Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А0853 |
Код ЄДРПОУ: | 07794629 |
Місцезнаходження: | 23000, Україна , Вінницька обл., Місто Бар, Арсенальна, 1 |
Контактна особа: |
Верига Володимир Васильович +380434122379 fin_a0853@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2024 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31170000-8: Трансформатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2024 14:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2024 14:11 |
ТД Трансформатор 09.09.doc | |
09 вересня 2024 14:11 |
ТД Трансформатор 09.09.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-23-000067 ● 6e65d5a6a0bb4ceea9533af6fb039c66
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2024 17:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.09.2024 №86-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 23.09.2024 №86-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18.UA-2024-09-09-007754-a, 09.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-23 18:15:43
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі трансформаторів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-09-007754-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином переможцем торгів ТОВ «ВАЛОН-А» виконано вимоги тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції:
- інформації в довільній формі про те, що відсутні підстави для відмови в участі у закупівлі, передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (пункт 3 Розділу V. «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції»);
- сканованого оригіналу договору аналогічного до предмету даної закупівлі з усіма додатками (якщо такі були), які передбачені договором, підписані сторонами та засвідчені їх печатками. Оскільки, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВАЛОН-А» міститься аналогічний договір від 09 січня 2024 року №4 без всіх додатків, що зазначені у пункті 2.1. Розділу «Ціна і загальна вартість». При цьому, «Специфікація №3» від 12 березня 2024 року, що надана учасником у складі тендерної пропозиції, складена до договору поставки від 03 березня 2023 року №21/1 (пункту 3 Додатку 2 тендерної документації);
- довідки з підтвердженням відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником згідно Додатку 3 до тендерної документації (пункт 2.1. пункту 2 Додатку 3 тендерної документації)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відкриті торги з особливостями на закупівлю Комплектної трансформаторної підстанція відмінені.
2024-09-30 16:23:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником порушення усунуті шляхом відміни торгів
2024-09-30 16:41:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 вересня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВАЛОН-А" |
693 000,00
UAH з ПДВ
|
693 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВАЛОН-А" #14152239 |
Переможець |
693 000,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2024 14:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2024 11:18
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2024 14:09 |
Кінець періоду оскарження: | 06 жовтня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 06 жовтня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | На підставі підпункту 2 пункту 50 Постанови №1178, а саме – неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель |
25 вересня 2024 14:09
|
Електронний підпис |
25 вересня 2024 14:08
|
Протокол УО |