Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засоби для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки
Очікувана вартість
25 781 863,00 UAH
UA-2024-09-09-013051-a ● e8bcb759cd1d4bf68e4ad9bea6976dd9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна , м. Київ обл., вулиця Левка Мацієвича, будинок 3 |
Контактна особа: |
ДОРОШЕНКО Алла Петрівна 380674493064 sprosh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2024 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 25 781 863,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 257 818,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія оформлюється в банку, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Гарантія обов’язково має містити: - дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії (зазначається тендерна документація та протокол уповноваженої особи, яким вона затверджена); - номер закупівлі, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua»; - назву бенефіціара, його місцезнаходження – «Комунальне підприємство «Інформатика» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації, вул. Левка Мацієвича, 3, м. Київ, 03186)»; - назву банку бенефіціара та адресу – Акціонерне товариство «Ощадбанк», вул. Госпітальна, 12-Г, м. Київ, 01601, IBAN: UA393226690000026002300367381»; - дату закінчення дії та обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим – «Строк дії банківської гарантії по 01.02.2025 включно». - умови, за яких надається право вимагати платіж – «невиконання договору»; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – «Сума гарантії залишається незмінною»; - розмір забезпечення виконання договору: 5 % від вартості договору. Банківська гарантія надається Замовнику шляхом завантаження її в електронну систему закупівель у електронному вигляді (у формі електронного документу). До банківської гарантії додаються копії банківських документів: - ліцензія НБУ на право здійснення банківських операцій; - документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені кваліфікованим електронним підписом та електронною печаткою банку. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. 2) Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів, з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. У разі ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю, така пропозиція відхиляється Замовником відповідно до статті 31 Закону та абзацу четвертого підпункту 3 пункту 44 Особливостей. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32230000-4: Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект засобів тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
1 комплект
Комплект засобів тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
1 комплект
Комплект засобів тип 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
1 комплект
Комплект засобів тип 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
1 комплект
Комплект засобів тип 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
1 комплект
Комплект засобів тип 6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
1 комплект
Комплект засобів тип 7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
1 комплект
Комплект засобів тип 8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
1 комплект
Комплект засобів тип 9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
1 комплект
Комплект засобів тип 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
1 комплект
Комплект засобів тип 11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 32234000-2 — Камери відеоспостереження
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за Товар здійснюється Покупцем протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару та видаткової накладної, за послугу, пов’язану з постачанням Товару за Актом приймання - передачі наданої послуги та рахунку – фактури, за кожною поданою Покупцем заявкою на рахунок вказаний у Договорі | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2024 17:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2024 17:24 |
2.1_32230000-4_ТД_Додаток 6_Камери_Оглядові_Паркінг.docx | |
09 вересня 2024 17:24 |
2.1_32230000-4_ТД_Додаток 1_Камери_Оглядові_Паркінг.docx | |
09 вересня 2024 17:24 |
2.1_32230000-4_ТД_Камери_Оглядові_Паркінг.docx | |
09 вересня 2024 17:24 |
2.1_32230000-4_ТД_Додаток 3_Камери_Оглядові_Паркінг.docx | |
09 вересня 2024 17:24 |
2.1_32230000-4_ТД_Додаток 4_Камери_Оглядові_Паркінг.docx | |
09 вересня 2024 17:24 |
2.1_32230000-4_ТД_Додаток 2_Камери_Оглядові_Паркінг.docx | |
09 вересня 2024 17:24 |
2.1_32230000-4_ТД_Додаток 5_Камери_Оглядові_Паркінг.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги щодо аналогічних договорів
Дата подання: 10 вересня 2024 15:43
Дата відповіді: 13 вересня 2024 10:53
Шановний Замовнику!
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання договору надається:
1) договори у кількості не менше двох (з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємною його частиною).
2) відповідні акти або накладні, що свідчать про виконання договорів.
Загальна вартість всіх наданих договорів повинна бути не менше вартості вказаної закупівлі.
Вимога щодо загальної вартості договорів є дискримінаційною, адже замовник має право вимагати лише наявність аналогічного договору, а не встановлювати вимоги щодо суми, за які роки вони повинні бути виконані кількості об'єктів, тощо. Дана вимога є спеціфічною до договору, а відтак договір вважається не аналоічним.
Просимо видалити дану вимогу із документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, вимогами тендерної документації передбачено один з кваліфікаційних критеріїв «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а також наведено широкий перелік обладнання, яке Замовник буде вважати аналогічним до предмету закупівлі.
Наголошуємо, що Замовник здійснює закупівлю «Засоби для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки» з метою забезпечення виконання заходів із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального характеру та ліквідації їх наслідків, через що існує необхідність підтвердження досвіду постачання такого обладнання в значних об’ємах та виконання обов’язків за такими договорами вчасно і в повному обсязі. Зазначена вимога є вкрай важливою для Замовника.
При цьому зауважимо, що Замовник не обмежує Учасників кількістю договорів та часовими проміжками виконання таких договорів, які б підтвердили спроможності Учасника виконати постачання зазначеного обладнання.
Враховуючи зазначене, Замовник не вважає наведену вимогу дискримінаційною, оскільки передбачено можливість декілька договорів загальна вартість яких би відповідала очікуваній вартості.
Наголошуємо, що Замовник здійснює закупівлю «Засоби для розвитку комплексної системи відеоспостереження та систем забезпечення безпеки» з метою забезпечення виконання заходів із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального характеру та ліквідації їх наслідків, через що існує необхідність підтвердження досвіду постачання такого обладнання в значних об’ємах та виконання обов’язків за такими договорами вчасно і в повному обсязі. Зазначена вимога є вкрай важливою для Замовника.
При цьому зауважимо, що Замовник не обмежує Учасників кількістю договорів та часовими проміжками виконання таких договорів, які б підтвердили спроможності Учасника виконати постачання зазначеного обладнання.
Враховуючи зазначене, Замовник не вважає наведену вимогу дискримінаційною, оскільки передбачено можливість декілька договорів загальна вартість яких би відповідала очікуваній вартості.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 10 вересня 2024 16:22
Дата відповіді: 13 вересня 2024 10:41
Вимога щодо надання "Авторизаційний лист від виробника відеокамер (або офіційного представництва виробника в Україні), які пропонуються відповідно до технічних вимог тендерної документації, про підтвердження повноважень Учасника на постачання такого обладнання Замовнику та підтвердження гарантійних зобов’язань.
У листі має бути перелік запропонованого обладнання, підтвердження виробника обладнання (або офіційного представництва виробника в Україні) відповідності технічних характеристик обладнання вимогам Замовника, зазначення терміну гарантійної підтримки, наявність в Україні сервісного центру." - є дискримінаційною. Виробники продукції (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником мають можливість на власний розсуд надавати певним учасникам гарантійні листи, іншим ж учасникам відмовляти в їх наданні, або зволікаючи час – не надавати. Не зрозуміло також у разі надання даного листа, яким чинном Ви будете виріщувати чи мають можливість вони виконати свою гарантію? Також не зрозуміло, що Вам надасть цей лист? Договор у Вас буде з учасником, тому юридична відповідальність буде направлена на Учасника, а не на виробника(представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора. Окрім цього, не зрозуміла сама правова природа та поняття "гарантійного листа". Ні Закон, ні Цивільний та Господарський кодекси України не містять такого поняття як "гарнатійний лист". Відповідно і відсутня юридична визначеність такого листа та його правові наслідки. Також зазначаємо, що виробник (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником можуть не надати гарантійні листи такого змісту, та подібна вимога суттєво звужує коло учасників, адже деякі виробники(представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником не мають змоги або бажання надати гарантійні листи саме з таким формулюванням як встановлює Замовник. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання та повідомляємо наступне.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Авторизаційний лист від виробника відеокамер (або офіційного представництва виробника в Україні) є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України.
Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, нефальсифікований, неконтрафактний та має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO.
Наголошуємо, що Замовник здійснює закупівлю з метою забезпечення виконання заходів із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального характеру та ліквідації їх наслідків, через що Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам тендерної документації та буде сумісним з вже існуючим обладнанням, яке встановлено в комплексній системі відеоспостереження м. Києва.
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним.
Крім того, вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду АМКУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги тендерної документації, наприклад - рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-003206-c, а також у рішенні №11542-р/пк-пз від 11.06.2020, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c.
Зважаючи на викладене вище, вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних вимог та у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Авторизаційний лист від виробника відеокамер (або офіційного представництва виробника в Україні) є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України.
Авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про офіційність товару та те, що він пройшов належне митне оформлення, нефальсифікований, неконтрафактний та має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO.
Наголошуємо, що Замовник здійснює закупівлю з метою забезпечення виконання заходів із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального характеру та ліквідації їх наслідків, через що Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам тендерної документації та буде сумісним з вже існуючим обладнанням, яке встановлено в комплексній системі відеоспостереження м. Києва.
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представника виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним.
Крім того, вимоги тендерної документації про надання авторизаційних листів, також були предметом розгляду АМКУ в інших закупівлях, та за результатами розгляду було відмовлено у задоволенні скарг учасників на такі вимоги тендерної документації, наприклад - рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-003206-c, а також у рішенні №11542-р/пк-пз від 11.06.2020, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c.
Зважаючи на викладене вище, вимоги тендерної документації не містять дискримінаційних вимог та у замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 вересня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Техком-Сервіс |
25 772 515,20
UAH з ПДВ
|
25 772 515,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Техком-Сервіс #33941768 |
Переможець |
25 772 515,20
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2024 15:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2024 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2025 17:49
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2024 10:36
|
Договір поставки камер № 24092024-2 від 24.09.2024 (Паркінг).pdf | укладений |
25 вересня 2024 10:34
|