Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Декоративна штукатурка та грунтовка кварцева
Очікувана вартість
265 236,00 UAH
UA-2024-09-07-000565-a df40e38f640544a8a16b068eb135919d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козловець Андрій Вікторович

+380979096354 oczvtm@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: в/ч А0297
Код ЄДРПОУ: 08419841
Місцезнаходження: 02099, Україна , Київська обл., Київ, вул. Ремонтна, буд. 11
Контактна особа: Козловець Андрій Вікторович
+380979096354
oczvtm@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2024 19:01
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2024 19:06
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2024 19:06
Початок аукціону: 19 вересня 2024 11:07
Початок аукціону: 19 вересня 2024 11:07
Очікувана вартість: 265 236,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 957,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44830000-7: Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3200 кілограм
Декоративна штукатурка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Черкаська область, м. Черкаси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2024
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
300 кілограм
Грунтовка кварцева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Черкаська область, м. Черкаси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2024
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 09 вересня 2024 11:29
Дата відповіді: 09 вересня 2024 15:53
Доброго дня! Чи будете розглядати еквівалентну за якістю продукцію, але іншої торгової марки?
Відповідь: Доброго дня!
Так, еквівалентна за якістю продукція буде прийнята до розгляду.
щодо фасування еквіваленту декоративної штукатурки
Дата подання: 11 вересня 2024 15:21
Дата відповіді: 12 вересня 2024 10:43
Шановний Замовнику! Еквіваленти штукатурки баранця у інших виробників фасуються у відра по 30 кг. То ж просимо внести зімни до оголошення та вказати загальну кількість товару у кілограмах і прописати можливість участі з фасуванням 30 кг. Вказавши: '1) кількість: кг 3200 (3200 кг) 2) фасування: відро 25 кг - 30 кг. Завчасно вдячні!
Відповідь: Доброго дня!
Внесено зміни в Оголошення про про проведення спрощеної закупівлі.
щодо фасування еквіваленту Грунтовки кварцевої
Дата подання: 11 вересня 2024 15:25
Дата відповіді: 12 вересня 2024 10:44
Шановний Замовнику! Еквіваленти Грунтовки кварцевої у інших виробників фасуються у відра по 14 кг. То ж просимо внести зімни до оголошення та вказати загальну кількість товару у кілограмах і прописати можливість участі з фасуванням 14 кг. Вказавши: '1) кількість: кг 300 2) фасування: відро 14 кг -25 кг Завчасно вдячні!
Відповідь: Доброго дня!
Внесено зміни в Оголошення про про проведення спрощеної закупівлі.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 12 вересня 2024 11:02
Дата відповіді: 13 вересня 2024 10:44
Шановний Замовник предметом закупівлі є лакофарбові матеріали за кодом ДК 021:2015: 44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники. Замовником закупівлі є військова частина (ЗСУ), а оплата за товар буде здійснена за рахунок коштів державного бюджету, для потреб забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави. З метою недопущення перевитрат бюджетних коштів, пропонуємо вказати можливість застосування Замовником 0 ставки ПДВ та внести відповідні зміни у закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предмет даної закупівлі не підпадає під дію Постанови Кабінету Міністрів УКРАЇНИ № 178 від 02 березня 2022 року, якщо Ви про це.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 12 вересня 2024 11:03
Дата відповіді: 13 вересня 2024 10:44
Шановний Замовник просимо доповнити перелік змін істотних умов, що зазначені пунктом 8.2, відповідно до підпунктів 2, 6 пункту 19 Особливостей.
Відповідь: Внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної Закупівлі.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 12 вересня 2024 11:03
Дата відповіді: 13 вересня 2024 10:45
У пункті 11.3. зазначено, що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідний документ-сертифікат, який видаються Торгово-промисловою палатою України та уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами. обставин. Законом України про ТПП визначається не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20. До того Сертифікат ТПП для більшості учасників є платним. Вартість сертифікату становить наразі при нетерміновому оформленні 6405.00 грн. з ПДВ (інформація з офіційної сторінки ТПП України https://ucci.org.ua/tarifi-rakhunok-akti), при терміновому оформленні 12810.00 грн.з ПДВ. Отже, вартість сертифікату ТПП є неспівмірною з очікуваною вартістю Закупівлі. Також наводимо практику Верховного Суду (Постанова ВС від 07.06.2023 у справі 906/540/22) :«Сертифікат ТПП не є єдиним доказом існування форс-мажорних обставин; обставини форс-мажору мають оцінюватися судом з урахуванням встановлених обставин справи та у сукупності з іншими доказами (подібні висновки викладені у постановах Верховного Суду у складі суддів об`єднаної палати Касаційного господарського суду від 19.08.2022 у справі №908/2287/17, від 21.07.2021 у справі №912/3323/20, від 25.11.2021 у справі № 905/55/21)». Просимо внести наступні зміни до пункту п.11.3 проєкту договору: 11.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідний документ-сертифікат, який видаються Торгово-промисловою палатою України або уповноваженими нею регіональними торгово-промисловими палатами або іншим компетентним органом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної Закупівлі.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 12 вересня 2024 11:04
Дата відповіді: 13 вересня 2024 10:45
У пункті 2.2. проєкту договору зазначено, що Виконавець гарантує відповідність наданої за Договором Продукції умовам Договору та діючій нормативно-технічній документації, та проводить гарантійне обслуговування чи заміну наданої Продукції протягом 12 (дванадцяти) місяців гарантійного строку. Згідно ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Постачальник не може гарантувати придатність фарби більше строку, що визначено заводом-виробником. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. Просимо внести наступні зміни до п.2.2 проєкту договору: 2.2. Виконавець гарантує відповідність наданої за Договором Продукції умовам Договору та діючій нормативно-технічній документації, та проводить гарантійне обслуговування чи заміну наданої Продукції протягом 12 (дванадцяти) місяців строку придатності. Аналогічні зміни просимо внести до п.2.3.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до Оголошення про проведення спрощеної Закупівлі.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 12 вересня 2024 11:05
Дата відповіді: 13 вересня 2024 10:45
Добрий день, шановний Замовнику! Просимо зазначити, чи користуєтеся Ви електронним документообігом (для укладання договорів тощо)? Електронний документообіг значно пришвидшує процес укладання договорів, додаткових угод, обміну іншими документами тощо. До прикладу, для укладання договору на паперовому примірнику виникає необхідність скористатися послугами поштових операторів (Укрпошта або Нова пошта), що не працюють під час повітряної тривоги та загрозі артилерійського обстрілу, а персонал та відвідувачі мають пройти до найближчого укриття, що є вимушеною дією для безпеки життя співробітників та клієнтів. За останній час ракетні атаки/артилерійські обстріли є активнішими, що призводить до тривалих повітряних тривог та унеможливлює своєчасну відправку та отримання документів. Укладання договору через сервіси електронного документообігу (напр., Вчасно) проводиться «в декілька кліків» за наявності світла та Інтернету. Також спостерігається тенденція серед замовників щодо переходу на електронний документообіг. Крім того, наведено дозволяє економити як витрати (на поштовий обіг, папір тощо), так і зменшувати негативний вплив на навколишнє середовище. Тож пропонуємо розглянути подібний варіант документообігу та при згоді, якщо Ви маєте можливість підписувати документи КЕПом (УЕП), необхідно внести доповнення до проєкту договору для відповідності ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», до прикладу: 1. Сторони домовилися, що підписання документів (Договору, додаткових угод до нього, Додатків тощо, що є невід'ємною частиною Договору та (або) спрямовані на його виконання) (надалі – «Документи») можливе в електронному вигляді уповноваженими особами Сторін з використанням кваліфікованих або удосконалених електронних підписів, що базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (надалі – «КЕП/УЕП») у погодженій Сторонами системі електронного обміну документами Вчасно. 2.Сторони домовилися, що КЕП/УЕП не засвідчується електронною (кваліфікованою/удосконаленою) печаткою. 3.Сторони домовилися про обмін електронними Документами за допомогою системи електронного обміну документами Вчасно з використанням наступних електронних адрес Сторін: електронна пошта Покупця –______________, електронна пошта Постачальника –_____________. 4. Сторони погодили, що датою Документів є дата підпису Сторін, а у випадку, якщо Документи підписано Сторонами в різні дати – дата підпису Сторони, яка підписала такий документ останньою. Наведені доповнення не є істотними умовами договору , тож можуть бути внесені і на етапі укладання договору з переможцем.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підписання договору, додаткових угод до нього чи додатків до договору уповноваженою особою Замовника в електронному вигляді, з використанням кваліфікованих або удосконалених електронних підписів, не можливе.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 12 вересня 2024 11:05
Дата відповіді: 13 вересня 2024 10:45
Шановний Замовник! Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об`єктивно унеможливлюють виконання зобов`язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов`язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами (ч. 1 ст. 617 ЦК, ч. 2 ст. 218 Господарського кодексу України та ст. 14-1 Закону "Про торгово-промислові палати в Україні").
Надзвичайними є ті обставини, настання яких не очікується сторонами при звичайному перебігу справ. Під надзвичайними можуть розумітися такі обставини, настання яких добросовісний та розумний учасник правовідносин не міг очікувати та передбачити при прояві ним достатнього ступеня обачливості.
Невідворотними є обставини, настанню яких учасник правовідносин не міг запобігти, а також не міг запобігти наслідкам таких обставин навіть за умови прояву належного ступеня обачливості та застосуванню розумних заходів із запобігання таким наслідкам. Ключовим є те, що непереборна сила робить неможливим виконання зобов`язання в принципі, незалежно від тих зусиль та матеріальних витрат, які сторона понесла чи могла понести, а не лише таким, що викликає складнощі, або є економічно невигідним (п. 38 постанови ВС від 21.07.2021 у справі №912/3323/20).
Тому потреби доповнювати (змінювати) умови Договору немає.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2024 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПЕЙНТ ТРЕЙД" 259 553,42
UAH з ПДВ
165 331,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІТЕРА ГРУП ЛТД» 189 600,00
UAH з ПДВ
165 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЙРІКО" 173 670,00
UAH з ПДВ
165 606,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД „СБС“" 205 119,60
UAH з ПДВ
189 205,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КАЛІНІЧЕНКО ЯРОСЛАВА МИКОЛАЇВНА 265 235,00
UAH з ПДВ
203 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОНИЩЕНКО ВІКТОР АНДРІЙОВИЧ" 241 900,00
UAH з ПДВ
219 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 260 955,60
UAH з ПДВ
252 994,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНВАР" 254 280,00
UAH з ПДВ
254 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" 265 200,00
UAH з ПДВ
265 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2024 15:27
Електронний підпис
18 вересня 2024 15:27
Електронний підпис
18 вересня 2024 15:26
Догов_р № ВС-50.pdf.p7s

Публічні документи

16 вересня 2024 12:09
Електронний підпис
16 вересня 2024 12:09
Електронний підпис
16 вересня 2024 12:07
Електронний підпис
16 вересня 2024 12:07
Електронний підпис
16 вересня 2024 12:06
11. Лист щодо об'єднання.pdf
16 вересня 2024 12:06
8.Статут Сойрико.pdf
16 вересня 2024 12:06
5.Опис СОЙРИКО.pdf
16 вересня 2024 12:06
36. Порівняльна таблиця.pdf
16 вересня 2024 12:06
37. Проєкт договору.pdf
16 вересня 2024 12:06
10.ст 17 Сойріко.pdf
16 вересня 2024 12:06
41. Довідка щодо санкцій.pdf
16 вересня 2024 12:06
2. Витяг ЄДР 22.08.24.pdf
16 вересня 2024 12:06
37. Проєкт договору.pdf.p7s
16 вересня 2024 12:06
5.Опис СОЙРИКО.pdf.p7s
16 вересня 2024 12:06
30. Довідка щодо санкцій.pdf
16 вересня 2024 12:06
8.Статут Сойрико.pdf.p7s
16 вересня 2024 12:06
2. Витяг ЄДР 22.08.24.pdf.p7s
16 вересня 2024 12:06
10.ст 17 Сойріко.pdf.p7s

Публічні документи

18 вересня 2024 16:55
Електронний підпис
18 вересня 2024 16:55
Електронний підпис
18 вересня 2024 16:52
0910-13pdf.pdf
16 вересня 2024 14:49
Електронний підпис
16 вересня 2024 14:49
Електронний підпис
16 вересня 2024 14:29
штукатурки_merged.pdf.p7s
16 вересня 2024 14:29
Статут.tiff.p7s
16 вересня 2024 14:29
Сертиф штукат і шпакл.pdf.p7s
16 вересня 2024 14:29
Опись по Уставу 03.07.20.pdf.p7s
16 вересня 2024 14:29
Довідка (13).zip.p7s
16 вересня 2024 14:29
Довідка (12).zip.p7s
16 вересня 2024 14:29
Витяг ПДВ.jpg.p7s
16 вересня 2024 14:29
витяг 060924.pdf.p7s
16 вересня 2024 14:29
vytiah_pro_nesudymist_vid_2024-09-11.zip.p7s
16 вересня 2024 14:29
sdbl_uniprimer.pdf.p7s
16 вересня 2024 14:29
pds_uniprimer_bua_uk_14487.pdf.p7s
16 вересня 2024 14:29
IQ DecorPlast SILICONE (1) (1).pdf.p7s
16 вересня 2024 14:29
0910-13.pdf.p7s
16 вересня 2024 14:29
0910-12.pdf.p7s
16 вересня 2024 14:29
0910-11.pdf.p7s
16 вересня 2024 14:29
0910-10.pdf.p7s
16 вересня 2024 14:29
0910-09.pdf.p7s
16 вересня 2024 14:29
0910-08.pdf.p7s
16 вересня 2024 14:29
0910-07.pdf.p7s
16 вересня 2024 14:29
0910-06.pdf.p7s
16 вересня 2024 14:29
0910-05.pdf.p7s
16 вересня 2024 14:29
0910-04.pdf.p7s
16 вересня 2024 14:29
0910-03.pdf.p7s
16 вересня 2024 14:29
0910-02.pdf.p7s
16 вересня 2024 14:29
0910-01.pdf.p7s
16 вересня 2024 14:21
Довідка (12).zip
16 вересня 2024 14:21
0910-08.pdf
16 вересня 2024 14:21
0910-03.pdf
16 вересня 2024 14:21
Статут.tiff
16 вересня 2024 14:21
0910-06.pdf
16 вересня 2024 14:21
IQ DecorPlast SILICONE (1) (1).pdf
16 вересня 2024 14:21
0910-13.pdf
16 вересня 2024 14:21
pds_uniprimer_bua_uk_14487.pdf
16 вересня 2024 14:21
sdbl_uniprimer.pdf
16 вересня 2024 14:21
0910-05.pdf
16 вересня 2024 14:21
штукатурки_merged.pdf
16 вересня 2024 14:21
0910-01.pdf
16 вересня 2024 14:21
Опись по Уставу 03.07.20.pdf
16 вересня 2024 14:21
Довідка (13).zip
16 вересня 2024 14:21
0910-07.pdf
16 вересня 2024 14:21
0910-04.pdf
16 вересня 2024 14:21
Витяг ПДВ.jpg
16 вересня 2024 14:21
0910-11.pdf
16 вересня 2024 14:21
vytiah_pro_nesudymist_vid_2024-09-11.zip
16 вересня 2024 14:21
0910-02.pdf
16 вересня 2024 14:21
Сертиф штукат і шпакл.pdf
16 вересня 2024 14:21
витяг 060924.pdf
16 вересня 2024 14:21
0910-12.pdf
16 вересня 2024 14:21
0910-10.pdf
16 вересня 2024 14:21
0910-09.pdf

Публічні документи

18 вересня 2024 16:42
Електронний підпис
18 вересня 2024 16:41
Установчі документи.pdf
18 вересня 2024 16:41
Довідка про санкції.pdf
18 вересня 2024 16:41
Накладна.pdf
18 вересня 2024 16:41
11497 Штукатурки.pdf
18 вересня 2024 16:41
Сертифікат uniprimer.pdf
18 вересня 2024 16:41
довідка про нерезидента.pdf

Публічні документи

18 вересня 2024 18:15
Електронний підпис
18 вересня 2024 18:15
Електронний підпис
18 вересня 2024 18:14
Довідка стаття 236 ГКУ.pdf.p7s
18 вересня 2024 18:14
Довідка стаття 236 ГКУ.pdf
18 вересня 2024 18:14
Статутні документи.pdf.p7s
18 вересня 2024 18:14
Статутні документи.pdf

Публічні документи

18 вересня 2024 16:56
Електронний підпис
18 вересня 2024 16:56
Електронний підпис
18 вересня 2024 16:44
Пропозиція.pdf
18 вересня 2024 16:44
Довідка по ст 236 ГКУ.pdf
18 вересня 2024 16:44
Договір №378 від 24.10.2018р..pdf
18 вересня 2024 16:44
видаткова накладна.pdf
18 вересня 2024 16:44
Технічні вимоги.pdf
18 вересня 2024 16:44
Порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

13 вересня 2024 20:30
Електронний підпис
13 вересня 2024 20:30
Електронний підпис
13 вересня 2024 20:29
Договір Зразок.docx.p7s
13 вересня 2024 20:29
Договір Зразок.docx
13 вересня 2024 20:29
Довідка антикорупційна.pdf
13 вересня 2024 20:29
Гарантійний лист.pdf
13 вересня 2024 20:29
2. Гарантійний лист.pdf.p7s
13 вересня 2024 20:29
Гарантійний лист.pdf.p7s
13 вересня 2024 20:29
Статут.pdf.p7s
13 вересня 2024 20:29
Наказ про призначення.pdf
13 вересня 2024 20:29
2. Гарантійний лист.pdf
13 вересня 2024 20:29
Наказ про призначення.pdf.p7s
13 вересня 2024 20:29
6.Довідка санкції 236 ГКУ..pdf
13 вересня 2024 20:29
Статут.pdf
13 вересня 2024 20:29
Технічний опис Kreisel 031.pdf

Публічні документи

17 вересня 2024 14:00
Електронний підпис
17 вересня 2024 13:56
17-01 договір ЧМЛ _ 3.pdf
17 вересня 2024 13:56
Виписка з реєстру 16.03.2023.pdf
17 вересня 2024 13:56
Витяг ПДВ 17.06.2021.pdf
17 вересня 2024 13:56
Витяг з ЄДРПОУ 30.07.2024.pdf
17 вересня 2024 13:56
Відгук.pdf
17 вересня 2024 13:56
Довіреність Мєльнік 2024.pdf
17 вересня 2024 13:56
Копія виписки ЄДРПОУ 16.03.pdf
17 вересня 2024 13:56
Копія витягу ЄДРПОУ 17.03.pdf
17 вересня 2024 13:56
Копія витягу ПДВ.pdf
17 вересня 2024 13:56
Статут 2023_описи.pdf
17 вересня 2024 13:56
ЧМЛ _3.PDF
17 вересня 2024 13:56
ШЕУ Печерськ договір.pdf
17 вересня 2024 13:56
ШЕУ Печерськ ду.pdf
17 вересня 2024 13:56
статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПЕЙНТ ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІТЕРА ГРУП ЛТД»

ТОВ "СОЙРІКО"

ТОВ "ТД „СБС“"

ФОП КАЛІНІЧЕНКО ЯРОСЛАВА МИКОЛАЇВНА

ФОП "ОНИЩЕНКО ВІКТОР АНДРІЙОВИЧ"

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ "ІНВАР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПЕЙНТ ТРЕЙД"
#38600516
Переможець 165 331,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2024 10:52

Документи

24 вересня 2024 10:52
Електронний підпис
24 вересня 2024 10:50
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2024 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПЕЙНТ ТРЕЙД"
#38600516
165 331,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 вересня 2024 10:52
Електронний підпис
24 вересня 2024 10:50
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2024 10:17
Накладна укладений
02 жовтня 2024 10:16
Електронний підпис укладений
27 вересня 2024 17:01
Договір № 172 від 26.09.2024 укладений
27 вересня 2024 16:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 вересня 2024 — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 165 329,14
UAH (в тому числі ПДВ 27 554,86 UAH)