Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ланч-бокс на 2 відділення; Ложка столова (одноразова); Виделка (одноразова); Одноразовий ВПС контейнер 450-570 мл для супу з кришкою.
Очікувана вартість
857 790,00 UAH
UA-2024-09-06-011876-a 58f5c5e2f4094c3ea466cced6b604cff
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Черниш

+380668146685 tinker1854@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах
Код ЄДРПОУ: 05475854
Місцезнаходження: 54038, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Генерала Карпенка, 49
Контактна особа: Олена Черниш
+380668146685
tinker1854@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2024 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 вересня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2024 00:00
Початок аукціону: 16 вересня 2024 11:40
Початок аукціону: 16 вересня 2024 11:40
Очікувана вартість: 857 790,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 577,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
81000 штука
Ланч-бокс на 2 відділення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54038, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Генерала Карпенка, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
81000 штука
Ложка Столова (одноразова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54038, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Генерала Карпенка, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
81000 штука
Виделка (одноразова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54038, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Генерала Карпенка, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
81000 штука
Одноразовий ВПС контейнер 450-570 мл для супу з кришкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54038, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Генерала Карпенка, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2024 17:04
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2024 17:04
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2024 17:04
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2024 17:04
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2024 17:04
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2024 17:04
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2024 17:04
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2024 17:04
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2024 17:04
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2024 17:04
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2024 17:04
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2024 17:04
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2024 17:04
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2024 17:04
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2024 17:04
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2024 17:04
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2024 17:04
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2024 17:04
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2024 17:04
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2024 17:04
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2024 17:04
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 06 вересня 2024 17:04
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2024 17:04
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 06 вересня 2024 17:04
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 вересня 2024 17:04
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 06 вересня 2024 17:04

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

09 вересня 2024 16:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2024 16:03
Нова_редакція_ТД_одноразов_посуд.docx
09 вересня 2024 16:03
Перелік_змін_ТД_посуд.docx
06 вересня 2024 17:04
ТД_одноразов.посуд.docx
09 вересня 2024 16:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2024 17:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2024 16:03
Нова_редакція_ТД_одноразов_посуд.docx
09 вересня 2024 16:03
Перелік_змін_ТД_посуд.docx
06 вересня 2024 17:04
ТД_одноразов.посуд.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поставка
Дата подання: 09 вересня 2024 11:03
Дата відповіді: 09 вересня 2024 11:52
Можливе постачання однією поставкою?
Відповідь: Доброго дня.
Надаємо відповідь на ваше запитання, стосовно постачання товару однієї поставкою.
Так як на нашему підприємстві відсутні відповідні приміщення щодо зберігання необхідної кількості товару, до тендерної документації внесені необхідні вимоги поставки товару, а саме:

Приймання-передача Товару здійснюється за заявкою Замовника за адресою: м.Миколаїв, 54038, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Генерала Карпенка, 49 (два рази на тиждень) або за заявкою Замовника, має бути забезпечена можливість відвантаження товарів з складських приміщень Учасника (в межах міста Миколаєва автомобільних доріг не більше 25 км). Приймання-передача Товару за накладними, в яких зазначаєтья найменування Товару, його кількість та вартість. Надати відповідну довідку в довільній формі, що підтверджує готовність постачання за такими умовами.
Постачальник продукції має забезпечити наявність на складі всієї кількості та асортименту товару, який визначено в тендерній документації протягом строків закупівлі, які визначені у договорі, про що учасник надає гарантійний лист.
Дискримінація
Дата подання: 09 вересня 2024 12:55
Дата відповіді: 09 вересня 2024 14:26
Ви вже маєте досвід спілкування з АМКУ та ДАСУ? Здається варто поспілкуватися, щоб ваші фантазії в написанні тендерної документації стали більш підходящими до вимог законодавства. Ви б ще написали що склад постачальника має бути не дальше ніж 1м від вашого закладу. Все це сюр. Тому приберіть дистанцію взагалі і напишіть періодичність та об'єм поставок який ви очікуєте, і не фантазуйте у відповідь на це повідомлення про законність вашої документації коли це абсолютно не так.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо вам, що цікавитесь нашею закупівлею. Гарного вам дня.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-10-07-000040 ● f62de6bdada341e289bb858dfbd92902
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2024 16:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

07.10.2024 № 72-З

Миколаїв

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 07.10.2024.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 07.10.2024 № 72-З

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ 2 UA-2024-09-06-011876-a 06.09.2024

Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-07 16:24:48

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-10-08 10:31:21

Щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a).

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, в рамках посталої потреби в отриманні пояснень (інформації та документів) надаємо інформацію та відповідні документи на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надаємо інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку, яка доступна для перегляду:

https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Fplans%2F950d1660fac14e71b5920e38bc538261%2Fdocuments%2Fecd26ccfd947406f8a98b51c19ee5a48%3Fdownload%3D3d8a5d9c2fcf4a5faca9931fa25b3e5b


Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-09 12:26:16

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
З огляду на відсутність відповіді вами на перше питання запиту посадової особи органу державного фінансового контролю від 07.10.2024 вдруге пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-10-09 16:37:44

Щодо надання пояснень (інформації та документів) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a).

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, в рамках посталої потреби в отриманні пояснень (інформації та документів) надаємо інформацію та відповідні документи на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надаємо інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку, яка доступна для перегляду:

https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Fplans%2F950d1660fac14e71b5920e38bc538261%2Fdocuments%2Fecd26ccfd947406f8a98b51c19ee5a48%3Fdownload%3D3d8a5d9c2fcf4a5faca9931fa25b3e5b

Також, повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору та аналізу інформації про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі та в комерційних пропозиціях постачальників: ТОВ «Юнітеп-2» (Код 38313488), ФОП Нгуєн Артем Хайович (ІПН 3109111314), ФОП Железняк Сергій Михайлович (Код 2367001176).

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-16 11:23:12

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, 06.09.2024 вами оприлюднена тендерна документація на закупівлю товарів за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування».
Враховуючи наведене, пропоную надати протокол уповноваженої особи, яким затверджена вищезазначена тендерна документація.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-10-17 10:47:28

Відповідь на запит про надання пояснень (інформації, документів).

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, у відповідь на посталу потребу в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, 06.09.2024 нами оприлюднена тендерна документація на закупівлю товарів за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування».
Враховуючи наведене, надаємо запитуваний протокол уповноваженої особи, яким затверджена вищезазначена тендерна документація. Тендерна документація доступна за посиланням: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Ftenders%2F58f5c5e2f4094c3ea466cced6b604cff%2Fdocuments%2Fb6158290953c448d8e79a3372edf044f%3Fdownload%3D002033a7cd6c41adbc18b06914c1b70b
Інформацію та документи, щодо яких зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-17 11:03:53

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Пропоную надати протокол уповноваженої особи, яким затверджена нова редакція тендерної документації на закупівлю товарів за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування», що оприлюднена вами 09.09.2024 в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-10-22 11:44:25

Відповідь на запит про надання пояснень (інформації, документів).

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо відповідь на посталу потребу в отриманні пояснень (інформації та документів):
Надаємо протокол уповноваженої особи, яким затверджена нова редакція тендерної документації на закупівлю товарів за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування», що оприлюднена 09.09.2024 в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту щодо надання інформації.
Нова редакція тендерної документації доступна за посиланням: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Ftenders%2F58f5c5e2f4094c3ea466cced6b604cff%2Fdocuments%2F90bba63307594d4785f2a77d5b06c241%3Fdownload%3Da0bc06b5c7124825ad9b51f8a30872b6
Окремий документ у машинозчитувальному форматі з переліком змін до тендерної документації
: https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Flb-api.prozorro.gov.ua%2Fapi%2F2.5%2Ftenders%2F58f5c5e2f4094c3ea466cced6b604cff%2Fdocuments%2Fa267261daf0d4d80a5cad76705288e95%3Fdownload%3D867af57fefe74810abcda069a30e2011

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-10-22 10:57:30

Запит про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно протоколу уповноваженої особи від 17.09.2024 б/н тендерна пропозиція ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» була відхилена, оскільки цей учасник «надав документи на складські приміщення меншою площею, ніж передбачено тендерною документацією».
Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів, далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
З огляду на вищенаведене, пропоную пояснити, чому вами не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей до ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» щодо площі складського приміщення відповідно до вимог пункту 43 Особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-10-25 13:09:20

Відповідь на запит про надання пояснень (інформації, документів).

Дякуємо за запит №5 про надання пояснень (інформації, документів) від 22 жовтня 2024 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-09-06-011876-a)
Щодо вимоги про усунення невідповідностей.
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» встановлено, що учасник ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» запропонував постачати продукцію вартістю 624 950 грн з ПДВ із складських приміщень площею 30 кв.м., хоча тендерною документацією передбачалось залучення складів площею не менше 100 кв.м. Вимога щодо мінімальної площі складських приміщень у 100 кв.м. включена до тендерної документації з метою забезпечення належних умов зберігання товарів та своєчасного і належного виконання договору. Постачання великої кількості продукції з маленьких складів або взагалі без складів є нереалістичною. Враховуючи зазначені обставини, тендерна пропозиція ТОВ "ПТВ ТРЕЙД" була відхилена як така, що не відповідає базовим критеріям тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» наявні документи подання яких передбачається тендерною документацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Зокрема, подано всі необхідні документи щодо складських приміщень. Наявність складських приміщень у ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» меншою площею, ніж передбачено тендерною документацією не є помилкою або невідповідністю у розумінні пункту 43 Особливостей, яка потребує усунення протягом 2 робочих днів. Достатні площі складських приміщень є не формальністю, що може бути усунене внесенням виправлень у документи, а є важливим критерієм, який безпосередньо впливає на виконання договору, що передбачено тендерною документацією. Збільшення площі складських приміщень учасником ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» – не є процедурою усунення невідповідністю у розумінні пункту 43 Особливостей, яку можна здійснити за 2 робочі дні. Крім того, збільшення площ складських приміщень вимагає часу, ресурсів, додаткових інвестицій, що виходить за межі даної закупівлі.
Враховуючи, що учасник надав усі документи, які підтверджують наявність складських приміщень та їх площу, відсутні підстави застосовувати пункт 43 Особливостей. Крім того, учасник ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» - не оскаржував рішення від 17.09.2024 щодо відхилення його пропозиції з підстав недостатньої кількості площ складських приміщень для реалізації умов договору, що вказує на згоду з прийнятим рішенням. Крім того, умови тендерної документації щодо вимог в частині складських приміщень також не оскаржувались. Враховуючи вищевикладене, рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПТВ ТРЕЙД» є обґрунтованим та відповідає вимогам чинного законодавства.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Наводимо інформацію про вжиття заходів, інформацію про усунення виявлених порушень. З огляду на імперативність вказівок Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області виконуємо зобов’язання здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за договором від 25.09.2024 № 25/09/24/2, укладеним з ТОВ «ЮНІТЕП-2», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Висловлюємо щиру подяку Управлінню Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області за проведення перевірки дотримання законодавства у сфері публічних закупівель. Вдячні за високий професіоналізм, компетентність.

2024-11-05 11:44:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 жовтня 2024
Кінцевий строк оскарження: 13 листопада 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення законодавства у сфері публічних закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення законодавства у сфері публічних закупівель) • усунуто

-

2024-11-05 14:53:44

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2024 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ПТВ ТРЕЙД" 675 540,00
UAH з ПДВ
624 950,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ЮНІТЕП-2" 679 914,00
UAH з ПДВ
625 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 вересня 2024 11:10
Електронний підпис
13 вересня 2024 11:10
Електронний підпис
13 вересня 2024 11:04
Додаток 3.pdf.p7s
13 вересня 2024 11:04
Право підпису.pdf.p7s
13 вересня 2024 11:04
Довідка про доставку.pdf.p7s
13 вересня 2024 11:04
Договір ПТВ Трейд.pdf.p7s
13 вересня 2024 11:04
сертиф.бокс.pdf.p7s
13 вересня 2024 11:04
Висновок вилки .ложки.pdf.p7s
13 вересня 2024 11:04
Додаток 1.pdf.p7s
13 вересня 2024 11:04
оренда.pdf.p7s
13 вересня 2024 11:04
наказ директора.pdf.p7s
13 вересня 2024 11:04
Довідка ст 17.pdf.p7s
13 вересня 2024 11:04
Додаток 4.pdf.p7s
13 вересня 2024 11:04
Виписка тов птв трейд.pdf.p7s
13 вересня 2024 11:04
Рішення про керівника.pdf.p7s
13 вересня 2024 11:04
висновок бокс 2.pdf.p7s
13 вересня 2024 11:04
висновок бокс.pdf.p7s
13 вересня 2024 11:04
Додаток 2.pdf.p7s
13 вересня 2024 11:04
Довідка про транспорт.pdf.p7s
13 вересня 2024 11:04
Довідка не банкрот.pdf.p7s
13 вересня 2024 11:04
Довідка корупція.pdf.p7s

Публічні документи

20 вересня 2024 09:46
Електронний підпис
20 вересня 2024 09:40
Довідка корупція.pdf
20 вересня 2024 09:40
Довідка 17.pdf
20 вересня 2024 09:40
Довідка 1 (2).pdf
20 вересня 2024 09:40
витяг опендата.pdf
20 вересня 2024 09:40
vytiah_pro_nesudymist_vid_2024-09-19.pdf
20 вересня 2024 09:40
93_16 ТОВ ЮНІТЕП -2.pdf
12 вересня 2024 10:30
Електронний підпис
12 вересня 2024 10:30
Електронний підпис
12 вересня 2024 10:29
договір діяльність 1.pdf
12 вересня 2024 10:15
Електронний підпис
12 вересня 2024 10:15
Електронний підпис
12 вересня 2024 10:14
Аналог договора.pdf
12 вересня 2024 10:14
юн2 протокол_compressed.pdf
12 вересня 2024 10:14
ТАБЛИЦЯ ВІДПОВІДНОСТІ.pdf
12 вересня 2024 10:14
Установчі.pdf
12 вересня 2024 10:14
Відомості онов.pdf
12 вересня 2024 10:14
договір склад.pdf
12 вересня 2024 10:14
Тех.паспорта.pdf
12 вересня 2024 10:14
Сертифікати завірені_.pdf
12 вересня 2024 10:14
юн-2 устав_compressed.pdf
12 вересня 2024 10:14
Договір КВП.pdf
12 вересня 2024 10:14
накладні_compressed (1).pdf
12 вересня 2024 10:14
витяг опендата.pdf
12 вересня 2024 10:14
Довідки-листи.pdf
12 вересня 2024 10:14
проект договору.pdf
12 вересня 2024 10:14
УТИЛІЗАЦІЯ.pdf
12 вересня 2024 10:14
Мат база.pdf
12 вересня 2024 10:14
Сертифікати зав_2.pdf
12 вересня 2024 10:14
дог 24_утилізація 01.01.2024.pdf
12 вересня 2024 10:14
Техничка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПТВ ТРЕЙД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ЮНІТЕП-2"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПТВ ТРЕЙД"
#42943425
Відхилено 624 950,00
UAH з ПДВ
17 вересня 2024 21:45
ТОВ "ЮНІТЕП-2"
#38313488
Переможець 625 000,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2024 16:17

Документи

17 вересня 2024 21:45
Електронний підпис
16 вересня 2024 12:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 вересня 2024 16:17
Довідка НАЗК
18 вересня 2024 16:17
Електронний підпис
17 вересня 2024 21:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2024 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮНІТЕП-2"
#38313488
625 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 вересня 2024 16:17
Довідка НАЗК
18 вересня 2024 16:17
Електронний підпис
17 вересня 2024 21:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2024 12:07
ДУ № 2 від 25.09.2024.PDF укладений
05 листопада 2024 12:05
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2024 11:30
Доп.угода_26.09.24.PDF зміни до договору
27 вересня 2024 11:26
Електронний підпис укладений
26 вересня 2024 15:53
ДОГОВІР.PDF укладений
26 вересня 2024 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) згідно підпункту 5 пункту 19 Особливостей, затверджених Постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами).
Номер договору про закупівлю: 25/09/24/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 вересня 2024 — 05 грудня 2024
Сума оплати за договором: 318 222,00
UAH (в тому числі ПДВ 53 037,00 UAH)
Причини розірвання договору: Угода сторін.