Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Вебсайт: | http://metro.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Богаченко Олександр Миколайович 380442385491 A.Bogachenko@metro.kyiv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок
Тендерна документація
05 вересня 2024 16:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 вересня 2024 16:24 |
Обгрунтування.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-11-000072 ● 30f7c029fc6e4ef6b4e3d2f32c9d4152
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 вересня 2024 17:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.09.2024 № 219
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-09-05-011369-a 05.09.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-13 09:51:27
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якої є стійка гарантованого електроживлення пристроїв зв'язку (compact) за ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-09-05-011369-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати документальне підтвердження наявності у Замовника підстав для здійснення закупівлі стійки гарантованого електроживлення пристроїв зв'язку (compact) шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів (зокрема, щодо наявності підстав для застосування закупівлі без використання електронної системи відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей № 1178).
3. Надати пояснення/ інформацію та її документальне підтвердження, щодо того, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та обрано для їх виконання саме компанію «S END S Engineering» EOOD, з якою укладено договір від 03.09.2024 № 191- SENDS/09 без використання електронної системи закупівель.
4. Надати протокол/рішення уповноваженої особи Замовника, щодо прийняття рішення про затвердження річного плану закупівель та/або про внесення змін до річного плану щодо закупівлі (UA-2024-09-05-011369-a).
5. Аналізом інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель установлено, що Замовником 09.04.2024 на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднено звіт про укладений договір без використання електронної системи закупівель (інформацію оприлюднено за номером ID: UA-2024-04-09-011294-a), на закупівлю аналогічного товару - стійки гарантованого електроживлення пристроїв зв'язку. При цьому, вартість зазначеного обладнання становить 6 535 570,00 євро.
Зважаючи на викладене, прошу надати обґрунтовані пояснення щодо суттєвої різниці у вартості товару «Стійка гарантованого електроживлення пристроїв зв'язку», інформація про який оприлюднена за номером ID: UA-2024-04-09-011294-a від вартості товару, інформація про який оприлюднена за номером ID: UA-2024-09-05-011369-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-18 13:39:11
Надання пояснення (інформації та документів) на запит від 13.09.2024
Інформацію та документи щодо запиту викладено у файлі "Пояснення (інформація та документи) на запит ДАСУ.pdf"
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 жовтня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-14-1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
"S END S Engineering" EOOD #175355233 |
Переможець |
9 995 000,00
EUR
|
05 вересня 2024 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір від 03.09.2024 №191-SENDS_09.pdf | укладений |
05 вересня 2024 16:24
|