Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Очікувана вартість
257 600,00 UAH
UA-2024-09-05-000049-a ● 56f0c9dc37b44207b4dbd401485de01b
Запит (ціни) пропозицій
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
05 вересня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188458 |
Місцезнаходження: | 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, пров. Перемоги, 4 |
Контактна особа: |
Пудрій Юлія Михайлівна 380977259444 inblur20@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Умови постачання товару та оплати:
1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ (зокрема, але не виключно, Законам України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).
2. Якісні характеристики товару вказані в проекті договору додатку №1. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 90% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником.
3. Поставка товару дрібними партіями 2 рази на місяць з 9:00 до 14:00, відповідно до заявки замовника (графік поставок та дні завозу товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу) на адресу закладу: Житомирська область, м. Бердичів, пров. Перемоги, 4. Доставка продукції здійснюється до комори «Замовника».
4. Постачальник зобов’язується здійснювати поставку Товару автотранспортом обладнаним для перевезення продуктів харчування, а особи (водій, експедитор) зайняті перевезенням харчових продуктів, матимуть санітарну книжку з результатами медичного огляду. Поставка товару здійснюється транспортом "Постачальника" та за рахунок "Постачальника".
5. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками «Постачальника» у домовлений з «Замовником» час.
6. Строки поставки товару: з моменту підписання договору до 31.12.2024 року.
7. Оплата Замовником може здійснюватися із відстрочкою платежу не пізніше ніж протягом 60 (шестидесяти) календарних днів після отримання рахунка та накладної за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
8. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару.
9. Товар повинен передаватися у заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, "Постачальник" повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня.
10. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок "Постачальника" в обидві сторони.
Розгорнути
Згорнути
1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ (зокрема, але не виключно, Законам України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).
2. Якісні характеристики товару вказані в проекті договору додатку №1. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 90% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником.
3. Поставка товару дрібними партіями 2 рази на місяць з 9:00 до 14:00, відповідно до заявки замовника (графік поставок та дні завозу товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу) на адресу закладу: Житомирська область, м. Бердичів, пров. Перемоги, 4. Доставка продукції здійснюється до комори «Замовника».
4. Постачальник зобов’язується здійснювати поставку Товару автотранспортом обладнаним для перевезення продуктів харчування, а особи (водій, експедитор) зайняті перевезенням харчових продуктів, матимуть санітарну книжку з результатами медичного огляду. Поставка товару здійснюється транспортом "Постачальника" та за рахунок "Постачальника".
5. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками «Постачальника» у домовлений з «Замовником» час.
6. Строки поставки товару: з моменту підписання договору до 31.12.2024 року.
7. Оплата Замовником може здійснюватися із відстрочкою платежу не пізніше ніж протягом 60 (шестидесяти) календарних днів після отримання рахунка та накладної за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
8. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару.
9. Товар повинен передаватися у заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, "Постачальник" повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня.
10. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок "Постачальника" в обидві сторони.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18400 кілограм
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
05 вересня 2024 04:16 |
Проект договору картопля.doc |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Термін збирання |
Можливі значення:
|
|
Клас |
Можливі значення:
|
|
Відповідність ДСТУ 9221 |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 вересня 2024 05:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Ходюк Тамара Адамівна |
211 600,00
UAH з ПДВ
|
211 600,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Галагуз Анатолій Володимирович |
227 608,00
UAH з ПДВ
|
227 608,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "Сокол Лариса Олександрівна" |
242 696,00
UAH з ПДВ
|
242 696,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "СМАРТ МАРКЕТ КР" |
251 528,00
UAH з ПДВ
|
251 528,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ"" |
257 232,00
UAH з ПДВ
|
257 232,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Ходюк Тамара Адамівна #2001104147 |
Рішення скасоване |
211 600,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2024 15:55
|
ФОП Ходюк Тамара Адамівна #2001104147 |
Відхилено |
211 600,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2024 15:56
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Галагуз Анатолій Володимирович #2623203177 |
Рішення скасоване |
227 608,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2024 22:06
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Галагуз Анатолій Володимирович #2623203177 |
Відхилено |
227 608,00
UAH з ПДВ
|
19 вересня 2024 22:06
|
ФОП "Сокол Лариса Олександрівна" #2723924406 |
Рішення скасоване |
242 696,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2024 10:04
|
ФОП "Сокол Лариса Олександрівна" #2723924406 |
Відхилено |
242 696,00
UAH з ПДВ
|
24 вересня 2024 10:05
|
ТОВ "СМАРТ МАРКЕТ КР" #45196061 |
Рішення скасоване |
251 528,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2024 15:25
|
ТОВ "СМАРТ МАРКЕТ КР" #45196061 |
Відхилено |
251 528,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2024 15:26
|
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ"" #45122822 |
Рішення скасоване |
257 232,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2024 15:39
|
ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ"" #45122822 |
Відхилено |
257 232,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2024 15:43
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій