Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Сидоренко +380442067433 sid_alexandr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2024 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2024 15:57 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2024 15:57 |
Очікувана вартість: | 39 999 291,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 399 992,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до проекту договору | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до проекту договору | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2024 14:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2024 14:39 |
ТД Комарова, 40Б-1 (18.09.2024) зміни.pdf | |
18 вересня 2024 14:39 |
Перелік змін Комарова, 40Б-1 (18.09.2024).pdf |
18 вересня 2024 14:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 вересня 2024 14:39 |
ТД Комарова, 40Б-1 (18.09.2024) зміни.pdf
|
|||
18 вересня 2024 14:39 |
Перелік змін Комарова, 40Б-1 (18.09.2024).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до п.5.33 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова) кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України, а в разі відсутності, під час дії воєнного стану на підставі індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди згідно даних прогнозу основних макроекономічних показників економічного і соціального розвитку України центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі.
2. Якщо так, просимо вказати, яка саме тривалість будівельних робіт (к-сть місяців) була розрахована в інвесторській документації?
Відповідно до п.4.4 тендерної документації строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг становить до 31 грудня 2025 року, таким чином Підрядник сам визначається з тривалістю будівництва.
3. Також просимо вказати який коефіцієнт приміняти для періоду часу між датою початку будівельних робіт і початком того ж року, місяців згідно інвесторської документації? Або вказати в тендерній документації суму (Вартісні показники) Коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами, задля рівноправних умов участі для всіх учасників процедури, так як наразі розрахунок можна провести в довільній формі, що може не відповідати інвесторській документації.
Відповідно до п.4.4 тендерної документації строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг становить до 31 грудня 2025 року, таким чином Підрядник сам визначається який йому застосовувати коефіцієнт для періоду часу між датою початку будівельних робіт і початком того ж року.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-11-12-000048 ● 33e8b1abe8d74d8589277e181e58ca80
- Статус: вирішено ● Дата: 16 грудня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 листопада 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2024 14:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.11.2024 № 308
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2024-09-11-013244-a 11.09.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-15 15:08:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Відновлювальні роботи реконструкція пошкодженого майна 4-х поверхового будинку з мансардним поверхом по вул. Комарова, 40Б/1 с. Мила Бучанського району Київської області» (ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт), (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-11-013244-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-20 14:16:23
Пояснення
У відповідь на ваше питання надаємо Експертний звіт (позитивний ) та зведений кошторисний розрахунок.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-21 13:59:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Відновлювальні роботи реконструкція пошкодженого майна 4-х поверхового будинку з мансардним поверхом по вул. Комарова, 40Б/1 с. Мила Бучанського району Київської області» (ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт), (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-11-013244-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень) та відповідних документів, а саме:
1. Яким чином ТОВ «І.Б.К. Девелопмент» забезпечено виконання пункту 6.1.22 розділу VI Договору № 48-24 від 14.10.2024 (далі - Договір) в частині надання довідки про відповідальних працівників на об’єкті (з додатком копій наказів про призначення цих працівників, підписами цих працівників).
2. Чому у додатку № 2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору не визначено строки виконання робіт, при цьому відповідно до пункту 2.1. Договору «строки виконання робіт до 31.12.2025, якщо інше не встановлено Календарним графіком виконання робіт (додаток № 2, який є невідємною частиною Договору), в якому зазначаються дата початку та закінчення всіх основних робіт та об’єкта будівництва в цілому».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-26 16:12:25
Відповідь
Доброго дня!
Щодо першого питання.
На виконання пункту 6.1.22 розділу VI Договору № 48-24 від 14.10.2024 ТОВ «І.Б.К. Девелопмент» надано наказ Про призначення відповідального за виконання робіт Щипінського В.В. Скан-копія наказу надається.
Щодо другого питання.
Відповідно до статті 3 Бюджетного кодексу України, бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Розподіл фінансування на 2025 бюджетний рік буде здійснюватися з 01.01.2025. Після отримання необхідної інформації, за даним договором буде укладена додаткова угода, якою календарний графік буде приведено у відповідність до фінансування 2025 бюджетного року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель UA-M-2024-11-12-000048 29 листопада 2024 року о 17:01 год в електронній системі закупівель опубліковано висновок № UA-2024-09-11-013244-a про результати проведення моніторингу закупівлі: «Відновлювальні роботи реконструкція пошкодженого майна 4-х поверхового будинку з мансардним поверхом по вул. Комарова, 40Б/1 с. Мила Бучанського району Київської області» (ідентифікатор закупівлі UA- UA-2024-09-11-013244-a) (далі – Закупівля). Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Департамент) уважно розглянув висновок за результатами моніторингу та повідомляє наступне. Керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником здійснено роз’яснювальні заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднено через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів.
2024-12-06 14:24:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
усунуто
2024-12-16 09:51:36
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2024 16:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Українська будівнича компанія |
35 613 498,91
UAH з ПДВ
|
35 613 498,91
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" |
39 199 173,32
UAH з ПДВ
|
39 199 173,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Українська будівнича компанія #32764157 |
Відхилено |
35 613 498,91
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2024 15:19
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "І. Б. К. Девелопмент" #38831585 |
Переможець |
39 199 173,32
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2024 13:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2024 12:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2024 11:56
|
ДУ №2 до Договору № 48-24.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2024 11:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2024 11:04
|
ДУ №1 до Договору № 48-24.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2024 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2024 14:25
|
Договір 48-24.pdf | укладений |
16 жовтня 2024 14:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 48-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 48-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |