Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з облаштування адресної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення (повітряні тривоги) та послуги зі встановлення первинних засобів пожежогасіння в 3 павільйоні (експозиція Музею науки в частині Математика) за адресою м.Київ, п-т А.Глушкова, 1
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2024-09-06-012494-a ● ca5e0ac4adab4770983499ac7018f826
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний центр "Мала академія наук України" |
Код ЄДРПОУ: | 32827468 |
Вебсайт: | http://man.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дегтярівська, 38-44, офіс 1006 |
Контактна особа: |
Волошин Мар'яна Володимирівна +380939954164 m.voloshyn@man.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2024 20:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2024 20:50 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2024 11:46 |
Початок аукціону: | 17 вересня 2024 11:46 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Закупівля здійснюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року за номером 1178 з урахуванням змін
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з облаштування адресної системи пожежної сигналізації, системи оповіщення (повітряні тривоги) та послуги зі встановлення первинних засобів пожежогасіння в 3 павільйоні (експозиція Музею науки в частині Математика) за адресою м.Київ, п-т А.Глушкова, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 жовтня 2024
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2024 20:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2024 20:45 |
ТД ЗІ ЗМІНАМИ НОВА РЕДАКЦІЯ Закупівля ПОЖЕЖНА СИГНАЛІЗАЦІЯ НЦ МАНУ 2024 РІК.docx | |
06 вересня 2024 20:45 |
Проект договору Додаток 4.docx | |
06 вересня 2024 20:45 |
Дефектний акт.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація
Дата подання: 12 вересня 2024 10:01
Дата відповіді: 12 вересня 2024 12:31
Вимога:при виконанні робіт на висоті на драбини, стрем’янки, засоби захисту надати копії протоколів випробувань та копію свідоцтва лабораторії, в якій проводились випробування. Дана вимога є дискримінаційно по відношенню до тих Учасників, які проводять випробування на власному підприємстві та не користується послугами сторонніх уповноважених оганізацій. Згідно пп. 7.2.24.10. Правил охорони праці при експлуатації баз, складів і сховищ, виконанні навантажувально-розвантажувальних робіт на об'єктах гуртової торгівлі, контроль за станом драбин і стрем'янок повинен здійснюватися особою з числа інженерно-технічних працівників, яка назначається розпорядженням по підрозділу компанії. Таким чином, Випробування драбин і стрем'янок може проводитися компанією, яка експлуатує драбину чи стрем'янку. Для цього необхідно організувати комісію і навчити її з питань охорони праці. Або ж компанія, яка отримала «Сертифікат визнання вимірювальних можливостей». Всі ці правила стосують також і засобів захисту. Отже, вимога встановлена ТД документацією позбавлаяє можливості учасників надати протоколи випробувань на драбини, стрем’янки, засоби захисту, що були проведенні на власному підприємстві. Вимагаємо відредагувати вимогу таким чином, щоб учасники могли взяти участь у даній закупівлі. а саме надати можливість підтвердити проходження випробувань драбини, стрем’янки, засоби захисту на власному підприємстві.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякую за цікавість до нашої закупівлі.
Посилання на Правила охорони праці при експлуатації баз, складів і сховищ, виконанні навантажувально-розвантажувальних робіт на об'єктах гуртової торгівлі – не правочинне: це галузевий нормативний акт (ми не торгівля…) цей НА втратив чинність: https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=24509 п. 7.2.24.10. Правил …: контроль за станом драбин і стрем'янок повинен здійснюватися особою з числа інженерно-технічних працівників, яка назначається розпорядженням по підрозділу компанії. Тут мова йде про контроль, а не про випробування.
Звертаю Вашу увагу на те, що вимоги щодо проведення обов’язкових випробувань драбин та стрем’янок містяться в НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями». На кожній стрем'янці, яка експлуатується, повинне бути наявне маркування із вказанням: інвентарного номера; дати проведення наступного випробування; назва підрозділу, який її експлуатує. Згідно п. 7.27. Усі переносні драбини та стрем'янки після виготовлення їх та капітального ремонту, а також періодично під час експлуатації повинні випробовуватись статичним навантаженням: 1 раз на 12 міс. - металеві драбини та стрем'янки; 1 раз на 6 міс. - дерев'яні драбини та стрем'янки; 1 раз на 6 міс. - підвісні мотузкові драбини. Порядок проведення випробувань, тривалість випробування викладені в п.7.28-7.34 цих Правил.
Якщо на підприємстві наказом створена комісія з випробування драбин, стрем’янок, члени комісії пройшли навчання НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» у встановленому порядку (це підтверджується протоколами перевірки знань), розроблена методика (інструкція) проведення випробувань, результати випробувань оформлені Протоколом (Актом) – і ці документи будуть надані Вами, то ми розглянемо дану пропозицію .
Звертаю Вашу увагу на те, що відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тож зважаючи на бажання Замовника отримати якісні та безпечні послуги в межах діючого законодаства було встановлено вимогу, що при виконанні робіт на висоті на драбини, стрем’янки, засоби захисту надати копії протоколів випробувань та копію свідоцтва лабораторії, в якій проводились випробування. Звертаємо увагу на те, що Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує Замовника у виборі конкретних стандартів, необхідних для перевірки якості послуг, що пропонуються учасниками процедури закупівлі, за умови, що такі стандарти відносяться до Предмету закупівлі. Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання протоколів випробувань та копію свідоцтва лабораторії, в якій проводились випробування у тендерній документації є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням статей Закону України «Про публічні закупівлі». Отже така вимога ніяк не є дискримінаційною.
З повагою до Вас, Уповноважена особа, Мар’яна ВОЛОШИН.
Посилання на Правила охорони праці при експлуатації баз, складів і сховищ, виконанні навантажувально-розвантажувальних робіт на об'єктах гуртової торгівлі – не правочинне: це галузевий нормативний акт (ми не торгівля…) цей НА втратив чинність: https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=24509 п. 7.2.24.10. Правил …: контроль за станом драбин і стрем'янок повинен здійснюватися особою з числа інженерно-технічних працівників, яка назначається розпорядженням по підрозділу компанії. Тут мова йде про контроль, а не про випробування.
Звертаю Вашу увагу на те, що вимоги щодо проведення обов’язкових випробувань драбин та стрем’янок містяться в НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями». На кожній стрем'янці, яка експлуатується, повинне бути наявне маркування із вказанням: інвентарного номера; дати проведення наступного випробування; назва підрозділу, який її експлуатує. Згідно п. 7.27. Усі переносні драбини та стрем'янки після виготовлення їх та капітального ремонту, а також періодично під час експлуатації повинні випробовуватись статичним навантаженням: 1 раз на 12 міс. - металеві драбини та стрем'янки; 1 раз на 6 міс. - дерев'яні драбини та стрем'янки; 1 раз на 6 міс. - підвісні мотузкові драбини. Порядок проведення випробувань, тривалість випробування викладені в п.7.28-7.34 цих Правил.
Якщо на підприємстві наказом створена комісія з випробування драбин, стрем’янок, члени комісії пройшли навчання НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» у встановленому порядку (це підтверджується протоколами перевірки знань), розроблена методика (інструкція) проведення випробувань, результати випробувань оформлені Протоколом (Актом) – і ці документи будуть надані Вами, то ми розглянемо дану пропозицію .
Звертаю Вашу увагу на те, що відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тож зважаючи на бажання Замовника отримати якісні та безпечні послуги в межах діючого законодаства було встановлено вимогу, що при виконанні робіт на висоті на драбини, стрем’янки, засоби захисту надати копії протоколів випробувань та копію свідоцтва лабораторії, в якій проводились випробування. Звертаємо увагу на те, що Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує Замовника у виборі конкретних стандартів, необхідних для перевірки якості послуг, що пропонуються учасниками процедури закупівлі, за умови, що такі стандарти відносяться до Предмету закупівлі. Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання протоколів випробувань та копію свідоцтва лабораторії, в якій проводились випробування у тендерній документації є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням статей Закону України «Про публічні закупівлі». Отже така вимога ніяк не є дискримінаційною.
З повагою до Вас, Уповноважена особа, Мар’яна ВОЛОШИН.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-09-06-012494-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОП ФАЄР", Код ЄДРПОУ:42082117
Дата подання: 29 вересня 2024 18:38
Дата подання: 29 вересня 2024 18:38
Скарга на рішення Замовника про незаконне визнання Переможцем ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ"
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 жовтня 2024 18:27
рішення від 01.10.2024 № 16078.pdf
Дата публікації: 01 жовтня 2024 18:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.10.2024 № 16571.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2024 14:42
рішення від 09.10.2024 № 16571.pdf
Дата публікації: 11 жовтня 2024 16:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник під час розгляду тендерної пропозиці Скаржника не застосував дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – відхиливши Пропозицію Скаржника та не відхиливши Пропозицію Переможця на підставі вимог пункту 44 Особливостей. Замовник не порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника не є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Під час розгляду тендерної пропозиції Скаржника, уповноважена особа визнала його Переможцем. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. "ТОП ФАЄР" (Код ЄДРПОУ: 42082117) не завантажив документи Переможця, у визначений термін. Відповідно до абз. 3 п.п. 3 п. 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особивостей. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Рішення замовника ухвалене відповідним протоколом та завантажено в ЕСЗ.
Дата виконання рішення замовником: 11 жовтня 2024 20:12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 вересня 2024 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОП ФАЄР" |
781 534,08
UAH з ПДВ
|
781 534,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" |
920 000,00
UAH з ПДВ
|
920 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" |
1 173 613,38
UAH з ПДВ
|
1 173 613,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОП ФАЄР" #42082117 |
Рішення скасоване |
781 534,08
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2024 14:47
|
ТОВ "ТОП ФАЄР" #42082117 |
Відхилено |
781 534,08
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2024 14:52
|
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" #42655189 |
Рішення скасоване |
920 000,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2024 20:12
|
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" #42655189 |
Відхилено |
920 000,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2024 20:21
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО" #45302731 |
Відхилено |
1 173 613,38
UAH з ПДВ
|
14 жовтня 2024 15:14
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій