Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рукавички шкіряні на хутрі (18420000-9: Аксесуари для одягу)
Очікувана вартість
1 924 000,00 UAH
UA-2024-09-06-011933-a 7a6b96d819a14f8ab7b13c03e5c0f4db
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Павленко

+380934784970 v.pavlenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Вебсайт: https://dotua.org/
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Владислав Павленко
+380934784970
v.pavlenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2024 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 12 вересня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2024 00:00
Очікувана вартість: 1 924 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 620,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635   в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313  Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 19240 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18420000-9: Аксесуари для одягу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1300 штука
Рукавички шкіряні на хутрі (18420000-9: Аксесуари для одягу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2024
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635   в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313  Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.

Сума забезпечення: 19240 UAH
10 вересня 2024 15:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2024 17:11
Додаток № 10 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
06 вересня 2024 17:11
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
06 вересня 2024 17:11
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
06 вересня 2024 17:11
Додаток № 7 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
06 вересня 2024 17:11
Додаток № 9 Проект договору.docx
06 вересня 2024 17:11
Додаток № 5 Лист-гарантія (Вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
06 вересня 2024 17:11
to_rukavichki_shkiriani.pdf
06 вересня 2024 17:11
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
06 вересня 2024 17:11
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
06 вересня 2024 17:11
Додаток № 8 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
06 вересня 2024 17:11
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
06 вересня 2024 17:11
Додаток № 6 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
10 вересня 2024 15:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2024 19:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2024 17:11
Додаток № 10 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
06 вересня 2024 17:11
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
06 вересня 2024 17:11
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
06 вересня 2024 17:11
Додаток № 7 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
06 вересня 2024 17:11
Додаток № 9 Проект договору.docx
06 вересня 2024 17:11
Додаток № 5 Лист-гарантія (Вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
06 вересня 2024 17:11
to_rukavichki_shkiriani.pdf
06 вересня 2024 17:11
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
06 вересня 2024 17:11
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
06 вересня 2024 17:11
Додаток № 8 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
06 вересня 2024 17:11
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
06 вересня 2024 17:11
Додаток № 6 Лист-згода на обробку персональних даних.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Акт
Дата подання: 09 вересня 2024 12:25
Дата відповіді: 09 вересня 2024 12:52
Відповідно до Оголошення UA-2024-09-06-011933-a яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель розпочато процедуру закупівлі Рукавички шкіряні на хутрі (18420000-9: Аксесуари для одягу). На виконання вимог Додатку № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі Учасник має завантажити у складі пропозиції: Копію акту, виданого Головним управлінням розвитку матеріального забезпечення Збройних Сил України (або іншим уповноваженим органом військового управління у разі, якщо розробником технічної документації не є Міністерство оборони України), про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України. Згідно листа Головного управління розвитку матеріального забезпечення повідомлено, що з 31.07.2024 почав працювати сайт Міністерства оборони України Партнер МОУ для подачі заявки, у тому числі на проведення перевірки зразка предмета речового майна для отримання Акту. Однак, рукавички шкіряні на хутрі виготовляються згідно Технічного опису «Рукавички шкіряні та рукавиці. Загальні технічні вимоги.» Інвентарний номер №11/ВТ3В. Надайте будь ласка роз’яснення, щодо механізму отримання Акту перевірки зразка предмету речового майна, так як зазначений Технічний опис розроблено військовою частиною А1840.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за поставлене питання, в даній закупівлі вимагається акт відповідності товару вимогам згідно Технічного опису «Рукавички шкіряні та рукавиці. Загальні технічні вимоги.» Інвентарний номер №11/ВТ3В виданим іншим уповноваженим органом військового управління, а саме Командуванням Сил логістики Збройних Сил України.
терміни
Дата подання: 09 вересня 2024 14:45
Дата відповіді: 10 вересня 2024 15:49
06 вересня 2024 о 17:11 оприлюднено Оголошення про проведення спрощеної закупівлі “Рукавички шкіряні на хутрі (18420000-9: Аксесуари для одягу)”. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено до 14 вересня 2024 00:00. Тобто учасникам для отримання акту про те, що запропонований до постачання товар відповідає нормативно-технічній документації Міністерства оборони України надано лише 5 робочих днів. Згідно Вашої відповіді зазначено, що вимагається акт відповідності товару вимогам згідно Технічного опису «Рукавички шкіряні та рукавиці. Загальні технічні вимоги.» Інвентарний номер №11/ВТ3 виданим іншим уповноваженим органом військового управління, а саме Командуванням Сил логістики Збройних Сил України. У зв’язку з тим, що наразі відсутній Алгоритм отримання акту про відповідність (невідповідність) запропонованого до постачання товару нормативно-технічній документації Міністерства оборони України Командуванням Сил логістики Збройних Сил України та наявні обмежені терміни на отримання документів необхідних для виконання вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, просимо внести зміни до Оголошення та перенести кінцевий строк подання пропозицій для надання можливості проходження процедури відповідності запропонованого товару
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за поставлене питання, для отримання акту відповідності товару вимогам згідно Технічного опису «Рукавички шкіряні та рукавиці. Загальні технічні вимоги.» Інвентарний номер №11/ВТ3В звертайтесь до Командування Сил логістики Збройних Сил України. Термін подачі пропозиції буде продовжений на 3 робочих дні.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій