_Лоцманський катер.doc |
26 вересня 2024 18:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 вересня 2024 18:59 |
Перелік змін, що вносяться до Тендерної документації та_або оголошення про проведення відкритих торгів 26.09.2024.doc
|
|||
26 вересня 2024 18:59 |
ТД_35410000-5_Лоцманський катер НОВА РЕДАКЦІЯ 26.09.2024.doc
|
|||
26 вересня 2024 18:59 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ НОВА РЕДАКЦІЯ 26.09.2024.doc
|
|||
12 вересня 2024 21:20 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.doc
|
|||
12 вересня 2024 21:20 |
ТД_35410000-5_Лоцманський катер.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Клас катеру
Дата подання: 18 вересня 2024 14:29
Дата відповіді: 20 вересня 2024 15:23
Підприємство ТОВ "Українське морське суднобудування" має можливість запропонувати до закупівлі катер що має клас KM ✵ 1 ПЗ2 Т1 ГЛС/роз/лоцманське. Чи можливе прийняття позитивного рішення щодо закупівлі катеру з таким класом?
Відповідь: На поставлене питання повідомляємо.
Вичерпний перелік технічних вимог до судна, встановлених замовником, викладений в Додатку 1 «Детальний опис товару, що є предметом закупівлі» до тендерної документації за предметом закупівлі.
Вичерпний перелік технічних вимог до судна, встановлених замовником, викладений в Додатку 1 «Детальний опис товару, що є предметом закупівлі» до тендерної документації за предметом закупівлі.
спосіб подання тендерної локументації нерезидентом юридичною особою
Дата подання: 18 вересня 2024 16:35
Дата відповіді: 20 вересня 2024 15:25
Р тендерній документації передбачено подання Тендерної пропозиції в електронній формі через електронну систему закупівель із накладенням учасником кваліфікованого електронного підпису (КЕП), проте для нерезидентів юридичних осіб КЕП не передбачено. Прошу повідомити спосіб підписання документів для учасників нерезидентів юридичних осіб та вказати, де саме це зазначено в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за поставлене питання та повідомляємо.
Відповідно до ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» у Тендерній документації, затвердженої Рішенням Уповноваженої особи філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» 12 вересня 2024 року, встановлено, що учасники-нерезиденти надають документи відповідні (тотожні за змістом), видані за законодавством країни реєстрації учасника, із апостилем (легалізовані) у встановленому порядку та з нотаріально завіреним перекладом на українську мову. У разі відсутності аналогів зазначених документів учасник-нерезидент повинен у складі тендерної пропозиції надати відповідну довідку з поясненнями щодо відсутності ненаданого певного документа (або певної інформації у документі). Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, учасників-нерезидентів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Додатково повідомляємо, що 25.11.2022 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 22.11.2022 № 1311 «Про реалізацію експериментального проекту щодо взаємного визнання електронних довірчих послуг між Україною та Європейським Союзом», відповідно до частини 5 якої установлено, що до укладення угоди між Україною та Європейським Союзом про взаємне визнання електронних довірчих послуг, а також угод з іншими країнами в Україні визнаються:
«1) іноземні кваліфіковані електронні довірчі послуги, а також результати надання таких послуг, у тому числі кваліфіковані електронні підписи, що надаються кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг у державах - членах Європейського Союзу та інших державах - членах Європейської економічної зони, що включені в Список довірчих списків Європейського Союзу, - кваліфікованими електронними довірчими послугами, а результати надання таких послуг - кваліфікованими електронними підписами згідно із Законом України «Про електронні довірчі послуги»;
2) засоби для створення кваліфікованого електронного підпису, сертифіковані відповідними державними або приватними органами, що призначені державами - членами Європейського Союзу відповідно до статті 30 Регламенту (ЄС) № 910/2014 Європейського Парламенту і Ради (ЄС) від 23 липня 2014 р. про електронну ідентифікацію та довірчі послуги для електронних транзакцій на внутрішньому ринку та про скасування Директиви 1999/93/ЄС (далі - Регламент (ЄС) № 910/2014), і включені до списку сертифікованих засобів для створення кваліфікованого електронного підпису, який ведеться Європейською комісією відповідно до статті 31 Регламенту (ЄС) № 910/2014, - засобами кваліфікованого електронного підпису чи печатки відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги»;».
Просимо врахувати зазначену інформацію під час підготовки тендерної пропозиції.
Відповідно до ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» у Тендерній документації, затвердженої Рішенням Уповноваженої особи філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» 12 вересня 2024 року, встановлено, що учасники-нерезиденти надають документи відповідні (тотожні за змістом), видані за законодавством країни реєстрації учасника, із апостилем (легалізовані) у встановленому порядку та з нотаріально завіреним перекладом на українську мову. У разі відсутності аналогів зазначених документів учасник-нерезидент повинен у складі тендерної пропозиції надати відповідну довідку з поясненнями щодо відсутності ненаданого певного документа (або певної інформації у документі). Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, учасників-нерезидентів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Додатково повідомляємо, що 25.11.2022 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 22.11.2022 № 1311 «Про реалізацію експериментального проекту щодо взаємного визнання електронних довірчих послуг між Україною та Європейським Союзом», відповідно до частини 5 якої установлено, що до укладення угоди між Україною та Європейським Союзом про взаємне визнання електронних довірчих послуг, а також угод з іншими країнами в Україні визнаються:
«1) іноземні кваліфіковані електронні довірчі послуги, а також результати надання таких послуг, у тому числі кваліфіковані електронні підписи, що надаються кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг у державах - членах Європейського Союзу та інших державах - членах Європейської економічної зони, що включені в Список довірчих списків Європейського Союзу, - кваліфікованими електронними довірчими послугами, а результати надання таких послуг - кваліфікованими електронними підписами згідно із Законом України «Про електронні довірчі послуги»;
2) засоби для створення кваліфікованого електронного підпису, сертифіковані відповідними державними або приватними органами, що призначені державами - членами Європейського Союзу відповідно до статті 30 Регламенту (ЄС) № 910/2014 Європейського Парламенту і Ради (ЄС) від 23 липня 2014 р. про електронну ідентифікацію та довірчі послуги для електронних транзакцій на внутрішньому ринку та про скасування Директиви 1999/93/ЄС (далі - Регламент (ЄС) № 910/2014), і включені до списку сертифікованих засобів для створення кваліфікованого електронного підпису, який ведеться Європейською комісією відповідно до статті 31 Регламенту (ЄС) № 910/2014, - засобами кваліфікованого електронного підпису чи печатки відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги»;».
Просимо врахувати зазначену інформацію під час підготовки тендерної пропозиції.
Чи буде порушенням тендерної документації, якщо компанія-нерезидент подасть документи тендерної пропозиції без накладення КЕП та довідку, чому неможливо накласти КЕП
Дата подання: 20 вересня 2024 16:51
Дата відповіді: 23 вересня 2024 16:28
Добрий день, дякую за відповідь на попереднє питання.
Як нам відомо, з іноземними державами, в тому числі і з Естонською Республікою, не укладено жодного міжнародного договору України про взаємне визнання сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів, а жоден кваліфікований надавач електронних довірчих послуг іноземної держави не виявив наміру підтвердити, що його діяльність відповідає вимогам Закону України «Про електронні довірчі послуги». Тобто, навіть при наявності у нерезидента-юридичної особи сертифікатів відкритих ключів та електронних підписів, які відповідали б вимогам країни нерезидента, визнання таких сертифікатів все одно було б неможливе в Україні.
Тому наша компанія, нерезидент-юридична особа, не може подати тендерну пропозицію із застосуванням КЕП/УЕП, а є можливість подання тердерної пропозиції шляхом завантаження сканованих документів, із підписом уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/ організаціями), а також документи, які необхідно легалізувати, будуть належним чином оформлені та перекладені українською.
Чи буде порушенням вимог тендерної документації, якщо всі документи тендерної пропозиції подадуться в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за поставлене питання та повідомляємо.
Відповідно до ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» у Тендерній документації, затвердженої Рішенням Уповноваженої особи філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» 12 вересня 2024 року, встановлено, що учасники-нерезиденти надають документи відповідні (тотожні за змістом), видані за законодавством країни реєстрації учасника, із апостилем (легалізовані) у встановленому порядку та з нотаріально завіреним перекладом на українську мову. У разі відсутності аналогів зазначених документів учасник-нерезидент повинен у складі тендерної пропозиції надати відповідну довідку з поясненнями щодо відсутності ненаданого певного документа (або певної інформації у документі). Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, учасників-нерезидентів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» у Тендерній документації, затвердженої Рішенням Уповноваженої особи філії «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» 12 вересня 2024 року, встановлено, що учасники-нерезиденти надають документи відповідні (тотожні за змістом), видані за законодавством країни реєстрації учасника, із апостилем (легалізовані) у встановленому порядку та з нотаріально завіреним перекладом на українську мову. У разі відсутності аналогів зазначених документів учасник-нерезидент повинен у складі тендерної пропозиції надати відповідну довідку з поясненнями щодо відсутності ненаданого певного документа (або певної інформації у документі). Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, учасників-нерезидентів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Чи можливо внести зміни до п.5.4. договору про закупівлю?
Дата подання: 24 вересня 2024 11:27
Дата відповіді: 27 вересня 2024 11:26
Добрий день! З пункту 5.4. проекту договору про закупівлю вбачається, що після приймання Покупцем Товару, Постачальник навчає персонал Покупця ефективному використанню та управлінню Товаром на акваторії морського порту місця поставки за відповідною Програмою навчання. У зв'язку із воєнними діями на території України, проведення навчання на акваторії морського порму місця поставки може бути небезпечним для життя та здоров'я представників Продавця, які проводитимуть навчання, тому чи можливо змінити місце навчання на судноверф, за місцем будівництва Товару перед поставкою Товару?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, замовником внесено зміни до умов п.5.4. проекту договору про закупівлю (Додаток 2 до тендерної документації за предметом закупівлі).
Уточнення дати поставки судна
Дата подання: 24 вересня 2024 22:11
Дата відповіді: 27 вересня 2024 11:27
Шановний замовнику, наше підприємство будує повнокомплектні судна і планує прийняти участь у даній закупівлі! Просимо Вас уточнити дату поставки судна з урахування того , що воно буде будуватися.
Відповідь: На поставлене питання повідомляємо, що Постачальник здійснює поставку та доставку Товару Покупцю в строки відповідно до Графіку постачання Товару, який узгоджується Сторонами на етапі укладення договору про закупівлю, відповідно до умов Додатку 2 (для учасників, що згідно умов їх пропозиції обрали базис поставки товару – DPU/ DDP) до тендерної документації за предметом закупівлі.
Чи може особа, яка подає тендерну пропозицію, у разі виграшу на торгах, розраховувати, що п.2.1.3. договору про закупівлю можна редагувати шляхом уточнення, що все ПДВ оплачує замовник
Дата подання: 25 вересня 2024 10:11
Дата відповіді: 27 вересня 2024 17:43
Доброго ранку! Відповідно до проекту договору про закупівлю пункт 2.1.3. встановлює: "ПДВ нараховується та сплачується відповідно до чинного законодавства України." Чи може особа, яка подає тендерну пропозицію, у разі виграшу на торгах, розраховувати, що п.2.1.3. договору про закупівлю за згодою сторін можна редагувати шляхом уточнення, що ПДВ, яке нараховується на вартість товару, витрати постачальника, які включені в ціну договору, в повній мірі сплачує замовник?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі та в контексті Вашого запитання повідомляємо.
Пунктами 2.1.1 - 2.1.3 Проєкту договору DPU встановлено, що:
«2.1.1. Ціна Договору включає вартість Товару, витрати Постачальника на проведення швартовних та ходових випробувань, витрати на навчання персоналу Покупця, витрати Постачальника з доставки (транспортування) Товару до місця поставки, витрати на розвантаження Товару з прибулого транспортного засобу, витрати з класифікації Товару державним підприємством «Класифікаційне товариство «Регістр судноплавства України» або іноземним класифікаційним товариством (далі за текстом - Регістр) (в разі класифікації іноземним класифікаційним товариством, Постачальник забезпечує проведення Аналізу відповідності судна правилам державного підприємства «Класифікаційне товариство «Регістр судноплавства України» та виконання рекомендацій по приведенню товару у відповідність цим правилам, а ціна Договору має включати вартість витрат на це), мита, податки та інші витрати, пов’язані із виконанням цього Договору, які здійснюються за межами України, та інші витрати, пов’язані з належним виконанням зобов’язань Постачальника за цим Договором.
2.1.2. Банківські витрати, пов’язані з виконанням цього Договору, на території України сплачуються Покупцем. Банківські витрати, пов’язані з виконанням цього Договору, поза територією України сплачуються Постачальником.
2.1.3. ПДВ нараховується та сплачується відповідно до чинного законодавства України.».
В той же час, відповідно до чинного законодавства України, зокрема, статей 180 та 201 Податкового кодексу України, платником платежів, пов’язаних із виконанням митних формальностей в режимі імпорту під час переміщення через митний кордон України товарів, в тому числі ПДВ, є виключно Покупець (імпортер-резидент України).
Зазначене кореспондується із положеннями Офіційних правил тлумачення торгових термінів Міжнародної торгової палати в редакції ІНКОТЕРМС 2020. Зокрема, базис поставки товару DPU (Delivered at Place Unloaded) – поставка на місце вивантаження - передбачає, що: Продавець уважає, що виконав свої зобов’язання з поставки, коли товар, випущений у митному режимі експорту, розвантажений із прибулого ТЗ і наданий у розпорядження Покупця в зазначеному місці призначення.
Перехід ризиків – після розвантаження в зазначеному місці термінала.
Розподіл затрат – у пункті призначення.
Вид транспорту – будь-який.
Покупець забезпечує виконання імпортних митних формальностей, а також необхідних дій після вивантаження товару.
Пунктами 2.1.1 - 2.1.3 Проєкту договору DPU встановлено, що:
«2.1.1. Ціна Договору включає вартість Товару, витрати Постачальника на проведення швартовних та ходових випробувань, витрати на навчання персоналу Покупця, витрати Постачальника з доставки (транспортування) Товару до місця поставки, витрати на розвантаження Товару з прибулого транспортного засобу, витрати з класифікації Товару державним підприємством «Класифікаційне товариство «Регістр судноплавства України» або іноземним класифікаційним товариством (далі за текстом - Регістр) (в разі класифікації іноземним класифікаційним товариством, Постачальник забезпечує проведення Аналізу відповідності судна правилам державного підприємства «Класифікаційне товариство «Регістр судноплавства України» та виконання рекомендацій по приведенню товару у відповідність цим правилам, а ціна Договору має включати вартість витрат на це), мита, податки та інші витрати, пов’язані із виконанням цього Договору, які здійснюються за межами України, та інші витрати, пов’язані з належним виконанням зобов’язань Постачальника за цим Договором.
2.1.2. Банківські витрати, пов’язані з виконанням цього Договору, на території України сплачуються Покупцем. Банківські витрати, пов’язані з виконанням цього Договору, поза територією України сплачуються Постачальником.
2.1.3. ПДВ нараховується та сплачується відповідно до чинного законодавства України.».
В той же час, відповідно до чинного законодавства України, зокрема, статей 180 та 201 Податкового кодексу України, платником платежів, пов’язаних із виконанням митних формальностей в режимі імпорту під час переміщення через митний кордон України товарів, в тому числі ПДВ, є виключно Покупець (імпортер-резидент України).
Зазначене кореспондується із положеннями Офіційних правил тлумачення торгових термінів Міжнародної торгової палати в редакції ІНКОТЕРМС 2020. Зокрема, базис поставки товару DPU (Delivered at Place Unloaded) – поставка на місце вивантаження - передбачає, що: Продавець уважає, що виконав свої зобов’язання з поставки, коли товар, випущений у митному режимі експорту, розвантажений із прибулого ТЗ і наданий у розпорядження Покупця в зазначеному місці призначення.
Перехід ризиків – після розвантаження в зазначеному місці термінала.
Розподіл затрат – у пункті призначення.
Вид транспорту – будь-який.
Покупець забезпечує виконання імпортних митних формальностей, а також необхідних дій після вивантаження товару.
Продовження періоду уточнень та подачі пропозицій
Дата подання: 26 вересня 2024 13:09
Дата відповіді: 29 вересня 2024 14:04
Шановний замовнику! Просимо продовжити термін періоду уточнень до 04.10.2024 року та період подачі документів до 11.10.2024 року у зв’язку із значним обсягом документів які необхідно опрацювати та підготувати та у зв'язку з відключеннями електроенергії по всій території України. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі та в контексті Вашого запитання повідомляємо. Продовження строку подання тендерних пропозицій Замовником не планується.
Витрати в частині споживання ресурсу під час користування предметом закупівлі протягом визначеного замовником періоду оцінки життєвого циклу
Дата подання: 27 вересня 2024 16:10
Дата відповіді: 30 вересня 2024 17:37
Доброго дня!
При подачі тендерної пропозиції виникає пункт, який необхідно заповнити:
"Витрати в частині споживання ресурсу під час користування предметом закупівлі протягом визначеного замовником періоду оцінки життєвого циклу"
В тендерній документації, у тому числі у наданій інструкції розрахунку вартості життєвого циклу, немає жодних згадок про Витрати в частині споживання ресурсу під час користування предметом закупівлі протягом визначеного замовником періоду оцінки життєвого циклу.
Прошу Вас надати необхідну інформацію, тлумачення, інструкцію з цього приводу, необхідні учасникам для подачі тендерної пропозиції.
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна пропозиція подається учасником відповідно до вимог Тендерної документації за предметом закупівлі. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ визначений в Додатку 3 до Тендерної документації. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію: Вартість життєвого циклу (без ПДВ). Питома вага критерію Вартість життєвого циклу (без ПДВ) – 100 %. Учасник в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції вказує ціну своєї тендерної пропозиції у гривнях без ПДВ відповідно до складеного ним розрахунку вартості життєвого циклу предмета закупівлі. Форму даного розрахунку наведено в Зразках 2.1/2.2 (для учасників, що згідно умов їх тендерної пропозиції обрали базис поставки товару – DPU) та Зразку 2.3 (для учасників, що згідно умов їх тендерної пропозиції обрали базис поставки товару – DDP) у Додатку 3 до цієї Тендерної документації. Для розрахунку Вартості життєвого циклу товару, що є предметом закупівлі, замовник використовує категорію витрат таку як: витрати, пов’язані з придбанням товару. Методика розрахунку Вартості життєвого циклу за категорією витрат: витрати, пов’язані з придбанням товару, міститься в п.1 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозиції із зазначенням питомої ваги кожного критерію» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації.
З питань реалізації в електронній системі закупівель усіх категорій витрат вартості життєвого циклу просимо звернутися до авторизованого електронного майданчика, яким відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" забезпечується функціонування веб-порталу Уповноваженого органу - Прозорро.
З питань реалізації в електронній системі закупівель усіх категорій витрат вартості життєвого циклу просимо звернутися до авторизованого електронного майданчика, яким відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" забезпечується функціонування веб-порталу Уповноваженого органу - Прозорро.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-09-12-013527-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Baltic Workboats AS, Код ЄДРПОУ:10657801
Дата подання: 05 листопада 2024 16:27
Дата подання: 05 листопада 2024 16:27
Скарга на рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір від 31.10.2024 року
1. Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ВЕРФ "ЧОРНОМОРСЬКІ ЯХТИ" у частині виконання критерію тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», адже тендерна пропозиція ТОВ "ВЕРФ "ЧОРНОМОРСЬКІ ЯХТИ" не містить документів, які підтверджують досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
2. ТОВ "ВЕРФ "ЧОРНОМОРСЬКІ ЯХТИ" не надало у своїй тендерній пропозиції контрактну специфікацію та креслення загального розташування запропонованого судна, погоджені Державним підприємством «Класифікаційне товариство «Регістр судноплавства України» або визнаним іноземним класифікаційним товариством, які підтверджують відповідність судна технічним вимогам до предмета закупівлі, встановлені замовником в Таблиці 1 Додатку 1 до цієї Тендерної документації, що є підставою для відхилення такої тендерної документації.
3. Замовник невірно кваліфікував невідповідність технічних характеристик катера тендерної пропозиції ТОВ "ВЕРФ "ЧОРНОМОРСЬКІ ЯХТИ" в кресленнях і специфікації як несуттєвою невідповідністю, яку можливо усунути, чим порушив п.43 Особливостей, оскільки, зміни у кресленнях і специфікації призводить до зміни технічних характеристик запропоновано катера, що є фактично зміною предмету тендерної пропозиції ТОВ "ВЕРФ "ЧОРНОМОРСЬКІ ЯХТИ".
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 листопада 2024 15:55
рішення від 07.11.2024 №18032.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2024 15:54
Інформація про перенесення розгляду скарги від 14.11.2024 №1879.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2024 14:26
запит замовнику про надання інформації від 14.11.2024 №1880.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2024 16:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.11.2024 №18719.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2024 13:47
рішення від 21.11.2024 № 18719.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2024 15:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" В ОСОБІ ФІЛІЇ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" (код ЄДРПОУ: 38728507) скасувано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ВЕРФ "ЧОРНОМОРСЬКІ ЯХТИ" переможцем за процедурою закупівлі — "Лоцманський катер", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-09-12-013527-a.
Відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ВЕРФ "ЧОРНОМОРСЬКІ ЯХТИ", подану до участі у процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: Судна за кодом ДК 021:2015 34510000-5 (Лоцманський катер), на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).
Дата виконання рішення замовником: 06 грудня 2024 16:16
Номер скарги: UA-2024-09-12-013527-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Baltic Workboats AS, Код ЄДРПОУ:10657801
Дата подання: 24 грудня 2024 14:37
Дата подання: 24 грудня 2024 14:37
Скарга на рішення про відхилення тендерної пропозиції, яке викладене в Протоколі від 20.12.2024 розгляду тендерної пропозиції за предметом закупівлі: Судна за кодом ДК 021:2015 34510000-5 (Лоцманський карет) (Інформація про відхилення тендерної пропозиції)
01.10.2024 року Baltic Workboats AS (на українській мові – АТ «Балтік Воркбоутс») (далі - “Скаржник”) подало тендерну пропозицію для участі в закупівлі (відкриті торги з особливостями) “Лоцманський катер”, судна за кодом ДК 021:2015 34510000-5, ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-12-013527-a (далі - “Тендер”).
20.12.2024 року о 17:23 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (далі - “Замовник”) в електронній системі оприлюднив повідомлення про дискваліфікацію Скаржника з підстав “тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей”, а саме:
- В поданому учасником документі (файл) «3.1. Довідка про технічні, якісні і кількісні характеристики предмету закупівлі.pdf 01 жовтня 2024 11:56» - Довідка з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета тендерної пропозиції від 30.09.2024, учасником не зазначено найменування виробника/торгової марки товару, що не відповідає умовам Додатку 3 до Тендерної документації від 26.09.2024;
- Згідно Технічних вимог до предмета закупівлі, встановлених Замовником в Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації від 26.09.2024 вимагається: «Можливість висадки лоцманів при хвилюванні моря до 2,5 метрів, швидкості вітру до 5 балів». Щодо цієї вимоги учасник Baltic Workboats AS зазначили наступну інформацію у Довідці «3.1. Довідка про технічні, якісні і кількісні характеристики предмету закупівлі.pdf 01 жовтня 2024 11:56»: «Перевезення лоцманів при висоті хвиль до 2,5 метра і швидкості вітру до 5 балів за шкалою Бофорта», разом з тим учасником не зазначено про можливість висадки лоцманів при хвилюванні моря до 2,5 метрів, швидкості вітру до 5 балів, а зазначено про можливість перевезення, що не відповідає вимогам Додатку 3 до Тендерної документації від 26.09.2024. Також інформація про можливість висадки лоцманів при хвилюванні моря до 2,5 метрів, швидкості вітру до 5 балів відсутня і у наданому учасником документі «3.2. Специфікація (технічна характеристика) судна.pdf 01 жовтня 2024 11:56», що не відповідає умовам Додатку 3 до Тендерної документації від 26.09.2024, так як умовами зазначеного додатку вимагалося надати «детальну контрактну специфікацію та креслення загального розташування запропонованого судна, які підтверджують відповідність судна технічним вимогам до предмета закупівлі (встановлені замовником в Таблиці 1 Додатку 1 до цієї Тендерної документації)».
- Учасником Baltic Workboats AS у Довідці «3.1. Довідка про технічні, якісні і кількісні характеристики предмету закупівлі.pdf 01 жовтня 2024 11:56» зазначено інформацію: «Призначення предмета закупівлі: доставка та зняття лоцманів з суден, які замовляють (зобов’язані замовляти) лоцманську проводку; лоцманське супроводження на судноплавних шляхах (лоцманське проведення методом лідирування); обстеження стану судноплавних шляхів та інші операції», яка відрізняється від інформації про призначення судна, що пропонується до поставки, зазначеної учасником Baltic Workboats AS на стор. 3 Контрактної специфікації («3.2. Специфікація (технічна характеристика) судна.pdf 01 жовтня 2024 11:56» - Технічна характеристика PILOT 16 WP).
- наданий у складі документів тендерної пропозиції Baltic Workboats AS у якості сертифіката на однотипне судно документ «3.4. Класифікаційне свідоцтво видане на судно THEIA.pdf 01 жовтня 2024 11:56» - Certificate no: 2129128 Certificate of Class THEIA про присвоєння даному судну класу: «100A1 SSC Patrol, Mono, HSC, G3», не підтверджує однотипність судна THEIA та судна PILOT 16 WP, що пропонується Baltic Workboats AS до поставки за умовами даної процедури відкритих торгів, так як згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації від 26.09.2024 під однотипним розуміється судно, технічні характеристики якого відповідають наданим контрактній специфікації та кресленню загального розташування запропонованого судна. Разом з тим Certificate no: 2129128 Certificate of Class THEIA про присвоєння даному судну класу: «100A1 SSC Patrol, Mono, HSC, G3» не відповідає наданій Baltic Workboats AS контрактній специфікації судна PILOT 16 WP, що не відповідає умовам Додатку 3 до Тендерної документації від 26.09.2024.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції від 20.12.2024 та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також порушують норми закону “Про публічні закупівлі” та постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” №1178 від 12.10.2022 року (далі - Особливості) з наступних підстав:
До тендерної пропозиції Скаржника додано 3.1. Довідку про технічні, якісні і кількісні характеристики предмету закупівлі.pdf 01 жовтня 2024. У цій довідці, як і у кожному документі, який наданий від імені Скаржника, зазначається торгова марка (логотип), яка містить в собі найменування компанії-виробника - Baltic Workboats AS, зображення носової частини трьох суден та слово “shipyard”, що в перекладі на українську мову - “верф, корабельниця, судниця, лодниця, судноробня” — місце, де будують чи ремонтують кораблі (https://slovotvir.org.ua/words/verf).
Крім того, у доданій до тендерної пропозиції 3.2. Специфікації (технічна характеристика) судна.pdf 01 жовтня 2024, вказано на 3 стор. у вступній частині, що “Baltic Workboats (BWB) PILOT 16 WP - це однокорпусне судно, спеціально розроблене для лоцманської, патрульної та пошуково-рятувальної служби”. Що ще раз підтверджує зазначення, як у специфікації, так і у кожному документі Скаржника його торгової марки, яка ідентична найменуванню виробника .
Також, вважаємо за необхідне зазначити, що Baltic Workboats AS (сайт: https://bwb.ee/) — естонська суднобудівна компанія з верфями в Насві, Естонії, Тампі, Флориді. Компанія Baltic Workboats побудувала понад 200 човнів і суден різного розміру для лоцманів, берегової охорони, поліції, інспекції рибного господарства, науково-дослідних інститутів і кількох гаваней. Замовник добре знає, що Baltic Workboats AS є суднобудівною компанією і пропонує до купівлі човни власного виробництва.
Отже, вважаємо, що 3.1. Довідка про технічні, якісні і кількісні характеристики предмету закупівлі.pdf 01 жовтня 2024 відповідає умовам Додатку 3 до Тендерної документації від 26.09.2024 року, в тому числі в частині зазначення у довідці торгової марки виробника, яка ще й містить у собі найменування виробника Baltic Workboats.
Також зазначимо, якщо Замовник вважає некоректним зазначення найменування виробника/торгової марки товару у такій формі, яка використовується у кожному документі, виданому Скаржником, та доданому до тендерної пропозиції, в тому числі 3.1. Довідці про технічні, якісні і кількісні характеристики предмету закупівлі.pdf 01 жовтня 2024, то це може бути підставою для усунення невідповідностей, що передбачено п.43 особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – ПКМУ №1178, Особливості). Адже, торгова марка товару, частина якої спізвучна із найменуванням Скаржника, який є виробником товару, який пропонується у тендерній пропозиції, дійсно зазначена в 3.1. Довідці про технічні, якісні і кількісні характеристики предмету закупівлі.pdf 01 жовтня 2024, Замовник повідомлений, хто є виробником судна, яке пропонується у тендерній пропозиції.
У тендерній документації зазначена вимога до судна, яка звучить “Можливість висадки лоцманів при хвилюванні моря до 2,5 метрів, швидкості вітру до 5 балів. Бажана можливість працювати в дрібному льоді”. Скаржник у довідці вказав, що судно відповідає цій технічній вимозі, зазначивши у 3.1. Довідці про технічні, якісні і кількісні характеристики предмету закупівлі.pdf 01 жовтня 2024 року: «Перевезення лоцманів при висоті хвиль до 2,5 метра і швидкості вітру до 5 балів за шкалою Бофорта. Корпус посилений для роботи в льодових умовах – лід до 5 см/ лід, що ламається, до 10 см.». У доданій до тендерної пропозиції 3.2. Специфікації (технічна характеристика) судна.pdf , вказано на 3 стор. у вступній частині, що судно, яке є предметом тендерної пропозиції є мультифункціональним, воно включає в собі технічні, якісні характеристики лоцманського судна, патрульного, та пошуково-розвідувального: “Baltic Workboats (BWB) PILOT 16 WP - це однокорпусне судно, спеціально розроблене для лоцманської, патрульної та пошуково-рятувальної служби”.
Основною ціллю лоцманського судна є можливість виконання на ньому завдань лоцманів. Для виконання завдань відбувається перевезення лоцманів на судні, яке включає в себе посадку, маршрут та висадку, адже дуже дивно було б, якби лоцманське судно використовувалось виключно у прогулянкових цілях, тобто передбачало лише посадку та перевезення лоцманів, без можливості їх висадки. Запропоноване Скаржником судно очевидно дозволяє висадку лоцманів при хвилях до 2,5 метрів, адже дозволяє робити весь процес перевезення, про що і вказано в специфікації. За логікою Замовника, ще однією підставою для дискваліфікації могло би бути те, що Скаржник не вказав можливість посадки лоцманів у судно.
Додатково зазначимо, що предметом тендерної пропозиції є саме лоцманський катер - тип човнів, який використовується для перевезення лоцманів між сушею та кораблями, якими вони керують (https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%BE%D1%86%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80). У п. 2.1. Положення про морських лоцманів, затвердженого Наказом Міністерства інфраструктури України 08.05.2013 № 292, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 червня 2013 р. за № 920/23452 зазначено, що “Лоцманське підприємство повинно відповідати вимогам цього Положення і мати таке матеріально-технічне, фінансове, інформаційне та кадрове забезпечення: власний спеціалізований плавзасіб для доставки лоцмана з берега на судно та з судна на берег, який перебуває у справному технічному стані, забезпечує безпечну посадку та висадку лоцмана з судна і обладнаний засобами доступу лоцмана на судно, визначеними цим Положенням...” Отже, судно, яке є лоцманським, першочергово має забезпечувати посадку, транспортування та висадку лоцманів, що і малося на увазі Скаржником при зазначені “Перевезення лоцманів при висоті хвиль до 2,5 метра і швидкості вітру до 5 балів за шкалою Бофорта. Корпус посилений для роботи в льодових умовах – лід до 5 см/ лід, що ламається, до 10 см.»”
Замовник зазначив, що Скаржником у 3.1. Довідці про технічні, якісні і кількісні характеристики предмету закупівлі.pdf 01 жовтня 2024 року зазначено інформацію: «Призначення предмета закупівлі: доставка та зняття лоцманів з суден, які замовляють (зобов’язані замовляти) лоцманську проводку; лоцманське супроводження на судноплавних шляхах (лоцманське проведення методом лідирування); обстеження стану судноплавних шляхів та інші операції», яка відрізняється від інформації про призначення судна, що пропонується до поставки, зазначеної учасником Baltic Workboats AS на стор. 3 Контрактної специфікації («3.2. Специфікація (технічна характеристика) судна.pdf 01 жовтня 2024.
Процитуємо, що в 3.2. Специфікації (технічна характеристика) судна.pdf 01 жовтня 2024, яка додана в тендерну пропозицію Скаржника, вказано: “Baltic Workboats (BWB) PILOT 16 WP - це однокорпусне судно, спеціально розроблене для лоцманської, патрульної та пошуково-рятувальної служби”. У тендерній документації не зазначена вимога, що у специфікації необхідно вказувати призначення предмету закупівлі ідентичними фразами із Додатком 1 до Тендерної документації від 26.09.2024 року. Призначення предмета закупівлі не містить жодних особливих вимог щодо призначення лоцманського судна, його призначення є сталим та загальнозрозумілим, це визанченні нормативно-правовими документами основні функції лоцманів, що є синонімом лоцманської служби. Скаржник вважає, що судно, яке спеціально розроблене для лоцманської служби, має всі без виключення технічні характеристики, передбачені для предмета закупівлі, є судном, яке відповідає умовам тендерної документації. Саме тому Скаржник вважає, що визначення призначення судна, яке є предметом закупівлі в специфікації загальним синонімічним терміном не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника. До того ж всі документи Скаржника, які додані в тендерну пропозицію, відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.
Скаржник на виконання вимог тендерної документації щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі надав:
3.1. Довідка про технічні, якісні і кількісні характеристики предмету закупівлі.pdf 01 жовтня 2024 року;
3.2. Специфікація (технічна характеристика) судна.pdf 01 жовтня 2024 11:56» - Технічна характеристика PILOT 16 WP;
«3.3. Креслення загального розташування.pdf 01 жовтня 2024 11:56» - PILOT 16 WP Загальне розташування;
«3.4. Класифікаційне свідоцтво видане на судно THEIA.pdf 01 жовтня 2024 11:56» - Certificate no: 2129128 Certificate of Class THEIA про присвоєння даному судну класу: «100A1 SSC Patrol, Mono, HSC, G3». Видано 08.10.2021, Свідоцтво дійсне до 07.10.2026 за умови проходження встановлених оглядів - сертифікат на однотипне судно, виданий класифікаційним товариством після відповідної процедури, передбаченої правилами класифікаційного товариства.
3.6. Довідка про підтвердження класифікації судна.pdf 01 жовтня 2024 11:56 - Довідка про наявність сертифікації на тип судна 16 WP від 30.09.2024, в якій повідомляється, що Baltic Workboats AS підтверджує наявність сертифікації типу судна 16 WP, яке є предметом його тендерної пропозиції та повідомляє, що додає наступні документи:
- Класифікаційне свідоцтво №2129128 від 08.10.2021,
-лист-відгук від клієнта на поставку та прийняття сертифікованого катера типу 16 WP THEIA у 2021 році,
- затверджені класовим товариством креслення судна 16 WP для конструкції корпусу та рубки, валової лінії, основних двигунів та коробок передач;
3.5.1. Креслення Схема розташування валової лінії (згідно перекладу - валового проводу).pdf 01 жовтня 2024 11:56»,
3.5.1.1. додатково для зручності Креслення Схема розташування валової лінії в оригінальному масштабі.pdf 01 жовтня 2024 11:56,
3.5.2. Креслення Конструкція рубки.pdf,
3.5.2.1. додатково для зручності Креслення конструкція рубки в оригінальному масштабі.pdf 01 жовтня 2024 11:56,
3.5.3. Креслення конструкція корпусу.pdf 01 жовтня 2024 11:56»,
3.5.3.1. додатково для зручності Креслення конструкція корпусу в оригінальному масштабі.pdf 01 жовтня 2024 11:56.
Зазначимо, що у своєму рішенні про відхилення тендерної пропозиції від 20.12.2024 року, Замовник не вказав жодної технічної характеристики, яка б по запропонованих документах на ідентичне судно THEIA не відповідала технічним, якісним, кількісним характеристикам, які запропоновані на судно, яке є предметом закупівлі, а лише вказує на невідповідність найменування типу судна, яке визначене у сертифікаті. Скаржник, як виробник даного судна зазначає, що тип судна - це 16 WP, судно є мунтифункціональним, як уже згадувалося - це визначено у доданій до тендерної пропозиції специфікації, та класифікаційне товариство присвоює позначення «PILOT», «PATROL», «WORKBOAT» тощо на основі побажань замовника-виробника і основної цілі експлуатації під конкретне замовлення. Це позначення не визначає виключні технічні характеристики і призначення судна, а в даному випадку слугує виключно для визначення цільового призначення під конкретне замовлення. Запропонована Baltic Workboats модель/тип «16 WP» є конструкцією, затвердженою класом в тому числі як лоцманський катер (усі відповідні структурні креслення, системні креслення, силова установка, обов'язкова документація, що підтверджують це, додано до тендерної пропозиції та перелічено у скарзі). Тип «16 WP» відповідає всім технічним критеріям тендеру, тому немає підстав для дискваліфікації пропозиції Baltic Workboats. Крім того, цим Скаржник підтверджує, що у разі укладення контракту у рамках цієї закупівлі, в сертифікаті класифікаційного товариства буде визначено саме “PILOT 16 WP”, проте мультифункціональність судна залишиться (можна використовувати як лоцманське судно, патрульне судно та пошуково-розвідувальне судно).
Вважаємо, що замовник зазначаючи підставою відхилення тендерної пропозиції Скаржника “невідповідність типу судна в назві сертифікату”, вивчивши тендерну пропозицію Скаржника, враховуючи, що технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого судна, та судна, яке є аналогом (однотипним судном, судном-сестрою), відповідають умовам закупівлі, Замовник порушив принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них. А саме, Замовник не на рівних умовах розглянув дві тендерні пропозиції, які взяли участь у закупівлі.
05.11.2024 року Скаржником було подано скаргу UA-2024-09-12-013527-a на рішення про визначення переможця процедури закупівлі ТОВ "ВЕРФ "ЧОРНОМОРСЬКІ ЯХТИ" та повідомлення про намір укласти договір від 31.10.2024 року. Скаржник звертав увагу, що запропонований Переможцем морський катер однопалубний, з надбудовою та кормовим кокпітом не є лоцманським катером, а є вимірювальним катером, код за ДК 021:2015 34520000-8, що підтверджено відгуком. Скаржник наголошував, що предмет договору відповідно до довідки №35 та відгуку не є аналогічним договору предмету закупівлі, оскільки не відповідає четвертою цифрою коду ДК 021:2015, який визначено Документацією - ДК 34510000-5 (судна), тоді як у довідці №35 визначено 34520000-8 (човни).
Проте, Замовник у своїх запереченнях на розгляд скарги наголосив, що “Скаржник помилково тлумачить норми чинного законодавства в частині підтвердження досвіду аналогічних договорів, ототожнюючи поняття "аналогічного" та "ідентичного" договору. Зважаючи на необхідність дотримання Замовником принципів здійснення публічних закупівель, умови Документації від 26.09.2024 не містять і не могли містити окремих вимог щодо необхідності підтвердження учасником досвіду поставки товару саме ідентичного предмету закупівлі із ідентичними технічними характеристиками предмету закупівлі”.
Додатком №3 тендерної документації визначено: учасник має надати: “детальну контрактну специфікацію та креслення загального розташування запропонованого судна, які підтверджують відповідність судна технічним вимогам до предмета закупівлі (встановлені замовником в Таблиці 1 Додатку 1 до цієї Тендерної документації) та сертифікат на однотипне судно, виданий класифікаційним товариством після відповідної процедури, передбаченої правилами класифікаційного товариства. Під однотипним розуміється судно, технічні характеристики якого відповідають наданим контрактній специфікації та кресленню загального розташування запропонованого судна.”
Технічні характеристики судна THEIA, яке є однотипним до судна, запропонованого в тендерній пропозиції Скаржника, відповідають наданій контрактній специфікації та кресленню загального розташування запропонованого Скаржником судна. Замовник у спірному рішені не вказав жодної технічної невідповідності, окрім найменування типу призначення судна у назві сертифікату. Також, варто врахувати, що в поданих у тендерній пропозиції документах Скаржник неодноразово зазначав, що судно є мультифункціональним: “Baltic Workboats (BWB) PILOT 16 WP - це однокорпусне судно, спеціально розроблене для лоцманської, патрульної та пошуково-рятувальної служби” - стор 3 Специфікації.
Отже, враховуючи вищезазначене, Скаржник вважає, що його тендерну пропозицію розглянуто суб’єктивно, порушуючи принцип рівного ставлення до кожного учасника (принцип недискримінації), в основу спірного рішення не покладена жодна технічна невідповідність, а застосування синонімічних, загальних понять, поверхневий розгляд по назві документу, а не технічних характеристиках, та відсутня жодна причина застосування підстави “тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей”.
Керуючись положеннями ЗУ “Про публічні закупівлі” та Особливостями,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу Baltic Workboats AS (на українській мові – АТ «Балтік Воркбоутс») до розгляду.
2. Зобов’язати замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ", від імені замовника: ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" скасувати своє рішення від 20.12.2024 року про відхилення тендерної пропозиції Baltic Workboats AS, яке викладене в Протоколі від 20.12.2024 розгляду тендерної пропозиції за предметом закупівлі: Судна за кодом ДК 021:2015 34510000-5 (Лоцманський карет) (Інформація про відхилення тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 грудня 2024 14:26
Рішення від 26.12.2024 №20635.pdf
Дата публікації: 26 грудня 2024 14:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.01.2025 №110.pdf
Дата публікації: 06 січня 2025 12:18
Рішення від 03.01.2025 №110.pdf
Дата публікації: 06 січня 2025 17:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 жовтня 2024 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕРФ "ЧОРНОМОРСЬКІ ЯХТИ" |
142 600 000,00
UAH
|
133 300 000,00
UAH
|
133 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Baltic Workboats AS |
155 278 903,90
UAH
|
134 129 999,00
UAH
|
134 130 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕРФ "ЧОРНОМОРСЬКІ ЯХТИ" #41363434 |
Рішення скасоване |
133 300 000,00
UAH
|
06 грудня 2024 15:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 жовтня 2024 20:09
|
ТОВ "ВЕРФ "ЧОРНОМОРСЬКІ ЯХТИ" #41363434 |
Відхилено |
133 300 000,00
UAH
|
06 грудня 2024 16:11
|
|
Baltic Workboats AS #10657801 |
Відхилено |
134 129 999,00
UAH
|
20 грудня 2024 17:23
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій