Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Академічний ліцей "Європейський" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 24559947 |
Місцезнаходження: | 37500, Україна , Полтавська обл., Лубни, вул.Монастирська, будинок 36 |
Контактна особа: |
Ульянченко Валентина 380994856854 ulyanchenko.v@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2024 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 45 603 417,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 228 017,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2024 15:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2024 15:11 |
ТОМ 6 РЧЕ +.pdf | |
11 вересня 2024 15:11 |
ТОМ 3 Інженерні мережі +.pdf | |
11 вересня 2024 15:11 |
ТОМ 2 КР +.pdf | |
11 вересня 2024 15:11 |
ТОМ 5 ЗВК +.pdf | |
11 вересня 2024 15:11 |
ТОМ 1 ЗПЗ_ГП_АР_ТХ +.pdf | |
11 вересня 2024 15:11 |
ТОМ 8 ПОБ +.pdf | |
11 вересня 2024 15:11 |
ТОМ 7 ІТЗ +.pdf | |
11 вересня 2024 15:09 |
Т ендерна документація 10.09.2024.doc | |
11 вересня 2024 15:09 |
Додаток_4 Проєкт Договору.doc | |
11 вересня 2024 15:09 |
Перелік документів які подає учасник Додаток 1.doc | |
11 вересня 2024 15:09 |
Перелік документів для переможця Додаток 2.doc | |
11 вересня 2024 15:09 |
Технічне завдання Додаток 3.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-08-000045 ● 93d9b4a2b1d64129a66cef20f52cec32
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 жовтня 2024 16:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.10.2024 № 84-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.10.2024 № 84-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-09-11-009572-a, 11.09.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-09 15:00:10
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 45 603 417,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-11-009572-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- на підставі яких документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- в пункті 1 Розділу І «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації замовником встановлено вимогу про надання учасником Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у разі залучення техніки/обладнання учасником в складі тендерної пропозиції надається: оригінал або копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою/обладнанням на кожну одиницю техніки/обладнання, вказану в довідці (договори за участю фізичної особи посвідчуються нотаріально). Яким чином замовником встановлено відповідність учасника зазначеній вимозі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-14 11:29:10
Відповідь на запит
Академічний ліцей « Європейський» Лубенської міської ради
Лубенського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ 24559947
ПРОТОКОЛ
14. 10.2024 року
Лубни
№ 9
Щодо прийняття рішення
уповноваженою особою
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю
45 603 417,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-11-009572-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- на підставі яких документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- в пункті 1 Розділу І «Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації замовником встановлено вимогу про надання учасником Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у разі залучення техніки/обладнання учасником в складі тендерної пропозиції надається: оригінал або копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою/обладнанням на кожну одиницю техніки/обладнання, вказану в довідці (договори за участю фізичної особи посвідчуються нотаріально).
Яким чином замовником встановлено відповідність учасника зазначеній вимозі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь:
На Ваш запит щодо надання інформації та документів за процедурою закупівлі робіт: «Нове будівництво споруди цивільного захисту за адресою : Полтавська область, м. Лубни, вул. Монастирська, 34»(коригування) повідомляємо наступне.
1. Перше та друге питання:
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до норм чинного законодавства на основі проектно-кошторисної документації реєстраційний номер PD01:2166-7411-9385-2535 та Експертного звіту (позитивний) № 0067-4299-24/УЕГ/А від 11.06.2024 р. Клас наслідків (відповідальності) об`єкта СС3. Проект розроблявся як споруда цивільного захисту – найпростіше укриття.
Отримав позитивний експертний звіт № 0067-4299-24/УЕГ/А від 11.06.2024 р.. Коригуванням проекту передбачено приведення споруди цивільного захисту до ПРУ типу П-6, Кз-100, відповідно ДБН В.2.2-5:2023.
Технічна специфікація сформована з відомостей обсягів робіт, що розроблена відповідною проектною організацією, яка має відповідні знання та компетенцію. Необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до розробленої Проектної документації.
Обгрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації: «Нове будівництво споруди цивільного захисту за адресою: Полтавська область, м. Лубни, вул. Монастирська, 34 (коригування)
Загальна кошторисна вартість у поточних цінах станом на 10 червня 2024року складається в тому числі:
Будівельні роботи 31263,655 тис.грн.;
Устаткування 6483,0024 тис.грн.;
Інші витрати 10774,769 тис.грн. в т.ч. кошти :
*довідка про виконання робіт станом на 01.06.2024р. з ПДВ 1120,850 тис. грн..
* вартість проєктних робіт(коригування) та вартість експертизи проєктної документації з ПДВ 439,4796 тис.грн.;
* кошти на здійснення авторського нагляду з ПДВ 256,320 тис грн.;
*на здійснення технічного нагляду(1,5%) з ПДВ 660,595 тис.грн.;
*кошти на утримання служби замовника з ПДВ 440,763 тис.грн
Очікувана вартість предмету закупівлі складає: 45603417,60 грн. (з ПДВ) (Сорок п’ять мільйонів шістсот три тисячі чотириста сімнадцять гривень, 60 коп.), в тому числі ПДВ, визначений співфінансуванням:
1) виходячи з потреб територіальної громади міста на 2024 рік: 3000000,00 грн.
2) інші кошти (фінансування за рахунок грантів,громада бере участь у конкурсі на отримання коштів з інших джерел фінансування): на розгляді : 42603417,60 грн.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено Замовником на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та з урахуванням положень Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Також при визначенні очікуваної вартості враховувались розмір бюджетного призначення.
Відповідні підтвердні документи додаються :
* експертний звіт(позитивний) № 0067-4299-24/УЕГ/А від 11.06.2024 р.
Затверджено проєктно-кошторисну документацію згідно :
*Рішення №126 від 26.06.2027р. виданий Лубенською міською радою Лубенського району Полтавської області в сумі 48521,426 тис.грн.
*Наказ №267 від 26.06.2024р. « Про затвердження проєктно-кошторисної документації» виданий Ліцеєм «Європейський» ЛМР в сумі 48521,426 тис.грн.
*Наказ №52/аг від 14.09.2024р. « Про затвердження проєктно-кошторисної документації» виданий Ліцеєм «Європейський» ЛМР в сумі 4852,1426 тис.грн.
2. Третє питання:
Розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ", яка визначена найбільш економічно вигідною та єдиної поданої під час проведення процедури закупівлі.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-09-11-009572-a
Відповідність Учасника кваліфікаційному критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій здійснено на підставі вимог Тендерної документації та відповідно до наданих Учасником документів тендерної пропозиції: а саме щодо залучення техніки/обладнання учасником в складі тендерної пропозиції надана довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. № UA-2024-09-11-009572-a/14 від 21.08.2024р., договір про надання послуг будівельними машинами, механізмами та автотранспортом № 19-02/2024 від 19.02.2024р., договір на надання транспортних послуг від 12.01.2024р. Також наданий договір № 36 від 20.08.2024 року на вивіз сміття та ліцензія № 02/109/072024 на використання ПК АВК -5 у власному виробництві.
Зазначені в довідці орендовані машини та механізми наявні в вищевказаних договорах.
Відповідні підтвердні документи додаються .
Уповноважена особа
Ліцей«Європейський» ЛМР
(найменування замовника) __________
(підпис) Валентина УЛЬЯНЧЕНКО
(Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-17 16:51:33
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 45 603 417,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-11-009572-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду;
- В складі тендерної пропозиції учасником надано Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. № UA-2024-09-11-009572-a/14 від 21.08.2024, договір про надання послуг будівельними машинами, механізмами та автотранспортом № 19-02/2024 від 19.02.2024, договір на надання транспортних послуг від 12.01.2024. Яким чином замовником встановлено відповідність наданих учасником договорів вимогам пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, зокрема в частині нотаріального посвідчення договорів за участю фізичної особи?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-22 11:53:31
ВІдповідь на запит
Академічний ліцей « Європейський» Лубенської міської ради
Лубенського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ 24559947
ПРОТОКОЛ
21. 10.2024 року
Лубни
№ 10
Щодо прийняття рішення
уповноваженою особою
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 45 603 417,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-11-009572-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду;
- В складі тендерної пропозиції учасником надано Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. № UA-2024-09-11-009572-a/14 від 21.08.2024, договір про надання послуг будівельними машинами, механізмами та автотранспортом № 19-02/2024 від 19.02.2024, договір на надання транспортних послуг від 12.01.2024.
Яким чином замовником встановлено відповідність наданих учасником договорів вимогам пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, зокрема в частині нотаріального посвідчення договорів за участю фізичної особи?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь:
На Ваш запит щодо надання інформації та документів за процедурою закупівлі робіт : «Нове будівництво споруди цивільного захисту за адресою : Полтавська область, м. Лубни, вул. Монастирська, 34»(коригування) повідомляємо наступне:
1. Перше питання : надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Відповідь: на виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником на власному веб-сайті оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Посилання: http://schoolsuncity6.ho.ua/#. Для переходу потрібно обрати Категорію «Прозорість управління» далі «Фінансова звітність».
2. Друге питання : в складі тендерної пропозиції учасником надано Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. № UA-2024-09-11-009572-a/14 від 21.08.2024, договір про надання послуг будівельними машинами, механізмами та автотранспортом № 19-02/2024 від 19.02.2024, договір на надання транспортних послуг від 12.01.2024. Яким чином замовником встановлено відповідність наданих учасником договорів вимогам пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, зокрема в частині нотаріального посвідчення договорів за участю фізичної особи?
Відповідь: відповідно до вимог п. 1 Додатку № 1 тендерної документації Замовником: «У разі залучення техніки/обладнання учасником в складі тендерної пропозиції надається: оригінал або копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою/обладнанням на кожну одиницю техніки/обладнання, вказану в довідці (договори за участю фізичної особи посвідчуються нотаріально)»
Наданий Учасником договір про надання послуг будівельними машинами, механізмами та автотранспортом № 19-02/2024 від 19.02.2024р., укладений з ТОВ «Техно-Лідер», яке за організаційно- правовою формою не є фізичною особою.
Враховуючи викладене, Учасник в цій частині відповідає вимогам Тендерної документації. Підстави для відхилення його тендерної пропозиції або на надання 24 години на виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, відсутні.
Договір на надання транспортних послуг від 12.01.2024р., укладений з Фізичною особою ПІДПРИЄМЦЕМ, Косой Олександр Петрович ІПН 2743901159, також відповідає умовам Тендерної документації з наступних підстав:
ФОП в Україні (ФОП, фізична особа-підприємець) – це одна з організаційно-правових форм суб'єктів господарської діяльності.
ФОП і "фізична особа" мають різний податковий та правовий статус так зазначив Верховний Суд (судова практика Постанова Верховного суду від 07.03.2024р. у справі № 480/293/20)
Відповідно до ч. 1 ст. 51 ЦК України, до підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються нормативно-правові акти, що регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб, якщо інше не встановлено законом або не випливає із суті відносин. Це положення однаково стосується прав і обов’язків фізичної особи-підприємця.
Таким чином, наданий договір на надання транспортних послуг від 12.01.2024р. відповідає умовам тендерної документації.
Уповноважена особа
Ліцей«Європейський» ЛМР
(найменування замовника) __________
(підпис) Валентина УЛЬЯНЧЕНКО
(Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-18 17:41:50
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 45 603 417,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-11-009572-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- В пункті 9 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції Договjрe на вивіз будівельного сміття/будівельних відходів з спеціалізованим підприємством, яке має договір на утилізацію/приймання/захоронення відходів (надається у складі тендерної пропозиції). Окрім того, учасник зазначено, що надає у складі пропозиції документ, що підтверджує призначення відповідальної особи учасника у сфері охорони навколишнього середовища та поводження з відходами. Учасником в складі тендерної пропозиції надано документ «Договор на поводження з відходами.pdf» Договір на надання послуг з видалення побутових відходів на звалищі ТПВ м. Лубни № 36 від 20.08.2024. Яким чином перевірено тендерну пропозицію учасника на відповідність вищевказаній вимозі тендерної документації, зокрема в частині відповідності Договору на надання послуг з видалення побутових відходів на звалищі ТПВ м. Лубни № 36 від 20.08.2024?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-10-22 11:54:44
ВІдповідь на запит
Академічний ліцей « Європейський» Лубенської міської ради
Лубенського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ 24559947
ПРОТОКОЛ
21. 10.2024 року
Лубни
№ 11
Щодо прийняття рішення
уповноваженою особою
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 45 603 417,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-11-009572-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- В пункті 9 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції Договjрe на вивіз будівельного сміття/будівельних відходів з спеціалізованим підприємством, яке має договір на утилізацію/приймання/захоронення відходів (надається у складі тендерної пропозиції). Окрім того, учасник зазначено, що надає у складі пропозиції документ, що підтверджує призначення відповідальної особи учасника у сфері охорони навколишнього середовища та поводження з відходами. Учасником в складі тендерної пропозиції надано документ «Договор на поводження з відходами.pdf» Договір на надання послуг з видалення побутових відходів на звалищі ТПВ м. Лубни № 36 від 20.08.2024. Яким чином перевірено тендерну пропозицію учасника на відповідність вищевказаній вимозі тендерної документації, зокрема в частині відповідності Договору на надання послуг з видалення побутових відходів на звалищі ТПВ м. Лубни № 36 від 20.08.2024?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь:
Комунальне підприємство «Чисте місто» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області визначено спеціалізованим підприємством на підставі рішення виконавчого комітету Лубенської міської ради та діє відповідно до Закону «Про відходи», основним видом діяльності якого є збирання безпечних відходів, їх оброблення, утилізація та захоронення. Згідно п. 1.1. наданого Учасником Договору № 36 Виконавець (Комунальне підприємство «Чисте місто») зобов'язується надавати послуги з приймання та видалення побутових відходів на звалищі. Згідно п. 2.2. зазначеного договору № 36 Замовник (Учасник) здійснює за погодженим сторонами графіком перевезення відходів власним автотранспортом, що відповідає не суперечить вимогам Замовника, а ні в частині вивезення будівельного сміття/відходів, а ні в частині надання підтвердження наявності договірних відносин із спеціалізованим підприємством, яке має право на утилізацію/приймання/захоронення відходів на території Лубенської міської громади.
Дійсність заключення Договору №36 від 20.08.2024р. «Про надання послуг з виконання побутових відходів на на звалищі ТПВ м. Лубни» між Замовником (тобто Учасником) ТОВ «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ» та Виконавцем КП «Чисте місто» перевірено уповноваженою особою Замовника в телефонному режимі у посадової особи КП «Чисте місто» під час розгляду тендерної пропозиції. Відповідний підтвердний документ додається ( копія Договору №36 від 20.08.2024р).
Щодо виконання вимоги Учасником про надання документу, який підтверджує призначення відповідальної особи учасника у сфері охорони навколишнього середовища та поводження з відходами, то Учасником в складі тендерної пропозиції надано Наказ № 19/08/24-01 про призначення Малицького Сергія Володимировича відповідальною особою у сфері охорони навколишнього середовища та поводження з відходами, який розташований у файлі «працівники копія» на стор. 13.
Уповноважена особа
Ліцей«Європейський» ЛМР
(найменування замовника) __________
(підпис) Валентина УЛЬЯНЧЕНКО
(Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ)
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Академічний ліцей « Європейський» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області Код ЄДРПОУ 24559947 ПРОТОКОЛ 05. 11.2024 року Лубни №12 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд висновків Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 31.10.2024р. та рекомендацій Національної поліції України Департаменту стратегічних розслідувань Управління стратегічних розслідувань в Полтавській області за результатами відкритих торгів з особливостями UA-2024-09-11-009572-a ,щодо закупівель «Нове будівництво споруди цивільного захисту за адресою: Полтавська область, м. Лубни, вул. Монастирська, 34»(коригування). 2.Про прийняття рішення про намір розірвання договору будівельного підряду №44 від 10.10.2024р. Під час розгляду першого питання порядку денного: 1.Розглянуто Висновки Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 31.10.2024 р : Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. 2. Розглянуто рекомендацій Управління стратегічних розслідувань в Полтавській області №59232/115-2024 від 01.11 2024 (135901) стосовно закупівель «Нове будівництво споруди цивільного захисту за адресою: Полтавська область, м. Лубни, вул. Монастирська, 34»(коригування). Під час розгляду другого питання порядку денного: 1.Адміністрація Академічного ліцею «Європейський» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області розповіла про те, що на виконання рекомендацій Управління стратегічних розслідувань в Полтавській області №59232/115-2024 від 01.11 2024 (135901) та на основі висновків Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 31.11.2024 р. надіслано керівникові ТОВ «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ» пропозицію розірвати договір будівельного підряду по проєкту «Нове будівництво споруди цивільного захисту за адресою:Полтавська область, м. Лубни, вул.Монастирська,34»(коригування) шляхом підписання Додаткової угоди № 2 до Договору будівельного підряду від 10.10.2024 р. № 44. ВИРІШИЛА: Здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 10.10.2024 р. № 44 . Запросити керівника ТОВ «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ» для підписання Додаткової угоди про розірвання Договору будівельного підряду № 44 від 10.10.2024 р. на підставі виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» . Уповноважена особа Ліцей «Європейський» ЛМР (найменування замовника) ___________ (підпис) Валентина УЛЬЯНЧЕНКО (Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ)
2024-11-06 15:07:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (-) • усунуто
Замовником усунуто порушенням з наданням відповідних документів в електронній системі закупівель
2024-11-15 14:08:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ" |
44 972 727,55
UAH з ПДВ
|
44 972 727,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ" #41131482 |
Переможець |
44 972 727,55
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2024 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2024 15:20
|
протокол №13.pdf | укладений |
06 листопада 2024 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2024 15:12
|
договір 44.pdf | укладений |
11 жовтня 2024 15:11
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 жовтня 2024 — 31 грудня 2026 |
Сума оплати за договором: |
44 972 727,55
UAH (в тому числі ПДВ 7 495 454,59 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Адміністрація Академічного ліцею «Європейський» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області розповіла про те, що на виконання рекомендацій Управління стратегічних розслідувань в Полтавській області №59232/115-2024 від 01.11 2024 (135901) та на основі висновків Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 31.11.2024 р. було здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від10.10.2024 р. № 44 ТОВ «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ» пропозицію розірвати договір будівельного підряду по проєкту «Нове будівництво споруди цивільного захисту за адресою:Полтавська область, м. Лубни, вул.Монастирська,34»(коригування) . |