Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОПОРНИЙ ЗАКЛАД "РОКИТНІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №3" РОКИТНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 25319292 |
Вебсайт: | http://rokytne-school3.rv.sch.in.ua |
Місцезнаходження: | 34200, Україна , Рівненська обл., Рокитнівський р-н, селище міського типу Рокитне, ВУЛИЦЯ ЗАХИСНИКІВ УКРАЇНИ, будинок 32 |
Контактна особа: |
Олена Лісовець +380660393812 lizeyrok3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2024 17:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2024 14:03 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2024 14:03 |
Очікувана вартість: | 12 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 вересня 2024 18:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 вересня 2024 18:28 |
ТД в новій редакції.docx | |
25 вересня 2024 18:28 |
Додаток 2. Технічне завдання в новій редакції.docx | |
25 вересня 2024 18:28 |
ТД в новій редакції.docx | |
25 вересня 2024 18:28 |
Додаток 2. Технічне завдання в новій редакції.docx | |
25 вересня 2024 18:28 |
Додаток 3. Лист-згода ОПД.docx | |
25 вересня 2024 18:28 |
Експертиза ПКД-1-15.pdf | |
25 вересня 2024 18:28 |
Експертиза ПКД-1-15.pdf | |
25 вересня 2024 18:28 |
Перелік змін до ТД.doc | |
25 вересня 2024 18:28 |
Перелік змін до ТД.doc | |
25 вересня 2024 18:28 |
Додаток 4. Перелік для учасника.docx | |
25 вересня 2024 18:28 |
Додаток 5. Перелік для переможця.docx | |
25 вересня 2024 18:28 |
Додаток 1. Проект договору.docx | |
12 вересня 2024 17:57 |
Додаток 1. Проект договору.docx | |
12 вересня 2024 17:57 |
Додаток 5. Перелік для переможця.docx | |
12 вересня 2024 17:57 |
Додаток 3. Лист-згода ОПД.docx | |
12 вересня 2024 17:57 |
Додаток 4. Перелік для учасника.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо різниці між стандартами ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ EN ISO 9001:2018, можемо надати наступну офіційну інформацію. В 2015 р. стандарт ISO 9001 був прийнятий міжнародною організацією по стандартизації ISO, після чого отримав назву ISO 9001:2015. Пізніше у 2015 р. стандарт ISO 9001:2015 був розглянутий та прийнятий Європейським комітетом по стандартизації, після чого отримав назву EN ISO 9001:2015 на теренах Європейського Союзу. В Україні стандарт ISO 9001:2015 був прийнятий за національний у 2015 році та отримав назву ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). В назві стандарту, IDT означає ідентичний, від англійської «identical», тобто такий самий.
В Україні, у 2018 європейській стандарт EN ISO 9001:2015, прийнято так само за національний з назвою ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Тому виходячи з вище сказаного стандарти ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) що паралельно діють в Україні цілком ідентичні.
Локальний кошторис 02-01-05, яким передбачено перелік обладнання, зазначено в Додатку 2 до тендерної документації "Технічне завдання щодо предмету закупівлі".
Переліку робіт та матеріалів для системи протипожежного захисту та автомачичного пожежогасіння вказані в локальному кошторисі 02-01-07; 02-01-08 та специфікації обладнання Додатку 2 тендерної документації "Технічне завдання щодо предмету закупівлі".
Вимоги про усунення порушення
визначено, що «Учасники до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надають відповідно до своєї початкової ціни виконані згідно вимог Додатку № 2 скан-копії наступних документів:
• договірна ціна з пояснювальною запискою;
• зведений кошторисний розрахунок;
• локальні кошториси;
• підсумкова відомість ресурсів;
• календарний графік виконання робіт.
Разом з тим у поданих файлах ФОП «БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ» розділу Кошторис (розрахунок вартості) наяві помилки в розрахунках та кількісних показниках, а саме:
1. Локальний кошторис № 02-01-04 на Електромонтажні роботи не відповідає дефектному акту «на капітальний ремонт Електромонтажні роботи Капітальний ремонт харчоблоку (з облаштуванням у відповідності до технологічної моделі «Базова кухня») та їдальні опорного закладу «Рокитнівський ліцей №3» Рокитнівської селищної ради за адресою: вул. Захисників України, 32, селище Рокитне, Сарненський район, Рівненська область»
- в Локальному кошторисі № 02-01-04 поданому у складі пропозиції ФОП «БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ» є 71 позиція, а в дефектному акті Замовника вимагалолося 113 позицій
2. Локальний кошторис № 02-01-05 на Технологічне устаткування не відповідає дефектному акту «на капітальний ремонт Технологічне устаткування Капітальний ремонт харчоблоку (з облаштуванням у відповідності до технологічної моделі «Базова кухня») та їдальні опорного закладу «Рокитнівський ліцей №3» Рокитнівської селищної ради за адресою: вул. Захисників України, 32, селище Рокитне, Сарненський район, Рівненська область»
- в Локальному кошторисі № 02-01-05 ФОП «БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ» є 24 позиції, а в дефектному акті Замовника встановлено 50 позицій.
3. Локальний кошторис № 02-01-06 на Влаштування комплексу систем протипожежного захисту по об'єкту не відповідає дефектному акту «на капітальний ремонт Влаштування комплексу систем протипожежного захисту по об'єкту: Капітальний ремонт харчоблоку (з облаштуванням у відповідності до технологічної моделі «Базова кухня») та їдальні опорного закладу «Рокитнівський ліцей №3» Рокитнівської селищної ради за адресою: вул. Захисників України, 32, селище Рокитне, Сарненський район, Рівненська область»
- в Локальному кошторисі № 02-01-06 ФОП «БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ» є 15 позицій, а в дефектному акті Замовника встановлено 19 позицій
4. Локальний кошторис № 02-01-08 на Монтаж системи автоматичного пожежогасіння кухонного обладнання на об'єкті не відповідає дефектному акту «на капітальний ремонт Монтаж системи автоматичного пожежогасіння кухонного обладнання на об'єкті:Капітальний ремонт харчоблоку (з облаштуванням у відповідності до технологічної моделі «Базова кухня») та їдальні опорного закладу «Рокитнівський ліцей №3» Рокитнівської селищної ради за адресою: вул. Захисників України, 32, селище Рокитне, Сарненський район, Рівненська область»
- в Локальному кошторисі № 02-01-08 є 12 позицій, а в дефектному акті 27 позицій.
Порушено умови технічних характеристик Замовника, та кількісних показників технічного завдання Замовника.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури, закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Зважаючи на наведене Замовник зобов’язаний був відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель так як тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Вимагаємо скасувати незаконне рішення Замовника про визначення переможця процедури Закупівлі, як незаконно прийняте.
В разі залишення рішення замовника без змін оскаржуватимемо рішення замовника в АМК, як таке що прийняте з грубими порушеннями законодавства.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою опорного закладу «Рокитнівський ліцей №3» Рокитнівської селищної ради №55 від 14 жовтня 2024 р. визначено переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД СІТІ РІВНЕ". Вважаємо таке рішення незаконним та просимо скасувати Протокольне рішення №55 від 14 жовтня 2024 р. про визначення переможцем ТОВ "БУД СІТІ РІВНЕ" з наступних підстав.
В Додатоку 2 до тендерної документації «Технічне завдання щодо предмету закупівлі в новій редакції на «Капітальний ремонт харчоблоку (з облаштуванням у відповідності до технологічної моделі «Базова кухня») та їдальні опорного закладу «Рокитнівський ліцей №3» Рокитнівської селищної ради за адресою: вул. Захисників України, 32, селище Рокитне, Сарненський район, Рівненська область» (згідно ДК 021:2015 код 45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи)». Визначено, що «Учасники до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надають відповідно до своєї початкової ціни виконані згідно вимог Додатку № 2 скан-копії наступних документів: договірна ціна з пояснювальною запискою; зведений кошторисний розрахунок; локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; календарний графік виконання робіт.
1.У ТОВ "БУД СІТІ РІВНЕ" наявні помилки грубі помилки, а саме між ДЕФЕКТНИМ АКТОМ «на капітальний ремонт Влаштування комплексу систем протипожежного захисту по об'єкту» Додатку 2 до тендерної документації та «Локальним кошторисом на будівельні роботи №02-01-07 на влаштування комплексу систем протипожежного захисту по об’єкту».
Так, наданому «Локальному кошторису на будівельні роботи №02-01-07 на влаштування комплексу систем протипожежного захисту по об’єкту» НАЯВНІ 19 позицій, що НЕ ВІДПОВІДАЄ ДЕФЕКТНОМУ АКТУ «на капітальний ремонт Влаштування комплексу систем протипожежного захисту по об'єкту» , бо там вказані тільки 3 позиції.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "БУД СІТІ РІВНЕ" повинна бути відхилена з підстав пп. 2 п. 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
2.Відповідно до «Переліку устаткування, меблів та інвентарю» встановлений у Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу по 44 найменуванням, але у складі тендерної документації ТОВ "БУД СІТІ РІВНЕ" надає «Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-05» ДЕ НАЯВНА ТІЛЬКИ 21 ПОЗИЦІЯ, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ ЗАЯВЛЕНІЙ ВИМОЗІ Додатку 2 до тендерної документації.
В зв’язку з чим тендерна пропозиція не відповідає вимогам Технічного завдання.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "БУД СІТІ РІВНЕ" повинна бути відхилена з підстав пп. 2 п. 44 Особливостей.
3.Разом з тим у поданих файлах ТОВ "БУД СІТІ РІВНЕ" розділу Кошторис (розрахунок вартості) наяві помилки між ДЕФЕКТНИМ АКТОМ «на капітальний ремонт Технологічне устаткування» Додатку 2 до тендерної документації «Технічного завдання щодо предмету закупівлі в новій редакції» та наданим Локальним кошторисом відповідно до «Дефектного акту на капітальний ремонт Технологічне устаткування…» у ТОВ "БУД СІТІ РІВНЕ". Таким чином учасник ТОВ "БУД СІТІ РІВНЕ" надає у складі тендерної пропозиції «Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-05». В той же час, як Дефектний акт на капітальний ремонт технологічне устаткування за порядковим номером 5 Додатку 2 стосувався ТЕХНОЛОГІЧНОГО УСТАТКУВАННЯ, А НЕ ПРИДБАННЯ МЕБЛІВ ТА ІНВЕНТАРЮ.
Звертаємо увагу, що в «Дефектному акті на капітальний ремонт Технологічне устаткування» за порядковим номером 2 НАЯВНО 50 позицій, а в «Локальному кошторисі №02-01-05» НАЯВНО 21 позиція, що не відповідає заявленій кількості по дефектному акту.
Таким чином, наявні розбіжності, а також ТОВ "БУД СІТІ РІВНЕ" допустився грубої помилки між Дефектним актом Додатку 2 до ТД та наданим «Локальним кошторисом на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-05.»
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "БУД СІТІ РІВНЕ" повинна бути відхилена з підстав пп. 2 п. 44 Особливостей.
4.Також, наявні розбіжності між «ДЕФЕКТНИМ АКТОМ на капітальний ремонт Влаштування комплексу систем протипожежного захисту по об'єкту» за порядковим номером 6 та «Локальним кошторисом №02-01-06 на Технологічне устаткування». Таким чином наданий локальний кошторис повністю не відповідає назві заявленого дефектного акту відповідно до його порядкового номеру.
Звертаємо увагу, що в «Дефектному акті на капітальний ремонт Влаштування комплексу систем протипожежного захисту по об'єкту» за порядковим номером 6 НАЯВНО 19 позицій, а в «Локальному кошторисі №02-01-06» НАЯВНО 50 позицій, що не відповідає заявленій кількості по дефектному акту.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "БУД СІТІ РІВНЕ" повинна бути відхилена з підстав пп. 2 п. 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
5.Відповідно до пункту 7 Додатку 4 до тендерної документації: «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
-Копію аналогічного договору (за 2020 рік або 2021 рік або за 2022 рік або за 2023 рік або за 2024 рік). Під аналогічним договором Замовник розуміє договори з виконання робіт по капітальному ремонту будівель або приміщень.»
ТОВ "БУД СІТІ РІВНЕ" у складі тендерної пропозиції надає Договір субпідряду №02ПДК від «02» лютого 2024 р., не є аналогічним договором, а контрагентом по цьому договору виступає НЕ ЗАМОВНИК, А ПІДРЯДНИК Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ».
Відповідно до практики Органу оскарження, АМКУ вважає аналогічним договором той, що був виконаний учасником до процедури закупівлі на адресу цього, або іншого замовника, який не обов’язково має бути замовником в сенсі Закону № 922. Таким чином, ПІДРЯДНИК – НЕ Є Замовником у розумінні Закону «Про публічні закупівлі».
Підрядник ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» за Договором субпідряду №02ПДК від «02» лютого 2024 р. не є Замовником у розумінні ст. 2 Закону «Про публічні закупівлі».
Таким чином, Договір субпідряду №02ПДК від «02» лютого 2024 р. не підтверджує вимогу пункту 7 Додатку 4 до тендерної документації, щодо надання копії аналогічного договору, адже стороною договору виступає не Замовник, а підрядник, а ТОВ "БУД СІТІ РІВНЕ" виконує тільки незначну частину робіт, яка була передбачена основним договором укладеним між замовником та підрядником.
Таким чином, ТОВ "БУД СІТІ РІВНЕ" дотримався вимоги п. 7 Додатку 4 до тендерної документації, а таким чином не підтвердив наявність аналогічного договору. Отже, тендерна пропозиція ТОВ "БУД СІТІ РІВНЕ" повинна бути відхилена з підстав п. 44 Особливостей: адже їх тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону .
6.Відповідно до пункту 7 Додатку 4 до тендерної документації учасник повинен надати:
« Позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування предмету закупівлі згідно договору, та інформацію про: суму договору та дотримання учасником умов договору.»
ТОВ "БУД СІТІ РІВНЕ" у складі тендерної пропозиції надає «Лист-відгук» №24/76 від 17.06.2024 р. лист був наданий Підрядником ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ». Згідно даної вимоги – повинен бути наданий «Позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності)».
Отже, відгук повинен бути наданий ВІД ЗАМОВНИКА, СКЛАДЕНИЙ НА ФІРМОВОМУ БЛАНКУ ЗАМОВНИКА. Підрядник ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» за Договором субпідряду №02ПДК від «02» лютого 2024 р. не є Замовником у розумінні ст. 2 Закону «Про публічні закупівлі».
ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» є підрядною організацією та виступає стороною та НЕ Є ЗАМОВНИКОМ згідно наданого договору. У зв’язку з чим ТОВ "БУД СІТІ РІВНЕ" не підтвердив вимогу пункту 7 Додатку 4 до тендерної документації, щодо надання позитивного відгуку (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору.
Просимо скасувати Протокольне рішення №55 від 14 жовтня 2024 р. про визначення переможцем ТОВ "БУД СІТІ РІВНЕ», адже учасник не підтвердив вимогу пункту 7 Додатку 4 до тендерної документації про надання: 1. Копії аналогічного договору (за 2020 рік або 2021 рік або за 2022 рік або за 2023 рік або за 2024 рік). Під аналогічним договором Замовник розуміє договори з виконання робіт по капітальному ремонту будівель або приміщень. 2. Позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності).
У зв’язку з чим, просимо скасувати Протокольне рішення №55 від 14 жовтня 2024 р. та відхилити тендерну пропозицію ТОВ «БУД СІТІ РІВНЕ» із зазначених підстав.
А також, тендерна пропозиція ТОВ "БУД СІТІ РІВНЕ" повинна бути відхилена з підстав пп. 2 п. 44 Особливостей (попередньо зазначені пункти 1-4) , як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-24-000010 ● fa75cd5abc65436d8328b539e3b65a2d
- Статус: завершено ● Дата: 22 листопада 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2024 14:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2024 № 285
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-09-12-013063-a 12.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-29 11:48:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт харчоблоку (з облаштуванням у відповідності до технологічної моделі «Базова кухня») та їдальні опорного закладу «Рокитнівський ліцей №3» Рокитнівської селищної ради за адресою: вул. Захисників України, 32, селище Рокитне, Сарненський район, Рівненська область»» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-12-013063-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-31 12:53:20
Пояснення та надання документів.
Пояснення та документи прикріплені у вигляді файлів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 жовтня 2024 14:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ" |
11 451 442,00
UAH з ПДВ
|
10 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД СІТІ РІВНЕ" |
11 800 000,00
UAH з ПДВ
|
10 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД" |
12 000 000,00
UAH з ПДВ
|
11 500 084,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ" #2472305454 |
Рішення скасоване |
10 199 000,00
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2024 17:01
|
|
ФОП "БАСИЧ ВОЛОДИМИР ГРИГОРОВИЧ" #2472305454 |
Відхилено |
10 199 000,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2024 16:13
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД СІТІ РІВНЕ" #44980867 |
Переможець |
10 200 000,00
UAH з ПДВ
|
14 жовтня 2024 11:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 жовтня 2024 09:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2024 18:43
|
кошториси.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 18:34
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 18:03
|
кошториси.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 18:03
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2024 16:58
|
прямі.pdf | укладений |
21 жовтня 2024 16:56
|
капітальний новий.pdf | укладений |
21 жовтня 2024 16:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку з коригуванням проєктно-кошторисної документації по об"єкту продовжено термін виконання робіт та внесено зміни до локальних кошторисів. |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |