Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25576385 |
Місцезнаходження: | 18029, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Лазаренка прикордонника, 1 |
Контактна особа: |
Олександр Зосімов +380955994227 o.zosimov@dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
11 вересня 2024 14:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-11-000001 ● 5b3399599e1b4251a3c8416c39997d35
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 жовтня 2024 16:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.10.2024 № 70-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель /закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-09-10-002264-a, 10.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-15 12:17:00
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Модернізація автомобілів Toyota Land Cruiser 79" Код ДК 021:2015 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-10-002264-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1. Як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?;
2. Чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2024-09-10-002264-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт (вебсторінку), на якому відображена вказана інформація.
3. Чому для придбання послуг очікуваною вартістю понад 100 тис грн. обрано закупівлю без використання електронної системи, якщо відповідно до пункту 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-18 18:30:15
На виконання запиту ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 15 жовтня 2024 року. Надання пояснення
Відповідно до поставлених питань ПІВНІЧНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Замовник може пояснити наступне:
1) Щодо питання першого:
Замовник керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи рекомендації Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» визначив очікувану вартість предмету закупівлі шляхом запиту комерційних пропозицій у потенційних виконавців робіт, комерційні пропозиції додаються;
2) Щодо питання другого:
Замовниом забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті, https://ck.dsns.gov.ua/biznesu/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannya-zakupivel/obgruntuvannya-zakupivel-arz-sp;
3) Щодо питання третього:
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління (далі-Загін) проводить дану закупівлю відповідно до пункту 15 Особливостей
здійснення закупівель, а саме: “15. Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі,
затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
За рішенням замовника його відокремлений підрозділ може здійснювати закупівлю самостійно для задоволення потреб такого підрозділу. У такому випадку предмет закупівлі визначається замовником окремо для відокремленого підрозділу. Інформація про потребу в закупівлі, що повинна бути здійснена відокремленим підрозділом, вноситься до річного плану замовника.
Якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена, а замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями”.
У зв’язку з тим що Загону було передано відповідні транспортні засоби у лютому місяці 2024 року, а саме від Головного управління ДСНС України у Черкаській області наказом від 16.02.2024 року № НГ—10/68 на підставі Акту ПП № 2024-57 від 16.02.2024 року та у замовника виникла потреба підготувати шляхом модернізації дані транспортні засоби до виконання завдань за призначенням, а саме перевезення вибухонебезпечних вантажів від місця вилучення до місця знищення під час проведення робіт з гуманітарного розмінування. З метою виконання поставлених завдань було прийнято рішення провести встановлення бронестінки для захисту піротехнічних підрозділів від можливого вибуху під час транспортування вибухонебезпечних предметів. У зв’язку з цим об’єктивно неможливо було здійснити планування витрат на проведення даних робіт на початку року. Для виконання робіт з модернізації, Загону були надані додаткові кошти від ДСНС України та внесено зміни до кошторису на 2024 рік довідкою № 62 від 05.09.2024 року.
Уповноважена особа відповідно до чинного законодавства керуючись пунктом 15 Особливостей та у відповідності з тим що модернізація транспортних засобів здійснюється за КЕКВ 3132 “Капітальний ремонт інших об’єктів”, визначила видом предмету закупівлі - роботи. Вартість закупівлі складає 420 000,00 грн., а отже враховуючи вартісні межі закупівлі уповноважена особа повинна керуватися пунктом 11 Особливостей, а саме: “11. Для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без
використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
У разі здійснення закупівлі, вартість якої є меншою, ніж 50 тис. гривень, без використання електронної системи закупівель замовник не оприлюднює в
електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.”.
Замовник відповідно до чинного законодавства вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Враховуючи вище викладене додаємо на підтвердження наступні скан-копії документів:
1) Договір № 301 від 06.09.2024 року з усіма додатками до нього;
2) Довідку про зміни до кошторису на 2024 рік № 62 від 05.09.2024 року;
3) Протокол Уповноваженої особи №2 від 05.09.2024 року;
4) Лист до ГУ ДСНС України у Черкаській області.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 25 жовтня 2024 року. Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Черкаській області (далі – Замовник) не погоджується з висновком та вважає, що вид закупівлі щодо виконання робіт з модернізації автомобілів «Toyota Land Cruiser 79» на загальну суму 420 000,00 гривень, був обраний у відповідності до чинного законодавства керуючись статтями 837 та 901 Цивільного кодексу України. Так, роботи виконують, згідно зі статтею 837 Цивільного кодексу України, за договором підряду, за який одна сторона (підрядник) зобов’язується прийняти та оплатити виконану роботу. Договір підряду може укладатись на виготовлення, обробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові. Отже, під роботами слід вважати дії, спрямовані на досягнення матеріального результату, що може полягати в створенні речі, її переробці чи обробці тощо. Результат роботи заздалегідь визначений у договорі сторін і визначається насамперед особою, що замовила виконання роботи. Результат роботи для визнання його об’єктом цивільних прав має бути матеріалізований у створених, відремонтованих, відреставрованих речах. Результат роботи в цих випадках повинен відокремлюватися від самої дії суб’єкта з його створення та бути здатним до передачі його замовнику. Ця ознака дає змогу відрізняти результат робіт від послуг. Послуги ж, згідно статтею 901 Цивільного кодексу України, надають за договором надання послуг, за яким одна сторона (виконавець) зобов’язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов’язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. З визначення можна зробити висновок, що послуга не має предметної (речової) форми, оскільки є невідокремленою від діяльності її суб’єкта і споживається в процесі цієї діяльності. Особливістю послуг є те, що час їх надання та час отримання збігаються. Отже, послугами є дії, унаслідок здійснення яких задовільняються суспільні потреби в певних видах діяльності. Послуги також характеризуються наявністю певного кінцевого результату, який завжди є немайновим. У певних випадках цей результат є наявним (наприклад, завантаження вантажу, перевезення пасажирів). Послуги також можуть виражатися в діях, результати яких виявити не завжди можливо (послуги вихователя, репетитора). Отже, послуга є дією чи діяльністю, здійснюваними на замовлення, що не мають матеріального результату. Проаналізувавши наведену вище інформацію, доходимо висновку, що найголовніша відмінність робіт від послуг полягає в їхньому результаті. Так, у результаті виконання договору підряду (виконання робіт) замовник отримує певний матеріальний результат. У результаті ж виконання послуг замовник отримує цю саму послугу, споживаючи її в процесі отримання. Просимо взяти до уваги, що Замовник керуючись ст. 23 Бюджетного Кодексу України та підпунктом 8 пункту 3.1.3.2. наказу Міністерства фінансів України №333 від 12.03.2012 року (зі змінами), визначив вид закупівлі відповідно бюджетних призначень, що були виділені йому для проведення закупівлі. Також Замовник не взмозі виконати вимогу висновку щодо припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 06.09.2024 №301 із ПП «ЛКТ» (код ЄДРПОУ 37180984) так як всі зобов’язання відповідно даного договору були виконані Виконавцем та було проведено розрахунок з ним на підставі акту №Л-12 від 16.09.2024 року та акту №14 від 26.09.2024року.
2024-11-01 17:19:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛКТ" #37180984 |
Переможець |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2024 14:16
|