Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Легкові автомобілі
Очікувана вартість
29 120 000,00 UAH
UA-2024-09-06-002200-a ● b206affb716344f499f2a43f82f191d6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління державної охорони України |
Код ЄДРПОУ: | 00037478 |
Місцезнаходження: | 01024, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Богомольця, 8 |
Контактна особа: |
Євген Вдовиченко +380442262389 vdovychenko@do.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2024 10:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 вересня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 29 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 291 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Місце поставки предмета закупівлі - м. Київ вул. Д. Щербаківського, 52 або дилерський центр, або інший торгівельний майданчик учасника в межах міста Києва чи сусідніх з містом Київ районах Київської області.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 одиниця
Автомобілі спеціалізованого призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04111, Україна, Київська область, Київ, вул. Данила Щербаківського, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 34114400-3 — Мікроавтобуси
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться згідно з рахунком Продавця протягом 7 (сім) робочих днів після поставки Товару, оформлення видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 (семи) календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2024 10:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 вересня 2024 10:16 |
Додаток 5.docx | |
06 вересня 2024 10:16 |
Додаток 3.docx | |
06 вересня 2024 10:16 |
Додаток 1.docx | |
06 вересня 2024 10:16 |
ТД за Особливостями АСП .docx | |
06 вересня 2024 10:16 |
Додаток 4.docx | |
06 вересня 2024 10:16 |
Додаток 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
payment
Дата подання: 07 вересня 2024 12:15
Дата відповіді: 09 вересня 2024 08:26
Do you think that "затримки бюджетного фінансування" is a seller's problem??? Open bank guarantee for 100% of price. Then you will get goods.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. З приводу вашого звернення повідомляємо, що розрахунки з контрагентами по господарським договорам Управління державної охорони України проводить державна казначейська служба України, тобто окрема юридична особа яка провадить діяльність в межах своїх повноважень та незалежно від Управління. Тому затримки платежів, в тому числі через затримки бюджетного фінансування можуть відбуватися незалежно від бажання, дій чи бездіяльності посадових осіб УДО України. Нажаль вирішити цю проблему за допомогою оформлення банківських гарантій неможливо.
Good day! Thank you for your attention to our purchase. Regarding your request, we would like to inform you that settlements with counterparties under business contracts of The Department of State protection are carried out by the State Treasury Service of Ukraine, i.e. a separate legal entity that operates within its powers and independently of the DSP of Ukraine.
Therefore, delays in payments, including due to delays in budget funding, can occur regardless of the will, action or inaction of officials of the DSP of Ukraine. Unfortunately, it is impossible to solve this problem by issuing bank guarantees.
Good day! Thank you for your attention to our purchase. Regarding your request, we would like to inform you that settlements with counterparties under business contracts of The Department of State protection are carried out by the State Treasury Service of Ukraine, i.e. a separate legal entity that operates within its powers and independently of the DSP of Ukraine.
Therefore, delays in payments, including due to delays in budget funding, can occur regardless of the will, action or inaction of officials of the DSP of Ukraine. Unfortunately, it is impossible to solve this problem by issuing bank guarantees.
your answer
Дата подання: 09 вересня 2024 15:59
Дата відповіді: 11 вересня 2024 17:09
Do you really think that any mentally sane foreign factory will accept such term? We know how it works and deal only with state procurement. If you are not sure and want to buy, open L/C or make advance. Otherwise it is a fraud in any country. Even in Ukraine.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. З приводу вашого звернення повідомляємо, що тендерна документація складена відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Умови, які передбачені в тендерній документації є рівними для всіх учасників процедури закупівлі.
У разі укладення договору Управління державної охорони України бере на себе фінансові зобов’язання вчасно сплатити за поставлений товар.
Good day! Thank you for your attention to our purchase. Regarding your request, we would like to inform you that the tender documentation was drawn up in accordance with the current legislation of Ukraine in the field of public procurement. The conditions stipulated in the tender documentation are equal for all participants in the procurement procedure.
In case of conclusion of the agreement The Department of State protection of Ukraine undertakes financial obligations to pay for the delivered goods on time.
У разі укладення договору Управління державної охорони України бере на себе фінансові зобов’язання вчасно сплатити за поставлений товар.
Good day! Thank you for your attention to our purchase. Regarding your request, we would like to inform you that the tender documentation was drawn up in accordance with the current legislation of Ukraine in the field of public procurement. The conditions stipulated in the tender documentation are equal for all participants in the procurement procedure.
In case of conclusion of the agreement The Department of State protection of Ukraine undertakes financial obligations to pay for the delivered goods on time.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ" |
29 120 000,00
UAH з ПДВ
|
29 120 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ" #41310873 |
Переможець |
29 120 000,00
UAH з ПДВ
|
17 вересня 2024 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2024 17:10
|
Додаткова угода1 мультивани.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2024 17:06
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2024 14:29
|
Договір 459 Атлант мультівани.pdf | укладений |
26 вересня 2024 14:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 459/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 до договору купівлі-продажу №459/2024 від 26.09.2024 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |