Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі початкової школи Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, с-ще Клесів, Сарненського району, Рівненської області» (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
5 971 073,00 UAH
UA-2024-09-05-012329-a ● d65cbea425de4619b3c540f244b77c33
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЛЕСІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ КЛЕСІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ САРНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22554897 |
Місцезнаходження: | 34550, Україна , Рівненська обл., селище міського типу Клесів, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 31-А |
Контактна особа: |
Марія Маковецька +380502415771 licey_zakupivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2024 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2024 15:20 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2024 15:20 |
Очікувана вартість: | 5 971 073,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 710,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється відповідно до Постанови КМУ від 16 лютого 2022 року №120 "Про затвердження Порядку надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію їдалень (харчоблоків) у закладах загальної середньої освіти" (зі змінами) шляхом співфінансування: державний бюджет - 4824000,00 грн, місцевий бюджет - 1147073,00 грн.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі початкової школи Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, с-ще Клесів, Сарненського району, Рівненської області» (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34550, Україна, Рівненська область, селище Клесів, вул. Шкільна, 31-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник зобов’язаний протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання перевірити та, у разі відсутності зауважень, підписати подані Підрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2024 15:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2024 15:01 |
Додаток 5. Перелік для переможця.docx | |
11 вересня 2024 15:01 |
ТД КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ред.docx | |
11 вересня 2024 15:01 |
Додаток 3. Лист-згода ОПД.docx | |
11 вересня 2024 15:01 |
Додаток 2. Технічне завдання.docx | |
11 вересня 2024 15:01 |
Додаток 1. Проект договору.docx | |
11 вересня 2024 15:01 |
експертний звіт.pdf | |
11 вересня 2024 15:01 |
Додаток 4. Перелік для учасника.docx | |
11 вересня 2024 15:01 |
перелік змін.docx | |
11 вересня 2024 15:01 |
Кошторис Клесів харчоблок.pdf |
11 вересня 2024 15:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 вересня 2024 15:01 |
Додаток 5. Перелік для переможця.docx
|
|||
11 вересня 2024 15:01 |
ТД КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ред.docx
|
|||
11 вересня 2024 15:01 |
Додаток 3. Лист-згода ОПД.docx
|
|||
11 вересня 2024 15:01 |
Додаток 2. Технічне завдання.docx
|
|||
11 вересня 2024 15:01 |
Додаток 1. Проект договору.docx
|
|||
11 вересня 2024 15:01 |
експертний звіт.pdf
|
|||
11 вересня 2024 15:01 |
Додаток 4. Перелік для учасника.docx
|
|||
11 вересня 2024 15:01 |
перелік змін.docx
|
|||
11 вересня 2024 15:01 |
Кошторис Клесів харчоблок.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 09 вересня 2024 11:31
Дата відповіді: 11 вересня 2024 14:42
Доброго дня! Замовником встановлено вимогу надати " - копію ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення або довідка про наявність ліцензії, що видана згідно наказу ДСНС України, з посиланням на електронний реєстр ліцензіатів, або декларацію про провадження господарської діяльності на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення." Просимо зазначити про можливість надання цих документів субпідрядною організацією, яку планується залучити до надання послуг в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пп.10 Додатку 4 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати «копію ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення або довідка про наявність ліцензії, що видана згідно наказу ДСНС України, з посиланням на електронний реєстр ліцензіатів, або декларацію про провадження господарської діяльності на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
пп.11 Додатку 4 тендерної документації передбачено, що Учасник вносить інформацію щодо субпідрядників у формі «довідки про кожного субпідрядника, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника…».
Оскільки у пп.10 Додатку 4 тендерної документації не вказано те, що ліцензія повинна бути видана Учаснику, відповідно у випадку залучення субпідрядників до виконання вищевказаних робіт у складі тендерної пропозиції Учасник повинен подати вище вказану копію ліцензії видану відповідному субпідряднику (виконавцю робіт протипожежного призначення).
пп.11 Додатку 4 тендерної документації передбачено, що Учасник вносить інформацію щодо субпідрядників у формі «довідки про кожного субпідрядника, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника…».
Оскільки у пп.10 Додатку 4 тендерної документації не вказано те, що ліцензія повинна бути видана Учаснику, відповідно у випадку залучення субпідрядників до виконання вищевказаних робіт у складі тендерної пропозиції Учасник повинен подати вище вказану копію ліцензії видану відповідному субпідряднику (виконавцю робіт протипожежного призначення).
Аналогічний договір
Дата подання: 09 вересня 2024 12:08
Дата відповіді: 11 вересня 2024 14:43
Доброго дня, відповідно до умов тендерної документації, Замовник визначив поняття "аналогічного договору" - капітальний ремонт приміщень, що дещо звужує коло понять, в частині назв робіт по об'єктах. Чи підійде для виконання умов даної тендерної документації в частині подання аналогічного договору - договір на виконання капітальних робіт будівлі?
Відповідь: Оскільки приміщення є частиною будівлі, відповідно аналогічним договором вважається договір за аналогічним предметом закупівлі, виконаний в повному обсязі, а саме капітальний ремонт приміщення або капітальний ремонт будівлі.
Аналогічний договір
Дата подання: 09 вересня 2024 12:28
Дата відповіді: 11 вересня 2024 14:47
Доброго дня, з огляду на склад робіт у технічному завданні, що викладене додатком до тендерної документації, склад робіт передбачає виконання робіт, що можуть бути складовими поточного, капітального ремонту та\або реконструкції. Проте Замовник звузив коло потенційниї учасників формулюванням, що визначає характер подання "аналогічного договору", а саме - капітальний ремонт приміщень. Дана дія обмежує коло учасників, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме викласти формулювання поняття "аналогічний договір " наступним чином - "Під аналогічним договором Замовник розуміє договори з виконання робіт по поточному ремонту/капітальному ремонту/реконструкції приміщень.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 28 особливостей 9 Постанова КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178) у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством . відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Оскільки предметом закупівлі є саме капітальний ремонт, що має клас наслідків СС2, відповідно Замовник під аналогічними договорами розуміє договори з виконання робіт по капітальному ремонту. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення.
Технічне завдання
Дата подання: 10 вересня 2024 14:05
Дата відповіді: 11 вересня 2024 14:48
Доброго дня, шановний Замовнику, для коректного формування тендерної пропозиції просимо Вас викласти технічне завдання із зазначеними розцінками, які пройшли експертизу.
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику інформуємо Вас про те, що згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Підпунктом 1 частини 1 статті 23 Закону передбачено Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
З огляду на викладене, замовник у тендерній документації встановлює необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, оскільки Законом не передбачено окрім опису технічних характеристик зазначення конкретної вартості робіт, відповідно Замовник не зазначав їх при розробленні Тендерної документації. Однак зважаючи на доцільність уточнення даних Замовник додатково опублікує файл із кошторисною частиною робіт (відомість і обсяги робіт та локальні кошториси) відповідно до проектно-кошторисної документації.
Підпунктом 1 частини 1 статті 23 Закону передбачено Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
З огляду на викладене, замовник у тендерній документації встановлює необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, оскільки Законом не передбачено окрім опису технічних характеристик зазначення конкретної вартості робіт, відповідно Замовник не зазначав їх при розробленні Тендерної документації. Однак зважаючи на доцільність уточнення даних Замовник додатково опублікує файл із кошторисною частиною робіт (відомість і обсяги робіт та локальні кошториси) відповідно до проектно-кошторисної документації.
Технічне завдання
Дата подання: 10 вересня 2024 14:09
Дата відповіді: 11 вересня 2024 14:48
Доброго дня, шановний Замовнику, зверніть Вашу увагу на формування технічної специфікація, що викладена у додатку 2 до тендерної документації, оскільки п. 30-51, 57-58,61-62,69-70,75-77,78-79,82-83,92-96,120-121,126-128,152-153,156-158 викладені злитно, що ускладнює підготовку тендерної пропозиції. Просимо внести зміни до додатку 2 до тендерної документації в частині розмежування вищезазначених пунктів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення, ваші зауваження щодо технічних помилок було враховано. Додаток 2 буде викладено в новій редакції.
Технічне завдання
Дата подання: 11 вересня 2024 16:54
Дата відповіді: 13 вересня 2024 11:25
Шановний Замовник, просимо внести зміни до технічного завдання в частині, що стосується показника середньомісячної тривалості робочого на рівні 172,33. Доводимо до вашого відома, що даний показник є змінним . Оскільки 07.08.2024 Президент України підписав Закон про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 3891-ІХ від 23.07.2024 . Воєнний стан продовжено до 09.11.2024. Відповідно норми тривалості робочого часу з урахування дії воєнного стану змінюються і на даний момент з 12.08.2024 цей показник становить 173,83 .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго день. Шановний Учасник, повідомляємо, що технічне завдання розроблено на основі проектно-кошторисної документації та Експертного звіту (позитивного) від 27.05.2024 №170-ЕХ-24 за робочим проектом «Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі початкової школи Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, с-ще Клесів, Сарненського району, Рівненської області», виданого ТОВ «Експертна компанія «Основа», що сформований станом на 27.05.2024.
Сертифікати
Дата подання: 13 вересня 2024 17:30
Дата відповіді: 17 вересня 2024 11:57
Учасник торгів в своїй діяльності повинен використовувати систему управління якістю. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції копію діючого сертифікату ISO 9001:2015, виданого учаснику, що засвідчує використання ним системи управління (менеджменту) якості у сфері. просимо уточнити який саме сертифікат ISSO вимагає замовник, оскільки сертифікат ІССо прописаний без конкретної назви. 2015 рік це стара редакція, наразі існує нова з 2018. До прикладу ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 900l:2015 IDT; ISO 9001:2015, П) "Системи управління якістю. Вимоги"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, EN ISO 9001:2015 та ДСТУ EN ISO 9001:2018 є ідентичними стандартами. При цьому ДСТУ EN ISO 9001:2018 не є новою версією стандарту ISO 9001, а є відкладеним виданням європейського стандарту EN ISO 9001:2015, і всі сертифікати, що оформлені за цими стандартами мають однакову силу і дію у залежності від сфер або галузей розповсюдження системи, що вказуються у сертифікаті.
В 2015 р. стандарт ISO 9001 був прийнятий міжнародною організацією по стандартизації ISO, після чого отримав назву ISO 9001:2015. В Україні стандарт ISO 9001:2015 був прийнятий за національний у 2015 році та отримав назву ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). В Україні, у 2018 європейській стандарт EN ISO 9001:2015, прийнято так само за національний з назвою ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Тому виходячи з вище сказаного стандарти ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) що паралельно діють в Україні цілком ідентичні.
В 2015 р. стандарт ISO 9001 був прийнятий міжнародною організацією по стандартизації ISO, після чого отримав назву ISO 9001:2015. В Україні стандарт ISO 9001:2015 був прийнятий за національний у 2015 році та отримав назву ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). В Україні, у 2018 європейській стандарт EN ISO 9001:2015, прийнято так само за національний з назвою ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Тому виходячи з вище сказаного стандарти ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) що паралельно діють в Україні цілком ідентичні.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-09-05-012329-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД", Код ЄДРПОУ:45090010
Дата подання: 10 жовтня 2024 12:13
незаконне визначення учасника
Шановний, Замовник! Просимо скасувати ПРОТОКОЛ №70 від «09» жовтня 2024 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення учасника ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» переможцем відкритих торгів з особливостями та прийняття рішення про намір укласти договір з підстав того, що пропозиція ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» не відповідає вимогам технічної специфікації, а саме Додатку 2 «Технічне завдання щодо предмету закупівлі» до тендерної документації.
1. В документах наданих учасником ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» у складі тендерної пропозиції відсутній:
- Календарний графік виконання робіт
Таким чином, учасник порушив вимоги Додатку 2 «Технічне завдання щодо предмету закупівлі» до тендерної документації:
«Учасники до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надають відповідно до своєї початкової ціни виконані згідно вимог Додатку № 2 скан-копії наступних документів:
• договірна ціна з пояснювальною запискою;
• зведений кошторисний розрахунок;
• локальні кошториси;
• підсумкова відомість ресурсів;
• календарний графік виконання робіт.»
Отже, ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» порушив вимогу Додатку 2 до ТД, щодо надання календарного графіку виконання робіт.
2. Відповідно до Розділу 5 «Сантехнічні прилади», що входить до «Локального кошторису 02-01-04 на водопровід та каналізація» Додатку 2 до ТД, Замовником вимагалось у пункті 131 «Установлення змішувачів» у кількості 1 шт.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» надає «Локальний кошторис на будівельні роботи 02-01-04 на водопровід та каналізація», де в Розділі 5 «Сантехнічні прилади» не вказує про установлення змішувачів у кількості 1 шт.
Фактично учасник допустився помилки і пропустив одне установлення змішувачів.
Адже, згідно вимог Замовника Розділом 5 «Сантехнічні прилади», «Локального кошторису 02-01-04 на водопровід та каналізація» Додатку 2 до ТД передбачено установлення змішувачів у 2-ох пунктах:
1) у пункті 131 «Установлення змішувачів» у кількості 1 шт. та
2) у пункті 133 «Установлення змішувачів» у кількості 6 шт.
Тобто, загальна кількість змішувачів згідно Розділу 5 «Локального кошторису 02-01-04 на водопровід та каналізація» Додатку 2 до ТД становить 7 штук.
ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» надає «Локальний кошторис на будівельні роботи 02-01-04 на водопровід та каналізація», де в Розділі 5 «Сантехнічні прилади» вказує в загальній кількості тільки 6 шт. установлених змішувачів. Отже, замовник допустився помилки та не вказав у своєму кошторисі «Установлення змішувачів» у кількості 1 шт. (пропустив 1 змішувач).
Отже, згідно пп. 2 п. 44 Особливостей тендерна пропозиція ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» повинна бути відхилена, адже:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
У зв’язку з наведеними фактами, просимо скасувати ПРОТОКОЛ №70 від «09» жовтня 2024 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення учасника ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» переможцем відкритих торгів з особливостями. Також, просимо відхилити тендерну пропозицію ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» з підстав пп. 2 п. 44 Особливостей через невідповідність вимогам технічної специфікації, а саме Додатку 2 «Технічне завдання щодо предмету закупівлі» до тендерної документації.
Не виконання нашої вимоги буде вважатись грубим порушенням норм закупівельного законодавства та принципів проведення публічних закупівель. У такому випадку, з метою захисту наших порушених прав будемо змушені звернутись з скаргою до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
1. В документах наданих учасником ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» у складі тендерної пропозиції відсутній:
- Календарний графік виконання робіт
Таким чином, учасник порушив вимоги Додатку 2 «Технічне завдання щодо предмету закупівлі» до тендерної документації:
«Учасники до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надають відповідно до своєї початкової ціни виконані згідно вимог Додатку № 2 скан-копії наступних документів:
• договірна ціна з пояснювальною запискою;
• зведений кошторисний розрахунок;
• локальні кошториси;
• підсумкова відомість ресурсів;
• календарний графік виконання робіт.»
Отже, ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» порушив вимогу Додатку 2 до ТД, щодо надання календарного графіку виконання робіт.
2. Відповідно до Розділу 5 «Сантехнічні прилади», що входить до «Локального кошторису 02-01-04 на водопровід та каналізація» Додатку 2 до ТД, Замовником вимагалось у пункті 131 «Установлення змішувачів» у кількості 1 шт.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» надає «Локальний кошторис на будівельні роботи 02-01-04 на водопровід та каналізація», де в Розділі 5 «Сантехнічні прилади» не вказує про установлення змішувачів у кількості 1 шт.
Фактично учасник допустився помилки і пропустив одне установлення змішувачів.
Адже, згідно вимог Замовника Розділом 5 «Сантехнічні прилади», «Локального кошторису 02-01-04 на водопровід та каналізація» Додатку 2 до ТД передбачено установлення змішувачів у 2-ох пунктах:
1) у пункті 131 «Установлення змішувачів» у кількості 1 шт. та
2) у пункті 133 «Установлення змішувачів» у кількості 6 шт.
Тобто, загальна кількість змішувачів згідно Розділу 5 «Локального кошторису 02-01-04 на водопровід та каналізація» Додатку 2 до ТД становить 7 штук.
ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» надає «Локальний кошторис на будівельні роботи 02-01-04 на водопровід та каналізація», де в Розділі 5 «Сантехнічні прилади» вказує в загальній кількості тільки 6 шт. установлених змішувачів. Отже, замовник допустився помилки та не вказав у своєму кошторисі «Установлення змішувачів» у кількості 1 шт. (пропустив 1 змішувач).
Отже, згідно пп. 2 п. 44 Особливостей тендерна пропозиція ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» повинна бути відхилена, адже:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
У зв’язку з наведеними фактами, просимо скасувати ПРОТОКОЛ №70 від «09» жовтня 2024 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення учасника ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» переможцем відкритих торгів з особливостями. Також, просимо відхилити тендерну пропозицію ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» з підстав пп. 2 п. 44 Особливостей через невідповідність вимогам технічної специфікації, а саме Додатку 2 «Технічне завдання щодо предмету закупівлі» до тендерної документації.
Не виконання нашої вимоги буде вважатись грубим порушенням норм закупівельного законодавства та принципів проведення публічних закупівель. У такому випадку, з метою захисту наших порушених прав будемо змушені звернутись з скаргою до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 жовтня 2024 09:28
Уповноваженою особою з питань публічних закупівель Клесівського ліцею Клесівської селищної ради прийнято рішення про задоволення вашої вимоги та скасування рішення (протоколу) від 09.10.2024 за № 70, яким визначено переможцем ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД у відкритих торгах (з особливостями) за предметом закупівлі «Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі початкової школи Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, с-ще Клесів, Сарненського району, Рівненської області» (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), UA-2024-09-05-012329-a та повернення його на кваліфікацію.
Номер вимоги: UA-2024-09-05-012329-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд", Код ЄДРПОУ:43163123
Дата подання: 10 жовтня 2024 13:15
Неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
СКАРГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІДМІСЬКБУД», будучи учасником процедури закупівлі, оголошеної Клесівським ліцеєм Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області (код ЄДРПОУ 22554897) (надалі – Замовник) щодо предмету закупівлі «Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі початкової школи Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, с-ще Клесів, Сарненського району, Рівненської області» (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-05-012329-a (посилання в інформаційному порталі Prozorro: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-05-012329-a) звертається із скаргою на рішення Замовника щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі.
Так, за результатами проведеної закупівлі згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій для участі у закупівлі було подано позиції від трьох учасників:
Товариство з обмеженою відповідальністю «САРНИ КЕПІТАЛ БУД» (код ЄДРПОУ 45090010, первинна цінова пропозиція 5 229 803,00 грн з ПДВ, остаточна цінова пропозиція 5 229 803,00 грн з ПДВ);
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІДМІСЬКБУД» (код ЄДРПОУ 43163123, первинна цінова пропозиція 5 652 743,21 грн з ПДВ, остаточна цінова пропозиція 5 652 743,21 грн з ПДВ);
ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» (код ЄДРПОУ 32625535, первинна цінова пропозиція 5 970 067,50 грн, остаточна цінова пропозиція 5 970 067,50 грн з ПДВ).
За результатами розгляду тендерних пропозицій Товариства з обмеженою відповідальністю «САРНИ КЕПІТАЛ БУД» та Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІДМІСЬКБУД», Замовник прийняв рішення про відхилення зазначених тендерних пропозицій на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Проте, при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» Замовник не дотримався принципу об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Замовник обрав зазначеного учасника переможцем процедури закупівлі, незважаючи на те, що тендерна пропозиція ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі, а саме:
1. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу: «Учасник надає Замовнику на перевірку інформаційну модель договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5, складену згідно обґрунтованих розрахунків Учасника з урахуванням КНУ (кошторисних норм України) «Настанова визначення вартості будівництва», затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281 (зі змінами), з урахуванням усереднених цін на будівельні матеріали, вироби та конструкції в Рівненській області, розміру кошторисної заробітної плати, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт в звичайних умовах яка не може перевищувати 13707,89 гривень, а середньомісячна тривалість робочого часу приймається на рівні 172,33 люд.год.». Також Замовнику в електронній системі закупівель було поставлене запитання: «Шановний Замовник, просимо внести зміни до технічного завдання в частині, що стосується показника середньомісячної тривалості робочого на рівні 172,33. Доводимо до вашого відома, що даний показник є змінним . Оскільки 07.08.2024 Президент України підписав Закон про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 3891-ІХ від 23.07.2024 . Воєнний стан продовжено до 09.11.2024. Відповідно норми тривалості робочого часу з урахування дії воєнного стану змінюються і на даний момент з 12.08.2024 цей показник становить 173,83». Відповідь була наступною: «Доброго день. Шановний Учасник, повідомляємо, що технічне завдання розроблено на основі проектно-кошторисної документації та Експертного звіту (позитивного) від 27.05.2024 №170-ЕХ-24 за робочим проектом «Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі початкової школи Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, с-ще Клесів, Сарненського району, Рівненської області», виданого ТОВ «Експертна компанія «Основа», що сформований станом на 27.05.2024.». Виходячи з вищенаведеного Замовник вимагав у складі технічного завдання тендерної документації середньомісячну тривалість робочого часу на рівні 172,33 люд. год. Проте, ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» при формуванні розрахунків договірної ціни, що міститься у складі тендерної пропозиції – файл «Кошторис.pdf», застосував середньомісячну тривалість робочого часу на рівні 173,83 люд. годин, про зазначено у пояснювальній записці.
2. Розглянувши розрахунок договірної ціни ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД», що міститься у складі тендерної пропозиції – файл «Кошторис.pdf», на відповідність технічному завданні щодо предмету закупівлі, що міститься у додатку 2 до тендерної документації, була встановлена невідповідність, а саме:
- У розрахунку договірної ціни ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД», що міститься у складі тендерної пропозиції – файл «Кошторис.pdf», розділу 5. «Сантехнічні прилади» локального кошторису 02-01-04 на водопровід та каналізацію відсутня позиція «Установлення змішувачів» в кількості 1 шт.
Враховуючи вищенаведене, Замовник неправомірно визначив переможцем учасника ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД», тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації, що є додатком 2 до тендерної документації та зазначені розбіжності не підлягають усуненню невідповідностей в інформації та/або документах, що можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Просимо скасувати рішення Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Розгорнути
Згорнути
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІДМІСЬКБУД», будучи учасником процедури закупівлі, оголошеної Клесівським ліцеєм Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області (код ЄДРПОУ 22554897) (надалі – Замовник) щодо предмету закупівлі «Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі початкової школи Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, с-ще Клесів, Сарненського району, Рівненської області» (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-05-012329-a (посилання в інформаційному порталі Prozorro: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-05-012329-a) звертається із скаргою на рішення Замовника щодо неправомірного визначення переможця процедури закупівлі.
Так, за результатами проведеної закупівлі згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій для участі у закупівлі було подано позиції від трьох учасників:
Товариство з обмеженою відповідальністю «САРНИ КЕПІТАЛ БУД» (код ЄДРПОУ 45090010, первинна цінова пропозиція 5 229 803,00 грн з ПДВ, остаточна цінова пропозиція 5 229 803,00 грн з ПДВ);
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІДМІСЬКБУД» (код ЄДРПОУ 43163123, первинна цінова пропозиція 5 652 743,21 грн з ПДВ, остаточна цінова пропозиція 5 652 743,21 грн з ПДВ);
ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» (код ЄДРПОУ 32625535, первинна цінова пропозиція 5 970 067,50 грн, остаточна цінова пропозиція 5 970 067,50 грн з ПДВ).
За результатами розгляду тендерних пропозицій Товариства з обмеженою відповідальністю «САРНИ КЕПІТАЛ БУД» та Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІДМІСЬКБУД», Замовник прийняв рішення про відхилення зазначених тендерних пропозицій на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Проте, при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» Замовник не дотримався принципу об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Замовник обрав зазначеного учасника переможцем процедури закупівлі, незважаючи на те, що тендерна пропозиція ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі, а саме:
1. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу: «Учасник надає Замовнику на перевірку інформаційну модель договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5, складену згідно обґрунтованих розрахунків Учасника з урахуванням КНУ (кошторисних норм України) «Настанова визначення вартості будівництва», затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281 (зі змінами), з урахуванням усереднених цін на будівельні матеріали, вироби та конструкції в Рівненській області, розміру кошторисної заробітної плати, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт в звичайних умовах яка не може перевищувати 13707,89 гривень, а середньомісячна тривалість робочого часу приймається на рівні 172,33 люд.год.». Також Замовнику в електронній системі закупівель було поставлене запитання: «Шановний Замовник, просимо внести зміни до технічного завдання в частині, що стосується показника середньомісячної тривалості робочого на рівні 172,33. Доводимо до вашого відома, що даний показник є змінним . Оскільки 07.08.2024 Президент України підписав Закон про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» № 3891-ІХ від 23.07.2024 . Воєнний стан продовжено до 09.11.2024. Відповідно норми тривалості робочого часу з урахування дії воєнного стану змінюються і на даний момент з 12.08.2024 цей показник становить 173,83». Відповідь була наступною: «Доброго день. Шановний Учасник, повідомляємо, що технічне завдання розроблено на основі проектно-кошторисної документації та Експертного звіту (позитивного) від 27.05.2024 №170-ЕХ-24 за робочим проектом «Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі початкової школи Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, с-ще Клесів, Сарненського району, Рівненської області», виданого ТОВ «Експертна компанія «Основа», що сформований станом на 27.05.2024.». Виходячи з вищенаведеного Замовник вимагав у складі технічного завдання тендерної документації середньомісячну тривалість робочого часу на рівні 172,33 люд. год. Проте, ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» при формуванні розрахунків договірної ціни, що міститься у складі тендерної пропозиції – файл «Кошторис.pdf», застосував середньомісячну тривалість робочого часу на рівні 173,83 люд. годин, про зазначено у пояснювальній записці.
2. Розглянувши розрахунок договірної ціни ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД», що міститься у складі тендерної пропозиції – файл «Кошторис.pdf», на відповідність технічному завданні щодо предмету закупівлі, що міститься у додатку 2 до тендерної документації, була встановлена невідповідність, а саме:
- У розрахунку договірної ціни ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД», що міститься у складі тендерної пропозиції – файл «Кошторис.pdf», розділу 5. «Сантехнічні прилади» локального кошторису 02-01-04 на водопровід та каналізацію відсутня позиція «Установлення змішувачів» в кількості 1 шт.
Враховуючи вищенаведене, Замовник неправомірно визначив переможцем учасника ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД», тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації, що є додатком 2 до тендерної документації та зазначені розбіжності не підлягають усуненню невідповідностей в інформації та/або документах, що можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Просимо скасувати рішення Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «РЕНОМЕ-ЄВРОБУД» на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 жовтня 2024 09:27
Уповноваженою особою з питань публічних закупівель Клесівського ліцею Клесівської селищної ради прийнято рішення про задоволення вашої вимоги та скасування рішення (протоколу) від 09.10.2024 за № 70, яким визначено переможцем ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД у відкритих торгах (з особливостями) за предметом закупівлі «Капітальний ремонт харчоблоку в будівлі початкової школи Клесівського ліцею Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області за адресою: вул. Шкільна, 31а, с-ще Клесів, Сарненського району, Рівненської області» (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), UA-2024-09-05-012329-a та повернення його на кваліфікацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 вересня 2024 15:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД" |
5 229 803,00
UAH з ПДВ
|
5 229 803,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" |
5 652 743,21
UAH з ПДВ
|
5 652 743,21
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД |
5 970 067,50
UAH з ПДВ
|
5 970 067,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САРНИ КЕПІТАЛ БУД" #45090010 |
Відхилено |
5 229 803,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2024 14:40
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд" #43163123 |
Відхилено |
5 652 743,21
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2024 09:59
|
|
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД #32625535 |
Рішення скасоване |
5 970 067,50
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2024 09:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 жовтня 2024 13:43
|
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД #32625535 |
Відхилено |
5 970 067,50
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2024 09:35
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій