Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стійка гарантованого електроживлення пристроїв зв'язку (compact)
Очікувана вартість
9 995 000,00 EUR
UA-2024-09-05-011369-a b1faaee1a0a74e01bf2d52758f3a9655
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богаченко Олександр Миколайович

380442385491 A.Bogachenko@metro.kyiv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 вересня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Богаченко Олександр Миколайович
380442385491
A.Bogachenko@metro.kyiv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Стійка гарантованого електроживлення пристроїв зв'язку (compact)SENDAP.17C2/S.MI-V.Compact
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 березня 2025
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок

Тендерна документація

05 вересня 2024 16:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 вересня 2024 16:24
Обгрунтування.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-09-11-000072 ● 30f7c029fc6e4ef6b4e3d2f32c9d4152
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 вересня 2024 17:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.09.2024 № 219
Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.


Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»


Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-09-05-011369-a 05.09.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-09-13 09:51:27

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якої є стійка гарантованого електроживлення пристроїв зв'язку (compact) за ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-05-011369-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати документальне підтвердження наявності у Замовника підстав для здійснення закупівлі стійки гарантованого електроживлення пристроїв зв'язку (compact) шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів (зокрема, щодо наявності підстав для застосування закупівлі без використання електронної системи відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей № 1178).
3. Надати пояснення/ інформацію та її документальне підтвердження, щодо того, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та обрано для їх виконання саме компанію «S END S Engineering» EOOD, з якою укладено договір від 03.09.2024 № 191- SENDS/09 без використання електронної системи закупівель.
4. Надати протокол/рішення уповноваженої особи Замовника, щодо прийняття рішення про затвердження річного плану закупівель та/або про внесення змін до річного плану щодо закупівлі (UA-2024-09-05-011369-a).
5. Аналізом інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель установлено, що Замовником 09.04.2024 на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднено звіт про укладений договір без використання електронної системи закупівель (інформацію оприлюднено за номером ID: UA-2024-04-09-011294-a), на закупівлю аналогічного товару - стійки гарантованого електроживлення пристроїв зв'язку. При цьому, вартість зазначеного обладнання становить 6 535 570,00 євро.
Зважаючи на викладене, прошу надати обґрунтовані пояснення щодо суттєвої різниці у вартості товару «Стійка гарантованого електроживлення пристроїв зв'язку», інформація про який оприлюднена за номером ID: UA-2024-04-09-011294-a від вартості товару, інформація про який оприлюднена за номером ID: UA-2024-09-05-011369-a.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-09-18 13:39:11

Надання пояснення (інформації та документів) на запит від 13.09.2024

Інформацію та документи щодо запиту викладено у файлі "Пояснення (інформація та документи) на запит ДАСУ.pdf"


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 27 вересня 2024
Кінцевий строк оскарження: 03 жовтня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

sas24-3-14-1

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
"S END S Engineering" EOOD
#175355233
Переможець 9 995 000,00
EUR
05 вересня 2024 16:24

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір від 03.09.2024 №191-SENDS_09.pdf укладений
05 вересня 2024 16:24