Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:34131000-4: “Пікапи” (MITSUBISHI L200)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2024-09-09-011625-a ● 9b28ecbce83f43d9a8bfe4c6f1ab81bb
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А7015 |
Код ЄДРПОУ: | 24974095 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, м. Черкаси |
Контактна особа: |
ЧЕРЕПОВ Владислав Сергійович 380958168680 vladyslavche4777@gmail.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2024 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
“Пікапи” MITSUBISHI L200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2024
ДК 021:2015: 34131000-4 — Пікапи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2024 15:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2024 16:15 |
2024_09_09_Оголошення_закупівлі_L200.docx |
10 вересня 2024 15:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 вересня 2024 16:15 |
2024_09_09_Оголошення_закупівлі_L200.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
звернення
Дата подання: 10 вересня 2024 11:20
Дата відповіді: 10 вересня 2024 14:39
Шановний замовнику! Ознайомившись з вимогами до тендерної документації нами виявлено в ній наявність дискримінаційних вимог та штучне звуження конкуренції. Так, відповідно з аналогічними оголошеннями UA-2024-04-17-005055-a, UA-2024-04-17-013029-a, UA-2024-04-17-013103-a, UA-2024-03-13-010392-a, UA-2024-02-27-005022-a, є чіткі затвердженні Міністерством оборони України «Загальні вимоги щодо закупівлі легкових автомобілів підвищеної прохідності PICKUP для потреб Збройних Сил України».
Для розширення кола потенційних учасників та недопущення наявності дискримінаційних вимог тендерної документації просимо внести зміни у тендерну документацію «додаток 2» та привести у відповідність до затверджених вищевказаних Загальних вимог, а саме:
1 Стан новий
2 Тип кузова – пікап
3 Привід – повний, колісна формула 4х4
4 Кількість місць – не менше 5
5 Вантажопідємність – не менше 800 кг
6 Мінімальний дорожній просвіт– не менше 200 мм
7 Тип палива – дизель
8 Потужність двигуна –не менше 136 к.с.
9 Запас ходу за контрольною витратою пального – не менше 700 км
10 Максимальна швидкість – не менше 100 км/год
11 Рульове керування – з підсилювачем.
Це приведе до зниження вартості та збільшення кількості пікапів, що закуповуються, за той бюджет що ви визначили.
За посиланням ви можете ознайомитись з затвердженими вимогами Міністерства оборони України «Загальні вимоги щодо закупівлі легкових автомобілів підвищеної прохідності PICKUP для потреб Збройних Сил України» : UA-2024-02-27-005022-a.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого звернення, у відповідь повідомляємо про наступне.
Закупівля здійснюється державним замовником у сфері оборони на виконання норм Закону України “Про оборонні закупівлі” відповідно до Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості).
Відповідно до п.8 Особливостей дана закупівля здійснюється у порядку проведення спрощеної закупівлі, визначеної Законом України “Про публічні закупівлі”(далі – Закон) з урахуванням положень визначеними Особливостями.
Разом з тим, інформація щодо приймання аналогів та/або еквівалентів у пропозиціях Учасників Є ПРАВОМ А НЕ ОБОВ’ЯЗКОМ Замовника, оскільки нормами абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону передбачено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасника.
Водночас, з метою укомплектування підрозділів, що проводиться відповідно до штатно-табельної потреби з урахуванням скорочення багато марочності, враховуючи вимоги до умов у яких будуть використовуватись дані транспортні засоби у Додатку 2 до Оголошення надано обґрунтування щодо необхідності закупівлі саме таких транспортних засобів.
Застосування транспортних засобів із меншою потужністю двигуна та вантажопідйомністю у важких дорожніх умовах призведе до передчасного зносу їх та виходу з ладу.
Тому враховуючи вищевказане Ваше твердження щодо наявності дискримінаційних вимог та штучне звуження конкуренції, є безпідставне та необґрунтоване. Тож, наразі, ми вдячні Вам за цікавість до закупівлі, однак вимушені повідомити, що не вбачаємо законних підстав для внесення змін до Оголошення.
Закупівля здійснюється державним замовником у сфері оборони на виконання норм Закону України “Про оборонні закупівлі” відповідно до Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості).
Відповідно до п.8 Особливостей дана закупівля здійснюється у порядку проведення спрощеної закупівлі, визначеної Законом України “Про публічні закупівлі”(далі – Закон) з урахуванням положень визначеними Особливостями.
Разом з тим, інформація щодо приймання аналогів та/або еквівалентів у пропозиціях Учасників Є ПРАВОМ А НЕ ОБОВ’ЯЗКОМ Замовника, оскільки нормами абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону передбачено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасника.
Водночас, з метою укомплектування підрозділів, що проводиться відповідно до штатно-табельної потреби з урахуванням скорочення багато марочності, враховуючи вимоги до умов у яких будуть використовуватись дані транспортні засоби у Додатку 2 до Оголошення надано обґрунтування щодо необхідності закупівлі саме таких транспортних засобів.
Застосування транспортних засобів із меншою потужністю двигуна та вантажопідйомністю у важких дорожніх умовах призведе до передчасного зносу їх та виходу з ладу.
Тому враховуючи вищевказане Ваше твердження щодо наявності дискримінаційних вимог та штучне звуження конкуренції, є безпідставне та необґрунтоване. Тож, наразі, ми вдячні Вам за цікавість до закупівлі, однак вимушені повідомити, що не вбачаємо законних підстав для внесення змін до Оголошення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОАЛЬЯНС-ЗАХІД" #33381255 |
Переможець |
1 499 000,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2024 12:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2024 14:46
|
Договір № 90 від 23 вересня 2024 року.pdf | укладений |
23 вересня 2024 14:45
|