Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Школа І-ІІІ ступенів №282 Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 01488067 |
Місцезнаходження: | 02232, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Миколи Закревського 65-а |
Контактна особа: |
Михалкова Наталія Сергіївна +380445300154 sh282@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2024 09:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 вересня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 вересня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2024 13:53 |
Початок аукціону: | 20 вересня 2024 13:53 |
Очікувана вартість: | 5 950 872,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 754,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 вересня 2024 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 вересня 2024 09:44 |
ТД_вікна.pdf |
05 вересня 2024 15:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 вересня 2024 09:44 |
ТД_вікна.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-29-000029 ● 859f5f6fe69d4f0fb2081b63a7e82135
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 жовтня 2024 15:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.10.2024 № 243
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 29.10.2024 № 243.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 9. UA-2024-09-05-001294-a, 05.09.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-11-04 15:21:13
Про надання інформації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-09-05-001294-a, яка проводилась Школою І-ІІІ ступенів №282 Деснянського району міста Києва (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-07 11:45:54
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Школа І-ІІІ ступенів № 282 Деснянського району міста Києва (надалі – Замовник), розглянувши запит Західного офісу Держаудитслужби (надалі – ДАСУ) від 04.11.2024 «Про надання пояснень» (надалі – Запит), що був поданий в рамках проведення процедури відкритих торгів за ідентифікатором UA-2024-09-05-001294-a (надалі – Процедура закупівлі) щодо закупівлі по предмету « ДК 021 - 2015 (CPV): 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт по заміні вікон (підготовка до опалювального сезону та енергозбереження) у школі І-ІІІ ступенів № 282 Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 65-А» (надалі – Предмет закупівлі) повідомляє про наступне.
1. Потреба у проведенні капітального ремонту, що є Предметом закупівлі існувала починаючи з 2014 року.
У відповідності до пункту 11 частини 1 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» передбачено, що проектною документацією є затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об’єктів будівництва.
При цьому, у відповідності до абзацу першого пункту 7 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 №45 передбачено наступне:
«7. Вартість будівництва об’єктів (крім автомобільних доріг загального користування) визначається відповідно до кошторисних норм і нормативів із ціноутворення у будівництві.».
З огляду на вказане, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик Предмета закупівлі та визначення його очікувану вартість було здійснено Замовником на підставі відповідної проектної документації за робочим проєктом «Капітальний ремонт по заміні вікон (підготовка до опалювального сезону та енергозбереження) у школі І-ІІІ ступенів № 282 Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 65-А», що була розроблена товариством з обмеженою відповідальністю «РК «Ізол» на підставі договору №41 від 01.08.2024 та отримала позитивний висновок згідно з експертним звітом № 48065 від 20.08.2024 (додається).
Окрім того, звертаємо увагу на те, що розмір очікуваної вартості Предмету закупівлі, що вказана в оголошенні про проведення Процедури закупівлі в першу чергу зумовлена розміром асигнувань на придбання Предмету закупівлі, що затверджені розпорядженням Деснянської районної в місті Києві Державної адміністрації (доступні за наступним посиланням: https://desn.kyivcity.gov.ua/administratsiia/rozporiadzhennia) (додатково надаємо сканкопії відповідних розпоряджень).
2. Беручи до уваги те, що згідно з положеннями пункту 4 постановами Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті не є обовʼязковим для Замовника, зазначені вище відомості не були оприлюднені.
Однак згідно із Розпорядженням Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 11.09.2009 р. № 1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит»» при здійсненні закупівлі Замовником внесено всю необхідну інформацію (тендерну документацію із додатками) до інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» відповідно до вимог додатку 1 Розпорядження.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Школа І-ІІІ ступенів №282 Деснянського району міста Києва (надалі – Замовник), у відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-09-05-001294-a від 20.11.2024 (надалі - Висновок) повідомляє про виконання вимог та вжиття необхідних заходів, що були визначені у Висновку, а саме шляхом проведення з уповноваженими особами Замовника роз’яснювальної роботи та направлення уповноважених осіб Замовника на підвищення їх кваліфікації в сфері публічних закупівель, що підтверджується відповідними сертифікатами (додаток №1). Також на сайті Замовника було оприлюднене обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Окрім зазначеного, Замовник провів додаткові заходи щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій, а також пункту 4-1 Постанови №710, пунктів 3 та 19 Особливостей №1178 та пункту 12 частини 1 статті 10 Закону при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, зокрема шляхом детального аналізу та опрацювання чинного законодавства у сфері закупівель.
2024-11-26 16:51:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 вересня 2024 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." |
5 399 000,00
UAH з ПДВ
|
5 399 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" |
5 949 600,56
UAH з ПДВ
|
5 949 600,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Відхилено |
5 399 000,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2024 21:49
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" #41235604 |
Переможець |
5 949 600,56
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2024 19:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2024 18:46
|
Угода 2 від 20 12 2024р кап ремонт вікон.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2024 18:42
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2024 14:35
|
Угода 1.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2024 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
10 жовтня 2024 14:50
|
Договір 52 від 09 10 2024.pdf | укладений |
10 жовтня 2024 14:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | подовження термінів виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |