Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20989154 |
Місцезнаходження: | 67700, Україна , Одеська обл., м.Білгород-Дністровський, вул.Михайлівська, будинок 29 |
Контактна особа: |
Ольга Шпак +380484960044 shpak.olga01@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2024 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2024 13:20 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2024 13:20 |
Очікувана вартість: | 24 191 851,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120 959,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Білгород-Дністровський, Одеської області
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом оплати Замовником виконаних робіт після пред’явлення Підрядником типових форм Кб-2в, Кб-3, (розрахованих за допомогою програмного комплексу АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін), підписаних представниками сторін. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 04 жовтня 2024 22:52
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-30-000024 ● 73c55f77cb4b4b4fb6f79d5d4bc42207
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2024 16:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.10.2024 №92-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України 23.10.2024 №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник
Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.10.2024 №92-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2024-09-06-010926-a 06.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-13 14:53:10
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту харчоблоку ЗЗСО № 7 по вул. Південна,25, м. Білгород-Дністровський, Одеської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-06-010926-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Яким чином учасником ТОВ «КАМ-ЕКОРЕМБУД», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги підпункту 1.2.1. пункту 1.2. таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» додатку 1 тендерної документації в частинні надання сканованих копій з оригіналів документів, що підтверджують проходження навчання з охорони праці та пожежної безпеки, а саме діючих посвідчень виконавця робіт/майстра будівельних та монтажних робіт:
- про проходження навчання з пожежної безпеки;
- про проходження навчання правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) на Степанова Дмитра Ігоровича, який у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Довідка про наявність працівників.pdf.p7s» визначений учасником ТОВ «КАМ-ЕКОРЕМБУД» відповідальним за виконання робіт по закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-14 09:27:24
відповідь на запит про надання пояснення
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт харчоблоку ЗЗСО № 7 по вул. Південна,25, м. Білгород-Дністровський, Одеської області.»
Відповідні документи додаються.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на сайті Білгород-Дністровської міської ради. : https://bilgorod-d.gov.ua/ .
11.09.2024 Замовник надав у загальний відділ міської ради звернення від 10.09.2024 року № 1270 на розміщення інформації на оприлюднення. (Звернення додається).
В теперішній час цей сайт по незалежним від Замовника причинам не працює у зв`язку з тим, що Розпорядженням міського голови Про офiцiйний веб-сайт Білгород – Днiстровської Micькoї територiальної громади https://bdmr.gov.ua/ від 01.11.2024 № 146 створено новий сайт, який поки не взаємодіє зі старим сайтом. (Розпорядження додається).
3. Проходження навчання з пожежної безпеки; - про проходження навчання правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) на Степанова Дмитра Ігоровича пидтверджено протоколом №1211 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 18.09.2024 р. проведена перевірка знань п.2 «ССБП. Охорона праці і промислової безпеки у будівництві2 ДБН А 3.2-2-2009 (НПАОП 45.2-7.02-12). В розділі 7.3 розглянуті правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями ( починаючі з пп 7.3.33 та далі). Посвідчення № 1211/3 та №1211/7. (Документи надаються).
- наказ про затв. проек-кошт докум_compressed.pdf
- Зведений кошторисний розрахунок.PDF
- Ексертний звіт_compressed_compressed (1).pdf
- Обгрунтування техзнічних, якісних характеристик та очікуваної вартості ).PDF
- РМГ-146-Про-офіційний-веб-сайт-Білгород-Дністровської-міської-територіальної-громади.pdf
- Навчання з ОХОРОНИ ПРАЦІ.pdf
- Електронний підпис
- обрунтування.png
- Електронний підпис
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-11-19 18:45:25
Відповідь на запит
На підтвердження розміщення обгрунтування надаю документ, який мені надали в міської раді
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про неможливість усунення порушень За результатом моніторингу Закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-09-06-010926-a здійснено моніторинг органом державного фінансового контролю, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором № UA-M-2024-10-30-00002, дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 00:00 2024, дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 16:54 2024 , за результатом якого органами фінансового контролю 20 листопада 17:31 2024 в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок за яким встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону . Водночас встановлені моніторингом порушення вимог Закону «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) допущені уповноваженою особою на етапі повідомлення про намір укладання договору (п.2 ч.1 ст.33 Закону). Натомість Договір підряду від 28 жовтня 2024 року №285ВТ, загальною вартістю 21 055 020,04 грн укладений відповідно до загальних вимог Цивільного кодексу України (далі Кодекс), додержання яких є необхідними для чинності правочину (частини перша-третя та п`ята ст.203 Кодексу), що позбовляє можливості Управлінню освіти Білгород-Дністровської міської ради застосувати норми ст. 215 Кодексу для правочину недійсним та припинення зобов`язань за Договором підряду від 28 жовтня 2024 року №285ВТ. Також звертаємо Вашу увагу на наступне: Додатком 2 до Протоколу №4 засідання комісії з питань придбання обладнання, створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) ЗЗСО" проект «Капітальний ремонт харчоблоку ЗЗСО № 7 по вул. Південна, 25, м. Білгород- Дністровський, Одеської області» включено до переліку фінансування, яке надано розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13 серпня 2024 року №763 «Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдальнь (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти у 2024 році». Управлінню освіти Білгород-Дністровської міської ради надано субвенцію 19769300 грн. Абзацом 3 підпункту 4 пункту 5 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти, затвердженого постановою КМУ від 16 лютого 2022 р. № 120 (далі – Порядок), визначено співфінансування не більше як 80 відсотків - за рахунок субвенції та не менш як 20 відсотків - за рахунок коштів місцевих бюджетів. При цьому згідно з абзацем 7 підпункту 4 пункту 5 кошти місцевих бюджетів обов’язково мають бути попередньо спрямовані за цільовим призначенням у частині співфінансування. 06.09.2024 року було оголошено Відкриті торги з особливостями на очікувану вартість- 24191854 грн. (в тому числі Державний бюджет України 19 769 300 грн; Місцевий бюджет-4422551грн.). п.6. Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти передбачено завершення реалізації проекту до кінця поточного року, в якому відбувся відбір проектів для надання субвенції. У разі коли реалізацію проекту не буде завершено до кінця поточного року, завершення реалізації такого проекту у наступному бюджетному періоді здійснюватиметься виключно за рахунок коштів місцевих бюджетів або інших джерел, не заборонених законодавством. Харчоблок ЗЗСО №7 являється опорною кухнею. Опорна кухня - модель організації харчування, що передбачає виконання функцій постачальника послуг з харчування, шляхом приготування їжі з подальшою доставкою готової гарячої їжі у прилеглі заклади освіти, де організація гарячого харчування є неможливою та/або економічно недоцільною. На момент завершення моніторінгу вже проведі наступні роботи : демонтаж технологічного обладнання; розбирання облицювання стін з керамічних глазурованих плиток: розбирання цегляних перегородок; розбирання кам'яної кладки стін із цегли; демонтовано старі мережі водопроводу, каналізацїї, теплова мережа; зроблено улаштування перегородок з газобетонних блоків, частково проведено ремонт штукатурки внутрішніх стін по каменю та бетону та шпаклювання перегородок вапняним розчином. Підрядиком частково закуплені будівельні матеріали та замовлено у Постачальників технологчне обладнення для харчоблоку. Управління освіти вважає, що усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, буде мати негативні наслідки для органзації харчування учнів, що є непропорційним у спаввідношені з виявленими недоліками. Також укладеним договором або законом не передбачено розірвання договору за приписом або вказівкою контролюючих органів, розірвання договору можливо лише за угодою сторін або в судовму порядку. Визнання договору нікчемним можливо у випадку встановлення його недійсності законом. Водночас припинення зобов`язань за договором можливо лише за згодою сторін або в судовому порядку. Таким чином, під сумуючи наведене, у Управління освіти Білгород-Дністровської міської ради відсутній законодавчо визначений механізм реалізації наданих ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ зобов’язань по усуненню порушення законодавства у сфері публічних закупівель, шляхом припинення зобов’язань за Договором підряду від 28 жовтня 2024 року №285ВТ. 1. Також вважаємо що навчання правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями розглядається (можливо не в повному обсязі) і ДБН А.3.2.20-2009 згідно якого проходив навчання Степанов Дмитро. (Витяг з ДБН А.3.2.20-2009 додається). 2. В теперешній час Степанов Дмитро пройшов навчання , про що свідчать наступні документи: протокол №1540 від 22.11.2024 року засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці; та прсвідчення №1540/1 (Проходження навчання Степановим Дмитра «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАО 0.00-1.71-13) З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку про результати моніторингу, а саме вжити заходів щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, повідомляємо, що з уповноваженою особою, що проводила цю закупівлю, проведено роз’яснювальну роботу, фахівця направлено на додаткові навчання, в тому числі на такі, що проводяться онлайн, в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть Додатки: 1.Додаток 1 "Додаток 2 до протоколу № 4 засідання комісії з питань придбання обладнання, створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) ЗЗСО" 2.Додаток 2. Протокол №4 засідання комісії з питань придбання обладнання, створення та модернізації (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) ЗЗСО" 3. Додаток 3 Витяг з ДБН А.3.2.20-2009 . 4. Протокол №1540 від 22.11.2024 року засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці; та посвідчення №1540/1 (Проходження навчання Степановим Дмитра «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАО 0.00-1.71-13).
2024-11-26 16:33:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель.)
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 02/001/2025ПР |
Дата публікації: | 07 січня 2025 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
07 січня 2025 15:15
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2024 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАМ-ЕКОРЕМБУД" |
21 175 979,30
UAH з ПДВ
|
21 055 020,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Будівельно-торгова компанія "БУДТЕХНО ПЛЮС" |
23 450 250,00
UAH з ПДВ
|
21 174 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СКАЙ ГРУП ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
22 978 700,02
UAH з ПДВ
|
22 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРПРОЕКТБУД" |
24 185 851,00
UAH з ПДВ
|
24 064 891,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАМ-ЕКОРЕМБУД" #43606200 |
Переможець |
21 055 020,04
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2024 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2024 09:19
|
Додаткова угода №3.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2024 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2024 14:32
|
Додаткова угода №2 від 02.12.2024 до Договору №285 ВТ від 28.10.2024.PDF | зміни до договору |
02 грудня 2024 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2024 14:23
|
Додаткова угода №1 до Договору № 285 ВТ від 28.10.2024.PDF | зміни до договору |
07 листопада 2024 14:18
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2024 11:42
|
Додаток 3 до Договору№285 ВТ.PDF | укладений |
29 жовтня 2024 11:40
|
Додаток 1 до Договору №285 ВТ Договірна ціна.PDF | укладений |
29 жовтня 2024 11:40
|
Договір №285 ВТ від 28.10.2024.PDF | укладений |
29 жовтня 2024 11:40
|
Додаток 4 (початок) Дефектний акт.PDF | укладений |
29 жовтня 2024 11:40
|
Продовження Додатку 4 (Кошториси)_compressed.pdf | укладений |
29 жовтня 2024 11:40
|
Продовження 1 Додатку 4 Відомість обсягів робіт.PDF | укладений |
29 жовтня 2024 11:40
|
Продовження Додатку 4 (Підсумкова відомість ресурсів, інформація про ціни)_compressed.pdf | укладений |
29 жовтня 2024 11:40
|
Додаток 2 до Договору №285 ВТ.PDF | укладений |
29 жовтня 2024 11:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились внести зміни до Договору № 285 ВТ від 28.10. 20234 року (далі — Договір) і викласти в такій редакції: «п. 3.1. Договірна ціна (вартість) є тверда та становить 21 055 020,04 грн. (Двадцять один мільйон п’ятдесят п’ять тисяч двадцять гривень 04 коп), в т.ч. ПДВ 20% - 3 509 170,00 грн. (Три мільйони п’ятсот дев’ять тисяч сто сімдесят гривень 00коп.) у т. ч. бюджетне призначення на 2024 рік – 9961685,97 грн. ( дев`ять мільйонів дев`ятсот шістдесят одна тисяча шістсот вісімдесят п`ять грн. 97 коп.) з ПДВ, з яких: за рахунок субвенції з державного бюджету місцевому бюджету – 7969348,78 грн., з ПДВ за рахунок співфінансування з місцевого бюджету – 1992337,19 грн. з ПДВ. 2. Додаток 3 до Договору «План фінансування» викласти в редакції цієї додаткової угоди. 3. Усі інші умови Договору залишаються незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 285 ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди №1 від 07.11.2024 року до Договору № 285 ВТ від 28.10.2024 року, у зв`язку із збільшенням фінансування об'єкта Сторони погодились доповнити Договір 285 ВТ від " 28" жовтня 2024 р. (далі — Договір) пунктом 5.1.1: - п.5.1.1. Терміни виконання робіт можуть бути скорочені у разі збільшення фінансування об'єкта, що не перевищує договірної ціни, з бюджету відповідного рівня. - викласти п. 5.1. в новій редакції Строк виконання робіт становить: 25.02.2025 року враховуючи скорочення терміну виконання робіт погодились доповнити Договір № 285 ВТ від " 28" жовтня 2024 р. (далі — Договір): п.4.7 Замовник проводить попередню оплату у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органі Держаної казначейської служби України, в розмірі 30% від суми коштів, передбачених Договором підряду на 2024 рік, що становить 2988505 грн., для закупівлі матеріалів та обладнання. У зв’язку з відкриттям небюджетного рахунку Підрядника сторони домовились внести зміни до банківських реквізитів Договору №285 ВТ від 28.10.2024 та викласти реквізити Підрядника в розділі «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін. Викласти в нової редакції Додаток 2 “ Календарний план виконання робіт» |
Номер договору про закупівлю: | 285 ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетне призначення на 2024 рік – 14961685,97 з ПДВ : за рахунок субвенції з державного бюджету місцевому бюджету – 11969348,78 грн., з ПДВ за рахунок співфінансування з місцевого бюджету – 2992337,19 грн. з ПДВ.Викласти п. 5.1. в новій редакції Строк виконання робіт становить: 15.02.2025 року |
Номер договору про закупівлю: | 285 ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |