Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20989154 |
Місцезнаходження: | 67700, Україна , Одеська обл., м.Білгород-Дністровський, вул.Михайлівська, будинок 29 |
Контактна особа: |
Ольга Шпак +380484960044 shpak.olga01@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2024 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2024 13:20 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2024 13:20 |
Очікувана вартість: | 24 191 851,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120 959,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Білгород-Дністровський, Одеської області
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться шляхом оплати Замовником виконаних робіт після пред’явлення Підрядником типових форм Кб-2в, Кб-3, (розрахованих за допомогою програмного комплексу АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін), підписаних представниками сторін. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 04 жовтня 2024 22:52
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-30-000024 ● 73c55f77cb4b4b4fb6f79d5d4bc42207
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 жовтня 2024 16:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.10.2024 №92-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України 23.10.2024 №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник
Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 30.10.2024 №92-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2024-09-06-010926-a 06.09.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-13 14:53:10
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту харчоблоку ЗЗСО № 7 по вул. Південна,25, м. Білгород-Дністровський, Одеської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-09-06-010926-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Яким чином учасником ТОВ «КАМ-ЕКОРЕМБУД», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги підпункту 1.2.1. пункту 1.2. таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» додатку 1 тендерної документації в частинні надання сканованих копій з оригіналів документів, що підтверджують проходження навчання з охорони праці та пожежної безпеки, а саме діючих посвідчень виконавця робіт/майстра будівельних та монтажних робіт:
- про проходження навчання з пожежної безпеки;
- про проходження навчання правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) на Степанова Дмитра Ігоровича, який у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Довідка про наявність працівників.pdf.p7s» визначений учасником ТОВ «КАМ-ЕКОРЕМБУД» відповідальним за виконання робіт по закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-14 09:27:24
відповідь на запит про надання пояснення
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт харчоблоку ЗЗСО № 7 по вул. Південна,25, м. Білгород-Дністровський, Одеської області.»
Відповідні документи додаються.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на сайті Білгород-Дністровської міської ради. : https://bilgorod-d.gov.ua/ .
11.09.2024 Замовник надав у загальний відділ міської ради звернення від 10.09.2024 року № 1270 на розміщення інформації на оприлюднення. (Звернення додається).
В теперішній час цей сайт по незалежним від Замовника причинам не працює у зв`язку з тим, що Розпорядженням міського голови Про офiцiйний веб-сайт Білгород – Днiстровської Micькoї територiальної громади https://bdmr.gov.ua/ від 01.11.2024 № 146 створено новий сайт, який поки не взаємодіє зі старим сайтом. (Розпорядження додається).
3. Проходження навчання з пожежної безпеки; - про проходження навчання правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) на Степанова Дмитра Ігоровича пидтверджено протоколом №1211 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 18.09.2024 р. проведена перевірка знань п.2 «ССБП. Охорона праці і промислової безпеки у будівництві2 ДБН А 3.2-2-2009 (НПАОП 45.2-7.02-12). В розділі 7.3 розглянуті правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями ( починаючі з пп 7.3.33 та далі). Посвідчення № 1211/3 та №1211/7. (Документи надаються).
- наказ про затв. проек-кошт докум_compressed.pdf
- Зведений кошторисний розрахунок.PDF
- Ексертний звіт_compressed_compressed (1).pdf
- Обгрунтування техзнічних, якісних характеристик та очікуваної вартості ).PDF
- РМГ-146-Про-офіційний-веб-сайт-Білгород-Дністровської-міської-територіальної-громади.pdf
- Навчання з ОХОРОНИ ПРАЦІ.pdf
- Електронний підпис
- обрунтування.png
- Електронний підпис
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-11-19 18:45:25
Відповідь на запит
На підтвердження розміщення обгрунтування надаю документ, який мені надали в міської раді
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 вересня 2024 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАМ-ЕКОРЕМБУД" |
21 175 979,30
UAH з ПДВ
|
21 055 020,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Будівельно-торгова компанія "БУДТЕХНО ПЛЮС" |
23 450 250,00
UAH з ПДВ
|
21 174 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СКАЙ ГРУП ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
22 978 700,02
UAH з ПДВ
|
22 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРПРОЕКТБУД" |
24 185 851,00
UAH з ПДВ
|
24 064 891,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАМ-ЕКОРЕМБУД" #43606200 |
Переможець |
21 055 020,04
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2024 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2024 14:23
|
Додаткова угода №1 до Договору № 285 ВТ від 28.10.2024.PDF | зміни до договору |
07 листопада 2024 14:18
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2024 11:42
|
Додаток 3 до Договору№285 ВТ.PDF | укладений |
29 жовтня 2024 11:40
|
Додаток 1 до Договору №285 ВТ Договірна ціна.PDF | укладений |
29 жовтня 2024 11:40
|
Договір №285 ВТ від 28.10.2024.PDF | укладений |
29 жовтня 2024 11:40
|
Додаток 4 (початок) Дефектний акт.PDF | укладений |
29 жовтня 2024 11:40
|
Продовження Додатку 4 (Кошториси)_compressed.pdf | укладений |
29 жовтня 2024 11:40
|
Продовження 1 Додатку 4 Відомість обсягів робіт.PDF | укладений |
29 жовтня 2024 11:40
|
Продовження Додатку 4 (Підсумкова відомість ресурсів, інформація про ціни)_compressed.pdf | укладений |
29 жовтня 2024 11:40
|
Додаток 2 до Договору №285 ВТ.PDF | укладений |
29 жовтня 2024 11:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились внести зміни до Договору № 285 ВТ від 28.10. 20234 року (далі — Договір) і викласти в такій редакції: «п. 3.1. Договірна ціна (вартість) є тверда та становить 21 055 020,04 грн. (Двадцять один мільйон п’ятдесят п’ять тисяч двадцять гривень 04 коп), в т.ч. ПДВ 20% - 3 509 170,00 грн. (Три мільйони п’ятсот дев’ять тисяч сто сімдесят гривень 00коп.) у т. ч. бюджетне призначення на 2024 рік – 9961685,97 грн. ( дев`ять мільйонів дев`ятсот шістдесят одна тисяча шістсот вісімдесят п`ять грн. 97 коп.) з ПДВ, з яких: за рахунок субвенції з державного бюджету місцевому бюджету – 7969348,78 грн., з ПДВ за рахунок співфінансування з місцевого бюджету – 1992337,19 грн. з ПДВ. 2. Додаток 3 до Договору «План фінансування» викласти в редакції цієї додаткової угоди. 3. Усі інші умови Договору залишаються незмінними. |
Номер договору про закупівлю: | 285 ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |