Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Полігон Екологія" |
Код ЄДРПОУ: | 13655234 |
Місцезнаходження: | 78200, Україна , Івано-Франківська обл., місто Коломия, ВУЛИЦЯ Ю.ШКРУМЕЛЯКА, будинок 36 |
Контактна особа: |
Марія Костенюк +380669231504 poligonekol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2024 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 вересня 2024 18:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 вересня 2024 18:16 |
протокол зміни №49 від 12.09.24.pdf | |
12 вересня 2024 18:16 |
зміни 12.09.24.docx | |
12 вересня 2024 18:16 |
ТЗ щебінь (Додаток 5) нова редакція.docx | |
12 вересня 2024 18:16 |
тендерна документація щебінь (нова редакція).docx | |
06 вересня 2024 16:56 |
Кваліфікаційні критерії (Додаток 1).docx | |
06 вересня 2024 16:56 |
ТЗ щебінь (Додаток 5).docx | |
06 вересня 2024 16:56 |
проєкт договору щебінь (Додаток 6).docx | |
06 вересня 2024 16:56 |
оголошення щебінь 06.09.docx | |
06 вересня 2024 16:56 |
тендерна документація щебінь 06.09.24.docx | |
06 вересня 2024 16:54 |
Тендерна пропозиція (Додаток 3).docx | |
06 вересня 2024 16:54 |
Перелік документів для переможця (Додаток 2).docx | |
06 вересня 2024 16:54 |
Відомості про учасника (Додаток 4).docx |
12 вересня 2024 18:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 вересня 2024 18:16 |
протокол зміни №49 від 12.09.24.pdf
|
|||
12 вересня 2024 18:16 |
зміни 12.09.24.docx
|
|||
12 вересня 2024 18:16 |
ТЗ щебінь (Додаток 5) нова редакція.docx
|
|||
12 вересня 2024 18:16 |
тендерна документація щебінь (нова редакція).docx
|
|||
06 вересня 2024 16:56 |
Кваліфікаційні критерії (Додаток 1).docx
|
|||
06 вересня 2024 16:56 |
ТЗ щебінь (Додаток 5).docx
|
|||
06 вересня 2024 16:56 |
проєкт договору щебінь (Додаток 6).docx
|
|||
06 вересня 2024 16:56 |
оголошення щебінь 06.09.docx
|
|||
06 вересня 2024 16:56 |
тендерна документація щебінь 06.09.24.docx
|
|||
06 вересня 2024 16:54 |
Тендерна пропозиція (Додаток 3).docx
|
|||
06 вересня 2024 16:54 |
Перелік документів для переможця (Додаток 2).docx
|
|||
06 вересня 2024 16:54 |
Відомості про учасника (Додаток 4).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-23-000006 ● 3cfcc5dbacf347a18ae135cefb5062cd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 вересня 2024 11:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.09.2024 №63-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 23.09.2024 №63-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-09-06-011782-a 06.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-24 12:19:14
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Щебінь із природного каменю фракції 5-20, щебінь із природного каменю фракції 20-40)» (інформацію опубліковано в інформаційно-те лекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-06-011782-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-26 11:17:44
Відповідь
Пояснення щодо запиту
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами висновку моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Щебінь із природного каменю фракції 5-20, щебінь із природного каменю фракції 20-40) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-06-011782-a) повідомляємо наступне: В подальшому ми зобов’язуємося здійснити всі заходи щодо недопущення порушення вимог абзацу другого пункту 17 Особливостей та частини третьої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
2024-10-07 14:05:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 жовтня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 вересня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" |
996 825,00
UAH з ПДВ
|
996 825,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" #39053510 |
Переможець |
996 825,00
UAH з ПДВ
|
18 вересня 2024 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2024 11:55
|
договір 548 щебінь ТОВ Автомагістраль-ІФ від 25.09.24.pdf | укладений |
25 вересня 2024 11:53
|