Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарба фасадна модифікована силіконом
Очікувана вартість
51 450,00 UAH
UA-2024-09-07-000572-a 33898ef93d5143f28cded23579099123
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козловець Андрій Вікторович

+380979096354 oczvtm@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: в/ч А0297
Код ЄДРПОУ: 08419841
Місцезнаходження: 02099, Україна , Київська обл., Київ, вул. Ремонтна, буд. 11
Контактна особа: Козловець Андрій Вікторович
+380979096354
oczvtm@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2024 19:25
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2024 19:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2024 19:30
Початок аукціону: 19 вересня 2024 12:14
Початок аукціону: 19 вересня 2024 12:14
Очікувана вартість: 51 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 543,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штука
Фарба фасадна модифікована силіконом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Черкаська область, м. Черкаси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 09 вересня 2024 11:28
Дата відповіді: 09 вересня 2024 15:55
Доброго дня! Чи будете розглядати еквівалентну за якістю продукцію, але іншої торгової марки?
Відповідь: Доброго дня!
До розгляду будуть прийняті пропозиції фарби фасадної модифікованої силіконом лише виробництва AURA Fasad Fort.
щодо фасування
Дата подання: 11 вересня 2024 15:11
Дата відповіді: 12 вересня 2024 11:23
Шановний Замовнику! Зазвичай у тарі відро 10 л міститься 14 кг фарби, то ж просимо внести зміни до оголошення та прописати фасування: відро 10 л/14 кг. Завчасно вдячні!
Відповідь: Доброго дня!
Предметом даної закупівлі є фарба фасадна модифікована силіконом.
Фасування: відро 10 л.
Кількість: 30 шт.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 12 вересня 2024 10:51
Дата відповіді: 13 вересня 2024 10:40
У пункті 2.2. проєкту договору зазначено, що Виконавець гарантує відповідність наданої за Договором Продукції умовам Договору та діючій нормативно-технічній документації, та проводить гарантійне обслуговування чи заміну наданої Продукції протягом 12 (дванадцяти) місяців гарантійного строку. Згідно ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Постачальник не може гарантувати придатність фарби більше строку, що визначено заводом-виробником. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. Просимо внести наступні зміни до п.2.2 проєкту договору: 2.2. Виконавець гарантує відповідність наданої за Договором Продукції умовам Договору та діючій нормативно-технічній документації, та проводить гарантійне обслуговування чи заміну наданої Продукції протягом 12 (дванадцяти) місяців строку придатності. Аналогічні зміни просимо внести до п.2.3.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної Закупівлі.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 12 вересня 2024 10:52
Дата відповіді: 13 вересня 2024 10:40
У п.11.2. зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 5 календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 5 днів у письмовій формі не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. Просимо внести наступні зміни до п.11.2 проєкту договору: 11.2. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 10 календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі (електронною поштою, телефоном тощо).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної Закупівлі.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 12 вересня 2024 10:52
Дата відповіді: 13 вересня 2024 10:40
У пункті 11.3. зазначено, що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідний документ-сертифікат, який видаються Торгово-промисловою палатою України та уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами. обставин. Законом України про ТПП визначається не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. До того Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн.з ПДВ. Отже, вартість сертифікату ТПП є неспівмірною з очікуваною вартістю Закупівлі. Також наводимо практику Верховного Суду (Постанова ВС від 07.06.2023 у справі 906/540/22) :«Сертифікат ТПП не є єдиним доказом існування форс-мажорних обставин; обставини форс-мажору мають оцінюватися судом з урахуванням встановлених обставин справи та у сукупності з іншими доказами (подібні висновки викладені у постановах Верховного Суду у складі суддів об`єднаної палати Касаційного господарського суду від 19.08.2022 у справі №908/2287/17, від 21.07.2021 у справі №912/3323/20, від 25.11.2021 у справі № 905/55/21)». Просимо внести наступні зміни до пункту п.11.3 проєкту договору: 11.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідний документ-сертифікат, який видаються Торгово-промисловою палатою України або уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами або іншим компетентним органом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної Закупівлі.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 12 вересня 2024 10:53
Дата відповіді: 13 вересня 2024 10:41
Шановний Замовник просимо доповнити перелік змін істотних умов, що зазначені пунктом 8.2, відповідно до підпунктів 2, 6 пункту 19 Особливостей.
Відповідь: Внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної Закупівлі.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 12 вересня 2024 10:53
Дата відповіді: 13 вересня 2024 10:41
Шановний Замовник предметом закупівлі є лакофарбові матеріали за кодом ДК 021:2015: 44810000-1 – Фарби. Замовником закупівлі є військова частина (ЗСУ), а оплата за товар буде здійснена за рахунок коштів державного бюджету, для потреб забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави. З метою недопущення перевитрат бюджетних коштів, пропонуємо вказати можливість застосування Замовником 0 ставки ПДВ та внести відповідні зміни у закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предмет даної закупівлі не підпадає під дію Постанови Кабінету Міністрів України № 178 від 02 березня 2022 року, якщо Ви про це.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 12 вересня 2024 10:55
Дата відповіді: 13 вересня 2024 10:42
Шановний Замовник! Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об`єктивно унеможливлюють виконання зобов`язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов`язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами (ч. 1 ст. 617 ЦК, ч. 2 ст. 218 Господарського кодексу України та ст. 14-1 Закону "Про торгово-промислові палати в Україні").
Надзвичайними є ті обставини, настання яких не очікується сторонами при звичайному перебігу справ. Під надзвичайними можуть розумітися такі обставини, настання яких добросовісний та розумний учасник правовідносин не міг очікувати та передбачити при прояві ним достатнього ступеня обачливості.
Невідворотними є обставини, настанню яких учасник правовідносин не міг запобігти, а також не міг запобігти наслідкам таких обставин навіть за умови прояву належного ступеня обачливості та застосуванню розумних заходів із запобігання таким наслідкам. Ключовим є те, що непереборна сила робить неможливим виконання зобов`язання в принципі, незалежно від тих зусиль та матеріальних витрат, які сторона понесла чи могла понести, а не лише таким, що викликає складнощі, або є економічно невигідним (п. 38 постанови ВС від 21.07.2021 у справі №912/3323/20).
Тому потреби доповнювати (змінювати) умови Договору немає.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 12 вересня 2024 10:55
Дата відповіді: 13 вересня 2024 10:42
Добрий день, шановний Замовнику! Просимо зазначити, чи користуєтеся Ви електронним документообігом (для укладання договорів тощо)? Електронний документообіг значно пришвидшує процес укладання договорів, додаткових угод, обміну іншими документами тощо. До прикладу, для укладання договору на паперовому примірнику виникає необхідність скористатися послугами поштових операторів (Укрпошта або Нова пошта), що не працюють під час повітряної тривоги та загрозі артилерійського обстрілу, а персонал та відвідувачі мають пройти до найближчого укриття, що є вимушеною дією для безпеки життя співробітників та клієнтів. За останній час ракетні атаки/артилерійські обстріли є активнішими, що призводить до тривалих повітряних тривог та унеможливлює своєчасну відправку та отримання документів. Укладання договору через сервіси електронного документообігу (напр., Вчасно) проводиться «в декілька кліків» за наявності світла та Інтернету. Також спостерігається тенденція серед замовників щодо переходу на електронний документообіг. Крім того, наведено дозволяє економити як витрати (на поштовий обіг, папір тощо), так і зменшувати негативний вплив на навколишнє середовище. Тож пропонуємо розглянути подібний варіант документообігу та при згоді, якщо Ви маєте можливість підписувати документи КЕПом (УЕП), необхідно внести доповнення до проєкту договору для відповідності ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», до прикладу: 1. Сторони домовилися, що підписання документів (Договору, додаткових угод до нього, Додатків тощо, що є невід'ємною частиною Договору та (або) спрямовані на його виконання) (надалі – «Документи») можливе в електронному вигляді уповноваженими особами Сторін з використанням кваліфікованих або удосконалених електронних підписів, що базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (надалі – «КЕП/УЕП») у погодженій Сторонами системі електронного обміну документами Вчасно. 2.Сторони домовилися, що КЕП/УЕП не засвідчується електронною (кваліфікованою/удосконаленою) печаткою. 3.Сторони домовилися про обмін електронними Документами за допомогою системи електронного обміну документами Вчасно з використанням наступних електронних адрес Сторін: електронна пошта Покупця –______________, електронна пошта Постачальника –_____________. 4. Сторони погодили, що датою Документів є дата підпису Сторін, а у випадку, якщо Документи підписано Сторонами в різні дати – дата підпису Сторони, яка підписала такий документ останньою. Наведені доповнення не є істотними умовами договору , тож можуть бути внесені і на етапі укладання договору з переможцем.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підписання договору, додаткових угод до нього чи додатків до договору уповноваженою особою Замовника в електронному вигляді, з використанням кваліфікованих або удосконалених електронних підписів, не можливе.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2024 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОЙРІКО" 35 910,00
UAH з ПДВ
35 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНВАР" 50 400,00
UAH з ПДВ
45 614,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КАЛІНІЧЕНКО ЯРОСЛАВА МИКОЛАЇВНА 51 449,00
UAH з ПДВ
46 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД" 48 799,80
UAH з ПДВ
48 799,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 51 188,40
UAH з ПДВ
51 188,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2024 14:13
Електронний підпис
16 вересня 2024 14:13
Електронний підпис
16 вересня 2024 14:10
10.ст 17 Сойріко.pdf.p7s
16 вересня 2024 14:10
37. Проєкт договору.pdf.p7s
16 вересня 2024 14:10
8.Статут Сойрико.pdf.p7s
16 вересня 2024 14:10
8.Статут Сойрико.pdf
16 вересня 2024 14:10
10.ст 17 Сойріко.pdf
16 вересня 2024 14:10
5.Опис СОЙРИКО.pdf
16 вересня 2024 14:10
36. Порівняльна таблиця.pdf
16 вересня 2024 14:10
2. Витяг ЄДР 22.08.24.pdf.p7s
16 вересня 2024 14:10
5.Опис СОЙРИКО.pdf.p7s
16 вересня 2024 14:10
2. Витяг ЄДР 22.08.24.pdf
16 вересня 2024 14:10
41. Довідка щодо санкцій.pdf
16 вересня 2024 14:10
30. Довідка щодо санкцій.pdf
16 вересня 2024 14:10
11. Лист щодо об'єднання.pdf
16 вересня 2024 14:10
37. Проєкт договору.pdf

Публічні документи

17 вересня 2024 16:45
Електронний підпис
17 вересня 2024 16:45
Електронний підпис
17 вересня 2024 16:39
Зразок договір.docx.p7s
17 вересня 2024 16:39
Зразок договір.docx
17 вересня 2024 16:39
Довідка антикорупційна.pdf
17 вересня 2024 16:39
Наказ про призначення.pdf
17 вересня 2024 16:39
Статут.pdf
17 вересня 2024 16:39
Видаткова Артбілдінг 2021.pdf
17 вересня 2024 16:39
Договір Амбіт-С.pdf
17 вересня 2024 16:39
2. Гарантійний лист.pdf.p7s
17 вересня 2024 16:39
Видаткова Амбіт-С.pdf
17 вересня 2024 16:39
2. Гарантійний лист.pdf
17 вересня 2024 16:39
6.Довідка санкції 236 ГКУ..pdf

Публічні документи

18 вересня 2024 16:43
Електронний підпис
18 вересня 2024 16:42
сертифікат на фарбу.pdf
18 вересня 2024 16:42
Накладна.pdf
18 вересня 2024 16:42
довідка про нерезидента.pdf
18 вересня 2024 16:42
Довідка про санкції.pdf
18 вересня 2024 16:42
Установчі документи.pdf

Публічні документи

16 вересня 2024 13:27
Електронний підпис
16 вересня 2024 13:27
Електронний підпис
16 вересня 2024 11:29
Електронний підпис
16 вересня 2024 11:29
Електронний підпис
16 вересня 2024 11:29
Електронний підпис
16 вересня 2024 11:29
Електронний підпис
16 вересня 2024 11:28
Декларація AURA FASAD FORT.pdf
16 вересня 2024 11:28
Довідка_право підпису.docx
16 вересня 2024 11:28
Довідка_не рф.docx
16 вересня 2024 11:28
Довідка АРМА.docx
16 вересня 2024 11:28
Витяг ЄДРПОУ_02.09.2024.pdf
16 вересня 2024 11:28
Статистика.pdf.p7s
16 вересня 2024 11:28
Довідка_не рф.docx.p7s
16 вересня 2024 11:28
Довідка_Ліцензування.docx
16 вересня 2024 11:28
Гарант. лист_ст. 236 ГКУ.docx.p7s
16 вересня 2024 11:28
Витяг ПДВ.pdf.p7s
16 вересня 2024 11:28
Статут+Опис_04.04.2024.pdf.p7s
16 вересня 2024 11:28
Витяг ЄДРПОУ_02.09.2024.pdf.p7s
16 вересня 2024 11:28
Довідка_бенефіціар.doc.p7s
16 вересня 2024 11:28
Протокол_1.pdf.p7s
16 вересня 2024 11:28
Довідка_бенефіціар.doc
16 вересня 2024 11:28
МВС_Маргарян Н.В._04.09.2024.zip
16 вересня 2024 11:28
Довідка АРМА.docx.p7s
16 вересня 2024 11:28
Гарант. лист_ст. 236 ГКУ.docx
16 вересня 2024 11:28
Рішення 2024_new.pdf.p7s
16 вересня 2024 11:28
Довідка_Ліцензування.docx.p7s
16 вересня 2024 11:28
Декларація AURA FASAD FORT.pdf.p7s
16 вересня 2024 11:28
Протокол_1.pdf
16 вересня 2024 11:28
Рішення 2024_new.pdf
16 вересня 2024 11:28
Витяг ПДВ.pdf
16 вересня 2024 11:28
Статистика.pdf
16 вересня 2024 11:28
Статут+Опис_04.04.2024.pdf

Публічні документи

18 вересня 2024 11:49
Електронний підпис
18 вересня 2024 11:49
Електронний підпис
18 вересня 2024 11:29
Пропозиція.pdf
18 вересня 2024 11:29
Договір 116.pdf
18 вересня 2024 11:29
Довідка по ст 236 ГКУ.pdf
18 вересня 2024 11:29
Видаткова до договору 116.pdf
18 вересня 2024 11:29
visnovok_ses_na_farbi_vd.pdf
18 вересня 2024 11:29
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОЙРІКО"

ТОВ "ІНВАР"

ФОП КАЛІНІЧЕНКО ЯРОСЛАВА МИКОЛАЇВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОЙРІКО"
#39828934
Відхилено 35 910,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2024 11:43
ТОВ "ІНВАР"
#13753391
Переможець 45 614,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2024 11:47

Документи

24 вересня 2024 11:42
Електронний підпис
24 вересня 2024 11:42
Протокол

Документи

24 вересня 2024 11:47
Електронний підпис
24 вересня 2024 11:46
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2024 11:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНВАР"
#13753391
45 614,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2024 11:47
Електронний підпис
24 вересня 2024 11:46
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2024 12:26
Накладна укладений
01 жовтня 2024 12:18
Електронний підпис укладений
25 вересня 2024 20:18
Договір № 165 від 25.09.2024 укладений
25 вересня 2024 20:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 45 613,80
UAH (в тому числі ПДВ 7 602,30 UAH)