Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Експлуатаційне утримання (аварійні роботи) автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220119 /Т-22-07/ - Максима Горького - Новорайськ – Червоний Маяк, Херсонська область
Очікувана вартість
16 914 662,40 UAH
UA-2024-09-05-005252-a ● c7201b79ef734e829f189bf77a225ad3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" |
Код ЄДРПОУ: | 43538115 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47 |
Контактна особа: |
Король Олександр Леонідович +380958246154 dy.mcdor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2024 12:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2024 14:35 |
Початок аукціону: | 16 вересня 2024 14:35 |
Очікувана вартість: | 16 914 662,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 169 146,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% очікуваної вартості закупівлі, а саме 84 573,31 грн Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі/частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Державна установа «Місцеві дороги Херсонщини» 73000, Херсонська область, м.Херсон, просп.Ушакова,47 Код ЄДРПОУ: 43538115 IBAN № 898201720355129005000058838 в ГУДКСУ м. Херсон |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 84573.31 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 2 % від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Державна установа «Місцеві дороги Херсонщини» 73000, Херсонська область, м.Херсон, просп.Ушакова,47 Код ЄДРПОУ: 43538115 IBAN № 898201720355129005000058838 в ГУДКСУ м. Херсон Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 2% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання (аварійні роботи) автомобільної дороги загального користування місцевого значення О220119 /Т-22-07/ - Максима Горького - Новорайськ – Червоний Маяк, Херсонська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74300, Україна, Херсонська область, Бериславський район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О220119 /Т-22-07/ - Максима Горького - Новорайськ – Червоний Маяк
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Бюджетні фінансові зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Платіжні зобов’язання за Договором виникають за відповідним бюджетним призначенням. Оплата наданих послуг проводиться на підставі належним чином оформлених «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), які складаються Виконавцем та підписаних уповноваженими представниками сторін | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 вересня 2024 12:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 вересня 2024 12:21 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
05 вересня 2024 12:21 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
05 вересня 2024 12:21 |
дефектний акт.PDF | |
05 вересня 2024 12:21 |
ТД експлуат 0220119.doc | |
05 вересня 2024 12:21 |
додаток 3 проект договору.doc | |
05 вересня 2024 12:21 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 09 вересня 2024 08:51
Дата відповіді: 10 вересня 2024 09:26
Шановний замовнику!
У Додатку 1 до тендерної документнації у розділі «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» від учасника вимагається надати довідку за формою згідно Таблиці 3, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору. Далі вказано, що учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником. У таблиці із назвою «Об’єми основних робіт» наведено перелік та об’єми робіт досвід виконання яких вимагає Замовник.
У зв’язку із вищевикладеним виникає наступне питання: щодо вимоги про наявність досвіду виконання робіт «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття, при глибині вибоїн 50 мм, площею ремонту до 3м2»
У Додатку 1 у розділі «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у таблиці «Об’єми основних робіт» у строчці №4 вказано: «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття, при глибині вибоїн 50 мм, площею ремонту до 3 м2.».
Учасник не має документального підтвердження виконання вищевказаних робіт, проте має документальне підтвердження досвіду з ліквідації вибоїн асфальтобетонного покриття автомобільних доріг загального користування, при глибині вибоїн 60 мм і 70мм та площею ремонту до 1м2, до 3м2 і до 10м2.
У відповідності до розділу 4.7 «Утримання асфальтобетонних покриттів» П-Г.1-218-113:2009 "Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України" вибоїни глибиною до 5 см (50 мм) ремонтують способами і за технологією, що викладена у пунктах 4.7.1 - 4.7.4, а вибоїни глибиною більше ніж 5 см (50 мм) ремонтують складнішим технологічним способом, що викладений у п. 4.7.5. При цьому технологія виконання робіт не залежить від площі ямкового ремонту.
Отже, чи вважатиме Замовник досвід учасника з виконання більш складного технологічного процесу ліквідація вибоїн, а саме «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття, при глибині вибоїн 60 мм і 70 мм, площею ремонту до 1м2, до 3м2 і до 10м2» аналогічним досвіду «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття, при глибині вибоїн 50 мм, площею ремонту до 3м2»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий ранок!
Враховуючи ідентичність складових технології ремонту вибоїн глибиною 50мм та 60мм або 70мм незалежно від площі ремонту, а також посилаючись на п.4.7.1 – 4.7.4 розділу 4.7 «Утримання асфальтобетонних покриттів» П-Г.1-218-113:2009, Замовником буде вважатися підтвердженням досвіду документальне підтвердження виконання робіт з ліквідації вибоїн, а саме «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття при глибині вибоїн 60мм і 70мм, площею ремонту до 1м2, до 3м2 і до 10м2».
Враховуючи ідентичність складових технології ремонту вибоїн глибиною 50мм та 60мм або 70мм незалежно від площі ремонту, а також посилаючись на п.4.7.1 – 4.7.4 розділу 4.7 «Утримання асфальтобетонних покриттів» П-Г.1-218-113:2009, Замовником буде вважатися підтвердженням досвіду документальне підтвердження виконання робіт з ліквідації вибоїн, а саме «Ліквідація вибоїн асфальтобетонного покриття при глибині вибоїн 60мм і 70мм, площею ремонту до 1м2, до 3м2 і до 10м2».
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 09 вересня 2024 09:01
Дата відповіді: 10 вересня 2024 09:28
Шановний Замовнику! У Додатку 1 у розділі «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у таблиці «Об’єми основних робіт» у строчці № 1 вказано: «Холодне фрезерування чорнощебеневого покриття на глибину 40 мм».
Учасник має досвід виконання робіт з «Холодного фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою WIRTGEN при глибині фрезерування 2 см» та «Холодного фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою WIRTGEN при глибині фрезерування 10 см». Покриття з асфальтобетону є більш щільним ніж чорнощебеневе покриття, тому його фрезерування є більш складною за технологією роботою, при цьому йде більша витрата матеріально-технічних ресурсів та більший знос механізму.
Отже, чи вважатиметься досвід учасника з виконання робіт з «Холодного фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою WIRTGEN при глибині фрезерування 2 см» та «Холодного фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою WIRTGEN при глибині фрезерування 10 см» підтвердженням досвіду «Холодного фрезерування чорнощебеневого покриття на глибину 40 мм»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий ранок!
Враховуючи той факт, що технологія і склад робіт з холодного фрезерування чорнощебеневого та асфальтобетонного покриття є ідентичними незалежно від глибини фрезерування, Замовником буде вважатися підтвердженням досвіду документальне підтвердження виконання робіт з «Холодного фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою WIRTGEN при глибині фрезерування 2см та 10см».
Враховуючи той факт, що технологія і склад робіт з холодного фрезерування чорнощебеневого та асфальтобетонного покриття є ідентичними незалежно від глибини фрезерування, Замовником буде вважатися підтвердженням досвіду документальне підтвердження виконання робіт з «Холодного фрезерування асфальтобетонного покриття фрезою WIRTGEN при глибині фрезерування 2см та 10см».
Вимоги тендерної документації
Дата подання: 09 вересня 2024 09:03
Дата відповіді: 10 вересня 2024 09:29
Шановний замовнику!У Додатку 1 у розділі «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у таблиці «Об’єми основних робіт» у строках №3 і №7 вказано: «Ущільнення шару щебеневого покриття котком (8 т) за 4 проходи» у кількості 69 000 м2.
Учасник має досвід виконання робіт з «Ущільнення матеріалу котком дорожнім самохідним вібраційним ґрунтовим за чотири проходи котка по одному сліду» у кількості 60 000 м2 та «Ущільнення матеріалу котком дорожнім самохідним вібраційним ґрунтовим за два проходи котка по одному сліду» у кількості більше ніж 18 000 м2, що еквівалентно «Ущільненню шару щебеневого покриття котком (8 т) за 4 проходи» у кількості 9 000 м2.
Отже, чи вважатиметься досвід учасника з «Ущільнення матеріалу котком дорожнім самохідним вібраційним ґрунтовим за чотири проходи котка по одному сліду» та «Ущільнення матеріалу котком дорожнім самохідним вібраційним ґрунтовим за два проходи котка по одному сліду» підтвердженням досвіду «Ущільнення шару щебеневого покриття котком (8 т) за 4 проходи»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий ранок!
Враховуючи той факт, що технологія виконання робіт з ущільнення шару щебеневого покриття котком (8т) за чотири проходи є ідентичною з технологією ущільнення матеріалу котком дорожнім самохідним незалежно від кількості проходів, Замовником буде вважатись підтвердженням досвіду документальне підтвердження виконання робіт з «Ущільнення матеріалу котком дорожнім самохідним вібраційним грунтовим за чотири проходи по одному сліду» та «Ущільнення матеріалу котком дорожнім самохідним вібраційним грунтовим за два проходи по одному сліду».
Враховуючи той факт, що технологія виконання робіт з ущільнення шару щебеневого покриття котком (8т) за чотири проходи є ідентичною з технологією ущільнення матеріалу котком дорожнім самохідним незалежно від кількості проходів, Замовником буде вважатись підтвердженням досвіду документальне підтвердження виконання робіт з «Ущільнення матеріалу котком дорожнім самохідним вібраційним грунтовим за чотири проходи по одному сліду» та «Ущільнення матеріалу котком дорожнім самохідним вібраційним грунтовим за два проходи по одному сліду».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 вересня 2024 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" |
16 849 954,08
UAH з ПДВ
|
16 849 954,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
16 890 000,00
UAH з ПДВ
|
16 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" #42846767 |
Переможець |
16 849 954,08
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2024 14:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2024 12:34
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2024 09:15
|
ДУ_1.PDF | зміни до договору |
27 вересня 2024 09:13
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2024 09:07
|
Договір | укладений |
27 вересня 2024 09:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнено адресу Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 5/ДУ-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |