Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Калуський ліцей №6 Калуської міської ради Івано-Франківської області |
Код ЄДРПОУ: | 23922788 |
Вебсайт: | http://school6kalush.wixsite.com/kzosh6 |
Місцезнаходження: | 77300, Україна , Івано-Франківська обл., м. Калуш, вул. Василя Стуса, 13 |
Контактна особа: |
Наталя Павлішак-Лейтнар +380668081998 kzosh618@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2024 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 751 147,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 755,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Реквізити замовника: Найменування КАЛУСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №6 КАЛУСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ IBAN UA 968201720344291012400028138 в ДКСУ м.Київ ЄДРПОУ 23922788 Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 33700,00 гривень Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в п. 3.2 частини 3 розділу 3 ТД. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка/витяг з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. *Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 33700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 15 календарних днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2024 15:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2024 15:17 |
Додаток 2 (ТЗ) харчоблок.docx | |
12 вересня 2024 15:17 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
12 вересня 2024 15:17 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
12 вересня 2024 15:17 |
Додаток 3_Проект договору.docx | |
12 вересня 2024 15:17 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-07-000012 ● 38ff5e6107aa4df68a5ee8fecb090b7e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2024 11:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.10.2024 №67-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 07.10.2024 №67-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-09-12-009828-a 12.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-09 10:19:38
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт (модернізація) харчоблоку Калуського ліцею №6 в м.Калуш , Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-12-009828-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-11 10:39:58
На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт (модернізація) харчоблоку Калуського ліцею №6 в м.Калуш, Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-12-009828-a), надаємо наступні пояснення:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт (модернізація) харчоблоку Калуського ліцею №6 в м.Калуш , Івано-Франківської області». Проектно-кошторисна документація була складена з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. За результатом експертизи проектно-кошторисної документації складено позитивний експертний звіт. Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі рішення сесії №3463 від 28.08.2024 року Калуської міської ради Івано-Франківської області. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства на підставі локальних кошторисів, які є частиною проектно-кошторисної документації. Очікувана вартість даної закупівлі визначена на піставі зведеного кошторисного розрахунку, який також є частиною проектно-кошторисної документації.
2. Сторінка веб-сайту на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) знаходиться за посиланням:
http://lyceum6-kalush.if.ua/%d1%84%d1%96%d0%bd%d0%b0%d0%bd%d1%81%d0%be%d0%b2%d0%be-%d0%b3%d0%be%d1%81%d0%bf%d0%be%d0%b4%d0%b0%d1%80%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%b7%d0%b2%d1%96%d1%82%d0%bd%d1%96%d1%81%d1%82%d1%8c/
Документи до пояснення по запиту:
1. Копія експертного звіту (позитивний).
2. Проектно-кошторисна документація
3. Рішення сесії
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-10-11 10:26:00
На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт (модернізація) харчоблоку Калуського ліцею №6 в м.Калуш , Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-12-009828-a) ,надаємо наступні пояснення:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт (модернізація) харчоблоку Калуського ліцею №6 в м.Калуш , Івано-Франківської області». Проектно-кошторисна документація була складена з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. За результатом експертизи проектно-кошторисної документації складено позитивний експертний звіт. Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі рішення сесії №3463 від 28.08.2024 року Калуської міської ради Івано-Франківської області. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства на підставі локальних кошторисів, які є частиною проектно-кошторисної документації. Очікувана вартість даної закупівлі визначена на піставі зведеного кошторисного розрахунку, який також є частиною проектно-кошторисної документації.
2. Сторінка веб-сайту на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) знаходиться за посиланням:
http://lyceum6-kalush.if.ua/%d1%84%d1%96%d0%bd%d0%b0%d0%bd%d1%81%d0%be%d0%b2%d0%be-%d0%b3%d0%be%d1%81%d0%bf%d0%be%d0%b4%d0%b0%d1%80%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%b7%d0%b2%d1%96%d1%82%d0%bd%d1%96%d1%81%d1%82%d1%8c/
Документи до пояснення по запиту:
1. Копія експертного звіту (позитивний).
2. Проектно-кошторисна документація
3. Рішення сесії
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 жовтня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КР-ГРУП" |
6 749 502,00
UAH з ПДВ
|
6 749 502,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КР-ГРУП" #41921002 |
Переможець |
6 749 502,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2024 18:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 жовтня 2024 17:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2024 15:26
|
договір підряду 105.pdf | укладений |
15 жовтня 2024 15:25
|