Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах |
Код ЄДРПОУ: | 05475854 |
Місцезнаходження: | 54038, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Генерала Карпенка, 49 |
Контактна особа: |
Олена Черниш +380668146685 tinker1854@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2024 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2024 11:40 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2024 11:40 |
Очікувана вартість: | 857 790,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 577,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2024 16:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2024 16:03 |
Нова_редакція_ТД_одноразов_посуд.docx | |
09 вересня 2024 16:03 |
Перелік_змін_ТД_посуд.docx | |
06 вересня 2024 17:04 |
ТД_одноразов.посуд.docx |
09 вересня 2024 16:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 вересня 2024 16:03 |
Нова_редакція_ТД_одноразов_посуд.docx
|
|||
09 вересня 2024 16:03 |
Перелік_змін_ТД_посуд.docx
|
|||
06 вересня 2024 17:04 |
ТД_одноразов.посуд.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надаємо відповідь на ваше запитання, стосовно постачання товару однієї поставкою.
Так як на нашему підприємстві відсутні відповідні приміщення щодо зберігання необхідної кількості товару, до тендерної документації внесені необхідні вимоги поставки товару, а саме:
Приймання-передача Товару здійснюється за заявкою Замовника за адресою: м.Миколаїв, 54038, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Генерала Карпенка, 49 (два рази на тиждень) або за заявкою Замовника, має бути забезпечена можливість відвантаження товарів з складських приміщень Учасника (в межах міста Миколаєва автомобільних доріг не більше 25 км). Приймання-передача Товару за накладними, в яких зазначаєтья найменування Товару, його кількість та вартість. Надати відповідну довідку в довільній формі, що підтверджує готовність постачання за такими умовами.
Постачальник продукції має забезпечити наявність на складі всієї кількості та асортименту товару, який визначено в тендерній документації протягом строків закупівлі, які визначені у договорі, про що учасник надає гарантійний лист.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-07-000040 ● f62de6bdada341e289bb858dfbd92902
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2024 16:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.10.2024 № 72-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 07.10.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 07.10.2024 № 72-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2024-09-06-011876-a 06.09.2024
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-07 16:24:48
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-08 10:31:21
Щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a).
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, в рамках посталої потреби в отриманні пояснень (інформації та документів) надаємо інформацію та відповідні документи на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надаємо інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку, яка доступна для перегляду:
https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Fplans%2F950d1660fac14e71b5920e38bc538261%2Fdocuments%2Fecd26ccfd947406f8a98b51c19ee5a48%3Fdownload%3D3d8a5d9c2fcf4a5faca9931fa25b3e5b
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-09 12:26:16
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
З огляду на відсутність відповіді вами на перше питання запиту посадової особи органу державного фінансового контролю від 07.10.2024 вдруге пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-09 16:37:44
Щодо надання пояснень (інформації та документів) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a).
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, в рамках посталої потреби в отриманні пояснень (інформації та документів) надаємо інформацію та відповідні документи на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надаємо інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку, яка доступна для перегляду:
https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Fplans%2F950d1660fac14e71b5920e38bc538261%2Fdocuments%2Fecd26ccfd947406f8a98b51c19ee5a48%3Fdownload%3D3d8a5d9c2fcf4a5faca9931fa25b3e5b
Також, повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та в комерційних пропозиціях постачальників: ТОВ «Юнітеп-2» (Код 38313488), ФОП Нгуєн Артем Хайович (ІПН 3109111314), ФОП Железняк Сергій Михайлович (Код 2367001176).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-16 11:23:12
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, 06.09.2024 вами оприлюднена тендерна документація на закупівлю товарів за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування».
Враховуючи наведене, пропоную надати протокол уповноваженої особи, яким затверджена вищезазначена тендерна документація.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-17 10:47:28
Відповідь на запит про надання пояснень (інформації, документів).
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, у відповідь на посталу потребу в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, 06.09.2024 нами оприлюднена тендерна документація на закупівлю товарів за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування».
Враховуючи наведене, надаємо запитуваний протокол уповноваженої особи, яким затверджена вищезазначена тендерна документація. Тендерна документація доступна за посиланням: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Ftenders%2F58f5c5e2f4094c3ea466cced6b604cff%2Fdocuments%2Fb6158290953c448d8e79a3372edf044f%3Fdownload%3D002033a7cd6c41adbc18b06914c1b70b
Інформацію та документи, щодо яких зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-17 11:03:53
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Пропоную надати протокол уповноваженої особи, яким затверджена нова редакція тендерної документації на закупівлю товарів за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування», що оприлюднена вами 09.09.2024 в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-22 11:44:25
Відповідь на запит про надання пояснень (інформації, документів).
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо відповідь на посталу потребу в отриманні пояснень (інформації та документів):
Надаємо протокол уповноваженої особи, яким затверджена нова редакція тендерної документації на закупівлю товарів за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування», що оприлюднена 09.09.2024 в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту щодо надання інформації.
