Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М’ясопродукти
Очікувана вартість
1 074 000,00 UAH
UA-2024-09-04-012555-a ● 5d9816cc4e964e7d89e14e3ebfd41e2b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 3066 Національної гвардії України (м. Київ) |
Код ЄДРПОУ: | 08803508 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Сергій Приймаченко +380442862747 s.pryimachenko@ngu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2024 17:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 вересня 2024 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2024 17:00 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2024 12:33 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2024 12:33 |
Очікувана вартість: | 1 074 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 740,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
900 кілограм
Шинка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2024
ДК 021:2015: 15131410-2 — Шинка
900 кілограм
Грудинка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2024
ДК 021:2015: 15131700-2 — М’ясні вироби
900 кілограм
Ковбаса напівкопчена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2024
ДК 021:2015: 15131130-5 — Ковбаси
900 кілограм
Ковбаса варена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2024
ДК 021:2015: 15131130-5 — Ковбаси
3000 кілограм
Сардельки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2024
ДК 021:2015: 15131120-2 — Ковбасні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 10 (десяти) календарних днів з дати документального підтвердження Постачальником Замовнику доставки товару згідно накладної. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2024 15:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2024 15:56 |
Оголошення про проведення спрощеної закупiвлi 2024 1513 ЗІ ЗМІНАМИ.doc | |
09 вересня 2024 15:56 |
Перелік змін, що вносяться до оголошення.doc |
09 вересня 2024 15:57 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 вересня 2024 15:56 |
Оголошення про проведення спрощеної закупiвлi 2024 1513 ЗІ ЗМІНАМИ.doc
|
|||
09 вересня 2024 15:56 |
Перелік змін, що вносяться до оголошення.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявні дискримінаційні вимоги які обмежують конкуренцію серед постачальників та виробників
Дата подання: 05 вересня 2024 17:43
Дата відповіді: 06 вересня 2024 14:26
Військовою частиною 3066 Національної гвардії України (м. Київ) (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями UA-2024-09-04-012555-a за предметом: «М’ясопродукти» за ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти з очікуваною вартістю 1 074 000,00 грн. з ПДВ (далі – Процедура закупівлі).
Відповідно до п.1.5-1.9. додатку №3 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати наступні документи:
1. Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий(і) органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання пропозицій.
2. Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління якістю відповідно до ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015), виданий(і) органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання пропозицій.
3. Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему екологічного управління відповідно до ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), виданий(і) органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання пропозицій.
4. Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий(і) органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання пропозицій.
5. Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT), виданий(і) на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання пропозицій.
Вважаємо, що вимога щодо видачі вищезазначених сертифікатів виключно на ім’я Учасника є дискримінуючою вимогою та такою, що не враховує норм чинного законодавства у зв’язку з наступним.
Участь у процедурі закупівлі може брати не лише виробник продукції, а і дистрибютор продукції певного виробника.
Разом з цим, вищезазначені сертифікати стосуються товару, процесу його виробництва, оскільки вони і сертифікуються сертифікатами ISO, а відтак виробника товару, на якого вони і повинні бути видані.
У вступі до ДСТУ ISO 22000:2019 зазначено, що запровадження системи керування безпечністю харчових продуктів (СКБХП) – стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість щодо безпечності харчових продуктів. В той же час безпечність харчових продуктів забезпечує виробник.
З аналізу ДСТУ ISO 14001:2015 також вбачається, що об’єктом сертифікації є процес виробництва товару (як у даному випадку) або процесу надання послуг.
З аналізу ДСТУ ISO 45001:2019 також вбачається, що об’єктом сертифікації є охорона здоров’я та безпеки праці при виробництві товару.
З аналізу ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) вбачається, що об’єктом сертифікації є весь ланцюг постачання товару. Водночас не кожен Учасник задіяний у весь ланцюг постачання товару. У такий ланцюг задіяний виробник.
Тому доцільним є передбачення у тендерній документації можливості надання Учасником у складі тендерної пропозиції вищезазначених сертифікатів ISO, виданий на Учасника або виробника товару.
Крім цього, учасники, у яких відсутні зазначені сертифікати позбавлені можливості брати участь у процедурі закупівлі. Вимога про надання сертифікатів ISO, виданих саме на ім’я Учасника є дискримінаційною, що підтверджується рішеннями АМКУ від 08.08.2023 № 12341-р/пк-пз (UA-2023-07-26-011748-a); від 07.09.2023 № 14281-р/пк-пз (UA-2023-08-15-006270-a); від 07.09.2023 № 14289-р/пк-пз (UA-2023-08-22-009714-a).
З огляду на вищезазначене, просимо внести відповідні зміни у тендеру документацію, вказавши, що Учасник у складі тендерної пропозиції може надати вищезазначені сертифікати ISO, видані на Учасника або виробника товару.
В іншому випадку дії Замовника можуть містити ознаки порушень низки законодавчих актів, зокрема вищезазначених, та утворення ризиків, пов’язаних з виконанням договору про закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, будуть внесені відповідні зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-09-04-012555-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАН ОПТОРГ", Код ЄДРПОУ:40581372
Дата подання: 27 вересня 2024 17:37
безпідставне відхилення тендерної пропозиції
04.09.2024 року Військова частина 3066 Національної гвардії України (м. Київ) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «М’ясопродукти», згідно з ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти з очікуваною вартістю 1 074 000,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО";
• ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАН ОПТОРГ";
• ТОВ "ХОДОРІВСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ".
19.09.2024 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО". ПРОТОКОЛОМ № 435 щодо прийняття рішення уповноваженою особою військової частини 3066 НГУ з питань закупівель товарів, робіт і послуг від 25.09.2024 року тендерна пропозиція даного учасника була відхилена.
Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАН ОПТОРГ". ПРОТОКОЛ № 438 щодо прийняття рішення уповноваженою особою військової частини 3066 НГУ з питань закупівель товарів, робіт і послуг від 26.09.2024 року тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАН ОПТОРГ" була відхилена. Підставою для відхилення стало наступне.
«1. Відповідно пп. 9.1. п.9 ДОДАТКУ № 2 вимагалося, а саме:
9.1. Оригінал або завірену Учасником копію виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі договору** (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності)).
Учасником надано пп. 9.1. п.9 ДОДАТКУ № 2:
Договір поставки № 907/24 від 09 липня 2024 року. В якому у пп. 1.2. п.1 прописано наступне: «1.2. Найменування, асортимент Товару, вартість, терміни та інші умови поставки визначаються Сторонами у відповідних накладних, які є невід’ємною частиною цього Договору.»
В зв’язку з цим до Договіру поставки № 907/24 від 09 липня 2024 року не було надано відповідних накладних, що є невід’ємною частиною цього Договору.
2. Відповідно пп. 10.1. п.10 ДОДАТКУ № 2 вимагалося, а саме:
Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з переліком автомобіля(ів) ізотермічного(ів) чи рефрижератора(ів), у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу.
Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг Учаснику зазначити таку інформацію в довідці та надати скановані оригінали в кольоровому вигляді Договору(ів) оренди або Договору(ів) про надання транспортних послуг Учаснику (договор(и) повинен(ні) діяти протягом 2024 року).
Учасником надано відповідно пп. 10.1. п.10 ДОДАТКУ № 2 сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з переліком автомобіля рефрижератора, у якій зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу, також надано Договір на надання послуг з перевезень вантажів автомобільним транспортом № 2207/1 від 22 липня 2024 року в якому відсутня інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу.
3. Відповідно п. 1.4. ДОДАТКУ № 3 вимагалося, а саме:
Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді гарантійного(их) листа(ів), в якому(их) має бути зазначено, що оператор ринку (Учасник та виробник або офіційний представник виробника або імпортер продукції на території України) гарантує:
- що кожна партія поставленого харчового продукту буде супроводжуватися документами, які забезпечують його простежуваність та підтверджують походження, безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, відповідно до вимог чинного законодавства;
- відповідність харчового продукту вимогам державних стандартів і санітарно-гігієнічних вимог;
- пакування харчового продукту у споживчу та транспортну тару, яка виготовлена з матеріалів, які дозволені для використання в Україні;
- своєчасне проходження персоналом оператора ринку (Учасника) медичних оглядів та наявність особистих медичних книжок відповідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2002 року за № 639/6927.
Учасником надано відповідно п. 1.4. ДОДАТКУ № 3 сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа від Учасника, але не надано сканованого оригіналу в кольоровому вигляді гарантійного листа від Виробника.
4. Відповідно п. 1.11. ДОДАТКУ № 3 вимагалося, а саме:
Сканований оригінал в кольоровому вигляді Декларації виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України) або сертифікату якості (або сертифікату відповідності) на запропонований товар, що підтверджують відповідність товару технічним вимогам ДОДАТКУ № 3.
Учасником відповідно п. 1.11. ДОДАТКУ № 3 надано, а саме:
Сканований оригінал в кольоровому вигляді Декларації виробника від ТОВ «ДНІПРОВСЬКА М’ЯСТЕРНЯ» в якому у стовпці № 2 «Назва продукції і сорта» вказана назва продукції, але не вказано сорту. Враховуючи вище зазначене запропонований товар не підтверджує відповідність технічним вимогам ДОДАТКУ № 3».
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАН ОПТОРГ» не погоджується із відхиленням його тендерної пропозиції з огляду на наступне.
1. Щодо п.1 протоколу про відхилення зазначаємо наступне.
Відповідно до п.9.1. Додатку №2 до тендерної документації Замовником вимагалося надати Оригінал або завірену Учасником копію виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі договору** (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності)).
Разом з цим відповідно до п.9.2. Додатку №2 до тендерної документації Замовником вимагалося надати документ, що підтверджує виконання договору оригінал або завірену Учасником копію:
- заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору або;
- листа-відгука до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання) або;
- видаткової накладної (видаткових накладних) по наданому договору.
До наданого нами у складі тендерної пропозиції Договору поставки № 907/24 від 09 липня 2024 року не було складено видаткових накладних. Також такі видаткові накладні не зазначені у додатках до Договору, що додатково свідчить про те, що вони не складалися.
Крім цього, на виконання п.9.2. Додатку №2 до тендерної документації учасник надав лист-відгук, оскільки видаткові накладні складені не були.
Більше того, відповідно до п.9.2. Додатку №2 до тендерної документації учасник за своїм вибором для підтвердження виконання договору може надати як видаткові накладні, так і лист-відгук або акт звірки.
Тому нами було повністю виконано вимоги п.9.1. та 9.2. Додатку №2 до тендерної документації.
2. Щодо п.2 протоколу про відхилення зазначаємо наступне.
Відповідно до п. 10.1. Додатку №2 до тендерної документації Замовник вимагає надати сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з переліком автомобіля(ів) ізотермічного(ів) чи рефрижератора(ів), у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу.
Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг Учаснику зазначити таку інформацію в довідці та надати скановані оригінали в кольоровому вигляді Договору(ів) оренди або Договору(ів) про надання транспортних послуг Учаснику (договор(и) повинен(ні) діяти протягом 2024 року).
На виконання вимог п. 10.1. Додатку №2 до тендерної документації ми надали довідку №16 від 10.09.2024 року, у якій повідомили наявність орендованого рефрижераторного автомобіля MERCEDES-BENZ Sprinter 416 CDI, АЕ 3681 ЕХ. Тобто у довідці зазначена марка, модель, державний номер автотранспортного засобу, що і вимагалося Замовником.
Оскільки транспортування буде здійснюватися відповідно до Договору про надання транспортних послуг, нами у складі тендерної пропозиції було подано Договір на надання послуг з перевезень вантажів автомобільним транспортом № 2207/1 від 22 липня 2024 року, який діє протягом 2024 року, що і вимагалося Замовником.
Разом з цим, Замовник в якості підстави для відхилення зазначає те, що у цьому Договорі відсутня інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу. Але наявність такої інформації у Договорі не вимагалося Замовником, що випливає як з вимог п. 10.1. Додатку №2 до тендерної документації, так і вимог всієї тендерної документації. Тому відхилення відбулося через невиконання вимог, які взагалі не були зазначені у тендерній документації.
Разом з цим, нами повністю виконані вимоги п. 10.1. Додатку №2 до тендерної документації.
3. Щодо п.3 протоколу про відхилення зазначаємо наступне.
Відповідно до п.1.4. ДОДАТКУ № 3 до тендерної документації Замовником вимагалося надати сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді гарантійного(их) листа(ів), в якому(их) має бути зазначено, що оператор ринку (Учасник та виробник або офіційний представник виробника або імпортер продукції на території України) гарантує:
- що кожна партія поставленого харчового продукту буде супроводжуватися документами, які забезпечують його простежуваність та підтверджують походження, безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, відповідно до вимог чинного законодавства;
- відповідність харчового продукту вимогам державних стандартів і санітарно-гігієнічних вимог;
- пакування харчового продукту у споживчу та транспортну тару, яка виготовлена з матеріалів, які дозволені для використання в Україні;
- своєчасне проходження персоналом оператора ринку (Учасника) медичних оглядів та наявність особистих медичних книжок відповідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2002 року за № 639/6927.
Нами у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист №14 від 10.09.2024 року, у якому повідомлено:
«ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАН ОПТОРГ» в особі директора Бистрого Олександра Олександровича підтверджує що оператор ринку (Учасник та виробник або офіційний представник виробника або імпортер продукції на території України) гарантує:
- що кожна партія поставленого харчового продукту буде супроводжуватися документами, які забезпечують його простежуваність та підтверджують походження, безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, відповідно до вимог чинного законодавства;
- відповідність харчового продукту вимогам державних стандартів і санітарно-гігієнічних вимог;
- пакування харчового продукту у споживчу та транспортну тару, яка виготовлена з матеріалів, які дозволені для використання в Україні;
- своєчасне проходження персоналом оператора ринку (Учасника) медичних оглядів та наявність особистих медичних книжок відповідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2002 року за № 639/6927».
Таким чином, зміст гарантійного листа №14 від 10.09.2024 року повністю відповідає вимозі до змісту гарантійного листа, встановленій у п.1.4. Додатку № 3 до тендерної документації.
Замовником не вимагалося, що даний гарантійний лист має бути поданий від Учасника та Виробника, що випливає зі змісту п.1.4. Додатку № 3 до тендерної документації та загалом всіх умов тендерної документації. У змісті даного гарантійного листа мало бути лише зафіксовано, що оператор ринку (Учасник та виробник або офіційний представник виробника або імпортер продукції на території України) гарантує дотримання вищевказаних вимог, зазначених Замовником, що і було відображено нами у змісті гарантійного листа №14 від 10.09.2024 року.
Таким чином, нами повністю виконано вимоги п.1.4. Додатку № 3 до тендерної документації, а відхилення тендерної пропозиції відбулося на підставі невиконання вимог, про які взагалі не були зазначені у тендерній документації.
4. Щодо п.4 протоколу про відхилення зазначаємо наступне.
Відповідно п. 1.11. Додатку № 3 до тендерної документації Замовником вимагалося, надати сканований оригінал в кольоровому вигляді Декларації виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України) або сертифікату якості (або сертифікату відповідності) на запропонований товар, що підтверджують відповідність товару технічним вимогам ДОДАТКУ № 3.
На виконання даної вимогами нами надано Декларацію виробника №1709001 від 17.09.2024 року. Замовник в якості підстави для відхилення зазначає, що в даній Декларації у стовпці № 2 «Назва продукції і сорта» вказана назва продукції, але не вказано сорту. Враховуючи вище зазначене запропонований товар не підтверджує відповідність технічним вимогам ДОДАТКУ № 3.
Але ні вимогами п. 1.11. Додатку № 3 до тендерної документації, ні вимогами Додатку №3 до тендерної документації, ні іншими вимогами тендерної документації не встановлено, що така декларація повинна містити інформацію про сорт. Тому Замовник відхилив нашу тендерну пропозицію на підставі невиконання вимог, про які взагалі не були зазначені у тендерній документації.
Таким чином, нами було повністю виконано вимоги п. 1.11. Додатку № 3 до тендерної документації.
Враховуючи викладене, Замовник не довів та документально не підтвердив що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам тендерної документації.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно і безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАН ОПТОРГ», чим порушив право ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАН ОПТОРГ» на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАН ОПТОРГ» переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Особливостей та Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника, просимо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАН ОПТОРГ» у спрощеній закупівлі UA-2024-09-04-012555-a, оформлене ПРОТОКОЛОМ № 438 щодо прийняття рішення уповноваженою особою військової частини 3066 НГУ з питань закупівель товарів, робіт і послуг від 26.09.2024 року та скасувати рішення про визнання ТОВ «ХОДОРІВСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ» переможцем у спрощеній закупівлі UA-2024-09-04-012555-a, оформлене ПРОТОКОЛом № 441 щодо прийняття рішення уповноваженою особою військової частини 3066 НГУ з питань закупівель товарів, робіт і послуг від 27.09.2024 року.
Крім цього, 27.09.2024 року учасник із найбільшою ціною ТОВ «ХОДОРІВСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ» був кваліфікований переможцем процедури закупівлі, хоча ціна його тендерної пропозиції є вищою за нашу на 274472,00 грн. Крім цього, Декларація виробника №1275 від 17.09.2024 року, подана у складі його тендерної пропозиції не містить інформації про пакування, що прямо не відповідає вимогам п. 1.11. Додатку № 3 до тендерної документації, оскільки не підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам Додатку №3 до тендерної документації.
Тобто Замовник вирішив що краще купити м’ясопродукти в учасника який пропонує продукцію упаковану в ящики та зокрема без вакуумної упаковки,що повністю суперечить вимогам оголошення. І дорожче майже на 300 тис. грн.!!!
Розгорнути
Згорнути
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО";
• ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАН ОПТОРГ";
• ТОВ "ХОДОРІВСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ".
19.09.2024 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО". ПРОТОКОЛОМ № 435 щодо прийняття рішення уповноваженою особою військової частини 3066 НГУ з питань закупівель товарів, робіт і послуг від 25.09.2024 року тендерна пропозиція даного учасника була відхилена.
Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАН ОПТОРГ". ПРОТОКОЛ № 438 щодо прийняття рішення уповноваженою особою військової частини 3066 НГУ з питань закупівель товарів, робіт і послуг від 26.09.2024 року тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАН ОПТОРГ" була відхилена. Підставою для відхилення стало наступне.
«1. Відповідно пп. 9.1. п.9 ДОДАТКУ № 2 вимагалося, а саме:
9.1. Оригінал або завірену Учасником копію виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі договору** (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності)).
Учасником надано пп. 9.1. п.9 ДОДАТКУ № 2:
Договір поставки № 907/24 від 09 липня 2024 року. В якому у пп. 1.2. п.1 прописано наступне: «1.2. Найменування, асортимент Товару, вартість, терміни та інші умови поставки визначаються Сторонами у відповідних накладних, які є невід’ємною частиною цього Договору.»
В зв’язку з цим до Договіру поставки № 907/24 від 09 липня 2024 року не було надано відповідних накладних, що є невід’ємною частиною цього Договору.
2. Відповідно пп. 10.1. п.10 ДОДАТКУ № 2 вимагалося, а саме:
Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з переліком автомобіля(ів) ізотермічного(ів) чи рефрижератора(ів), у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу.
Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг Учаснику зазначити таку інформацію в довідці та надати скановані оригінали в кольоровому вигляді Договору(ів) оренди або Договору(ів) про надання транспортних послуг Учаснику (договор(и) повинен(ні) діяти протягом 2024 року).
Учасником надано відповідно пп. 10.1. п.10 ДОДАТКУ № 2 сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з переліком автомобіля рефрижератора, у якій зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу, також надано Договір на надання послуг з перевезень вантажів автомобільним транспортом № 2207/1 від 22 липня 2024 року в якому відсутня інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу.
3. Відповідно п. 1.4. ДОДАТКУ № 3 вимагалося, а саме:
Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді гарантійного(их) листа(ів), в якому(их) має бути зазначено, що оператор ринку (Учасник та виробник або офіційний представник виробника або імпортер продукції на території України) гарантує:
- що кожна партія поставленого харчового продукту буде супроводжуватися документами, які забезпечують його простежуваність та підтверджують походження, безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, відповідно до вимог чинного законодавства;
- відповідність харчового продукту вимогам державних стандартів і санітарно-гігієнічних вимог;
- пакування харчового продукту у споживчу та транспортну тару, яка виготовлена з матеріалів, які дозволені для використання в Україні;
- своєчасне проходження персоналом оператора ринку (Учасника) медичних оглядів та наявність особистих медичних книжок відповідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2002 року за № 639/6927.
Учасником надано відповідно п. 1.4. ДОДАТКУ № 3 сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа від Учасника, але не надано сканованого оригіналу в кольоровому вигляді гарантійного листа від Виробника.
4. Відповідно п. 1.11. ДОДАТКУ № 3 вимагалося, а саме:
Сканований оригінал в кольоровому вигляді Декларації виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України) або сертифікату якості (або сертифікату відповідності) на запропонований товар, що підтверджують відповідність товару технічним вимогам ДОДАТКУ № 3.
Учасником відповідно п. 1.11. ДОДАТКУ № 3 надано, а саме:
Сканований оригінал в кольоровому вигляді Декларації виробника від ТОВ «ДНІПРОВСЬКА М’ЯСТЕРНЯ» в якому у стовпці № 2 «Назва продукції і сорта» вказана назва продукції, але не вказано сорту. Враховуючи вище зазначене запропонований товар не підтверджує відповідність технічним вимогам ДОДАТКУ № 3».
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАН ОПТОРГ» не погоджується із відхиленням його тендерної пропозиції з огляду на наступне.
1. Щодо п.1 протоколу про відхилення зазначаємо наступне.
Відповідно до п.9.1. Додатку №2 до тендерної документації Замовником вимагалося надати Оригінал або завірену Учасником копію виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі договору** (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності)).
Разом з цим відповідно до п.9.2. Додатку №2 до тендерної документації Замовником вимагалося надати документ, що підтверджує виконання договору оригінал або завірену Учасником копію:
- заповненого та підписаного акту звірки по наданому договору або;
- листа-відгука до наданого договору із зазначенням дати, номеру договору, предмету закупівлі та інформації про належне виконання договору (лист-відгук повинен мати реєстраційний номер та дату його складання) або;
- видаткової накладної (видаткових накладних) по наданому договору.
До наданого нами у складі тендерної пропозиції Договору поставки № 907/24 від 09 липня 2024 року не було складено видаткових накладних. Також такі видаткові накладні не зазначені у додатках до Договору, що додатково свідчить про те, що вони не складалися.
Крім цього, на виконання п.9.2. Додатку №2 до тендерної документації учасник надав лист-відгук, оскільки видаткові накладні складені не були.
Більше того, відповідно до п.9.2. Додатку №2 до тендерної документації учасник за своїм вибором для підтвердження виконання договору може надати як видаткові накладні, так і лист-відгук або акт звірки.
Тому нами було повністю виконано вимоги п.9.1. та 9.2. Додатку №2 до тендерної документації.
2. Щодо п.2 протоколу про відхилення зазначаємо наступне.
Відповідно до п. 10.1. Додатку №2 до тендерної документації Замовник вимагає надати сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки з переліком автомобіля(ів) ізотермічного(ів) чи рефрижератора(ів), у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу.
Якщо транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг Учаснику зазначити таку інформацію в довідці та надати скановані оригінали в кольоровому вигляді Договору(ів) оренди або Договору(ів) про надання транспортних послуг Учаснику (договор(и) повинен(ні) діяти протягом 2024 року).
На виконання вимог п. 10.1. Додатку №2 до тендерної документації ми надали довідку №16 від 10.09.2024 року, у якій повідомили наявність орендованого рефрижераторного автомобіля MERCEDES-BENZ Sprinter 416 CDI, АЕ 3681 ЕХ. Тобто у довідці зазначена марка, модель, державний номер автотранспортного засобу, що і вимагалося Замовником.
Оскільки транспортування буде здійснюватися відповідно до Договору про надання транспортних послуг, нами у складі тендерної пропозиції було подано Договір на надання послуг з перевезень вантажів автомобільним транспортом № 2207/1 від 22 липня 2024 року, який діє протягом 2024 року, що і вимагалося Замовником.
Разом з цим, Замовник в якості підстави для відхилення зазначає те, що у цьому Договорі відсутня інформація щодо марки, моделі та державного номеру цього автотранспортного засобу. Але наявність такої інформації у Договорі не вимагалося Замовником, що випливає як з вимог п. 10.1. Додатку №2 до тендерної документації, так і вимог всієї тендерної документації. Тому відхилення відбулося через невиконання вимог, які взагалі не були зазначені у тендерній документації.
Разом з цим, нами повністю виконані вимоги п. 10.1. Додатку №2 до тендерної документації.
3. Щодо п.3 протоколу про відхилення зазначаємо наступне.
Відповідно до п.1.4. ДОДАТКУ № 3 до тендерної документації Замовником вимагалося надати сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді гарантійного(их) листа(ів), в якому(их) має бути зазначено, що оператор ринку (Учасник та виробник або офіційний представник виробника або імпортер продукції на території України) гарантує:
- що кожна партія поставленого харчового продукту буде супроводжуватися документами, які забезпечують його простежуваність та підтверджують походження, безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, відповідно до вимог чинного законодавства;
- відповідність харчового продукту вимогам державних стандартів і санітарно-гігієнічних вимог;
- пакування харчового продукту у споживчу та транспортну тару, яка виготовлена з матеріалів, які дозволені для використання в Україні;
- своєчасне проходження персоналом оператора ринку (Учасника) медичних оглядів та наявність особистих медичних книжок відповідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2002 року за № 639/6927.
Нами у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист №14 від 10.09.2024 року, у якому повідомлено:
«ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАН ОПТОРГ» в особі директора Бистрого Олександра Олександровича підтверджує що оператор ринку (Учасник та виробник або офіційний представник виробника або імпортер продукції на території України) гарантує:
- що кожна партія поставленого харчового продукту буде супроводжуватися документами, які забезпечують його простежуваність та підтверджують походження, безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, відповідно до вимог чинного законодавства;
- відповідність харчового продукту вимогам державних стандартів і санітарно-гігієнічних вимог;
- пакування харчового продукту у споживчу та транспортну тару, яка виготовлена з матеріалів, які дозволені для використання в Україні;
- своєчасне проходження персоналом оператора ринку (Учасника) медичних оглядів та наявність особистих медичних книжок відповідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2002 року за № 639/6927».
Таким чином, зміст гарантійного листа №14 від 10.09.2024 року повністю відповідає вимозі до змісту гарантійного листа, встановленій у п.1.4. Додатку № 3 до тендерної документації.
Замовником не вимагалося, що даний гарантійний лист має бути поданий від Учасника та Виробника, що випливає зі змісту п.1.4. Додатку № 3 до тендерної документації та загалом всіх умов тендерної документації. У змісті даного гарантійного листа мало бути лише зафіксовано, що оператор ринку (Учасник та виробник або офіційний представник виробника або імпортер продукції на території України) гарантує дотримання вищевказаних вимог, зазначених Замовником, що і було відображено нами у змісті гарантійного листа №14 від 10.09.2024 року.
Таким чином, нами повністю виконано вимоги п.1.4. Додатку № 3 до тендерної документації, а відхилення тендерної пропозиції відбулося на підставі невиконання вимог, про які взагалі не були зазначені у тендерній документації.
4. Щодо п.4 протоколу про відхилення зазначаємо наступне.
Відповідно п. 1.11. Додатку № 3 до тендерної документації Замовником вимагалося, надати сканований оригінал в кольоровому вигляді Декларації виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України) або сертифікату якості (або сертифікату відповідності) на запропонований товар, що підтверджують відповідність товару технічним вимогам ДОДАТКУ № 3.
На виконання даної вимогами нами надано Декларацію виробника №1709001 від 17.09.2024 року. Замовник в якості підстави для відхилення зазначає, що в даній Декларації у стовпці № 2 «Назва продукції і сорта» вказана назва продукції, але не вказано сорту. Враховуючи вище зазначене запропонований товар не підтверджує відповідність технічним вимогам ДОДАТКУ № 3.
Але ні вимогами п. 1.11. Додатку № 3 до тендерної документації, ні вимогами Додатку №3 до тендерної документації, ні іншими вимогами тендерної документації не встановлено, що така декларація повинна містити інформацію про сорт. Тому Замовник відхилив нашу тендерну пропозицію на підставі невиконання вимог, про які взагалі не були зазначені у тендерній документації.
Таким чином, нами було повністю виконано вимоги п. 1.11. Додатку № 3 до тендерної документації.
Враховуючи викладене, Замовник не довів та документально не підтвердив що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам тендерної документації.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно і безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАН ОПТОРГ», чим порушив право ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАН ОПТОРГ» на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАН ОПТОРГ» переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Особливостей та Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника, просимо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ПАН ОПТОРГ» у спрощеній закупівлі UA-2024-09-04-012555-a, оформлене ПРОТОКОЛОМ № 438 щодо прийняття рішення уповноваженою особою військової частини 3066 НГУ з питань закупівель товарів, робіт і послуг від 26.09.2024 року та скасувати рішення про визнання ТОВ «ХОДОРІВСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ» переможцем у спрощеній закупівлі UA-2024-09-04-012555-a, оформлене ПРОТОКОЛом № 441 щодо прийняття рішення уповноваженою особою військової частини 3066 НГУ з питань закупівель товарів, робіт і послуг від 27.09.2024 року.
Крім цього, 27.09.2024 року учасник із найбільшою ціною ТОВ «ХОДОРІВСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ» був кваліфікований переможцем процедури закупівлі, хоча ціна його тендерної пропозиції є вищою за нашу на 274472,00 грн. Крім цього, Декларація виробника №1275 від 17.09.2024 року, подана у складі його тендерної пропозиції не містить інформації про пакування, що прямо не відповідає вимогам п. 1.11. Додатку № 3 до тендерної документації, оскільки не підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам Додатку №3 до тендерної документації.
Тобто Замовник вирішив що краще купити м’ясопродукти в учасника який пропонує продукцію упаковану в ящики та зокрема без вакуумної упаковки,що повністю суперечить вимогам оголошення. І дорожче майже на 300 тис. грн.!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 жовтня 2024 13:25
Відповідь надано у прикріпленому файлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 вересня 2024 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО" |
833 940,00
UAH з ПДВ
|
794 232,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАН ОПТОРГ" |
848 376,00
UAH з ПДВ
|
794 260,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХОДОРІВСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ" |
1 068 732,00
UAH з ПДВ
|
1 068 732,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО" #43737377 |
Відхилено |
794 232,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2024 10:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАН ОПТОРГ" #40581372 |
Відхилено |
794 260,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2024 17:08
|
ТОВ "ХОДОРІВСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ" #33562670 |
Переможець |
1 068 732,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2024 13:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2025 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2024 16:18
|
566пс.pdf | укладений |
15 жовтня 2024 16:17
|