Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
№ПР-24П_1142_ВО, за кодом ДК 021-2015: «90523000-9 «Послуги з управління відходами. Відходи від очищення стічних вод (шлам, зачистки зливоприймальників)» (Послуги з очищення донної частини та стінок приймального відділення відстійника від промасляного піску та залишків мазуту з подальшим вивезенням для видалення)
Очікувана вартість
227 200,00 UAH
UA-2024-09-05-003971-a ● 3c1d8625da7844b0ae42e17af9c95105
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Контактна особа: |
Олійник Оксана Сергіївна 380567933546 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2024 11:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2024 20:00 |
Очікувана вартість: | 227 200,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 136,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 1 відстійник (71 т. нафтошламу). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг - на території Замовника (м.Дніпро). Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.
Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 1 відстійник (71 т. нафтошламу). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг - на території Замовника (м.Дніпро). Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.
Розгорнути
Згорнути
Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська мова, або інша мова при наявності належним чином завіреного перекладу на українську мову.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
71 тонна
№ПР-24П_1142_ВО, за кодом ДК 021-2015: «90523000-9 «Послуги з управління відходами. Відходи від очищення стічних вод (шлам, зачистки зливоприймальників)» (Послуги з очищення донної частини та стінок приймального відділення відстійника від промасляного піску та залишків мазуту з подальшим вивезенням для видалення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90523000-9 — Послуги з утилізації/видалення токсичних відходів, окрім радіоактивних відходів і забруднених ґрунтів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) : Для контрагентів, які не є платниками ПДВ - оплата за надані послуги здійснюється Замовником на 45-й календарний день від дати підписання актів здачі-приймання наданих послуг. Для контрагентів- платників ПДВ оплата за надані послуги здійснюється ЗАМОВНИКОМ по факту надання послуг на підставі підписаних актів здачі-приймання наданих послуг на 45 (сорок п’ятий ) календарний день при умові реєстрації податкової накладної. Розрахунки здійснюються у безготівковій формі, шляхом перерахування 100% грошових коштів на поточний рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 вересня 2024 11:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 вересня 2024 11:28 |
Додаток 4.doc | |
05 вересня 2024 11:28 |
Додаток 3.docx | |
05 вересня 2024 11:28 |
ТД + Додаток №2+ Додаток №2а.docx | |
05 вересня 2024 11:28 |
Додаток 1 .docx |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій