Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Очікувана вартість
257 600,00 UAH
UA-2024-09-05-000049-a 56f0c9dc37b44207b4dbd401485de01b
Запит (ціни) пропозицій    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пудрій Юлія Михайлівна

380977259444 inblur20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 вересня 2024

Інформація про замовників

Найменування: Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188458
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, пров. Перемоги, 4
Контактна особа: Пудрій Юлія Михайлівна
380977259444
inblur20@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Умови постачання товару та оплати:
1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ (зокрема, але не виключно, Законам України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).
2. Якісні характеристики товару вказані в проекті договору додатку №1. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 90% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником.
3. Поставка товару дрібними партіями 2 рази на місяць з 9:00 до 14:00, відповідно до заявки замовника (графік поставок та дні завозу товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу) на адресу закладу: Житомирська область, м. Бердичів, пров. Перемоги, 4. Доставка продукції здійснюється до комори «Замовника».
4. Постачальник зобов’язується здійснювати поставку Товару автотранспортом обладнаним для перевезення продуктів харчування, а особи (водій, експедитор) зайняті перевезенням харчових продуктів, матимуть санітарну книжку з результатами медичного огляду. Поставка товару здійснюється транспортом "Постачальника" та за рахунок "Постачальника".
5. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками «Постачальника» у домовлений з «Замовником» час.
6. Строки поставки товару: з моменту підписання договору до 31.12.2024 року.
7. Оплата Замовником може здійснюватися із відстрочкою платежу не пізніше ніж протягом 60 (шестидесяти) календарних днів після отримання рахунка та накладної за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
8. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару.
9. Товар повинен передаватися у заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, "Постачальник" повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня.
10. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок "Постачальника" в обидві сторони.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18400 кілограм
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

05 вересня 2024 04:16
Проект договору картопля.doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Термін збирання Можливі значення:
  • пізня
  • Клас Можливі значення:
  • перший
  • Відповідність ДСТУ 9221 Можливі значення:
  • Так
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 10 вересня 2024 05:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП Ходюк Тамара Адамівна 211 600,00
    UAH з ПДВ
    211 600,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Галагуз Анатолій Володимирович 227 608,00
    UAH з ПДВ
    227 608,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП "Сокол Лариса Олександрівна" 242 696,00
    UAH з ПДВ
    242 696,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВ "СМАРТ МАРКЕТ КР" 251 528,00
    UAH з ПДВ
    251 528,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ"" 257 232,00
    UAH з ПДВ
    257 232,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    09 вересня 2024 11:33
    Електронний підпис
    08 вересня 2024 21:28
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання пізня
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Клас перший
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так

    Публічні документи

    05 вересня 2024 11:20
    Електронний підпис
    05 вересня 2024 11:19
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Клас перший
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання пізня

    Публічні документи

    09 вересня 2024 14:25
    Електронний підпис
    09 вересня 2024 14:25
    Електронний підпис
    09 вересня 2024 14:24
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Клас перший
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання пізня

    Публічні документи

    09 вересня 2024 13:20
    Електронний підпис
    09 вересня 2024 13:20
    Електронний підпис
    09 вересня 2024 13:18
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Клас перший
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання пізня

    Публічні документи

    05 вересня 2024 14:31
    Електронний підпис
    05 вересня 2024 14:30
    Електронний підпис
    05 вересня 2024 14:29
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Клас перший
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання пізня

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП Ходюк Тамара Адамівна
    #2001104147
    Рішення скасоване 211 600,00
    UAH з ПДВ
    13 вересня 2024 15:55
    ФОП Ходюк Тамара Адамівна
    #2001104147
    Відхилено 211 600,00
    UAH з ПДВ
    13 вересня 2024 15:56
    ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Галагуз Анатолій Володимирович
    #2623203177
    Рішення скасоване 227 608,00
    UAH з ПДВ
    19 вересня 2024 22:06
    ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Галагуз Анатолій Володимирович
    #2623203177
    Відхилено 227 608,00
    UAH з ПДВ
    19 вересня 2024 22:06
    ФОП "Сокол Лариса Олександрівна"
    #2723924406
    Рішення скасоване 242 696,00
    UAH з ПДВ
    24 вересня 2024 10:04
    ФОП "Сокол Лариса Олександрівна"
    #2723924406
    Відхилено 242 696,00
    UAH з ПДВ
    24 вересня 2024 10:05
    ТОВ "СМАРТ МАРКЕТ КР"
    #45196061
    Рішення скасоване 251 528,00
    UAH з ПДВ
    26 вересня 2024 15:25
    ТОВ "СМАРТ МАРКЕТ КР"
    #45196061
    Відхилено 251 528,00
    UAH з ПДВ
    26 вересня 2024 15:26
    ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
    #45122822
    Рішення скасоване 257 232,00
    UAH з ПДВ
    26 вересня 2024 15:39
    ТОВ " "КРАЇНА ВІЛЬНИХ""
    #45122822
    Відхилено 257 232,00
    UAH з ПДВ
    26 вересня 2024 15:43

    Документи

    13 вересня 2024 15:56
    Електронний підпис
    13 вересня 2024 15:55
    Протокол №183.pdf

    Документи

    19 вересня 2024 22:06
    Електронний підпис
    19 вересня 2024 22:06
    Протокол №187.pdf

    Документи

    24 вересня 2024 10:05
    Електронний підпис
    24 вересня 2024 10:04
    Протокол №194.pdf

    Документи

    26 вересня 2024 15:26
    Електронний підпис
    26 вересня 2024 15:25
    Протокол №196.pdf

    Документи

    26 вересня 2024 15:43
    Електронний підпис
    26 вересня 2024 15:39
    Протокол №197.pdf

    Інформація про відміну

    Торги відмінено
    Причина відміни
    відсутність пропозицій