Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Комунальний заклад культури Львівської обласної ради культурно-мистецький центр «Львівський палац мистецтв» |
Код ЄДРПОУ: | 23958316 |
Місцезнаходження: | 79005, Україна , Львівська обл., місто Львів, 79005, вул. Коперніка, 17 |
Контактна особа: |
Ванькович Левко Ярославович +380981043395 palace@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2024 18:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2024 12:46 |
Початок аукціону: | 24 вересня 2024 12:46 |
Очікувана вартість: | 11 714 990,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 574,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 55000.00 (п’ятдесят п’ять тисяч гривень 00 коп.) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія (банківська) з покриттям. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: КЗК ЛОР КМЦ «Львівський палац мистецтв» Місцезнаходження Замовника: 79005, м. Львів, вул. Коперника, 17 Код ЄДРПОУ: 23958316 IBAN UA073257960000026001300600400 в Львівському обласному управлінні АТ «Ощалбанк» МФО 325796 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 55000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2 % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: КЗК ЛОР КМЦ «Львівський палац мистецтв» Місцезнаходження Замовника: 79005, м. Львів, вул. Коперника, 17 Код ЄДРПОУ: 23958316 IBAN UA073257960000026001300600400 в Львівському обласному управлінні АТ «Ощалбанк» МФО 325796 Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг зі Статуту, довіреність тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації. У разі, якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 2 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем строків поставки товарів / надання послуг / виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості поставки товарів / надання послуг / виконання робіт; 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету / на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банку-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов'язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету / на рахунок замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2024 18:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2024 18:10 |
Тендерна документація за Особливостями (2).docx | |
09 вересня 2024 18:10 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт договору.doc | |
09 вересня 2024 18:10 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії_ вимоги).docx | |
09 вересня 2024 18:10 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
09 вересня 2024 18:10 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-15-000055 ● fcad2570406c4fa284d49a1efb5bc2b2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 жовтня 2024 17:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.10.2024 № 227
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 15.10.2024 № 227.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 19. UA-2024-09-09-013405-a, 09.09.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-17 17:17:16
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-09-09-013405-a, яка проведена Комунальним закладом культури Львівської обласної ради культурно-мистецький центр «Львівський палац мистецтв» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до частини 5 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії), вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія, розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2 % від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю.
Крім того, до банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг зі Статуту, довіреність тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації.
Відповідно до частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівлель.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем закупівлі ТОВ «ТЕХНОПРОМ РЕСТАВРАЦІЯ», виконано вимогу частини 5 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
У пункті 7.2 Додатку 1 до тендерної документації Замовника зазначена вимога щодо надання учасниками достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом).
Під час моніторингу встановлено, що у Додатку 2 (технічне завдання) до тендерної документації Замовника при виконанні робіт за предметом закупівлі передбачено здійснення монтажу системи пожежної сигналізації та оповіщення.
Згідно з нормами постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» визначено перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню до яких, зокрема, відноситься монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Якими документами учасником ТОВ «ТЕХНОПРОМ РЕСТАВРАЦІЯ» підтверджено наявність у нього дозволу (ліцензії) на виконання робіт з монтажу системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу (з долученням відповідних підтверджуючих документів).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-22 17:53:05
Відповідь на запит
Відповіді на запити по моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт приміщень з влаштуванням елементів інклюзивності в будівлі КЗК ЛОР КМЦ «Львівський палац мистецтв» на вул. Коперника, 17 у м. Львові (ДК 021:2015: ДК 021:2015-45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація)»
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням "Настанови з визначення вартості будівництва, затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування відповідно до Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 .
При визначенні очікуваної вартості використовувався зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва та експертний звіт №202-15/08/24 від 06 вересня 2024 року. Згідно з інформації, яка зазначена в зведеному кошторисному розрахунку, загальна кошторисна вартість будівництва складає 12144,815 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 6703,073 тис.грн.; устаткування, меблів та інвентарю – 2998,478 тис. грн; інші витрати – 2443,264 тис. грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги», глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд».
2. Щодо виконання вимоги частини 5 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації переможцем закупівлі ТОВ «ТЕХНОПРОМ РЕСТАВРАЦІЯ»
Переможцем закупівлі ТОВ «ТЕХНОПРОМ РЕСТАВРАЦІЯ» під час укладання договору надано забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія та документи, перелік яких вказано в проєкті договору про закупівлю. Копії документів додаються.
Окремо звертаємо Вашу увагу, що ні вимоги Закону ні тендерної документації не містили обов’язку Переможця завантажувати будь-які документи в електронну систему закупівель, окрім документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель. Зважаючи на наведене вище, надання документів, що підтверджують забезпечення виконання договору під час укладення договору, а не шляхом завантаження в електронну систему не є порушенням законодавства в сфері публічних закупівель.
3. Щодо дозволу (ліцензії) на виконання робіт з монтажу системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу.
Пунктом 7.2 Додатку 1 до тендерної документації встановлено: «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом).
Переможцем закупівлі ТОВ «ТЕХНОПРОМ РЕСТАВРАЦІЯ» в складі пропозиції надано довідку (Вих.№14 від 23.09.2024 р.) в якій зазначено, що ТОВ «ТЕХНОПРОМ РЕСТАВРАЦІЯ» надає в складі пропозиції копію ліцензії 31 жовтня 2018 року №64-Л та документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності. В складі пропозиції міститься копія ліцензії 31 жовтня 2018 року №64-Л та ДЕКЛАРАЦІЯ відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Жодних окремих вимог, щодо надання в складі пропозиції саме дозволу (ліцензії) на виконання робіт з монтажу системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу, тендерна документація не містила. Окрім цього, вимоги тендерної документації не містили обов’язку надання в складі пропозиції чинної ліцензії або документа дозвільного характеру саме на роботи, перелік яких вказаний в технічному завданні. Відтак, надання Переможцем в складі пропозиції копії ліцензії з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми та значними наслідками являється підтвердженням відповідності пропозиції Учасника вимогам, які були встановлені в тендерній документації. Саме підтвердження наявності ліцензії з будівництва з класом наслідків (відповідальності) СС2 і вимагалось Замовником згідно п.7.2 додатку 1 до тендерної документації. Зважаючи на наведене вище, в Замовника відсутні будь-які законні підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «ТЕХНОПРОМ РЕСТАВРАЦІЯ».
Підсумовуючи наведене вище, пропозиція переможця відповідає вимогам тендерної документації та рішення про визначення Переможця прийнято з врахування принципів здійснення публічних закупівель, зокрема недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-10-22 17:55:40
Пояснення з власної ініціативи
Копія експертного звіту
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення та заходи щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, а також пунктів 3 та 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій до висновку по моніторингу закупівлі № UA-2024-09-09-013405-a містяться у вкладеному файлі.
2024-11-04 15:21:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 вересня 2024 13:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОПТИМАЛЬНА" |
10 238 044,27
UAH з ПДВ
|
10 238 044,27
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОПРОМ РЕСТАВРАЦІЯ" |
11 517 383,73
UAH з ПДВ
|
11 517 383,73
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ОПТИМАЛЬНА" #42593201 |
Відхилено |
10 238 044,27
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2024 17:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 вересня 2024 17:15
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОПРОМ РЕСТАВРАЦІЯ" #42540261 |
Переможець |
11 517 383,73
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2024 18:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2024 19:56
|
IMGпротокол _6.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2024 19:51
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2024 19:14
|
IMG_0001договір про закупівлю Технопром.pdf | укладений |
04 жовтня 2024 19:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | невідповідність даних початку і завершення дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-10/К1-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол№6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |