Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ручка кулькова FLAIR (2000), автоматична, пластиковий корпус, чорнила сині, 0,5мм
Очікувана вартість
550,00 UAH
UA-2024-09-10-010573-a 86a9ca26fab34067880b2812ecab5fe1
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бахіна Яніна Василівна

380974760021 ybakhina@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 вересня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони
Код ЄДРПОУ: 08571794
Вебсайт: https://vvpu.com.ua
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Бахіна Яніна Василівна
380974760021
ybakhina@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості товар (відповідно у Специфікації (Додаток 1 до Договору) шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, протягом 15 робочих (банківських) днів з дати поставки партії товару належної якості на склад Покупця на підставі видаткової накладної чи/або після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату.
Покупець не здійснює оплату за поставлений товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Покупця у випадку ненадання Постачальником видаткової накладної чи/або рахунку на оплату, чи/або його неналежного оформлення, чи/або у разі поставки неякісного товару.
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов Договору зобов’язується здійснити поставку товару протягом строку дії Договору, але в жодному разі не пізніше 5 (п’ять) робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки відповідної партії товару. Покупець направляє лист-заявку щодо поставки відповідної партії товару у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку з Постачальником (e-mail), зазначеними у Договорі чи/або в інший можливий спосіб.
Поставка товару здійснюється за адресою: Україна, Вінницька область, м. Вінниця.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Ручка кулькова, автоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,5мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21020, Україна, Вінницька область, Вінниця, Генерала Арабея,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2024  —  30 вересня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

10 вересня 2024 15:25
Проект договору про закупівлю (ручка кулькова автоматична).docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Тип Можливі значення:
  • кулькова
  • Вид Можливі значення:
  • автоматична
  • Матеріал корпусу Можливі значення:
  • пластик
  • Колір чорнила Можливі значення:
  • синій
  • Товщина лінії від 0.5 до 0.5 міліметр

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 13 вересня 2024 16:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 500,00
    UAH з ПДВ
    500,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП Клименко Вікторія Вікторівна 550,00
    UAH з ПДВ
    550,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    12 вересня 2024 08:56
    Електронний підпис
    12 вересня 2024 08:55
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Колір чорнила синій
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип кулькова
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Товщина лінії 0.5 міліметр
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Матеріал корпусу пластик
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вид автоматична

    Публічні документи

    11 вересня 2024 15:40
    Електронний підпис
    11 вересня 2024 15:39
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вид автоматична
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Матеріал корпусу пластик
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Товщина лінії 0.5 міліметр
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Колір чорнила синій
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Тип кулькова

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
    #3153403953
    Переможець 500,00
    UAH з ПДВ
    13 вересня 2024 16:52

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 13 вересня 2024 16:52

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ФОП БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
    #3153403953
    500,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    11 грудня 2024 11:19
    Електронний підпис укладений
    17 вересня 2024 10:01
    Договір №375 від 16.09.24 ФОП Бердник В.А.(ручка кулькова FLAIR).pdf укладений
    17 вересня 2024 09:59

    Виконання договору

    Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
    Строк дії за договором: 16 вересня 2024 — 31 грудня 2024
    Сума оплати за договором: 500,00
    UAH