Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35652032 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., місто Бориспіль, вулиця Київський Шлях 27 |
Контактна особа: |
Ворушило Валентина Анатоліївна +380459563661 vaalya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 вересня 2024 12:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 15 580 129,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 78 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5 % (77 900.64 грн)*, *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), з урахуванням положень Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. У реквізитах гарантії: 3.1. щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: • повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; • код банку (у разі наявності); • адреса місцезнаходження; • поштова адреса для листування; • адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;— SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 3.2 щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: • повне найменування — для юридичної особи; • прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; • ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента; • реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); • серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); • адреса місцезнаходження; 3.3 щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: • повне найменування юридичної особи; • ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; • адреса місцезнаходження; 3.4 сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 3.5 у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний 14 код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 3.6 датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 3.7 зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 3.8 зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXXXX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційнотелекомунікаційної системи «PROZORRO»; 3.9 в інформації щодо тендерної документації зазначаються: • дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; • назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 3.10 строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною гарантії. 7. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. 8. Платіжні реквізити Замовника: Назва Замовника: Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради Київської області, ідент.код 35652032 Місцезнаходження Замовника (фактична адреса, для листування): вул. Київський Шлях, 27, м. Бориспіль, Київська область. IBAN: UA218201720355159028100024816 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172 Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендеру; відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування) Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування); 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев'яносто ) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції. У разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 77900.64 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 6.1.Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 2 відсотків вартості договору. Платіжні реквізити Замовника: Назва Замовника: Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради Київської області Ідентифікаційний код 35652032 Місцезнаходження Замовника (фактична адреса, для листування): вул. Київський Шлях, 27, м. Бориспіль, Київська область. IBAN: UA218201720355159028100024816 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172 Призначення платежу: забезпечення виконання договору по відкритим торгам на закупівлю (Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі) номер оголошення UA-20ХХ-ХХ-ХХ-00ХХХХ-Х. 6.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 6.3. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. 6.4. Надана тендерна пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції. 6.5. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 2 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі гарантії. 6.6. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | підписання актів приймання виконаних будівельних робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2024 13:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2024 13:01 |
Тендерна_док_ХАРЧОБЛОК ЛІДЕР.docx | |
09 вересня 2024 13:01 |
Додаток 2 проект договору харчоблок Лідер.docx | |
09 вересня 2024 13:01 |
Додаток_9_перелiк_док_iнф_переможця.docx | |
09 вересня 2024 13:01 |
Додаток_8_перелiк_док_iнфо_учасника.docx | |
09 вересня 2024 13:01 |
Технічне завдання.rtf | |
09 вересня 2024 12:53 |
Додаток_8_перелiк_док_iнфо_учасника.docx | |
09 вересня 2024 12:53 |
Додаток_9_перелiк_док_iнф_переможця.docx | |
09 вересня 2024 12:53 |
Тендерна_док_ХАРЧОБЛОК ЛІДЕР.docx | |
09 вересня 2024 12:53 |
Додаток 2 проект договору харчоблок Лідер.docx | |
09 вересня 2024 12:53 |
Технічне завдання.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-01-000013 ● 5889382968f6491d9452460196c71a4b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 жовтня 2024 12:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.09.2024 № 250
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2024-09-09-006122-a 09.09.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-07 17:28:30
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є капітальний ремонт харчоблоку Бориспільського ліцею «Лідер» Бориспільської міської ради Київської області по вул. Головатого, 19 в м. Бориспіль Київської області (Коригування), замовником якої є Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-09-006122-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Прошу надати вичерпні пояснення Замовника з їх документальним підтвердженням, щодо того, яким чином та на підставі яких документів, Замовником визначено відповідність наданого у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ФЛАГМАН» забезпечення тендерної пропозиції (далі – Гарантія), вимогам підпункту 5 пункту 2 Розділу 3 тендерної документації, в частині перевірки підписів Гарантії, наданої в електронній формі.
4. Прошу надати документальне підтвердження внесення ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ФЛАГМАН» забезпечення виконання договору, на умовах, які передбачені пунктом 6 Розділу 6 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-09 19:27:30
Пояснення на запит
БОРИСПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА
Управління капітального будівництва
вул. Київський Шлях, 27 м. Бориспіль Київської обл. 08302
E-mail: ukb_borispol@ukr.net тел. 6-36-61
Державна аудиторська служба України
Про надання пояснень
по моніторингу
на запит від 07.10.2024
Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради (надалі – УКБ), розглянувши Запит про надання пояснень Державної аудиторської служби України, який 07.10.2024 17:28 розміщено через електронну систему закупівель у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по об’єкту: Капітальний ремонт харчоблоку Бориспільського ліцею «Лідер» Бориспільської міської ради Київської області по вул. Головатого, 19 в м. Бориспіль Київської області (Коригування) ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (UA-2024-09-09-006122-a), на виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надає відповідь на запит:
1. Розмір витрат та очікувану вартість закупівлі робіт визначено на підставі Експертного звіту № 47163 від 30 травня 2024 року, виданого ТОВ «ЕСПЕРТИЗА МВК» (додаток 1). Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на підставі розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.08.2024 № 763-р (додаток 2) на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень -становить 11108300.00 грн (з ПДВ); згідно з рішенням Бориспільської міської ради № 3685-56-VIII від 20.08.2024 з місцевого бюджету виділено - 4759289,00 грн (з ПДВ).
2. Посилання на сторінку офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі - https://borispol-rada.gov.ua/item/46856-obhruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli.html.
3. Відповідність наданого у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ФЛАГМАН» забезпечення тендерної пропозиції (далі – Гарантія) вимогам підпункту 5 пункту 2 Розділу 3 тендерної документації в частині перевірки підписів Гарантії, наданої в електронній формі, Замовником визначено за такою процедурою - на сайті https://czo.gov.ua/verify завантажується файл банківської гарантії, підписаний КЕП, підпис перевіряє система «Центральний засвідчувальний орган», після завантаження на екрані відображаються дані про підписанта- уповноважену особу банківської установи, дані про перевірку документа відображаються у протоколі перевірки.
4. Документальне підтвердження внесення ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ФЛАГМАН» забезпечення виконання договору, на умовах, які передбачені пунктом 6 Розділу 6 тендерної документації – відповідно до пункту 6.1. Тендерної документації Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 2 відсотків вартості договору (15 565 384,00 грн), що становить 311 307,68 грн, - платіжна інструкція №27 від 1 жовтня 2024 року та виписка з рахунка Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради UA218201720355159028100024816
в Державній казначейській службі України із системи дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства – Казначейство» за 01.10.2024 (додатки 3, 4).
Додатки:
1. Сканкопія Експертного звіту ТОВ «ЕСПЕРТИЗА МВК» № 47163 від 30 травня 2024 року.
2. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 13.08.2024 № 763-р.
3. Сканкопія платіжної інструкції №27 від 1 жовтня 2024 року.
4. Сканкопія виписки з рахунка Управління капітального будівництва UA218201720355159028100024816
Уповноважена особа
Начальник відділу
юридичного забезпечення КЕП Валентина ВОРУШИЛО
Надання інформації про усунення порушення замовником
БОРИСПІЛЬСЬКА МІСЬКА РАДА Управління капітального будівництва вул. Київський Шлях, 27 м. Бориспіль Київської обл. 08302 E-mail: ukb_borispol@ukr.netтел. 6-36-61 Північному офісу Держаудитслужби ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАХОДИ ЩОДО НЕДОПУЩЕННЯ ПОРУШЕНЬ У ЗАКУПІВЛЯХ на висновок моніторингу UA-M-2024-10-01-000013 від 18.09.2024 Зважаючи на встановлені висновком моніторингу Північного офісу Держаудитслужби UA-M-2024-08-27-000074 від 18 вересня 2024 року порушення законодавства у сфері закупівель, Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради повідомляє наступне. Замовник погоджується із зауваженнями, викладеними у висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі. Зауваження прийняті до відома та використання у подальшій роботі уповноваженою особою із закупівель. На виконання зазначених у висновку зобов’язань щодо вжиття заходів, спрямованих на недопущення таких порушень у майбутньому, Замовником вжито наступні заходи: 1. Уповноваженою особою повторно детально вивчено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами та доповненнями) в частині складення тендерної документації замовника торгів, а також правила складання форм документів у сфері публічних закупівель. Уповноваженою особою також додатково опрацьовано найактуальніші роз’яснення щодо складення тендерної документації та заповнення форм документів у публічних закупівлях, які розміщені на сайті https://infobox.prozorro.org/. 2. За наявності затверджених кошторисних призначень на 2024 рік буде проведено відповідне навчання для підвищення кваліфікації уповноваженої особи, а також здійснено передплату на періодичне спеціалізоване видання у сфері публічних закупівель. Уповноважена особа Начальник відділу юридичного забезпечення Валентина ВОРУШИЛО
2024-10-29 10:33:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ФЛАГМАН», установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 вересня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ФЛАГМАН" |
15 565 384,00
UAH з ПДВ
|
15 565 384,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ФЛАГМАН" #43813447 |
Переможець |
15 565 384,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2024 18:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2024 17:02
|
Локальний кошторис _харчоблок.pdf | укладений |
02 жовтня 2024 16:51
|
догов 96 Флагман.pdf | укладений |
02 жовтня 2024 16:51
|