Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26479164 |
Місцезнаходження: | 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А |
Контактна особа: |
Максим Луцюк +380679875038 makkss9875038@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2024 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2024 00:01 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2024 11:04 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2024 11:04 |
Очікувана вартість: | 5 549 289,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 492,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 27746 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату за даним Договором відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконання робіт Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт форма КБ-2в (надалі форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрат форма КБ-3 (надалі форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2024 16:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2024 16:18 |
Додаток №4 до тендерної документації.7z | |
12 вересня 2024 15:39 |
Протокол_про_затвердження_ТД.pdf | |
12 вересня 2024 15:39 |
Тендерна документація капітальний ремонт обласний перинатальний центр.docx | |
12 вересня 2024 15:39 |
Додаток №3 до тендерної документації.pdf |
12 вересня 2024 16:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
12 вересня 2024 16:18 |
Додаток №4 до тендерної документації.7z
|
||
12 вересня 2024 15:39 |
Протокол_про_затвердження_ТД.pdf
|
||
12 вересня 2024 15:39 |
Тендерна документація капітальний ремонт обласний перинатальний центр.docx
|
||
12 вересня 2024 15:39 |
Додаток №3 до тендерної документації.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-21-000049 ● 656ab2670ea447f6ad759ea8735b5b48
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2024 15:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.10.2024
№ 74-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗакономУкраїни «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.10.2024 № 74-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2024-09-12-010530-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-25 15:30:44
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Комунальним некомерційним підприємством «Обласний перинатальний центр» Житомирської обласної ради «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт частини приміщень та системи вентиляції найпростішого укриття КНП «Обласний перинатальний центр» (корпус №1) Житомирської обласної ради за адресою: м. Житомир, Вул. Романа Шухевича, 2а» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (ДК 021:2015: 45453000-7 — «Капітальний ремонт і реставрація») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-12-010530-a) та відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та копій документів).
1. Надати документальне підтвердження, яким чином та на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Комунальне некомерційне підприємство «Обласний перинатальний центр» Житомирської обласної ради є одержувачем бюджетних коштів.
2. Надати проектну документацію (копії усіх сторінок, в тому числі локальних кошторисів, підсумкову відомість ресурсів, тощо), а також зміни до проектної документації (у разі їх внесення), на підставі якої вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що учасник розраховує договірну ціну відповідно до кошторисних норм України (КНУ) «Настанова з визначення вартості будівництва (зі змінами) затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281.
Так, абзацом 2 пункту 1.1 розділу І Настанови встановлено, що ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі –державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Відповідно до пункту 2.1 розділу Настанови визначено, що система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів.
Поряд з тим, відповідно до пункту 2.3 розділу II Настанови визначено, що до кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми.
В пункті 2 локального кошторису № 02-01-01 та розділі II відомості ресурсів до нього, учасником ТОВ «Будівельна компанія «Люксбудсервіс»» зазначено, що виконання робіт з «Розбирання щебеневих основ» (ресурсна елементна кошторисна норма КР18-1-3), в кількості 0,132 100м3 буде здійснюватись без тракторів на гусеничному ходу, потужністю 59 кВт [80 к.с.] та без застосування автогрейдерів середнього типу, потужністю 99 кВт [135 к.с.], тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КР18-1-3, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156 (далі - наказ № 156), зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням тракторів на гусеничному ходу, потужністю 59 кВт [80 к.с.], в кількості 0,38 маш-год, та застосування автогрейдерів середнього типу, потужністю 99 кВт [135 к.с.], в кількості 0,65 маш-год, чим не дотримано вимоги пункту 2 локального кошториса 02-01-01 технічного завдання Додатку № 3 до тендерної документації.
Аналогічно, в пункті 43 локального кошторису № 02-01-01 та розділі II відомості ресурсів до нього, учасником ТОВ «Будівельна компанія «Люксбудсервіс»» зазначено, що виконання робіт з «Улаштування основ під тротуари товщиною 12 см із щебеню» (ресурсна елементна кошторисна норма КР18-47-3), в кількості 1,1 100м2 буде здійснюватись без котків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих, масою 8 т та без застосування машин поливально-мийні, місткістю 6000 л, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КР18-47-3, яка затверджена наказом № 156, зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням котків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих, масою 8 т, в кількості 3,10 маш-год, та застосування машин поливально-мийні, місткістю 6000 л, в кількості 1,12 маш-год, чим не дотримано вимоги пункту 43 локального кошториса 02-01-01 технічного завдання Додатку № 3 до тендерної документації.
Також, в пункті 45 локального кошторису № 02-01-01 та розділі II відомості ресурсів до нього, учасником ТОВ «Будівельна компанія «Люксбудсервіс»» зазначено, що виконання робіт з «Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей» (ресурсна елементна кошторисна норма КР18-43-1), в кількості 1,1 100м2 буде здійснюватись без котків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих, масою 8 т, котків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих, масою 12 т та без асфальтоукладальників, продуктивністю 100 т/год, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КР18-43-1, яка затверджена наказом № 156, зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням котків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих, масою 8 т, в кількості 0,83 маш-год, застосування котків дорожніх самохідних вібраційних гладковальцевих, масою 12 т, в кількості 2,40 маш-год та застосування асфальтоукладальників, продуктивністю 100 т/год, в кількості 0,67 маш-год, чим не дотримано вимоги пункту 45 локального кошториса 02-01-01 технічного завдання Додатку № 3 до тендерної документації.
В пункті 79 локального кошторису № 02-01-01 та розділі II відомості ресурсів до нього, учасником ТОВ «Будівельна компанія «Люксбудсервіс»» зазначено, що виконання робіт з «Розбирання облицювання стін з керамічних глазурованих плиток» (ресурсна елементна кошторисна норма КР13-15-5), в кількості 0,214 100м2 буде здійснюватись без компресорів пересувних з двигуном внутрішнього згорання, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивністю 2,2 м3/хв, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КР13-15-5, яка затверджена наказом № 156, зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням компресорів пересувних з двигуном внутрішнього згорання, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивністю 2,2 м3/хв, в кількості 54,70 маш-год, чим не дотримано вимоги пункту 79 локального кошториса 02-01-01 технічного завдання Додатку № 3 до тендерної документації.
Також, в пунктах 21 та 23 локального кошторису № 02-01-02 та в пункті 1 локального кошторису № 02-01-05 та розділах II відомості ресурсів до них, учасником ТОВ «Будівельна компанія «Люксбудсервіс»» зазначено, що виконання робіт з «Прокладання трубопроводу водопостачання з труб сталевих», «Прокладання трубопроводу водопостачання з труб сталевих» та «(Демонтаж) трубопроводу водопостачання з труб сталевих» (ресурсні елементні кошторисні норми КР15-15-5, КР15-15-1 та КР15-15-2), в кількості 0,58 100м, 0,4 100м та 0,06 100м будуть здійснюватись без підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5т, тоді як ресурсні елементні кошторисні норми КР15-15-5, КР15-15-1 та КР15-15-2, які затверджені наказом № 156, зокрема, передбачають виконання вказаних робіт із застосуванням підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5т, в кількості 0,31 маш-год, чим не дотримано вимоги пунктів 116 та 118 локального кошториса 02-01-02 та вимоги пункту 209 локального кошторису 02-01-05 технічного завдання Додатку № 3 до тендерної документації.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія «Люксбудсервіс»» та визнано переможцем торгів, як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей?
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-30 17:14:08
Відповідь на запит
1. Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Наказ 275) - очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та експертизи проектної документації, відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560. Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва проектно-кошторисної документації на Капітальний ремонт частини приміщень та системи вентиляції найпростішого укриття КНП «Обласний перинатальний центр» (корпус №1) Житомирської обласної ради за адресою: м. Житомир, Вул. Романа Шухевича, 2а визначено очікувану вартість робіт, яка становить – 5 549 289,60 грн.
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковано на сайті https://maternity.zt.ua/ за посиланням https://maternity.zt.ua/wp-content/uploads/2024/10/ekspertnyj-zvit-240405-10_v-vid-10-kvitnia-2024-roku.pdf.
Додаються наступні підтверджуючі документи:
- Експертний звіт;
- Зведений кошторисний розрахунок по обʼєкту;
- Технічне завдання за предметом закупівлі.
2. Надаємо копії усіх сторінок кошторисної документації, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Пунктом 5.9 розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) зазначених Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі Настанова) на стадії складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) передбачено, що при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за такими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами. У випадку, якщо обгрунтовані витрати підрядника, спричинені зміною умов виконання робіт, перевищують відповідну нормативно-розрахункову вартість, за рішенням замовника можуть розроблятися індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми, які затверджуються в установленому порядку.
Слід зауважити, що наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 374 від 31.12.2021 р. «Про затвердження кошторисних норм України», не передбачено роз’яснення щодо заміни одних будівельних механізмів на інші, враховуючи технологію виконання будівельних робіт.
Крім того, відповідно до проекту договору (Додаток № 4 до тендерної документації):
- п.п. 13.8. Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат визначається виходячи з нормативного часу роботи машин та механізмів та їх переліку, які входять до складу розрахунку договірної ціни, з урахуванням усереднених показників вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, рекомендованих центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, згідно КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (зі змінами).
- п.п. 13.9. Розгляд вартості робіт із використанням орендованих машин та механізмів проводиться на підставі наданих Підрядником завірених копій договорів оренди, актів надання послуг (з переліком орендованих машин та механізмів та із зазначенням місця базування орендованої техніки) із зазначенням вартості машино-годин та фактичних витрат часу орендованої техніки на Об’єкті.
Зокрема, згідно з п. 1. «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозиціїй із зазначенням питомої ваги кожного критерію» Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, єдиний критерій оцінки – Ціна- 100%.
Відповідно до Листа Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України №7/7-533 від 30.05.2001 «Щодо визначення вартості виконання робіт при неможливості використання машин і механізмів, передбачених загальнодержавними кошторисними нормами для виконання робіт та для внутрішньо-будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального)» - якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів, відсутність у підрядника машин і механізмів, передбачених нормами, тощо) будівельні (ремонтно-будівельні) роботи виконуються без застосування машин і механізмів як для внутрішньо-будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин і механізмів, вартість обсягів виконаних робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт, які погоджуються із замовником за наявності відповідного технічного (у проекті виробництва робіт) та економічного обгрунтування.
З урахуванням того, що витрати підрядника, спричинені зміною умов виконання робіт не перевищуються відповідну нормативно-розрахункову вартість, а заміна машин та механізмів була виконана в межах нормативно-розрахункової вартості, не призводить до здорожчання та порушення технології виконання робіт, відсутня необхідність в розробленні індивідуальних ресурсних елементних кошторисних норм.
Враховуючи викладене, заміна будівельних машин та механізмів в кошторисній документації ТОВ «Будівельна компанія «Люксбудсервіс» здійснено віповідно до п. 5.9 Настанови з визначення вартості будівництва від 01.11.2021 № 281 та згідно листа Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики № 7-7-533 від 30.05.2001 щодо визначення вартості виконання робіт, при неможливості використання машин і механізмів, передбачених загальнодержавними кошторисними нормами для виконання робіт та для внутрішньо-будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального).
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщень та системи вентиляції найпростішого укриття КНП «Обласний перинатальний центр» (корпус №1) Житомирської обласної ради за адресою: м. Житомир, Вул. Романа Шухевича, 2а» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (ID UA-2024-09-12-010530-a) та виявленими Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області порушень законодавства у сфері публічних закупівель, що викладені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 04.11.2024, з метою запобігання у подальшому порушень уповноваженою особою законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником було притягнено уповноважену особу, якою було допущено порушення норм абзацу 10 пункту 28 Особливостей до матеріальної відповідальності, чим виконано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі у повному обсязі.
2024-11-06 15:11:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення законодавства у сфері публічних закупівель.) • усунуто
Порушення усунуто, шляхом притягненням до матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм абзацу 10 пункту 28 Особливостей.
2024-11-07 12:01:48
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2024 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович |
4 838 955,00
UAH з ПДВ
|
4 838 955,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛБВМ ГРУП" |
5 317 747,00
UAH з ПДВ
|
5 199 777,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Будівельна компанія"Люксбудсервіс" |
5 300 580,00
UAH з ПДВ
|
5 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович #3075709030 |
Відхилено |
4 838 955,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2024 10:46
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛБВМ ГРУП" #40188831 |
Відхилено |
5 199 777,00
UAH з ПДВ
|
07 жовтня 2024 12:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 жовтня 2024 16:49
|
ТОВ "Будівельна компанія"Люксбудсервіс" #41525993 |
Переможець |
5 200 000,00
UAH з ПДВ
|
14 жовтня 2024 14:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 жовтня 2024 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2024 16:23
|
Додаткова Угода № 2 ТОВ БК_ЛЮКСБУДСЕРВІС.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2024 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2024 12:01
|
Додаткова Угода № 1 ТОВ БК_ЛЮКСБУДСЕРВІС.PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2024 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2024 14:18
|
Договір № 228В від 25.10.2024 ТОВ _Будівельна компанія_ЛЮКСБУДСЕРВІС_.PDF | укладений |
25 жовтня 2024 13:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до Розділу ХХІІІ. МІСЦЕ ЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН Договору № 228В від 25.10.2024 року і викласти в наступній редакції: р/р UA 25 820172 03443 3100 11000 37248 змінити на р/р UA 73 820172 03443 1100 51000 37248 в ДКСУ м. Київ; р/р UA 09 820172 03443 6100 14000 37248 змінити на р/р UA 57 820172 03443 4100 54000 37248 в ДКСУ м. Київ |
Номер договору про закупівлю: | 228В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнитн розділ XXІІI. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ CTOPIН» Договору наступного змісту: «ТОВ «БК «ЛЮКСБУДСЕРВІС» 10025, м.Житомир, вул. Вітрука, 9 оф.503 ЕДРПОУ 41525993 IПH 415259906255 P/pax UA298201720355989107000712335 Назва банку: Державна казначейська служба України, м. Київ МФО банка: 820172 р/р UA213348510000000026001263743 в AT ‹ПУМБ» |
Номер договору про закупівлю: | 228В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |