Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Товар за кодом ДК 021:2015 - 15130000-8 М’ясопродукти (Ковбаса напівкопчена вищого сорту ДСТУ 4435:2005, сарделька вищого сорту ДСТУ 4436:2005, грудинка варено-копчена ДСТУ 4668:2006 або ТУ або ТУ У)
Очікувана вартість
1 377 840,00 UAH
UA-2024-09-09-011868-a b7defa771cb84e8fb40ea740b875aca7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борис Валерійович Сахневич

+380442482880 postabor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3030 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23313859
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., м. Київ, проспект Повітряних Сил, 24
Контактна особа: Борис Валерійович Сахневич
+380442482880
postabor@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2024 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2024 00:00
Початок аукціону: 25 вересня 2024 13:49
Початок аукціону: 25 вересня 2024 13:49
Очікувана вартість: 1 377 840,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 778,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Замовник при здійсненні закупівлі керується вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), Закону України «Про оборонні закупівлі» (із змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограм
Ковбаса напівкопчена вищого сорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, проспект Повітряних Сил, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
3500 кілограм
Сардельки вищого сорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, проспект Повітряних Сил, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
2000 кілограм
Грудинка варено-копчена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, проспект Повітряних Сил, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 09 вересня 2024 17:20
Дата відповіді: 09 вересня 2024 18:20
Шановний Замовнику! В тендерній документації вказано, що потрібно надати аналогічний договір кодом ДК 021:2015:39230000-3 «Вироби спеціального призначення», але проводиться закупівля ДК 021:2015 - 15130000-8 М’ясопродукти (Ковбаса напівкопчена вищого сорту ДСТУ 4435:2005, сарделька першого сорту ДСТУ 4436:2005, грудинка варено-копчена ДСТУ 4668:2006 або ТУ або ТУ У). Просимо внести правки в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякую за уточнення. Виправлення внесені в оголошення спрощеної закупівлі.
Просимо надати роз'яснення по сертифікації учасника.
Дата подання: 12 вересня 2024 15:06
Дата відповіді: 13 вересня 2024 14:11
Сертифікація системи екологічного управління на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та сертифікація системи управління охороною здоров’я та безпекою праці на відповідність вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) згідно чинного законодавства України не є обов'язковою для підприємств харчової галузі, просимо надати роз'яснення щодо підстави, згідно якої вимагається наявність таких сертифікатів в Учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Дякуємо за звернення.
Щодо роз'яснення підстави, згідно якої вимагається наявність сертифікатів зазначених в оголошенні спрощеної закупівлі, пояснюємо.
Замовником самостійно визначає умови в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі для забезпечення постачання необхідних товарів, робіт та послуг і проводить закупівлю відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у документації про проведення закупівлі зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим Замовником вимогам .
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може вимагати від Учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у документації про проведення закупівлі . Тобто, Законом чітко встановлена можливість вимагати вказані сертифікати.
Окрім того, наявність в постачальника даних діючих сертифікатів:
Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) - це міжнародний стандарт, який встановлює вимоги до системи екологічного менеджменту.
Даний стандарт розроблено насамперед для зменшення впливу від діяльності підприємств на навколишнє середовище.
Наразі діяльність кожної організації має безпосередній вплив на навколишнє середовище, тоді, безумовно, потрібно використовувати систему ISO 14001.
Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) - це міжнародний стандарт, який встановлює вимоги до системи управління охороною здоров’я та безпекою праці (ОЗБП).
Наразі цей документ необхідний для кожної організації, що прагне забезпечити високий рівень безпеки на робочому місці та мінімізувати ризики для здоров'я персоналу, які вимагаються Замовником та є гарантією якості, безпечності та застосування у своїй діяльності міжнародних стандартів під час виробництва товару.
Ці загальновстановлені стандарти визначають характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства. Саме завдяки такій стандартизації будь-який Замовник може бути впевнений у високий якості продуктів харчування, дотримання технологічних процесів, забезпечення захисту навколишнього середовища та професіоналізмі компанії.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2024 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО" 903 060,00
UAH з ПДВ
903 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСПРОД" 1 155 150,00
UAH з ПДВ
1 127 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 1 231 200,00
UAH з ПДВ
1 128 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2024 14:10
Електронний підпис
08 жовтня 2024 14:06
Файл підпису (2).p7s
08 жовтня 2024 14:06
Уповноважена особа.rar
08 жовтня 2024 14:06
Довідка_директор.zip
08 жовтня 2024 14:06
Довідка_ГДС.zip
08 жовтня 2024 14:06
Витяг (2).pdf
08 жовтня 2024 09:10
Електронний підпис
07 жовтня 2024 16:53
Електронний підпис
04 жовтня 2024 15:47
Електронний підпис
04 жовтня 2024 15:44
Витяг (1).pdf
04 жовтня 2024 15:44
Файл підпису (1).p7s
04 жовтня 2024 10:28
Електронний підпис
04 жовтня 2024 10:27
Файл підпису.p7s
04 жовтня 2024 10:27
Уповноважена особа.rar
04 жовтня 2024 10:27
Довідка_директор.zip
04 жовтня 2024 10:27
Довідка_ГДС.zip
04 жовтня 2024 10:27
Витяг.pdf
27 вересня 2024 10:30
Електронний підпис
27 вересня 2024 10:28
рішення щодо правочину.pdf
24 вересня 2024 19:37
Електронний підпис
24 вересня 2024 19:37
Електронний підпис
24 вересня 2024 19:35
договір з виробником.pdf
24 вересня 2024 16:34
Електронний підпис
24 вересня 2024 16:34
Електронний підпис
24 вересня 2024 16:32
Експлуатаційний дозвіл.pdf
24 вересня 2024 16:32
Довідка МТБ.pdf
24 вересня 2024 16:32
Уповноважена особа.rar
24 вересня 2024 16:32
Дог 38-12-23 274 692,75.pdf
24 вересня 2024 16:32
Якісне посвідчення Тара.pdf
24 вересня 2024 16:32
лист-гарантія.pdf
24 вересня 2024 16:32
цінова пропозиція.pdf
24 вересня 2024 16:32
Ящик (ТАРА) СЭС КМ ГРАНД.pdf
24 вересня 2024 16:32
Сертифікати ISO.rar
24 вересня 2024 16:32
декларація виробника.pdf

Публічні документи

19 вересня 2024 22:43
Електронний підпис
19 вересня 2024 22:43
Електронний підпис
19 вересня 2024 19:58
1. Додаток № 1 Пропозиція.pdf
19 вересня 2024 19:58
10.4. БУХДОВІДКА.pdf
19 вересня 2024 19:58
2.6. Витяг з ЄДР 19.09.pdf.asice.zip
19 вересня 2024 19:58
2.6. Витяг з ЄДР 19.09.pdf
19 вересня 2024 19:58
12. Декларація Виробника.pdf

Публічні документи

24 вересня 2024 17:45
Електронний підпис
24 вересня 2024 17:45
Електронний підпис
24 вересня 2024 16:50
Електронний підпис
24 вересня 2024 16:50
Електронний підпис
24 вересня 2024 16:48
Додаток №3.pdf
24 вересня 2024 15:54
5.Якість мясопродукти.pdf
24 вересня 2024 15:54
1.Пропозиція.pdf
24 вересня 2024 15:54
4.Аналогічний договір 3.pdf
24 вересня 2024 15:54
2.Технічні вимоги.pdf
24 вересня 2024 15:54
3. Документи для участі .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО"

ТОВ "АСПРОД"

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО"
#43737377
Переможець 903 060,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2024 13:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 вересня 2024 16:43

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ № 279 щодо прийняття рішення уповноваженою особою військової частини 3030 Національної гвардії України з питань закупівель товарів, робіт і послуг м. Київ 26 вересня 2024 року Військова частина 3030 Національної гвардії України, ЄДРПОУ 23313859, адреса: проспект Повітрофлотський, 24 місто Київ, поштовий індекс 03049. Уповноважена особа: помічник начальника служби організації закупівель, капітан Борис САХНЕВИЧ. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО" (далі — Учасник) у складі пропозиції та/або подання яких передбачалося ОГОЛОШЕННЯМ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ товару за кодом ДК 021:2015 - 15130000-8 М’ясопродукти (Ковбаса напівкопчена вищого сорту ДСТУ 4435:2005, сарделька вищого сорту ДСТУ 4436:2005, грудинка варено-копчена ДСТУ 4668:2006 або ТУ або ТУ У) (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-09-09-011868-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Замовник при здійсненні закупівлі керується вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі — Закон), Закону України «Про оборонні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі — Особливості), Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 8 Особливостей та Закону «Про публічні закупівлі» Згідно Закону «Про публічні закупівлі» та пунктом 8 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом пропозиції відповідно до пункту 8 Особливостей, статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося ОГОЛОШЕННЯМ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: 1. В ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ Додаток № 2 до оголошення, Вимоги до учасників, Замовник зазначив інформацію, яку необхідно надати Учаснику при подачі пропозиції а саме: (п.2.1. Відповідно до ч.2 ст.44 Закону України від 06.02.2018 року № 2275-VIII «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», надати рішення (протокол загальних зборів учасників ТОВ та ТДВ) про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50% вартості чистих активів ТОВ та ТДВ станом на кінець попереднього кварталу) однак в складі пропозиції ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО" даної інформації не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою. рішення (протокол загальних зборів учасників ТОВ) про надання згоди на вчинення правочину або роз’яснення з приводу чистих активів. 2. Учасником надано Довідку №16/09-4 від 16.09.2024 року направлену уповноваженій особі Військової частини 3066 Національної гвардії України, що є помилкою. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою, Довідку відповідно до ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ п.3.1. Додатку № 2 до оголошення, Вимоги до учасників, вказавши правильного адресата. 3. В ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ в Додаток № 2 до оголошення, Вимоги до учасників, Замовник зазначив інформацію, яку необхідно надати Учаснику при подачі пропозиції а саме: 15.1 …Для документального підтвердження до довідки (про наявність обладнання та матеріально-технічної бази) надаються: – оригінал(и) або копію(ї): документу(ів), який(і) підтверджує право власності або договору(ів) оренди (найму/тощо), або іншого(их) документа(ів). Документ(и) оренди (найму/тощо) повинен діяти протягом 2024 року. В порушення вимог Учасником не надано Договір оренди складського приміщення вказаного в Довідці № 09/09-27 від 09.09.2024року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель вимоги про усунення невідповідностей, оригінал або копію договора оренди на Складське приміщення розташоване за адресою: Україна, 49051, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ДНІПРОСТАЛІВСЬКА, будинок 1, ПЛОЩЕЮ 250 КВ.М. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно Закону «Про публічні закупівлі» необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИВ: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Борис САХНЕВИЧ.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2024 13:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО"
#43737377
903 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2024 11:04
Додаткова угода №1 від 13.11.2024 до договору № 547 від 15.10.2024.pdf зміни до договору
14 листопада 2024 11:03
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2024 16:55
Договір №547 від 15.10.2024 р..pdf укладений
15 жовтня 2024 16:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2024
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 547
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Ковбаса напівкопчена вищого сорту 2000 кілограм 123,60
UAH з ПДВ
Сардельки вищого сорту 3500 кілограм 91,80
UAH з ПДВ
Грудинка варено-копчена 2000 кілограм 167,28
UAH з ПДВ