Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАДЖИТЛОСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 38023108 |
Місцезнаходження: | 24321, Україна , Вінницька обл., місто Ладижин, ВУЛИЦЯ ПРОЦИШИНА, 12 |
Контактна особа: |
Ігор Зубрицький +380434364437 lad_servis@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2024 09:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2024 11:20 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2024 11:20 |
Очікувана вартість: | 2 645 199,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 226,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата проводяться замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок підряднику після підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт з відстроченням платежу протягом 180 (ста восьмидесяти) календарних днів | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2024 09:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2024 09:56 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
10 вересня 2024 09:56 |
Додаток 5.docx | |
10 вересня 2024 09:56 |
Додаток 4.docx | |
10 вересня 2024 09:56 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
10 вересня 2024 09:56 |
Додаток 1.docx | |
10 вересня 2024 09:56 |
Додаток 2.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 09 жовтня 2024 17:10
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-25-000063 ● de5822d052cd45e491434dd52326c101
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2024 16:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.10.2024 № 84
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Віталій УСИК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 25.10.2024 № 84.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-09-10-001886-a 10.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-25 16:28:27
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт – утеплення рулонної покрівлі житлового будинку №24 по вул. Будівельників в м. Ладижин Гайсинського району Вінницької області з проведенням ресурсозберігаючих заходів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-10-001886-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-29 13:48:53
відповідь на запит моніторингу
щодо першого питання:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проектно кошторисної документації на Капітальний ремонт – утеплення рулонної покрівлі житлового будинку №24 по вул. Будівельників в м. Ладижин Гайсинського району Вінницької області з проведенням ресурсозберігаючих заходів з урахуванням експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом.
щодо другого питання:
- посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ladrada.gov.ua/komunalni-pidpryiemstva/kp-ladzhytloservis/obgruntuvannia-zakupivel/obhruntuvannia-zakupivel-za-2024-rik.html
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2024 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЛАДРЕМБУДСЕРВІС" |
2 459 286,66
UAH з ПДВ
|
2 445 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Будпром Олександрія |
2 570 588,00
UAH з ПДВ
|
2 557 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ЛАДРЕМБУДСЕРВІС" #41394389 |
Відхилено |
2 445 000,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2024 10:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 жовтня 2024 15:01
|
ТОВ Будпром Олександрія #43205220 |
Рішення скасоване |
2 557 000,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2024 11:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 жовтня 2024 16:52
|
ТОВ Будпром Олександрія #43205220 |
Відхилено |
2 557 000,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2024 11:19
|