Нова редакція тендерної документації доступна за посиланням: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Ftenders%2F58f5c5e2f4094c3ea466cced6b604cff%2Fdocuments%2F90bba63307594d4785f2a77d5b06c241%3Fdownload%3Da0bc06b5c7124825ad9b51f8a30872b6
Окремий документ у машинозчитувальному форматі з переліком змін до тендерної документації
: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Ftenders%2F58f5c5e2f4094c3ea466cced6b604cff%2Fdocuments%2Fa267261daf0d4d80a5cad76705288e95%3Fdownload%3D867af57fefe74810abcda069a30e2011
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-22 10:57:30
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно протоколу уповноваженої особи від 17.09.2024 б/н тендерна пропозиція ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» була відхилена, оскільки цей учасник «надав документи на складські приміщення меншою площею, ніж передбачено тендерною документацією».
Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів, далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
З огляду на вищенаведене, пропоную пояснити, чому вами не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей до ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» щодо площі складського приміщення відповідно до вимог пункту 43 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-25 13:09:20
Відповідь на запит про надання пояснень (інформації, документів).
Дякуємо за запит №5 про надання пояснень (інформації, документів) від 22 жовтня 2024 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a)
Щодо вимоги про усунення невідповідностей.
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» встановлено, що учасник ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» запропонував постачати продукцію вартістю 624 950 грн з ПДВ із складських приміщень площею 30 кв.м., хоча тендерною документацією передбачалось залучення складів площею не менше 100 кв.м. Вимога щодо мінімальної площі складських приміщень у 100 кв.м. включена до тендерної документації з метою забезпечення належних умов зберігання товарів та своєчасного і належного виконання договору. Постачання великої кількості продукції з маленьких складів або взагалі без складів є нереалістичною. Враховуючи зазначені обставини, тендерна пропозиція ТОВ "ПТВ ТРЕЙД" була відхилена як така, що не відповідає базовим критеріям тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» наявні документи подання яких передбачається тендерною документацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Зокрема, подано всі необхідні документи щодо складських приміщень. Наявність складських приміщень у ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» меншою площею, ніж передбачено тендерною документацією не є помилкою або невідповідністю у розумінні пункту 43 Особливостей, яка потребує усунення протягом 2 робочих днів. Достатні площі складських приміщень є не формальністю, що може бути усунене внесенням виправлень у документи, а є важливим критерієм, який безпосередньо впливає на виконання договору, що передбачено тендерною документацією. Збільшення площі складських приміщень учасником ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» – не є процедурою усунення невідповідністю у розумінні пункту 43 Особливостей, яку можна здійснити за 2 робочі дні. Крім того, збільшення площ складських приміщень вимагає часу, ресурсів, додаткових інвестицій, що виходить за межі даної закупівлі.
Враховуючи, що учасник надав усі документи, які підтверджують наявність складських приміщень та їх площу, відсутні підстави застосовувати пункт 43 Особливостей. Крім того, учасник ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» - не оскаржував рішення від 17.09.2024 щодо відхилення його пропозиції з підстав недостатньої кількості площ складських приміщень для реалізації умов договору, що вказує на згоду з прийнятим рішенням. Крім того, умови тендерної документації щодо вимог в частині складських приміщень також не оскаржувались. Враховуючи вищевикладене, рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» є обґрунтованим та відповідає вимогам чинного законодавства.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Наводимо інформацію про вжиття заходів, інформацію про усунення виявлених порушень. З огляду на імперативність вказівок Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області виконуємо зобов’язання здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за договором від 25.09.2024 № 25/09/24/2, укладеним з ТОВ «ЮНІТЕП-2», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Висловлюємо щиру подяку Управлінню Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області за проведення перевірки дотримання законодавства у сфері публічних закупівель. Вдячні за високий професіоналізм, компетентність.
2024-11-05 11:44:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення законодавства у сфері публічних закупівель) • усунуто
-
2024-11-05 14:53:44
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2024 12:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПТВ ТРЕЙД" |
675 540,00
UAH з ПДВ
|
624 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮНІТЕП-2" |
679 914,00
UAH з ПДВ
|
625 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПТВ ТРЕЙД" #42943425 |
Відхилено |
624 950,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2024 21:45
|
ТОВ "ЮНІТЕП-2" #38313488 |
Переможець |
625 000,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2024 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2024 12:07
|
ДУ № 2 від 25.09.2024.PDF | укладений |
05 листопада 2024 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2024 11:30
|
Доп.угода_26.09.24.PDF | зміни до договору |
27 вересня 2024 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2024 15:53
|
ДОГОВІР.PDF | укладений |
26 вересня 2024 15:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) згідно підпункту 5 пункту 19 Особливостей, затверджених Постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). |
Номер договору про закупівлю: | 25/09/24/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |