Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт адміністративно-господарського корпусу (блок 1 та 2) (утеплення фасадів та відновлення гідроізоляції м’якої покрівлі) НА СБ України по вул. М.Максимовича, 22 в м. Києві
Очікувана вартість
14 993 643,00 UAH
UA-2024-09-05-012585-a ● b26f9abe791a4e8eac8fc9375ad9fdc1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДВНЗ "Національна академія Служби безпеки України" |
Код ЄДРПОУ: | 20001823 |
Вебсайт: | http://www.academy.ssu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03022, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. М. Максимовича, 22 |
Контактна особа: |
Олександр Пархоменко +380445277508 nasb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2024 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 вересня 2024 17:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2024 13:37 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2024 13:37 |
Очікувана вартість: | 14 993 643,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 149 936,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до статті 27 Закону учасник-переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії, що має містити ствердження про безумовне виконання зобов’язань щодо сплати коштів замовнику у розмірі 3% відсотків вартості договору в разі невиконання (не належного виконання) ним умов договору про закупівлю. Банківська гарантія, надана як забезпечення виконання договору, повинна бути дійсною з моменту набрання чинності договору і до повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з підтвердженням забезпечення виконання договору, відшкодовуються за рахунок коштів учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт адміністративно-господарського корпусу (блок 1 та 2) (утеплення фасадів та відновлення гідроізоляції м’якої покрівлі) НА СБ України по вул. М.Максимовича, 22 в м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03066, Україна, м. Київ, вул. М. Максимовича, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 вересня 2024 19:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2024 19:53 |
ТД утеплення фасаду блоки 1 та 2 (змінена).doc | |
16 вересня 2024 19:53 |
Протокол уповноваженї особи щодо внесення змін до ТД №139_1 від 16.09.24.docx | |
05 вересня 2024 17:35 |
Проект для тендеру.rar |
16 вересня 2024 19:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 вересня 2024 19:53 |
ТД утеплення фасаду блоки 1 та 2 (змінена).doc
|
|||
16 вересня 2024 19:53 |
Протокол уповноваженї особи щодо внесення змін до ТД №139_1 від 16.09.24.docx
|
|||
05 вересня 2024 17:35 |
Проект для тендеру.rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Види робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 06 вересня 2024 17:40
Дата відповіді: 07 вересня 2024 12:06
Добрий день. Пунктом 6 Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника Додатку 3 до тендерної документації вимагається копія дозволу та/або декларації Державної служби України з питань праці на проведення робіт підвищеної небезпеки на виконання робіт з підвищеної небезпекою, в т.ч. відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Повідомляємо, що Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107) не передбачено такий вид робіт підвищеної небезпеки. Просимо усунути зазначені невідповідності та привести тендерну документації у цій частині у відповідність чинному законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше запитання.
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації у встановленому порядку.
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації у встановленому порядку.
Навчання з питань охорони праці
Дата подання: 06 вересня 2024 17:50
Дата відповіді: 09 вересня 2024 18:08
Добрий день. Пунктом 5.1. Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника Додатку 3 до тендерної документації вимагається проходження навчання з питань охорони праці за напрямом - загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників на працівників, що зазначені у довідці за формою, яка зазначена у пункті 5, а саме: директор, головний інженер, виконроб, працівник виробничо-технічного відділу, інженер з охорони праці.
Повідомляємо, що відповідно Загальних вимог стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (затверджено Наказ МНС України 25.01.2012 № 67) відповідно навчання передбачене лише саме для роботодавців, тобто для керівника підприємства - директора, а не на всіх працівників, що будуть залучені до виконання робіт, адже саме директор є роботодавцем. Просимо усунути зазначені невідповідності та привести тендерну документації у цій частині у відповідність чинному законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої не суперечить вимогам чинного законодавства та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тому вимоги пункту 5.1. Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника Додатку 3 залишаються без змін.
Тому вимоги пункту 5.1. Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника Додатку 3 залишаються без змін.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-09-05-012585-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД", Код ЄДРПОУ:43388424
Дата подання: 30 вересня 2024 10:59
Порушення вимог законодавства в частині визначення переможця закупівлі
Шановний Замовнику!
Визначивши переможцем ТОВ «СТРОЙРЕФІР» Вами порушено приписи Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування в частині невідповідності переможця вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
В тендерній пропозиції переможця закупівлі ТОВ «СТРОЙРЕФІР» наявні наступні невідповідності вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
1. В пояснювальній записці відсутня інформація щодо розташування об'єкта будівництва (місто Київ).
2. В розрахунках невірно врахована середньомісячна норма тривалості робочого часу 172,33 люд.год. У зв’язку із продовженням воєнного стану Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 3684-IX від 08.05.2024 р., наразі в Україні чинна норма 173,83 люд.год.
3. У підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису відсутні Крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т. та Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А, що передбачені п.8 та п. 14 підсумковою відомістю ресурсів технічного завдання (вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі).
4. В локальному кошторисі переможця закупівлі, а саме в п.14, вказано невірний обсяг робіт: технічним завданням передбачено Улаштування з листової сталі парапетів 496,3 м, проте переможець - 496,5 м., що є порушенням вимог про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
У зв’язку із вищевикладеним просимо Замовника врахувати порушення Переможцем вимог про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та, відповідно до вимог Закону та Особливостей, скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «СТРОЙРЕФІР».
Розгорнути
Згорнути
Визначивши переможцем ТОВ «СТРОЙРЕФІР» Вами порушено приписи Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування в частині невідповідності переможця вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
В тендерній пропозиції переможця закупівлі ТОВ «СТРОЙРЕФІР» наявні наступні невідповідності вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
1. В пояснювальній записці відсутня інформація щодо розташування об'єкта будівництва (місто Київ).
2. В розрахунках невірно врахована середньомісячна норма тривалості робочого часу 172,33 люд.год. У зв’язку із продовженням воєнного стану Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 3684-IX від 08.05.2024 р., наразі в Україні чинна норма 173,83 люд.год.
3. У підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису відсутні Крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т. та Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А, що передбачені п.8 та п. 14 підсумковою відомістю ресурсів технічного завдання (вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі).
4. В локальному кошторисі переможця закупівлі, а саме в п.14, вказано невірний обсяг робіт: технічним завданням передбачено Улаштування з листової сталі парапетів 496,3 м, проте переможець - 496,5 м., що є порушенням вимог про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
У зв’язку із вищевикладеним просимо Замовника врахувати порушення Переможцем вимог про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та, відповідно до вимог Закону та Особливостей, скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «СТРОЙРЕФІР».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2024 13:25
Робочою групою опрацьована вимога ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД" щодо рішення Замовника про визначення переможцем відкритих торгів пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙРЕФІР» на закупівлю робіт - Капітальний ремонт адміністративно-господарського корпусу (блок 1 та 2) (утеплення фасадів та відновлення гідроізоляції м’якої покрівлі) НА СБ України по вул. М.Максимовича, 22 в м. Києві, як таку яка не відповідає технічним характеристикам запропонованого товару вимогам Замовника та пропонуємо надати наступну відповідь.
Вимога № 1. В пояснювальній записці відсутня інформація щодо розташування об'єкта будівництва (місто Київ).
Відповідь: В пояснювальній записці вказано назву будівництва, де чітко визначений адрес, «Капітальний ремонт адміністративно-господарського корпусу (блок 1 та 2) (утеплення фасадів та відновлення гідроізоляції м’якої покрівлі) НА СБ України по вул. М.Максимовича, 22 в м. Києві»
Вимога № 2. В розрахунках невірно врахована середньомісячна норма тривалості робочого часу 172,33 люд.год. У зв’язку із продовженням воєнного стану Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 3684-IX від 08.05.2024 р., наразі в Україні чинна норма 173,83 люд.год.
Відповідь: Слід зауважити, відповідно до вимог чинного законодавства, зазначена норма змінюється щоквартально, з урахуванням подовження воєнного стану Законом України. Таким чином, середньомісячна норма тривалості робочого часу чітко буде встановлена на момент укладання угоди, яке відбудеться на початку IV кварталу 2024 року.
Вимога № 3. У підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису відсутні Крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т. та Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А, що передбачені п.8 та п. 14 підсумковою відомістю ресурсів технічного завдання (вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі).
Відповідь: При здійсненні розрахунків вартості виконання будівельних робіт учасник самостійно визначає застосування важкої техніки та іншого обладнання для виконання визначених обсягів робіт. У розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація при закупівлі робіт – це встановлена замовником сукупність технічних умов, що необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва. Вона повинна містити опис усіх необхідних характеристик робіт, що закуповуються.
По суті, інформація, яку замовник надає в технічній специфікації, повинна дати учаснику повне розуміння щодо переліку і видів робіт, що підлягають виконанню, а також можливість визначити свою цінову пропозицію з урахуванням визначених обсягів.
Вимога № 4. В локальному кошторисі переможця закупівлі, а саме в п.14, вказано невірний обсяг робіт: технічним завданням передбачено Улаштування з листової сталі парапетів 496,3 м, проте переможець - 496,5 м., що є порушенням вимог про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідь: Зважаючи на те, що похибка у обсязі робіт щодо улаштування парапетів з листової сталі учасником здійснена у бік збільшення обсягу на 0,2 м, то при застосуванні обсягу визначеного дефектним актом вартість пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙРЕФІР» буде ще зменшена.
Таким чином, відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити описи та формальні (несуттєві) помилки, що суттєво не впливає на зміст пропозиції учасника.
Враховуючи викладене, робоча група вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «СТРОЙРЕФІР» відповідає кваліфікаційним та технічним критеріям тендерній документації замовника, у зв’язку з чим підстав для її відхилення, а також скасування рішення щодо визначення переможця даної закупівлі відсутні.
Вимога № 1. В пояснювальній записці відсутня інформація щодо розташування об'єкта будівництва (місто Київ).
Відповідь: В пояснювальній записці вказано назву будівництва, де чітко визначений адрес, «Капітальний ремонт адміністративно-господарського корпусу (блок 1 та 2) (утеплення фасадів та відновлення гідроізоляції м’якої покрівлі) НА СБ України по вул. М.Максимовича, 22 в м. Києві»
Вимога № 2. В розрахунках невірно врахована середньомісячна норма тривалості робочого часу 172,33 люд.год. У зв’язку із продовженням воєнного стану Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 3684-IX від 08.05.2024 р., наразі в Україні чинна норма 173,83 люд.год.
Відповідь: Слід зауважити, відповідно до вимог чинного законодавства, зазначена норма змінюється щоквартально, з урахуванням подовження воєнного стану Законом України. Таким чином, середньомісячна норма тривалості робочого часу чітко буде встановлена на момент укладання угоди, яке відбудеться на початку IV кварталу 2024 року.
Вимога № 3. У підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису відсутні Крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т. та Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А, що передбачені п.8 та п. 14 підсумковою відомістю ресурсів технічного завдання (вимогам про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі).
Відповідь: При здійсненні розрахунків вартості виконання будівельних робіт учасник самостійно визначає застосування важкої техніки та іншого обладнання для виконання визначених обсягів робіт. У розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація при закупівлі робіт – це встановлена замовником сукупність технічних умов, що необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва. Вона повинна містити опис усіх необхідних характеристик робіт, що закуповуються.
По суті, інформація, яку замовник надає в технічній специфікації, повинна дати учаснику повне розуміння щодо переліку і видів робіт, що підлягають виконанню, а також можливість визначити свою цінову пропозицію з урахуванням визначених обсягів.
Вимога № 4. В локальному кошторисі переможця закупівлі, а саме в п.14, вказано невірний обсяг робіт: технічним завданням передбачено Улаштування з листової сталі парапетів 496,3 м, проте переможець - 496,5 м., що є порушенням вимог про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідь: Зважаючи на те, що похибка у обсязі робіт щодо улаштування парапетів з листової сталі учасником здійснена у бік збільшення обсягу на 0,2 м, то при застосуванні обсягу визначеного дефектним актом вартість пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙРЕФІР» буде ще зменшена.
Таким чином, відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити описи та формальні (несуттєві) помилки, що суттєво не впливає на зміст пропозиції учасника.
Враховуючи викладене, робоча група вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «СТРОЙРЕФІР» відповідає кваліфікаційним та технічним критеріям тендерній документації замовника, у зв’язку з чим підстав для її відхилення, а також скасування рішення щодо визначення переможця даної закупівлі відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2024 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙРЕФІР" |
14 210 418,86
UAH з ПДВ
|
14 060 482,43
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД" |
14 102 096,64
UAH з ПДВ
|
14 102 096,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛМІ БУД" |
14 494 832,47
UAH з ПДВ
|
14 494 832,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТРОЙРЕФІР" #39417459 |
Переможець |
14 060 482,43
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2024 19:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 вересня 2024 14:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 17:14
|
291_ДЦ_ПВР.rtf | зміни до договору |
27 грудня 2024 17:11
|
291_ДЦ_ОК_02-01.rtf | зміни до договору |
27 грудня 2024 17:11
|
291_ДЦ_ЛК1_02-01-01.rtf | зміни до договору |
27 грудня 2024 17:11
|
291_ДЦ_ЗКР_5.rtf | зміни до договору |
27 грудня 2024 17:11
|
291_ДЦ_ДЦ_3_Макс_внутр_ДУ.rtf | зміни до договору |
27 грудня 2024 17:11
|
291_ДЦ_ДФ_02-01-01.rtf | зміни до договору |
27 грудня 2024 17:11
|
Інформаційна довідка.docx | зміни до договору |
27 грудня 2024 17:08
|
Лист ТОВ СТРОЙРЕФІР.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 17:08
|
Дод угода № 2 до договору 221 від 11.10.24.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 17:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2024 14:02
|
Дод угода № 1 до 221 від 11.10.24.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2024 13:58
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2024 11:43
|
Договір № 221 від 11.10.24.pdf | укладений |
11 жовтня 2024 11:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 221 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 221 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |