Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №6, М. СУМИ, СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 14023068 |
Місцезнаходження: | 40024, Україна , Сумська обл., Суми, Зарічний район, вулиця Холодноярської бригади, будинок 7 |
Контактна особа: |
Новик Людмила 380990304903 SCHOOL6SUMY1@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 вересня 2024 10:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 вересня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2024 12:24 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2024 12:24 |
Очікувана вартість: | 15 494 214,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 77 471,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником протягом 30 календарних днів на банківський поточний рахунок Підрядника коштів у національній валюті України, на підставі підписаних Сторонами Актів виконання будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, надання підтверджуючих документів про видалення (захоронення) відходів, які утворюються під час виконання робіт, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством відповідно до вимог наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» в межах ціни цього Договору | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2024 16:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 вересня 2024 16:16 |
Технічне завдання нове 23.09.docx | |
23 вересня 2024 16:15 |
Тендерна_документація_нова редакція 23.09.docx | |
23 вересня 2024 16:15 |
Підсумкова відомість ресурсів нова 23.09.rtf | |
23 вересня 2024 16:15 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
12 вересня 2024 10:21 |
Тендерна_документація_нова.docx | |
12 вересня 2024 10:21 |
Технічне завдання.docx | |
12 вересня 2024 10:21 |
Підсумкова відомість ресурсів.rtf |
23 вересня 2024 16:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 вересня 2024 16:16 |
Технічне завдання нове 23.09.docx
|
|||
23 вересня 2024 16:15 |
Тендерна_документація_нова редакція 23.09.docx
|
|||
23 вересня 2024 16:15 |
Підсумкова відомість ресурсів нова 23.09.rtf
|
|||
23 вересня 2024 16:15 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
|||
12 вересня 2024 10:21 |
Тендерна_документація_нова.docx
|
|||
12 вересня 2024 10:21 |
Технічне завдання.docx
|
|||
12 вересня 2024 10:21 |
Підсумкова відомість ресурсів.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будресурспостачання» приймало участь у вищевказаній закупівлі та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Рішенням Замовника (протокол уповноваженої особи №57 від 04.10.2024 р.) було визначено переможцем відкритих торгів - ТОВ «СК НОВЕ МІСТО».
ТОВ «Будресурспостачання» проаналізовано дане Рішення і повідомляє наступне:
1. На вебпорталі Уповноваженого органу розміщено Вимогу про усунення ТОВ «СК Нове Місто» в термін до 02.10.2024, 15:36 ряду недоліків щодо невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано:
а) документів, що підтверджують працевлаштування працівників, наведених у довідці, згідно вимог п. 2.1;
б) відомостей про наявність у сертифікованої особи, яка виконує функції з розробки кошторисної документації, кваліфікаційного сертифікату, зареєстрованого у реєстрі атестованих осіб; свідоцтва та печатки виданої на ім’я сертифікованого інженера-кошторисника, який дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій;
в) документів для підтвердження наявності та кваліфікації інженера з охорони праці або уповноваженої особи з охорони праці;
г) документів для підтвердження наявності та кваліфікації електрика. д) документів для підтвердження наявності в Учасника виконавця робіт та його кваліфікації.
2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 2.2., 2.3., 2.4., 2.5., 2.6. Додатку 1 Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі».
02.10.2024 дана вимога ТОВ «СК Нове Місто» виконана.
2. Згідно тендерної документації Додатку 1 встановлена вимога:
«2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1, складена на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), обов’язкова наявність: особи, яка виконує функції з розробки кошторисної документації; інженер з охорони праці або уповноважена особа з охорони праці; електрик; бетоняр; монтажник санітарно-технічних систем і обладнання; газозварювальник не нижче 3-го розряду; не менше 2-х виконавців робіт.»
У Пропозиції ТОВ «СК-НОВЕ МІСТО» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за №8 від 23.09.2024р., в якій відсутні:
бетоняр, монтажник санітарно-технічних систем і обладнання, газозварювальник не нижче 3-го розряду; виконавець робіт, наявність яких є обов’язковою.
Вимогою про усунення ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» в термін до 02.10.24 ряду недоліків Замовником не зазначено про наявність вказаних невідповідностей Учасника кваліфікаційним критеріям, які визначено у ст.16 Закону України «Про Публічні закупівлі».
3. Крім того, відповідно до пункту 4.3. розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства» Додатку № 1 до ТД Замовника передбачено, що «Якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту».
Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб від 13.03.2024, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, розміщеного ТОВ «СК Нове Місто» на веб-порталі Уповноваженого органу, засновником юридичної особи є Шевцова Олена Вікторівна (100 % статутного капіталу), керівник підприємства – Шевцов Сергій Миколайович. Вказаним Учасником також розміщено копію модельного статуту, але будь який протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника в особі Шевцової Олени Вікторівни чи уповноваженої власником особи на веб-порталі Уповноваженого органу не розміщено.
Враховуючи вище викладене, Переможець (ТОВ «СК Нове Місто») не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України № 922 вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Таким чином, встановлено невідповідність ТП ТОВ «СК Нове Місто» вимогам ТД Замовника, чим порушено вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 (зі змінами станом на 01.09.2024), відповідно яких Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли ТП не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Але у недотримання вимог законодавства про публічні закупівлі рішенням Уповноваженої особи Олени СУЯРОВОЇ від 04.10.2024 (протокол № 57) переможцем процедури визначено ТОВ «СК Нове Місто», не відхилено його ТП та 04.10.2024 розміщено повідомлення про намір укласти договір з вказаним Учасником.
З огляду на вищезазначені порушення, протокол №57 від 04.10.24 повинен бути скасований та розглянуто пропозицію наступного учасника – ТОВ «Будресурспостачання».
Проте Замовником не було включено до Вимоги про усунення невідповідності п.2.1. про надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема бетоняра, монтажника санітарно-технічних систем і обладнання, газозварювальника не нижче 3-го розряду та ще одного виконавця робіт, наявність яких є обов’язковою та інформація про яких відсутня у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за №8 від 23.09.2024 р.
Оскільки ця вимога стосується кваліфікаційних критеріїв, відповідно до статті 16 Закону, лише у разі невиправлення протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник, відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей, мав би підстави відхилити вказану тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Ця позиція є стійкою у практиці органу оскарження, що, зокрема, відображено у рішеннях за результатами розгляду скарг: UA-2023-09-28-006913-a.a1, UA-2023-08-08-005184-a.c3.
Але, відповідно до вимог п. 43 Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
До того ж ці невідповідності не впливають на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі.
Стосовно твердження ТОВ «БУДРЕСУРСПОСТАЧ» про те, що учасником - ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» не надано документів, що підтверджують правомочність керівника учасника, то воно не відповідає дійсності. ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» надає у складі своєї пропозиції окремим файлом документ «6. Правомочність», де і є наказ і рішення загальних зборів учасників про призначення Шевцова С.М. директором ТОВ «СК НОВЕ МІСТО». Усі подальші зміни у складі учасників Товариства не роблять вищезазначені документи нечинними, вимоги про переобрання директора у разі зміни учасників товариства законодавство не містить.
Враховуючи вище викладене, у Замовника немає правових підстав задовольнити вимогу ТОВ та скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «СК НОВЕ МІСТО». Вважаємо, що вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 у даному випадку не застосовні і є підстави лише для повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Особливостей.
У той же час, нагадуємо про ваше право оскаржити процедуру закупівлі відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-12-23-000023 ● da6afdf617b24f998aa402ee3077f0f6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 грудня 2024 14:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.12.2024 № 48-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 23.12.2024 №48-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2024-09-12-002153-a 12.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-12-24 15:15:02
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт харчоблоку Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6, м. Суми, Сумської області за адресою: м. Суми, вул. Холодноярської бригади (СКД), 7» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-12-002153-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Просимо надати документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт за договором про закупівлю додатковою угодою №1.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-12-27 14:24:40
Відповідь на запит Держаудитслужби України
1. Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість капітального ремонту харчоблоку визначена на основі Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затв. Наказом Міністерство розвитку громад та територій України наказом від 01.11.2021 № 281., відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку, затв. Наказом № 11/АГ від 09.09.2024 та експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 3924 від 06.09.2024 р.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). https://zosh6.sumy.ua/Bat/DZ.php
3. Документальним підтвердженням виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт за договором про закупівлю додатковою угодою №1 є лист-запит підрядника № 11 від 09.12.2024 р. про необхідність внесення змін до проектно-кошторисної документації у зв’язку з виявленням додаткових робіт, які не були враховані проектно-кошторисною документацією. На підставі цього листа було зроблено коригування ПКД, яке дозволяє Підряднику продовжити виконання робіт за договором.
Додатки:
1. Зведений кошторисний розрахунок, затв. Наказом № 11/АГ від 09.09.2024
2. Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 3924 від 06.09.2024.
3. Лист-запит ТОВ «СК Нове Місто» про необхідність внесення змін до проектно-кошторисної документації № 11 від 09.12.2024 р.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-01-02 09:57:56
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Капітальний ремонт харчоблоку Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6, м. Суми, Сумської області за адресою: м. Суми, вул. Холодноярської бригади (СКД), 7 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-12-002153-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо визначення переможцем ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» (далі – учасник), з огляду на те, що:
1. Всупереч вимог пункту 2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація та документи щодо наявності у нього таких працівників, як:
бетоняр,
монтажник санітарно-технічних систем і обладнання,
газозварювальник не нижче 3-го розряду,
не менше 2-х виконавців робіт.
2. Відповідно до частини другої статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню.
При цьому, учасником на вимогу пункту 1.2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації надано нотаріально завірені копії договорів оренди нежилих приміщень строком оренди більше ніж три роки (договір від 10.01.2024 №9 з ТОВ «Пектораль-С» та договір від 12.06.2023 № 5 з ТОВ «Грань-С»), але зазначені договори нотаріально не посвідчені (не містять напису нотаріусу щодо посвідчення договору), а отже є нікчемними (недійсними) відповідно до частини першої статті 220 та частини другої статті 215 Цивільного кодексу України.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-01-07 11:35:30
Пояснення на запит
1. Стосовно першого питання.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» Замовником було розміщено Вимогу про усунення ТОВ «СК Нове Місто» в термін до 02.10.2024, 15:36 ряду недоліків щодо невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, зокрема вимог тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: п. 2.2., 2.3., 2.4., 2.5., 2.6. Додатку 1 Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». 02.10.2024 дана вимога ТОВ «СК Нове Місто» була виконана повністю.
Проте Замовником не було включено до Вимоги про усунення невідповідностей п.2.1. про надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема бетоняра, монтажника санітарно-технічних систем і обладнання, газозварювальника не нижче 3-го розряду та ще одного виконавця робіт, наявність яких вимагалася ТД та інформація про яких відсутня у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за №8 від 23.09.2024 р.
Оскільки ця вимога стосується кваліфікаційних критеріїв, відповідно до статті 16 Закону, лише у разі невиправлення протягом 2 робочих днів з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник, відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей, мав би підстави відхилити вказану тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Але, відповідно до вимог п. 43 Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. До того ж ці невідповідності не впливають на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі.
У нас, як у Замовника обов’язок скасувати рішення та надати ТОВ «СК Нове місто», як учаснику з найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією, можливість та строк для виправлення недоліків виник би лише виключно за рішенням органу оскарження – АМКУ, якого немає. Ця позиція є стійкою у практиці органу оскарження що, зокрема, відображено у рішеннях за результатами розгляду скарг: UA-2023-09-28-006913-a.a1, UA-2023-08-08-005184-a.c3.
Враховуючи вище викладене, у Замовника не було правових підстав скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «СК НОВЕ МІСТО». Вважаємо, що вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 у даному випадку не застосовні і є підстави лише для повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Особливостей.
До того ж переможець закупівлі додатково надав нам довідку про наявність у нього працівників нього таких працівників, як: бетоняр, монтажник санітарно-технічних систем і обладнання, газозварювальник не нижче 3-го розряду, не менше 2-х виконавців робіт, яка була також завантажена у систему 14.10.2024 року.
2. Стосовно другого питання.
Дійсно, учасником було надано нотаріально завірені копії договорів оренди нежилих приміщень строком оренди більше ніж три роки (договір від 10.01.2024 №9 з ТОВ «Пектораль-С» та договір від 12.06.2023 № 5 з ТОВ «Грань-С»), але зазначені договори нотаріально не посвідчені (не містять напису нотаріусу щодо посвідчення договору), а отже є нікчемними (недійсними) відповідно до частини першої статті 220 та частини другої статті 215 Цивільного кодексу України. Тому технічно можна констатувати відсутність документів, подання, яких передбачене тендерною документацією. Але вимога про надання копій договорів оренди нежилих приміщень є кваліфікаційним критерієм і, відповідно до статті 16 Закону, лише у разі невиправлення протягом 2 робочих днів з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник, відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей, мав би підстави відхилити вказану тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Згідно абз. 2 п. 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією.
Керуючись п. 43 Особливостей, ми, як Замовник, мали б розмістити вимогу ТОВ «СК Нове місто» усунути невідповідності у тендерній пропозиції шляхом надання договорів оренди, оформлених відповідно до вимог частини 2 ст. 793 Цивільного кодексу України, або шляхом надання інших діючих документів, складених відповідно до норм чинного законодавства до тендерної документації щодо підтвердження прав власності або користування приміщеннями. Але, відповідно до вимог п. 43 Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
У нас, як у Замовника обов’язок надати ТОВ «СК Нове місто», як учаснику з найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією, можливість та строк для виправлення недоліків виник би лише виключно за рішенням органу оскарження – АМКУ, якого немає. Ця позиція є стійкою у практиці органу оскарження що, зокрема, відображено у рішеннях за результатами розгляду скарг: UA-2023-09-28-006913-a.a1, UA-2023-08-08-005184-a.c3, UA-2023-01-06-004219-a.
У процесі розгляду скарги іншого учасника закупівлі – ТОВ «Будресурспостачання», ми повернули ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» на кваліфікацію і чекали визначений законодавством строк для оскарження рішення у даній закупівлі, але оскарження не відбулося і у нас не було жодних правових підстав, передбачених пунктом 44 Особливостей № 1178 скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «СК НОВЕ МІСТО».
На нашу вимогу, Переможець закупівлі надав лист-пояснення № 5 від 06.01.2025 р. та додаткові угоди від 03.09.2024 р., якими внесені зміни до строку дії договорів – до 30.12.2025 р., а отже, строк дії договорів є меншим ніж три роки а отже вони не потребує нотаріального посвідчення згідно з приписами діючого законодавства, в тому числі ч. 2 ст. 793 Цивільного кодексу України. Зміст договорів оренди не суперечить вимогам закону, а приміщення дійсно використовуються Учасником.
Позиція АМКУ про прийняття до уваги додаткових угод щодо зміни строку договору для приведення його у відповідність до законодавства відображена у рішенні за результатом розгляду скарги у закупівлі UA-2023-01-06-004219-a.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Ми, як Замовник не вбачали жодних законних підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2025-01-14 12:59:53
Щодо правомірності відхилення пропозиції учасника на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та правомірності притягнення до відповідальності особи за нездійснення такого відхилення
Абзац п’ятий підпункту 2 пункту 44 Особливостей передбачає відхилення тендерної пропозиції на підставі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
За змістом абзацу 1 ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто дана підстава стосується саме іншої інформації, а не кваліфікаційних критеріїв, включення яких до тендерної документації передбачене відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» і які викладені у Додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Усі виявлені невідповідності у документах Учасника стосуються виключно кваліфікаційних критеріїв, тобто виключно невідповідностей, визначених ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (п. 1 Додатку 1 ТД – наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та п. 2 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід).
Порушення чи невідповідності іншим вимогам, які встановлені тендерною документацією Замовника, у тендерній пропозиції Учасника відсутні.
Чи правомірним було б віднесення уповноваженою особою замовника окремо визначених "кваліфікаційних вимог" до "інших вимог" і відхилення тендерної пропозиції учасника у зв’язку з недотриманням ним саме кваліфікаційних критеріїв на підставі норми законодавства, що стосується відхилення тендерної пропозиції відповідно до абзацу 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яка взагалі не стосується кваліфікаційних критеріїв і є окремою підставою для відхилення?
І чи правомірним є накладення стягнення на особу, якою допущено порушення, за відсутність такого відхилення?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2025-01-15 09:12:01
Щодо роз’яснення змісту висновку
Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Суть та обставини допущених Замовником (Комунальна установа Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6, м. Суми, Сумської області) порушень законодавства у сфері закупівель викладено у констатуючій частині висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» містила невідповідності вимогам тендерної документації, які були виявлені Замовником після визначення ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» переможцем торгів, а також невідповідності, які не були виявлені Замовником.
Оскільки, з огляду на вимоги абзацу третього пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), Замовник не міг повторно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, тендерна пропозиція ТОВ «СК НОВЕ МІСТО» підлягала відхиленню відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Однак, Замовник на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, виявивши невідповідності в інформації та документах, наданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СК НОВЕ МІСТО», після скасування рішення про визначення учасника переможцем торгів, не відхилив його тендерну пропозицію, а повторно визначив його переможцем торгів.
За результатами моніторингу процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Замовника зобов’язано здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення.
При цьому, притягнення осіб, якими допущені виявлені порушення, до відповідальності (матеріальної, дисциплінарної) здійснюється за рішенням керівника, оформленого відповідним розпорядчим документом (наказом, розпорядженням тощо).
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, повідомляємо наступне. Враховуючи, що порушення зазначене у Висновку, вчинено вперше, уповноваженій особі з закупівель оголошено попередження, проведена роз’яснювальна робота щодо недопущення у подальшому порушень Закону України «Пpo публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», нa період дії правового режим у воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення aбo скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. Отримано зобов’язання, що при оголошенні чергових процедур закупівель уповноваженою особою буде враховано усі зауваження, зазначені у Висновку для запобігання їх повторенню у подальшій роботі. Крім того уповноважену особу буде направлено на додаткове навчання у сфері публічних закупівель та зобов’язано самостійно опрацювати загальнодоступні матеріали та судову практику розгляду справ щодо публічних закупівель для підвищення рівня знань в сфері публічних закупівель.
2025-01-16 16:13:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 січня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 січня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (_)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 18/0003/2025/пр |
Дата публікації: | 05 лютого 2025 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
05 лютого 2025 09:33
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2024 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НОВЕ МІСТО" |
12 989 487,13
UAH з ПДВ
|
12 912 016,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Будресурспостачання |
13 380 210,96
UAH з ПДВ
|
12 989 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НОВЕ МІСТО" #32779708 |
Рішення скасоване |
12 912 016,06
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2024 12:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 жовтня 2024 15:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НОВЕ МІСТО" #32779708 |
Переможець |
12 912 016,06
UAH з ПДВ
|
14 жовтня 2024 09:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2025 15:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 08:22
|
Дод угода 3 Нове місто.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 08:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 08:16
|
Дод угода 2 Нове місто.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 17:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2024 09:21
|
Дод Угода Нове місто подовження терміну.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2024 09:21
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2024 16:49
|
Договір ТОВ СК НОВЕ МІСТО_copy.pdf | укладений |
21 жовтня 2024 16:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 1П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Відповідно до скоригованої проектно-кошторисної документації та експертного звіту (позитивного) № EX01:1102-5758-6720-1435 Редакція № 2 від 20.12.2024 (за робочим проектом «Капітальний ремонт харчоблоку Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6, м. Суми, Сумської області за адресою: м. Суми, вул. Холодноярської бригади (СКД), 7 (коригування)» виникла необхідність у проведенні додаткових робіт, які не були і не могли бути передбачені проектно-кошторгисною документацією у попередній редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |